PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Restoration σε 106 Rallye 1.3
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
SpyrosA (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 71

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Οκτ 2014, 15:16:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε παραδέχομαι φίλε έχεις κάνει φοβερή δουλειά!!! Περιμένω να δω τη συνέχεια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999

Ένταξη: 11 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 337
Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Οκτ 2014, 16:04:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απιστευτη δουλεια!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ba99297 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 1.3 mamy

Ένταξη: 18 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Οκτ 2014, 19:52:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SpyrosA έγραψε:
Σε παραδέχομαι φίλε έχεις κάνει φοβερή δουλειά!!! Περιμένω να δω τη συνέχεια.


Παιδιά μια διευκρίνηση για όσους είδαν πρόσφατα το νήμα
Το αυτοκίνητο ανήκει στον Λύρο τον Νίκο ο οποίος και κάνει το Rebuild ( μηχανικά και όχι μόνο) και είναι αυτός που ξεκίνησε το νήμα. Εγώ είμαι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης Βαγγέλης ο οποίος πούλησα το αυτοκίνητο στον Νίκο την άνοιξη. Με το που είδα το νήμα που ξεκίνησε ο Νίκος θεώρησα ότι θα ήταν χρήσιμο προς όλους να καταθέσω και εγώ την δική μου συμβολή για να φτάσει στην κατάσταση που είναι τώρα. Έτσι ( κατόπιν άδειας που πήρα από τον Νίκο ) ξεκίνησα και εγώ να γράφω για την ιστορία του αυτοκινήτου από την στιγμή που το αγόρασα, την χρήση του, το ταξίδι που έκανα στην Ευρώπη ( μέχρι Γιβραλτάρ) και τελικά την διαδικασία αναπαλαίωσης που ξεκίνησα βάφοντας το αυτοκίνητο. Σε ότι αφορά λοιπόν την βαφή αυτά που βλέπετε αφορούν στο τι έγινε στο αυτοκίνητο το 2007 ( όταν το έβαψα). Για όλα υπόλοιπο υπεύθυνος ο Λύρος. Όπως είπα και πιο πριν " Του πούλησα ένα αυτοκίνητο θρύλο και αυτός το μετέτρεψε σε μύθο".
Υ.Γ Μένει να ανεβάσω μερικές ακόμη φωτογραφίες από την διαδικασία στίλβωσης ( γυαλίσματος ). Επίσης μπορεί να ανεβάσω και ένα μικρό εγχειρίδιο που έφτιαξα προκειμένου αν θέλει κάποιος να προβεί ( με δική του ευθύνη ) στην διαδικασία γυαλίσματος. Στα αγγλικά η διαδικασία ονομάζεται cutting and buffing.


Ο δημιουργικός ενήλικας, είναι ένα παιδί που επέζησε.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την ba99297 στις Παρ 31 Οκτ 2014, 20:24:18, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SpyrosA (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 71

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Οκτ 2014, 20:18:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι γνωρίζω ότι πλέον δεν είναι δικό σου το αμάξι έχω διαβάσει όλη την παρουσίαση. Όταν έγραψα περιμένω να δω την συνέχεια εννοώ την διαδικασία του γυαλίσματος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ba99297 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 1.3 mamy

Ένταξη: 18 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Νοέ 2014, 22:32:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά γεια σας
Παραθέτω τις φωτογραφίες μετά το γυάλισμα του αυτοκινήτου και μετά την τοποθέτηση των αυτοκόλλητων. Δυστυχώς δεν τράβηξα φωτογραφίες κατά την διαδικασία του γυαλίσματος για να δείτε όλα τα στάδια. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να δείτε στο youtube πολλά βίντεο με τίτλο “cutting and buffing”. Στα ελληνικά δεν βρήκα κάτι σημαντικό. Σε κάθε περίπτωση έχω φτιάξει ένα μικρό «εγχειρίδιο» για το πώς γίνεται η διαδικασία αυτή, το οποίο σας παραθέτω στο τέλος της ανάρτησης. Το εγχειρίδιο είναι γραμμένο σε δεύτερο ενικό πρόσωπο, μιας και το είχα γράψει πριν καιρό για να το στείλω σε κάποιον που μου το ζήτησε. Δεν μπαίνω στην διαδικασία να το ξαναγράψω-διορθώσω. Πριν απ όλα να αναφέρω ότι αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε την διαδικασία που περιγράφω το ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ. Να είστε καλά

