PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Restoration σε 106 Rallye 1.3
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
m_power_lunatic (john)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 106 1.3 RALLYE..the REAL Rallye!

Ένταξη: 10 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 307
Τόπος: ATHENS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2014, 13:55:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια διορθωση, η πινακιδα του Μπατρη-πρωην λαιον ελλας ειβαι ΥΟΤ-9106.


INSANE IN THE ///MIDBRAIN...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Σεπ 2014, 08:06:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2014, 16:01:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...τοσο καιρο επιτηδες δεν το ανοιγα το τοπικ αυτο για να μην σκανδαληστω....τελικα δεν αντεξα...


απλα ρισπεκτ...καλη συνεχεια καλες βολτες... Razz Very happy


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2014, 17:34:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωχ Παναγία μου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Οκτ 2014, 23:21:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
...τοσο καιρο επιτηδες δεν το ανοιγα το τοπικ αυτο για να μην σκανδαληστω....τελικα δεν αντεξα...


απλα ρισπεκτ...καλη συνεχεια καλες βολτες... Razz Very happy

Τωρα που το ανοιξες,καντο και sticky τουλαχιστον... Laughing
Οχι μονον ο Λεφος με τετοια προνομια... Ha Ha
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Οκτ 2014, 14:03:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

done Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ba99297 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 1.3 mamy

Ένταξη: 18 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2014, 00:15:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά γεια σας
Επιτρέψτε μου να συστηθώ
Εγώ είμαι ο προηγούμενος κάτοχος του αυτοκινήτου «Ο Βαγγέλης» που λέει ο Νίκος.
Είμαι στο PSclub από το 2009( χρήστης ba99297), οπότε και μπήκα στο site προκειμένου να συμβουλευτώ τα μέλη για ανακατασκευή του κινητήρα που ήθελα να κάνω, λόγω του ότι το ραλάκι έκαιγε λάδια.

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=15135&highlight=

Τότε τελικά δεν προχώρησα στην ανακατασκευή και τελικά αγόρασα ένα Mini Couper S. To rallye έβγαλα τότε (2009) να το πουλήσω όχι γιατί είχα ανάγκη τα λεφτά, αλλά επειδή απλά πάλιωνε στο υπόγειο που το είχα. Τότε πρωτογνωρίστηκα με τον Νίκο, ο οποίος έκανε ένα αναγνωριστικό τηλεφώνημα να δει τι και πως, αλλά η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε τότε. Από τότε όμως του μπήκε το μικρόβιο της απόκτησης το αυτοκινήτου. Στο μεταξύ εγώ άλλαξα γνώμη και δεν το πουλούσα, θέλοντας να το κρατήσω και να το ανακατασκευάσω μέτα από 10-20 χρόνια για να ξαναθυμηθώ τα νιάτα μου ( τώρα είμαι 40). Από την άλλη ο Νικόλας τηλεφωνούσε ανα 4-5 μήνες να δει αν άλλαξα γνώμη, μέχρι που τον περασμένο Γενάρη τελικά σκέφτηκα ότι « Ο άνθρωπος για να επιμένει τόσο, θέλει το αμάξι γιατί έχει τρέλα». Πείστηκα ότι το αμάξι θα πάει σε καλά χέρια (πράγμα που με ενδιέφερε) και τελικά αποφάσισα να το δώσω. Ειλικρινά δεν το μετανιώνω ούτε στιγμή, με αυτό που βλέπω να γίνεται. Νομίζω θα με καταλάβετε σε αυτό που θα πω. Δεν ήθελα το αμάξι να πάει σε άνθρωπο που δεν θα το πρόσεχε. Ήταν το πρώτο μου αμάξι, είχα περάσει πολλά, είχα κάνει ταξίδια ( μέχρι Γιβλατάρ και Μονακό έφτασα, αν μου επιτραπεί θα ανεβάσω φωτογραφίες ) το αγαπούσα. Δεν ήθελα να φύγει και να πέσει σε «κακά χέρια». Από αυτή την άποψη θεωρώ ότι έκανα την καλύτερη επιλογή.
Θα ήθελα ( αν μου επιτραπεί από τον Νίκο ) να πάω το άρθρο αυτό ακόμη πιο μακριά και να αναφέρω και εγώ την εμπειρία που είχα από το αυτοκίνητο από την στιγμή που το αγόρασα μέχρι την στιγμή που το πούλησα στον Νίκο. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για το γεγονός ότι το ( πρώην) αυτοκίνητό μου έπεσε σε αυτά τα χρυσά χέρια. Έχω μείνει έκπληκτος από την λεπτομέρεια της δουλειάς, την σχολαστικότητα, την γνώση και πάνω απ όλα την διάθεση. Ζητώ λοιπόν επίσημα την άδεια του Νίκου ώστε να ανεβάσω μερικές φωτογραφίες, τόσο από τα μέρη που βρέθηκε το αυτοκίνητο, όσο και από την διαδικασία βαφής που την έκανα εγώ ό ίδιος στο υπόγειο του σπιτιού μου, μετά από πολύ ψάξιμο πειραματισμούς και ώρες εργασίας. Αν πάλι κριθεί σκόπιμο ( για να μην αλλοιώσω την ανάρτηση του Νίκου ) μπορεί να ανοιχτεί μια ξεχωριστή ανάρτηση ( εφόσον υπάρχει η διάθεση από τους συμφορουμίτες ). Τέλος να αναφέρω ότι όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του δώσω ( εννοείται δωρεάν ) τα ψηφιακά αρχεία από τα αυτοκόλλητα του αυτοκινήτου, τα οποία πριν τα κολλήσω, τα σκάναρα ( κομμάτι κομμάτι και τα ένωσα σε πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας) ώστε να τα αναπαράξει για το δικό του 1.3.
Να είστε όλοι καλά
Βαγγέλης ( the ex-owner)


