PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Απανωτοί προβληματισμοί

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Blue Cub (Δημοσθενης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002

Ένταξη: 27 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 460
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2016, 10:18:46    Θέμα δημοσίευσης: Απανωτοί προβληματισμοί Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω που να το κατηγοριοποιησω, δεν ξερω απο που να το πιασω και να μη λερωθω.
Εχω διαφορους προβληματισμους εως προβληματα τον τελευταιο καιρο με τη ευαισθησια των ηλεκτρικων και τη διαδικασια εκκίνησης και θα τους παρουσιασω με σειρα αυξουσας σημασιας.
1. Εχω φτασει πλεον να με τρομαζει και που ειδα μήνυμα "battery charging error" μαζι με το αναμενο λαμπακι μπαταριας και το λουρι να σφυριζει, στην προηγουμενη μεγαλη νεροποντη. Μετα απο 1 λεπτο ειχαν σβησει ολες οι ενδειξεις, αλλα και παλι με τρομαξε γιατι εχω κακη εμπειρια με αυτο.
2. Επισης το γεγονος οτι οι καλωδιοταινιες ειναι τοσο ευαισθητες που βραχυκυκλωνουν αλλες λειτουργιες οπως το κουμπι του trip computer οπου πλεον δεν αλλαζει τις πληροφοριες στην οθονη και τις τελευταιες μερες που μου αναβε λαμπακι μαζι με μηνυμα "passenger airbag deactivated" κατα την εκκινηση και απ οτι διαβασα εδω μεσα ειναι κι αυτο θεμα καλωδιοταινιας και αυτα τα πραγματα συνηθως θελουν ολοκληρη φλασιερα.
3. Η μιζα ειναι ευαισθητη και πολυ δυσκολα προσβασιμη, σε σημειο να χρειαζεται σηκωμα αυτοκινητου για να την βγαλεις αν εχει προβλημα. Περυσι εκανα ανακατασκευη μιζας γιατι ενα πρωι που μπηκα στο αμαξι απλα δεν γυρναγε καν.
4. Επισης τις τελευταιες μερες με ανησυχουσε που ειδα τα οργανα να νεκρωνουν στο γυρισμα του κλειδιου. Στη δευτερη θεση του κλειδιου, πριν βαλω μπρος, τα οργανα ανεβαινουν απο την νεκρη τους θεση εκτος των σημειων μετρησεων και πανε στη θεση μετρησης (θερμοκρασιας, καυσιμου, χιλιομετρων, στροφων) και οταν γυρναγα το κλειδι στην τριτη θεση και εβαζα μπρος δεν υπηρχε αλλαγη στις βελονες. Τωρα απο τη δευτερη στην τριτη θεση τα οργανα ριχναν τις βελονες τους νεκρες και μετα τις ενεργοποιουσαν παλι με το μιζαρισμα.
Φτανουμε στο σημερα
5.Οπως διαβασα εδω μεσα πριν γραψω, καταλαβα οτι η πολλη "ρεζερβα" καυσιμου κανει κακο, οκ γνωστο αυτο και οτι μπορει να χαλασει την αντλια βενζινης. Την κυριακη μου αναψε λαμπακι και θα το πηγαινα σημερα για γεμισμα που εχει προσφορα η Shell, αλλα μπαινοντας μεσα και γυρνωντας το κλειδι...τιποτα.
Στο πρωτο γυρισμα νομιζω ακουσα και μιζια γιατι εκεινη την ωρα χτυπαγε ακομα το καμπανακι "fuel low" και δεν ακουσα καθαρα, δεν πηρε μπρος. Με τη δευτερη οι βελονες στα οργανα παλι κρεμασαν, μιζια δεν. Με την τριτη παλι κρεμασμα και εκανε reset η οθονη και μηδενισε το ρολοι/ημερομηνια. Την τεταρτη φορα ηταν μονο ενα "κλονκ" χωρις σημεια ζωης.