Υ.Γ Με έχει πιάσει στερητικό και ψάχνω για Rallye. Ξέρω !!! μην το πείτε, είμαι αυτό που σκεφτήκατε από Μ ( κεφαλαίο ) σε….. άκας






























Ακολουθεί το "εγχειρίδιο"

Φίλε μου γεια σου
Πρώτα απ όλα να πω ότι αυτά που ακολουθούν είναι συμβουλές και γνώσεις οι οποίες προέκυψαν μετά από αρκετό καιρό ψαξίματος στο internet. Οτιδήποτε κάνεις το κάνεις με δική σου ευθύνη και αφού πρώτα έχεις βεβαιωθεί ότι έχεις κατανοήσει την διαδικασία. Η διαδικασία που περιγράφω είναι αυτό που έκανα εγώ στο δικό μου αυτοκίνητο και δεν μπορώ σε κανένα να διασφαλίσω ότι θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα και στο δικό του. Κανονικά τέτοιες δουλειές γίνονται από εξειδικευμένο προσωπικό που ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Αν κάποιος αποφασίσει να ακολουθήσει τα παρακάτω, αναλαμβάνει και την ευθύνη του αποτελέσματος.
Η διαδικασία που ακολούθησα για το αποτέλεσμα που βλέπεις λέγετε στα αγγλικά "cutting and buffing" αν το ψάξεις στο google θα βρεις αρκετές πληροφορίες. Σου αναφέρω μερικά βασικά, από εκεί και πέρα ότι θες ρωτάς και πολύ ευχαρίστως να σε κατατοπίσω ( όσο μπορώ επαγγελματίας δεν είμαι).
Αρχικά να πω ότι στις βαφές αυτοκινήτων υπάρχουν δύο περιπτώσεις ως προς το χρώμα
α) να βαφεί ένα αυτοκίνητο με ένα μίγμα χρώματος και βερνικιού, λύση σχετικά χαμηλού κοστολογίου, και απαιτεί λιγότερα χέρια βαφής και χρόνο σε σχέση με την δεύτερη που θα περιγράψω

β) να πέσει πρώτα μπογιά ( συνήθως 2 χέρια ) και πάνω από την μπογιά βερνίκι ( 2 ή και περισσότερα χέρια ), η λύση αυτή έχει πιο ψηλό κοστολόγιο αλλά μεγαλύτερη αντοχή

Σου περιγράφω τις δύο περιπτώσεις για να σου πω ότι την διαδικασία στίλβωσης που έκανα μπορείς να την κάνεις πολύ πιο εύκολα στην β περίπτωση , και είναι πολύ δύσκολο να την κάνεις στην α περίπτωση, γιατί ουσιαστικά στο cut and buff δουλεύεις πάνω στο βερνίκι. Πρόσεξε γιατί αν το αυτοκίνητό σου έχει ένα κομμάτι βαμμένο από χτύπημα , μπορεί να είναι βαμμένο με τον α) τρόπο οπότε δεν μπορείς εύκολα να εφαρμόσεις την μέθοδο που περιγράφω παρακάτω