Ο δημιουργικός ενήλικας, είναι ένα παιδί που επέζησε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
m_power_lunatic (john)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 106 1.3 RALLYE..the REAL Rallye!

Ένταξη: 10 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 307
Τόπος: ATHENS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2014, 11:09:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω θα απορησω γιατι το εδωσες μετα απο τοσα που ειχες περασει μαζι του,μακρυνα ταξιδια και στο εξωτερικο=ηρωας για το 13αρι που ολοι το γνωριζουμε πως ειναι στη εθνικη.

Επιπλεον καταφερες και το εβαψες μονος σου χωρις να εισαι φανοποιος σημαινει διαθεση για διαβασμα,αγαπη για το αμαξι και μια χαρα αποτελεσμα αν κρινω απο αυτα που ειδα.

Προσωπικα δεν θα το εδινα αν ειχα φθασει μεχρι εκει που εφθασες εσυ,να το βαψεις κτλ-κτλ.

Το αν πηγε σε καλα χερια,πηγε σε χρυσοχερι οσοι ξερουνε τον Νικολα αυτο ειναι το καλο της υποθεσης και ισως να μην εχουνε τοσο αξια αυτα που εγραψα πιο πανω.

Θα χαρω να δω φωτογραφιες απο τα ταξιδακια σου οπως και θα χαρω να μου στειλεις τα σκαναρισμενα μαμα αυτοκολλητα για το κοκκινο 13αρι μου (το τριτο μου).Σου στελνω με pm το email μου και σε ευχαριστω προκαταβολικα.


INSANE IN THE ///MIDBRAIN...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2014, 12:30:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητέ Βαγγέλη, εύχομαι ολόψυχα μόνο ένα πράγμα: να μην το μετανοιώσεις ποτέ που το έδωσες!

Αναμένουμε τις ωραίες φωτογραφίες! Very happy



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos liros 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 1.3 (x3)