Τι απ ολα μπορει να ειναι τωρα δεν μπορω να καταλαβω και αρχιζω να ξενερωνω. Παλι μιζα να ειναι; Αντλια να ειναι; Ρεζερβουαρ να ειναι; Μπαταρια να ειναι; Αντε τωρα να φωναξω μηχανικο στο σπιτι και να κανουμε παλι τις μανουβρες στο γκαραζ με τα χερια μεχρι να βγει σβηστο, με λιγο καυσιμο στο τεποζιτο, με λιγο φωτισμο και να δω και τι ωρα θα γυρισω σημερα με τον ομπαμα στην αθηνα.
Καλα που υπαρχει και το σκουτερ και ηρθα στη δουλεια, αλλα φοβισμενος γιατι ειμαι νεος οδηγος. Αμα δεν εχετε νεα μου, θα με χει ριξει κανεις κατω στο μποτιλιαρισμα προς κεντρο το μεσημερι...

Υ.Γ. Μανθο, πες μου παλι οτι περναω και γaμω!


4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2016, 12:03:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπαταρια παιζειι να ναι
οταν αδειαζει κανει πολλα κουλα στο λεω ως παθω και ο ιδιος
αλλιως κοιτας με σειρα δυναμο και ασφαλειοθηκη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2016, 12:47:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα κοιτας μπαταρια ΚΑΙ δυναμο (λογω του 1 που ανεφερες πιο πανω)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2016, 14:29:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η μπαταρία σου σίγουρα είναι αφόρτιστη. Πόσο καιρό την έχεις; Το λαμπάκι της μπαταρίας έχει ανάψει ποτέ εν κινήσει πέρα από τότε με την βροχή (όπου μάλλον γλιστρούσε ο ιμάντας στο ρουλεμάν του εναλλακτήρα).


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Blue Cub (Δημοσθενης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002

Ένταξη: 27 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 460
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2016, 15:10:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρεπει να κοιταξω ποτε αλλαχτηκε η μπαταρια. Δεν θυμαμαι αν αλλαχτηκε στην κατοχη μου (2 χρονια) αλλα ουτε και να μου εχει αναψει εν κινησει. Μαλλον εκεινη η βροχη με κατεστρεψε που δεν περναγε ρευμα στην μπαταρια, εστω και για λιγο, γιατι εκεινη τη στιγμη ημουν εν κινησει με φωτα, προβολακια για την μπορα, αντιστασεις, γυαλοκαθαριστηρες, ραδιοφωνο, φορτιστη κινητου και 3 καμερες στον αναπτηρα... Αν δεν φορτιζε οσο τραβουσαν ρευμα ολα αυτα, λογικο να εξασθένισε. Αλλα αυτο ηταν 2 βδομαδες πριν.
Λετε εκει να οφειλονται και οι υπολοιπες παραξενιες με τον αεροσακο και τις βελονες;
Λεω μολις γυρισω να παω με ενα πιτονακι να φερω καυσιμο για να μπορουμε να πειραματιστουμε μετα και να ζητησω απο το ηλεκτρολογιο της γειτονιας να αποσπασουν εναν μηχανικο με μπουστερακι ή εφεδρικη μπαταρια να ερθει μπας και το παμε στο μαγαζι να το δουμε απο κοντα και να αγορασω.


4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2016, 16:05:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και πριν 2 χρονια να αλλαχτηκε δεν ειναι παραλογο να τα κλασε
η μπαταρια εξηγει ολα τα παραπανω εκτος απτο θορυβο στο λουρι που ειναι απτο νερο
τωρα για τη θεση της μιζας δεν υπαρχει λογος να ξενερωνεις την αλλαξες μια φορα δυσκολα θα τη ξανααλλαξεις! Ασε τα μαστορια να βριζουν λοιπον για το που ειναι