Πριν σου πω πως γίνετε, να σου πω ότι σε κάθε βαφή ( ακόμη και στις εργοστασιακές ) υπάρχει στο βερνίκι η λεγόμενη υφή του πορτοκαλιού "orange peel effect" , αυτό το καταλαβαίνεις αν δεις το φως να αντανακλά υπό γωνία 45 μοιρών και πάνω στο βερνίκι θα δεις ότι κάνει "νερά". Αυτό το φαινόμενο φυσικά είναι λιγότερο ή περισσότερο έντονο ανάλογα με την ποιότητα του βαψίματος, και ίσως καθόλου διακριτό σε περίπτωση που έχουμε επιφάνεια που έχει υποστεί cutting and buffing. Αν λοιπόν δεις με μεγεθυντικό φακό το βερνίκι θα δεις ότι έχει "λίμνες και λόφους" που δημιουργούν αυτό το φαινόμενο. Με την διαδικασία λοιπόν στίλβωσης που θα σου περιγράψω προσπαθείς να "φας" τους "λόφους" του βερνικιού ώστε να έρθουν στο ίδιο επίπεδο με τις "λίμνες" και τελικά να δημιουργήσεις μία τελείως λεία επιφάνεια
Περιγραφή μεθόδου
Για να φαγωθούν οι "λόφοι» τους βερνικιού θα πρέπει να γυαλοχαρταριστούν.
**λίγη θεωρία για τα γυαλόχαρτα**
Εδώ να πω ότι τα γυαλόχαρτα μετρώνται ανάλογα με την κοκκομετρία που έχουν ( το πόσο χοντρός ή λεπτός είναι ο κόκκος της επιφάνειάς τους). Τα νούμερα των γυαλόχαρτων ξεκινάνε από 20 το πολύ χοντρά γυαλόχαρτα και φτάνουν μέχρι 3000 τα πολύ ψιλά ( αν πρόσεξες πηγαίνει ανάποδα, μικρό νούμερο χοντρό γυαλόχαρτο, μεγάλο νούμερο ψιλό γυαλόχαρτο). Επίσης τα γυαλόχαρτα χωρίζονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες τα "ξηρά" ( όπου το γυαλόχαρτο το τρίβεις πάνω στην επιφάνεια που θες να λειάνεις στεγνό) και τα "νερού" ( όπου το γυαλόχαρτο το βουτάς στο νερό πριν λειάνεις την επιφάνεια που θες). Επίσης όταν πας να λειάνεις μία επιφάνεια με γυαλόχαρτο χρησιμοποιείς τέτοιο νούμερο γυαλόχαρτου ανάλογα με το αποτέλεσμα που θες να πετύχεις. Στην περίπτωση της εφαρμογής μας θα χρησιμοποιηθεί νούμερο γυαλόχαρτου μέχρι 2000. Δεν μπορείς όμως να ξεκινήσεις απευθείας από νούμερο 2000 γιατί θα παιδευτείς να φας τους «λόφους» (όσο πιο μεγάλο νούμερο γυαλόχαρτου τόσο πιο λίγο τρώει-λειαίνει τους «λόφους») Έτσι λοιπόν λειτουργείς ως εξής: Ξεκινάς με γυαλόχαρτο νερού 1000 περνάς όλη την επιφάνεια που θες να γυαλίσεις, και επαναλαμβάνεις το ίδιο με νούμερο 1500 και στην συνέχεια με νούμερο 2000. Τα γυαλόχαρτα τα βουτάς ανά τακτά διαστήματα στο νερό για να μην στεγνώνουν. Επίσης καλό θα είναι να έχεις έναν ψεκαστήρα με νερό ( από κάποιο αζαξ που έχει τελειώσει) και συνέχεια να ψεκάζεις την επιφάνεια που γυαλοχαρτάρεις ώστε ποτέ να μην μένει στεγνή, καθώς επίσης και για να ξεπλένεται το βερνίκι που απομακρύνεται από το χαμήλωμα των "λόφων". Κατά την διάρκεια του γυαλοχαρταρίσματος θα βλέπεις στο χέρι σου ή και στο γυαλόχαρτο λευκούς κόκκους σαν αλεύρι, αυτοί δεν είναι τίποτε άλλο από βερνίκι που "κόβετε "κατά το γυαλοχαρτάρισμα. Καλό είναι τα γυαλόχαρτα να τα αλλάζεις τακτικά. ΠΡΟΣΟΧΗ η δουλειά αυτή υποκρύπτει κινδύνους. Το γυαλόχαρτο δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να το πιέζεις έντονα πάνω στην λαμαρίνα του αυτοκινήτου γιατί τότε θα φας όλο το στρώμα βερνικιού και θα φτάσεις στο στρώμα της μπογιά πράγμα που δεν το θες. Θέλει το γυαλόχαρτο να είναι συνεχώς βρεγμένο και να τρίβεις απαλά και όχι με βία. Προσοχή επίσης θέλει και στις