Ένταξη: 27 Μάϊ 2014
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aίγιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2014, 19:12:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλησπέρα σε όλους,
ζητώ συγνώμη που χάθηκα , αλλά εδώ και 22 ημέρες έχω ''χαθεί'' ανάμεσα σε πάνες, κρέμες, γάλατα κλπ, καθότι στο σπίτι έχουμε το πρώτο μας μικρούλι, οπότε μόλις βρεθεί η ευκαιρία θα σας ενημερώσω με φωτό για τις τελευταίες εξελίξεις από το αυτοκίνητο.
Βαγγέλη χάρηκα πάρα πολύ που μπήκες στην συζήτηση , καθώς ως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του 106 όλα τα προηγούμενα χρόνια, έχεις και την καλύτερη και σωστότερη εικόνα!!!! Εννοείται πως δεν χρειάζεται καμία άδεια από εμένα για τις φωτό και για ότι άλλο θελήσεις περί 106. Ειδικά τις φωτό από το εξωτερικό, ήθελα και εγώ να τις βάλω, αλλά επειδή δεν ήταν δικές μου το άφησα. Ειδικά για τις εντυπώσεις από όλα αυτά τα χρόνια με το 106 αλλά και την διαδικασία βαψίματος κλπ, θεωρώ πως αξίζει να τα διαβάσουμε.
Πάντως, το ξαναλέω και θα το ξαναλέω , πως εάν δεν ήταν ο προηγούμενος ιδιοκτητης , άνθρωπος σαν τον Βαγγέλη, θα ήταν τρομερά δύσκολο να μπορέσω να αποκαταστήσω σε τέτοιο βαθμό 13άρι.
Τα υπόλοιπα σε λίγο καιρό, αφού μπορέσουμε και ''κοιμηθούμε'' κανα βράδυ
Very happy Very happy Very happy
Πάντως ο μικρούλης ήρθε σπίτι από το μαιευτήριο με το 106..... έτσι για το καλό γούρι Very happy Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2014, 23:27:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikos liros έγραψε:

Πάντως ο μικρούλης ήρθε σπίτι από το μαιευτήριο με το 106..... έτσι για το καλό γούρι Very happy Very happy Very happy

Ελα ρε! Shocked

Παλι καλα που δεν το εδεσες και με τιποτα 6 σημειων το καημενο το παιδι! Laughing Laughing Laughing

Αχ και να σου βγει σε καμια 15αρια χρονια καμμενος κοντρακιας και να στο λιωνει καθε βραδυ στα 400αρια,εκει να σε δω... Tease
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ba99297 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 1.3 mamy

Ένταξη: 18 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2014, 00:50:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

https://drive.google.com/file/d/0Bxp4mIyC3Kx_Q1dxMFBONk5hQzA/view?usp=sharing


Ο δημιουργικός ενήλικας, είναι ένα παιδί που επέζησε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ba99297 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 1.3 mamy