Εκτος ξαναλεω αν εχεις θεμα με το δυναμο και γιαυτο δε σου γεμιζει τη μπαταρια
(Πολυ ευκολο να το τσεκαρεις πριν πληρωσεις καινουρια)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
taskom (ΤΑΣΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 208 GTI 200H black (2015)

Ένταξη: 18 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 299

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2016, 17:07:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για μπαταρία μου κάνει.
Αλλά καλού κακού δες το δυναμό μη και δεν τι φορτίζει καλά.
Εμένα στο 206 όταν είχα δεν πατουσε καλά η γιωση στο δυναμό
Και δεν φορτιζε καλά την μπαταρία..
Για εμένα δες πρόταση εάν φέρνει ρεύμα το δυναμό εάν έχεις ένα πολυμετρο μπορείς και μόνος σου....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Blue Cub (Δημοσθενης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002

Ένταξη: 27 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 460
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2016, 18:52:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όλα καλά. Οι ενδείξεις σβησαν, τα φαντασματα κρυφτηκαν. Η μπαταρία είχε υποκλιθει και περίμενε να πέσει η αυλαία. Και που άντεξε τη χρήση που κάνω τέλεια ήταν. Να υπενθυμίσω ότι πριν απο μένα το αμάξι ηταν βολτας καθε 15 μερες οπότε καμία σχέση η χρήση πριν με τωρα. Εχω 143.000χλμ και το πηρα στις 122.000χλμ Φεβρουάριο του 2015. Η μπαταρία είχε αλλαχτει περιπου στις 80-83.000χλμ...το 2009! Shocked Laughing
Δυναμό δεν ελεγχτηκε, αν δε φορτιζε θα με είχε αφήσει προ πολλού. Έδωσα 80€ μονο για την μπαταρία και το πηρα βόλτα μέχρι να βρω βενζινάδικο.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τον καθησυχασμο.


4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2016, 20:24:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημοσθένη θα σε δαγκώσω. Τόση φασαρία για μια μπαταρία αδερφέ.

Εμένα με αφήνουν στα κρύα του λουτρού συνήθως και γυρίζω με τα πόδια! Έχει ήδη συμβεί δύο φορές με το 207 στα 8 χρόνια που το έχω - έχω αλλάξει τρεις μπαταρίες εκ των οποίων οι δυο με άφησαν στα κρύα του λουτρού χωρίς προειδοποίηση!

Έπαθα και έμαθα. Τώρα ανα 2-3 χρόνια η μπαταρία μου παίρνει δρόμο. Δεν αντέχουν περισσότερο και όταν τις κρατάς, αρχίζουν να τραβάνε ρεύμα περισσότερο από ότι κρατάνε μέσα τους. Με αποτέλεσμα να γίνεται χριστουγεννιάτικο δέντρο το αυτοκίνητο χωρίς να φταίνε τα ηλεκτρικά του. Ακόμα και προβλήματα απόδοσης βλέπουμε ψηλά με πολυκαιρισμένες μπαταρίες γιατί οι πολλαπλάσιαστές παίρνουν χαμηλότερη τάση από ό,τι πρέπει.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
taskom (ΤΑΣΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 208 GTI 200H black (2015)

Ένταξη: 18 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 299

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2016, 20:40:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πεστα Στέλιο...
Μας χρωστάει κέρασμα σε όλους!!!!!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Blue Cub (Δημοσθενης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002

Ένταξη: 27 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 460
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2016, 21:43:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγνώμη που οι γνωσεις περί καινούριων τεχνολογιών αυτοκινήτων δεν συμβαδιζουν με αυτές περι γκατζετ. Που να ξέρω εγώ οτι στο τέλος της ζωης μιας μπαταρίας το αμάξι θα πάρει ναρκωτικά και θα αντιδρά με παραισθησεις; Σε λίγο θα αρχίσει να λειτουργεί μονος του ο πίσω καθαριστηρας και θα τρελαθω...και δεν έχω και καθαριστηρα πισω.
Λεω στο μάστορα, να χαρώ τα μοντέρνα αμάξια (άλλο που είναι 13 ετων), το celica του 88 ειχε και βολτομετρο στα οργανα του για να ξερεις τη σταθμη της. Εγω με corolla του 91 εμαθα και θα μου παρει λιγο ακομα να εξοικειωθω με αμαξι επομενης δεκαετίας. Ισως το 2025 να παρω αμαξι του 2010...αν δεν εχουν απαγορευτεί.
Αμα χρηζετε ψυχικης αποζημίωσης να σας κεράσω ρε παιδιά. Εκείνη την εκδρομή θα την παμε;