γωνίες αλλά και στις ακμές της λαμαρίνας όπου εκεί μπορείς εύκολα να φας το βερνίκι χωρίς να το καταλάβεις Επίσης οι κινήσεις του χεριού σου καλό είναι να είναι πάνω-κάτω και δεξιά-αριστερά και όχι κυκλικές ( αν κάποιος φτάσει μέχρι αυτό το σημείου μπορεί να με ρωτήσει και να του εξηγήσω τον λόγο)Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει στο γυαλόχαρτο να δεις το χρώμα της μπογιάς του αυτοκινήτου. Αν αυτό συμβεί βράστα και άστα. Θέλει λοιπόν πολύ προσοχή.
Αφού τελειώσει η δουλειά με τα γυαλόχαρτα πλένεις στεγνώνεις την επιφάνεια η οποία μετά το στέγνωμα θα είναι ματ και όχι γυαλιστερή. Στη συνέχεια περνάς στο επόμενο βήμα που λέγεται αλοιφή γυαλίσματος.
Λίγη θεωρία για τις αλοιφές.
Ερώτηση: οι αλοιφές γυαλίσματος γιατί υπάρχουν ?
Απάντηση : Γιατί δεν μπορούν να υπάρξουν τόσο ψιλά γυαλόχαρτα για να πετύχουν γυάλισμα
Έτσι λοιπόν μια αλοιφή γυαλίσματος ενσωματώνει στα συστατικά της κόκκους πολύ λεπτότερους και από το ψιλότερο γυαλόχαρτο. Οι αλοιφές με την σειρά τους χωρίζονται σε ψιλές ( με μικρή κοκκομετρία ) και χοντρές ( με πιο χοντρή κοκκομετρία). Πάντως η χοντρότερη αλοιφή είναι ψιλότερη και από το ψιλότερο γυαλόχαρτο.
Η εφαρμογή των αλοιφών θα πρέπει να γίνει με την σωστή σειρά:πρώτα η χοντρή ( η οποία θα σβήσει την θαμπάδα και τις γραμμές που έχει δημιουργήσει το γυαλόχαρτο νούμερο 2000 και θα αφήσει πίσω της μια γυαλάδα) και μετά η ψιλή αλοιφή η οποία θα κάνει «βαθύτερη» τη γυαλάδα της προηγούμενης αλοιφής. Για την εφαρμογή των αλοιφών καλό είναι να χρησιμοποιηθεί ηλεκτρικός αλοιφαδώρος και να ακολουθηθούν πιστά οι οδηγίες ως προς την εφαρμογή της εταιρίας που παράγει την αλοιφή. Επίσης καλό είναι να πάρουμε μια σειρά αλοιφών από μία εταιρία και όχι μία χοντρή αλοιφή μίας εταιρίας και μία ψιλή μίας άλλης ( αυτό γιατί η ψιλή αλοιφή μίας εταιρίας είναι κατάλληλη και μελετημένη στο να βαθαίνει την γυαλάδα που αφήνει η συγκεκριμένη χοντρή αλοιφή της ίδιας εταιρίας. Καλές αλοιφές υπάρχουν πολλές και της 3M και άλλων εταιριών. Εγώ χρησιμοποίηση δύο αλοιφές της Farecla την g3 (χοντρή) και την g10 (ψιλή). Υπάρχουν και βίντεο στο youtube που δείχνουν τον τρόπο εφαρμογής τους
Καλό θα είναι πριν προσπαθήσεις οτιδήποτε να δοκιμάσεις είτε σε κανένα παλιό αυτοκίνητο ή κομμάτι από φανοποιείο άχρηστο είτε στην εσωτερική πλευρά καμιά πόρτας του αυτοκινήτου. Δεν είναι απλή διαδικασία, θέλει αρκετό χρόνο 30 περίπου ώρες εργασίας . Το γυάλισμα με αλοιφή θέλει να γίνεται σε χώρο που υπάρχει σκιά και όχι στον ήλιο. Γενικότερα χρειάζεται στεγασμένος χώρος και πολύ πολύ μεράκι. Βέβαια δεν είναι και πυρηνική φυσική, εγώ το έκανα μόνο με πληροφορίες από το internet και βίντεο από το youtube, καθώς και κάποιες συμβουλές από το μαγαζί που προμηθεύτηκα γυαλόχαρτα και αλοιφές. Πληροφορίες στα ελληνικά δεν βρήκα πουθενά, μόνο στα αγγλικά ( γι αυτό και χρησιμοποιώ την αγγλική ορολογία μερικές φορές). Καλή τύχη και κουράγιο αν το προσπαθήσεις και να ξέρεις όπως πολύ σωστά είπε κάποιος «το σημαντικότερο βήμα σε αυτή τη δουλεία είναι το βήμα που κάνεις προς τα πίσω για θαυμάσεις την δουλειά σου» νομίζω αυτό τα λέει όλα.
Υ.Γ ότι θες μην διστάσεις να ρωτήσεις