Ένταξη: 18 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2014, 00:56:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εντάξει λοιπόν αφού πήραμε την άδεια από το αφεντικό ξεκινάω. Πριν πω οτιδήποτε να απαντήσω στις προηγούμενες αναρτήσεις αναφορικά με το αν το μετάνιωσα ή όχι. Θα πω πολύ απλά ότι όταν το αμάξι έφευγε από το σπίτι και το ανέβασα στο όχημα ( στυλ οδικής βοήθειας για να πάει στην μεταφορικά από Θεσσαλονίκη για Αίγιο) έκλαιγα. Ήταν ένα κομμάτι της νιότης μου και της ζωής μου. Από την άλλη ( και δεν το λέω σαν ελαφρυντικό) αισθανόμουν καλά γιατί θα πήγαινε σε καλά χέρια, πράγμα που νομίζω κανένας δεν αμφισβητεί. Ο λόγος που το έδωσα ήταν ότι είχα ήδη δύο αυτοκίνητα σε κυκλοφορία. Το κόστος να το κάνω Rebuild, ξεπερνούσε τα 2000 ευρώ και μιλάμε μόνο για κινητήρα και σαζμάν όχι γι αυτά που έκανε ο Νίκος. Τέτοιος προϋπολογισμός δεν υπήρχε και το αμάξι αν και σε καλή κατάσταση από καρότσα, απλά έμενε στο υπόγειο να παλιώνει με όλα τα προβλήματα που βγάζει η ακινησία. Να σας δώσω ένα παράδειγμα. Το έβαζα μπρος κάθε 2-3 μήνες για να πιάνει θερμοκρασία και να κινούνται τα λάδια. Πριν το δώσω στο Νίκο έβγαλε πρόβλημα η τρόμπα βενζίνης. Δεν υπήρχε περίπτωση να δώσω 180 ευρώ να αγοράσω τρόμπα. Οπότε ακόμη περισσότερη ακινησία ακόμα μεγαλύτερη φθορά. Λίγο αυτό λίγο, η επιμονή του Νίκου τελικά πείστηκα. Σταματάω εδώ γι αυτό το θέμα γιατί ακόμη μπερδεμένος είμαι. Πάντως σίγουρα δεν θα έκανα ένα τέτοιο Rebuild σαν αυτό που παρακολουθείτε από τον Νίκο, ούτε σε έκταση ούτε σε κόστος.
Αναφορικά με την ιστορία του αυτοκινήτου. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Είμαστε Σεπτέμβριο του 1996. Εγώ 22 χρονών ( τρίτο έτος στο πανεπιστήμιο ). Πριν λίγους μήνες είχε πάρει ξάδελφός μου το 106 το 1.1. Συμπαθητικό αμάξι. Αποφασίζω να πάρω και εγώ. Λέω στον πατέρα μου «το και το» μου λέει «εντάξει αλλά να προσέχεις». Ο ξάδελφος με ψήνει ( ευτυχώς ) λέγοντας μου «… ρε συ δε δίνεις κάνα φράγκο παραπάνω να πάρεις το Rallye που και πιο όμορφο είναι και πιο σπορ στην οδήγηση. Εδώ να πω ότι ποτέ δεν υπήρξα γρήγορος οδηγός, παρ όλα αυτά μου αρεσε το αμάξι να έχει νεύρο ( πράγμα που συμβαίνει και τώρα με το Cooper S-επίσης πολύ καλό). Τότε είχε πρωτοβγεί το 1.6 το Rallye που έκανε γύρω στα 3700000+ δρχ. Δεν έπαιζε όμως σαν σενάριο λόγω πολλών κυβικών και έτσι είπα να πάω στον προκάτοχο το 1.3. Ψάχνω από δω ψάχνω από κει και το βρίσκω το ραλάκι ( για όσους ξέρουν από Θεσσαλονίκη) στον Μπρόζο ( Ανθέων με Μαρτίου γωνία ). Σα να το βλέπω μπροστά μου. Το είχε παρκαρισμένο γωνία και ξεχώριζε. Μην τα πολυλογώ, το είχα πάρει με 3250000 δρχ αν θυμάμαι καλά και είχε πάνω 10000χλμ ( έτσι έλεγε τουλάχιστον ). Η αγορά έγινε Νοέμβριο του 1996 όταν το αμάξι δεν είχε κλείσει ούτε χρόνο ( 1η άδεια Δεκέμβριο του 1995 ). Ψάχνοντας τα βιβλία του είδα ότι τον Απρίλιο του 1996 είχε κάνει σέρβις 10000, οπότε υπέθεσα ότι ίσως να είχε καμία 10000χλμ το πολύ που τα έσβησε ο έμπορος. Από τότε που το πήρα δεν είχε τα πλαϊνά αυτοκόλλητα όπως και μπροστά στο καπό. Έτσι το ήθελε ο πρώτος αγοραστής. Με το μαύρο χρώμα είχα ένα πρόβλημα στην αρχή ,αλλά πιστέψτε με από τότε κόλλησα. Πρώτο ταξίδι λίμνη Πλαστήρα Νοέμβριο του 1996
απ όπου και η πρώτη φωτό. Το αμάξι εδώ δεν είναι ούτε ενός έτους.

Στο μεταξύ Φεβρουάριο –Ιούνιο του 1996 ήμουν σαν φοιτητής Βαρκελώνη στα πλαίσια ενός προγράμματος ανταλλαγής φοιτητών Erasmus. Θα μου πείτε γιατί σας το λέω αυτό. Γιατί απλά μου μπήκε η ιδέα και με τον ξάδελφο( που είπαμε ότι είχε το 106 το απλό ) σκεφτήκαμε να πάμε μέχρι Ισπανία οδικώς. Και το κάναμε. Ξεκινήσαμε ένα ταξίδι 16 ημερών Ελλάδα-Ιταλία-Γαλλία-Ισπανία και πίσω. Κάναμε 10000 χιλιόμετρα. Κάπου στο βιβλίο του αυτοκινήτου έγραφα που έβαζα βενζίνη και τι χιλιόμετρα είχα. Δεν θυμάμαι αν όταν πούλησα το αμάξι έσκισα την σελίδα για ενθύμιο ή αν την άφησα ( οπότε την έχει ο Νίκος). Από Ηγουμενίτσα περάσαμε Ιταλία (Πρίντεζι,Ρώμη, Πίζα , Λιβόρνο, Γένοβα, Σαν Ρέμο) μπήκαμε Γαλλία
Η παρακάτω φωτογραφία κοντά στο Σαν Ρέμο λίγο πριν την Γαλλία