4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Blue Cub (Δημοσθενης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002

Ένταξη: 27 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 460
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2016, 16:50:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Update. Σkατα στα μούτρα μου. Δεν τέλειωσε το σήριαλ.
Χθες που εφυγα απο το ηλεκτρολογειο πηρε μπρος, πηγα εβαλα βενζίνη μετά πήρε μπρος, το πρωι για να φύγω πήρε μπρος και πάω να φύγω από το γραφείο να σου η μπαταρια να ψοφολογαει. Μηδενιζει ρολοι, κρεμαει βελόνες, του κρατάω λίγο τη μίζα, πατάω μαζί και γκαζι και πήρε με τα χίλια ζόρια. Χωρίς να το σβήσω πάω καπάκι στο ηλεκτρολογειο, εκει το έσβησα, το δοκιμάζω και πήρε νομίζω άλλη μια με λίγη καθυστέρηση, το ξαναδοκιμαζω, αρχίζει μόνο του τους καθαριστηρες (το πα εγώ ότι θα το κάνει κι αυτο;! κι ας αστειευομουν για τον πίσω), πετάει και μήνυμα engine immobiliser fault και αυτο ηταν, πάλι νεκρή η μπαταρία.
Μου είπαν ότι το δυναμό το είχαν όντως ελέγξει χθες, το ξαναέλεγξαν και δουλεύει κανονικά, η μπαταρία άδεια, με ρώτησαν και δεν είχα ξεχάσει κάτι αναμμένο. Μου έβαλαν μια άλλη για μια μέρα, κράτησαν εκεί τη δεύτερη να τη φορτισουν και να την αφήσουν μια μέρα να δουν αν χάνει από μόνη της, αν της λείπει κάποιο στοιχείο και ήδη παρήγγειλαν μια τρίτη για να τη βάλουμε αύριο που θα ξαναπάω. Κάθε μέρα και μία νέα εμπειρία...
Εντωμεταξύ αυτού του τύπου η μπαταρία https://goo.gl/images/icnSN9 ήταν η μόνη που δεν είχε ετοιμοπαραδοτη και έπρεπε να την παραγγείλει. Τι διαλο τόσο σπάνιες είναι και είχε μείνει σε κανα ράφι στον προμηθευτή;


4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2016, 09:23:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικα καπου εχεις διαρροη για να πεθανε καινουργια μπαταρια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2016, 10:13:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εν τελει τι εγινε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Blue Cub (Δημοσθενης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002

Ένταξη: 27 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 460
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2016, 11:11:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διαρροή δεν υπήρξε. Ή ήταν μούφα η δεύτερη μπαταριά, ή κάτι δεν είχε συνδεθεί καλά και μόνο αποφορτιζόταν μέχρι να τελειώσει. Έζησα και την εμπειρία της μπαταρίας μίας χρήσεως. Με την τελευταία που έβαλα όλα καλά.


4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vasil80 (Βασιλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 3008 1.6 thp (2011)

Ένταξη: 01 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Νοέ 2016, 00:22:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δυναμο ελεγξες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Blue Cub (Δημοσθενης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002

Ένταξη: 27 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 460
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Νοέ 2016, 10:26:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasil80 έγραψε:
δυναμο ελεγξες?

Και τις δύο φορές. Δεν έχει θέμα.


4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2677s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on