Ο δημιουργικός ενήλικας, είναι ένα παιδί που επέζησε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Νοέ 2014, 11:19:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ba99297 έγραψε:


Υ.Γ Με έχει πιάσει στερητικό και ψάχνω για Rallye.



Ήταν καθαρά θέμα χρόνου Cool Very happy



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Νοέ 2014, 19:05:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαγγελη θα ορκιζομουν οτι θυμαμαι το αυτοκινητο αγγελια εδω μεσα απο εσενα, πως επισης οτι και καπου αλλου μεσα στο φορουμ εχεις εξηγησει τη διαδικασια γυαλισματος .


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ba99297 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 1.3 mamy

Ένταξη: 18 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Νοέ 2014, 20:16:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λευτέρη είναι πολύ πιθανόν αυτό που λες.
Απλά επειδή αρχικά είπα να το πουλήσω και μετά άλλαξα γνώμη ( μέχρι που με βρήκε ο Λύρος ) δεν πολυθυμάμαι αν το είχα ανεβάσει και εδώ για πώληση ( εκτός από το Car.gr). Όσο για την διαδικασία βαφής, κάποια στιγμή είχα φτιάξει αυτό που ανάρτησα, σαν αποτέλεσμα της μιρκής εμπειρίας μου ώστε να υπάρχει και κάτι στα ελληνικά για όποιον ήθελε. Βέβαια είναι ελλιπές αλλά μπορεί να αποτελέσει έναν γενικό μπούσουλα για το πως είναι τα πράγματα.
Αυτό που μέχρι τώρα έχω καταλάβει είναι ότι θέλει να τολμάς να κάνεις πράγματα και να έχεις διάθεση να μάθεις. Και για να μην τρέφουμε αυταπάτες θέλει να έχεις χώρο, βασικό εξοπλισμό και λίγο κατασκευαστικό μεράκι και αντίληψη. Επίσης θα πρέπει να συμβιβαστείς με την ιδέα ότι και η αποτυχία είναι ένα πιθανό αποτέλεσμα...


Ο δημιουργικός ενήλικας, είναι ένα παιδί που επέζησε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
m_power_lunatic (john)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 106 1.3 RALLYE..the REAL Rallye!

Ένταξη: 10 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 307
Τόπος: ATHENS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Μάϊ 2016, 12:34:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nικο εχεις καιρο να ενημερωσεις το thread για τα 13αρια σου,δεν ενεργοποιεισαι λεω εγω να δουμε και εμεις τιποτα???

Ασε που δεν εχεις παρουσιασει το ''τριτο'' επεισοδιο........


INSANE IN THE ///MIDBRAIN...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
m_power_lunatic (john)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 106 1.3 RALLYE..the REAL Rallye!

Ένταξη: 10 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 307
Τόπος: ATHENS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Νοέ 2016, 11:52:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άιντε ρε Νικο βαλε τιποτα ρε ανθρωπε........ααααα ξεχασα να ρωτησω κατι.

Δεν πιστευω να αγορασες εσυ τους δυο ολοκαινουργιους προφυλαχτηρες που πουλαγανε πριν λιγες ημερες στο car.gr σε τιμη ευκαιριας χεχεχε!!!!