Μονακό
Λίγο πριν το μονακό, στο βάθος φαίνεται ο βράχος του πριγκιπάτου

Μέσα στο πριγκιπάτο κοντά στην έναρξη του γκραν πρι ( φαίνονται οι μπαριέρες )


, Νίκαια, Μασσαλία, Μονπελιέ, ) και μετά Ισπανία ( Βαρκελώνη Βαλένθια Αλικάντε,


Μούρθια, Γρανάδα, Μάλαγα,

Γιβλατάρ,
Στο βάθος ο βράχος του Γιβλατάρ


Καντίθ-το Δυτικότερο σημείο. Γυρίσαμε από Σεβίλλη, προς Μάλαγα και ανάποδα την παραπάνω διαδρομή προς τα πίσω.

Μια στάση Λυόν όπου έχω μία Θεία.

Από Λυόν ρε μάγκες το θυμάμαι καλά, ξεκινήσαμε 8:00 το πρωί και το βράδυ 1:30 κοιμηθήκαμε 80 χιλιόμετρα πριν το Μπάρι. Κάναμε 1300 χιλιόμετρα. Οδηγούσαμε δύο, τα είδαμε όλα. Ακόμα σφυρίζουν τα αφτιά μου από τον ήχο του Rallye. Σε αυτή την διαδρομή περάσαμε και το τούνελ των 12 ή 17 χιλιομέτρων στις Άλπεις ανάμεσα Γαλλία Ιταλία. Η πλάκα ήταν ότι το ταξίδι έγινε σε περίοδο κοντά στο Πάσχα. Οπότε εμείς είχαμε το Rallye τίνγκα στα τσουρέκια τα αβγά ταχίνι και μέλι. Μας σταματούσαν ( έβλεπαν ξένη πινακίδα) στο Γιβλατάρ ( είναι πέρασμα ). Ψάχναν το αμάξι μπας και βρουν τίποτα κανένα μπάφο ( που εμείς ούτε καπνίζαμε ). Μόλις φτάναν στο ταχίνι πάθαιναν την πλάκα τους και εγκατέλειπαν κάθε προσπάθεια. Αξέχαστη εμπειρία. Είναι αργά, πέρασε η ώρα. Συνεχίζω αύριο για την χρήση του αυτοκινήτου και φυσικά για το δικό μου Rebuild που είχα κάνει στο χρώμα. Όπως καταλαβαίνετε δεν πούλησα αμάξι αλλά "θρύλο". Το σίγουρο είναι ότι ο Νίκος με αυτά που κάνει το έχει καταστλησει "μύθο"

Υ.Γ 1 Να πω στο Νίκο ότι ο Γιος του είναι ο δεύτερος που μεταφέρεται στο σπίτι από την κλινική όπου γεννήθηκε. Την πρωτιά έχει η κόρη μου όταν το 2004 την έπαιρνα και εγώ από την κλινική στο πίσω κάθισμα του Rallye. Νικόλα εύχομαι και το επόμενο ή τα επόμενα παιδιά σου, με το Rallye να τα πάρεις σπίτι

Υ.Γ 2 Πάντως αν ρίξεις το πίσω κάθισμα και "κάσα" χωράει. Οπότε όταν αρχίσομε να αποδημούμε εις κύριον, οι πορωμένοι με το 1.3 ξέρουμε πως θα μας πάνε. Ειδικά το ( πρώην) δικό μου έχει και το χρώμα. Ο σταυρός του λείπει.... Τα λέμε αύριο και μην μασάτε "κακά λιοντάρια ψόφο δεν έχουν"
Βαγγέλης the ex-owner


Ο δημιουργικός ενήλικας, είναι ένα παιδί που επέζησε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostaswannabe (Κωστας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye 2010 F/L

Ένταξη: 02 Νοέ 2013
Δημοσιεύσεις: 408
Τόπος: νοτια προαστια περιξ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2014, 03:50:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απιστευτο ταξιδι βαγγελη. Αξιοζηλευτο θα ελεγα. Πριν κανα 3 μηνο ειχα παει απο γενοβα μοντε καρλο μ ενα νοικιαρικο α4 ντιζελ και ηταν απιστευτη και η διαδρομη και η θεα και τα παντα. ΣΤην δικια σου εποχη ηταν ακομα πιο σουπερ ετσι οπως το βλεπω εγω.Ειναι πολυ πιθανο μεχρι τα χριστουγεννα να κατεβω παλι γενοβα στον φιλο μου αλλα αυτη τη φορα οδικως για να του κατεβασω και το καινουργιο του τουτου και φυσικα η διαδρομη απλα κανει σταση στην γενοβα και θα εχει και παλι τουρ μεχρι μονακο,νις και αναλογα τις υποχρεωσεις του φιλου μεχρι και βαρκελωνη, η απ την αλλη πλευρα παρισι (αναλογως τα κεφια :Ρ) Σιγουρα το φουλ ταξιδι οδικως απο ελλαδα ως την αλλη ακρη σχεδον της μεσογειου θα ειναι απιστευτη εμπειρια και διαδρομη!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2014, 22:01:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σαν χθες,θυμαμαι που εβγαινα απο την εισοδο του,τοτε,συνεργειου της Opel που δουλευα,και χαζευα το μαυράκι που ηταν σχεδον ιδιο με το δικο μου,πλην των ζαντων... Love

Παλι καλα που οντως κατεληξε σε καλα χερια... Thumb Left
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Οκτ 2014, 23:08:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:


Παλι καλα που οντως κατεληξε σε καλα χερια... Thumb Left

Γιατι σε καλα χερια?
Επειδη δεν θα φορεσει μοτερ 16ν με Κεντροφορους καπακια κλπ?
Επειδη δεν θα φορεσει καθρεπτες μ3?
Επειδη δεν θα ραγισουν οι θολοι απο το χαμηλωμα και τα τσιμεντωμενα αμορτισερ?
Επειδη δεν θα του βαλει φιμε 5ου σταδιου να γινει σαν μαυρη ντουλαπα?
Επειδη δεν θα του σηκωσουν τον κωλο ωστε να ειναι μοιαζει η μουρη του σαν κυνηγοσκυλο που ψαχνει το θηραμα?
Ειλικρινα δεν σε καταλαβαινω .


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2014, 09:46:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Pughell έγραψε:


Παλι καλα που οντως κατεληξε σε καλα χερια... Thumb Left

Γιατι σε καλα χερια?
Επειδη δεν θα φορεσει μοτερ 16ν με Κεντροφορους καπακια κλπ?
Επειδη δεν θα φορεσει καθρεπτες μ3?
Επειδη δεν θα ραγισουν οι θολοι απο το χαμηλωμα και τα τσιμεντωμενα αμορτισερ?
Επειδη δεν θα του βαλει φιμε 5ου σταδιου να γινει σαν μαυρη ντουλαπα?
Επειδη δεν θα του σηκωσουν τον κωλο ωστε να ειναι μοιαζει η μουρη του σαν κυνηγοσκυλο που ψαχνει το θηραμα?
Ειλικρινα δεν σε καταλαβαινω .

Απο ολα τα παραπανω,μονον σε ενα δεν συμφωνω... Laughing Laughing Laughing

Στα υπολοιπα δεν ξερω,κατσε να ενηλικιωθει ο Λυρος jr,να δουμε αποψη θα εχει... Rotfl
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1034
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2014, 19:13:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στριψτε κιαλλο το μαχαιρι στην πληγη.....

απιστευτο ταξιδι μπραβο...