INSANE IN THE ///MIDBRAIN...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos liros 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 1.3 (x3)

Ένταξη: 27 Μάϊ 2014
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aίγιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2016, 11:10:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ζητώ συγνώμη από όλους που δεν υπάρχει ενημέρωση για τα αυτοκίνητα, αλλά λόγω υποχρεώσεων και επίσης λόγω πολύ περιορισμένου ελεύθερου χρόνου μπροστά από Η/Υ , μου είναι πολύ δύσκολο να είμαι ''σωστός'' απέναντι στο φόρουμ και να ενημερώνω όπως θα έπρεπε...
Μια προσπάθεια ενημέρωσης περιληπτικά :

Το μαύρο μετά από τόσο καιρό και αρκετές εργασίες έχει φτάσει σε ποσοστό ολοκλήρωσης 90-95% σύμφωνα με το πλάνο που είχα όταν ξεκίνησε η ανακατασκευή...Υπολείπεται ένα καλό τρίψιμο, αστάρωμα και respray στο πάτωμα του αυτοκινήτου πίσω και κάτω από το πορτμπαγκαζ (εκεί που στηρίζεται η ρεζέρβα), προκειμένου να φρεσκαριστεί και να ''νοικοκυρευτεί''.
Τέλος σε συνδυασμό με καινούργια λάστιχα που έχω σκοπό να βάλω μετά τις γιορτές, θα αντικατασταθούν τα ελατήρια της PS με μαλακότερα, περίπου 195lb και να τελειώνουμε έτσι με τα τελευταία θέματα του μαύρου...

Το λευκό τώρα, ήδη έχει ''γδυθεί'' εσωτερικό και είναι ''καρότσι'' χωρίς ταμπλό κλπ, αφαιρέθηκαν φανάρια, πίσω πόρτα, προφυλακτήρες κλπ εξωτερικά, εκκρεμεί να αφαιρεθούν μοτέρ - σανζμάν έτσι ώστε να είναι έτοιμο για Αθήνα στον ''ειδικό'' του είδους για τοποθέτηση του chromo rollcage της OMP που ''κάθεται'' κανα χρόνο στο γκαράζ και περιμένει.....
Ελπίζω μετά τις γιορτές μέσα στον Γενάρη να επιστρέψει από Αθήνα και να ξεκινήσει το βάψιμο. Θα δούμε...

Το δε κόκκινο , αφού ξεκίνησε δειλά δειλά με πλυσίματα, καθαρίσματα αλλαγή ψυγείου καλοριφέρ και ''ψείρισμα'' σε ταμπλό - όργανα...έχει ''παγώσει'' από το καλοκαίρι και περιμένει την σειρά του.
Μόλις μπορέσω θα ανεβάσω φωτό και από τα τρία...

Παράθεση:
Δεν πιστευω να αγορασες εσυ τους δυο ολοκαινουργιους προφυλαχτηρες που πουλαγανε πριν λιγες ημερες στο car.gr σε τιμη ευκαιριας χεχεχε!!!!

Very happy Very happy Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2016, 15:59:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοκκινο?
Νίκο πες στα παιδια οτι πηρες και τρίτο Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
m_power_lunatic (john)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 106 1.3 RALLYE..the REAL Rallye!

Ένταξη: 10 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 307
Τόπος: ATHENS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2016, 16:41:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα έχουμε μάθει τα χαμπερια του,τα μάθαμε!

Καλά για τους προφυλακτήρες το ήξερα,βρε αθεοφοβε έπαιρνες ολόκληρο τρακαρισμένο με αυτά τα λεφτά (πήρα εγώ).Αλλά έπρεπε να τους πάρεις σε καταλαβαίνω είναι ψυχαναγκαστικο πλεον!!

Μιλαγα με κάποιον αγωνιζόμενο από την Πατρα με 13αρι παλιά και με ρωτάει,τον Λυρο τον ξέρεις?

Λέω ναι και μου λέει το παιδί δεν είναι καλά χαχαχαχαχα!!!!!Είχε δει το μαύρο το 13αρι σου και έπαθε σοκ!


INSANE IN THE ///MIDBRAIN...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Σελίδα 4 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1357s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on