δωστε κιαλλο στο λαο Cool


Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί. 
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ba99297 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 1.3 mamy

Ένταξη: 18 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2014, 20:57:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με τον Στέλιο ( Pughell) για χρόνια ήμασταν δίπλα δίπλα ( πριν ακόμη τον γνωρίσω μέσω του PSclub ) και μετά και προσωπικά ( αι αισθάνομαι ευτυχής) . Εκείνος δούλευε σε μία αντιπροσωπεία ( Opel Sinis ) που ήταν δίπλα στο σπίτι μου. Εγώ αγνοούσα την ύπαρξή του και εκείνος την δική μου, απλά γνώριζε για το Rallye, το οποίο σίγουρα για κάτι μέλη σαν και αυτόν δεν περνούσε απαρατήρητο….
Συνεχίζω με την ιστορία του αυτοκινήτου.
Στο ταξίδι που σας περιέγραψα παραπάνω λίγο πριν την Μασσαλία μας έβγαλε πρόβλημα το μοτεράκι του ρελαντί ( Magneti Marelli ). Βγάλαμε την μισή Μασσαλία με εμένα τα δύο πόδια συμπλέκτη γκάζι ( για να έχω στροφές ) και τον ξάδελφο στο χειρόφρενο ( για να σταματάμε ). Τελικά φτάσαμε σε ένα συνεργείο της επίσημης Peugeot. Ακόμη θυμάμαι έναν τύπο με γαλάζιο σακάκι και γραβάτα ( σαν Πορτιέρης σε μεγάλο ξενοδοχείο ήταν ) πάνω από το αυτοκίνητο ( που όπως όλοι σχεδόν οι γάλλοι δεν μιλούσε Αγγλικά) να μας εξηγεί τα περί ηλεκτρονική ανάφλεξης. Έβγαλε έβαλε την φύσσα από το μοτεράκι και όλα καλά. Ένα δεύτερο ατύχημα ήταν μια πέτρα στο παρμπρίζ. Έκανε μια μικρή τρύπα-ρωγμή η οποία αποκαταστάθηκε με την επιστροφή στην Ελλάδα με ρητίνη ( 16000 δρχ το 1997 ). Για να μην σας κουράζω το αμάξι πάντα το δούλευα χαμηλές στροφές ( σας είπα δεν ήμουν κοντράκιας και λάτρης της ταχύτητας απλά μου άρεσε η σπορ αίσθηση οδήγησης του αυτοκινήτου). Τα κόκκινα μου ήταν άγνωστη περιοχή και τα 130+ χλμ ομοίως. Το 1998 έφυγα φαντάρος και στην δεύτερη μετάθεση (Διδυμότειχο απ όπου και απολύθηκα το πήρα μαζί μου ). Το χιόνι ήταν πολύ
[/img]



Μετά το στρατό διορίστηκα ως εκπαιδευτικός στην Χαλκιδική όπου εκεί βγήκανε πολλά χιλιόμετρα ( 90 χλμ 2 με 3 φορές την εβδομάδα ) και εγκαταστάθηκα στην Περαία ( Ανατολικά προάστιο της Θεσσαλονίκης ). Κάπου εκεί στο 2003-2004 άρχισαν τα πρώτα σημάδια «θανάτου» του βερνικιού. Άρχισε σιγά σιγά να ξεφλουδίζει από μικρά σημεία. Η δυνατότητα αποκατάστασης ήταν αδύνατη τοπικά. Ειδικά και το μαύρο χρώμα που ζεσταίνεται πολύ με τον ήλιο επιτάχυνε την διαδικασία του «θανάτου». Πήρα λοιπόν την απόφαση να το βάψω ( μόνος μου ) . Γενικά είμαι πολύ Do it yourself άνθρωπος οπότε είπα. « Τι έχω να χάσω ? Χειρότερο δεν μπορεί να γίνει». Το πολύ να έχανα τα 200-300 ευρώ σε μπογιές γυαλόχαρτα ταινίες. Θα μου έμενε βέβαια η τεχνογνωσία. Και τελικά έτσι έγινε. Υπόγειο είχα, αεροσυμπιεστή βρήκα, λάμπες φθορίου για να βλέπεις που έχει πέσει χρώμα και βερνίκι βρήκα, τριβείο αγόρασα, πιστόλι βαφής HVLP αγόρασα ( φτηνιάρικο των 40 ευρώ, θα μπορούσα να δώσω κάτι παραπάνω ). Με τα παραπάνω έστησα έναν πρόχειρο «φούρνο βαφής». Έπλυνα τον χώρο καλά. Το αέρισα να φύγει η υγρασία. Όλα αυτά γίνονται Αύγουστο Σεπτέμβριο του 2007. Με θερμοκρασία υπογείου 20-24 βαθμούς, ιδανική γα τέτοιες δουλειές. Το αμάξι το γείωσα από το σασί στο χώμα για να φύγει ο στατικός ηλεκτρισμούς που τραβάει την σκόνη. Θα μου πείτε λεπτομέρεια. Απλά το διάβασα κάπου μου φάνηκε λογικό και είπα γιατί όχι.
Οι παρακάτω εικόνες είναι σκληρές. Απομακρύνετε μικρά παιδιά από τον υπολογιστή.
Επειδή το ανέβασμα φωτογραφία κανονικού μεγέθους θα έκανε την ανάρτηση τεράστια, επέλεξα την μικρογραφία. Για μεγαλύτερες εικόνες χτυπήστε για να δείτε τις εικόνες σε κανονικό μέγεθος











Άρχισα σιγά σιγά το ξεγύμνωμα. Το βλέπετε στις δύο τελευταίες φωτογραφίες. Αρκετά δύσκολη διαδικασία, αν σκεφτεί κανείς ότι δεν ξέρεις πως κουμπώνονται και πιάνονται τα διάφορα κομμάτια. Ο κίνδυνος να σπάσεις κάποια πλαστικά, παραμονεύει πάντα. Κατέβασα εγχειρίδια, μάνουαλ τα οποία βοήθησαν.
Δεν μιλάω για τις ατελείωτες ώρες στο youtube να βλέπω βίντεο βαψίματος, αλλά και προεργασίας που είναι το 70% της δουλειάς. Σε πρώτη φάση θα έπρεπε να αφαιρεθούν όσο το δυνατόν περισσότερα κομμάτια. Εκτός από την μηχανή το μόνο που έμεινε στο αμάξι ήταν οι πόρτες και το ταμπλό.
Στην συνέχει έπρεπε να φύγει το νεκρό βερνίκι και χρώμα. Υπήρχαν δύο τρόποι
Χημικά ( δεν ήξερα τι αναθυμιάσεις θα είχα και το απέφυγα )
Μηχανικά με τριβείο και γυαλόχαρτα ( το επέλεξα ).
Πρέπει να είχε 4 στρώματα ( από έξω προς την λαμαρίνα )
Βερνίκι ( άχρωμο )
Χρώμα ( μαύρο )
Αστάρι (άσπρο)
Filler (φαιοπράσινο- για να πάρει τυχόν μεγάλες ατέλειες της λαμαρίνας )
Σε μερικά σημεία έφτασα λαμαρίνα ( γυαλίζει )
Τα αποτελέσματα του τριψίματος παρακάτω. Το αμάξι είχε γίνει σαν αρκουδάκι πάντα.











Τα λάστιχα από τις πόρτες είχαν βγει. Το μόνο λάστιχο που δεν μπορούσε να βγει ήταν του παρμπρίζ. Σε πολλές βαφές ( όχι εργοστασιακές ) οι μάστορες χαρτώνουν δίπλα στο λάστιχο του παρμπρίζ, με αποτέλεσμα ότι υπάρχει κάτω από το λάστιχο να μην βάφετε. Επίσης επειδή έτσι ο μπογιά κάνει «δόντι» σε σχέση με την παλιά μπογιά, από εκεί ξεκινάει το ξέφτισμα ( μελλοντικά ). Πήρα λοιπόν ( κατόπιν συμβουλής του ανθρώπου που μου πούλησε τα χρώματα, ειδική ταινία η οποία ανασήκωνε το λάστιχο και μπορούσες να βάψεις από κάτω. Κάτω από τα λάστιχα αυτά, συνήθως κοιτάνε όταν θέλουν να δουν αν ένα αμάξι έχει ξαναβαφεί.
Τα φρύδια με δυσκόλεψαν στο βγάλσιμο. Τελικά τα κατάφερα αφού έσπασα 4,5 πλαστικά κουμπώματα που μετά αντικατέστησα

Αφού τρίψεις στην συνέχει ξεκινάς και χτίζεις. Πρώτα στοκάρει τυχόν λακκούβες. Ευτυχώς δεν είχαν πολλά και μεγάλα τέτοια σημεία. Στοκάρεις τρίβεις , στοκάρεις τρίβεις μέχρι να έρθει ένα με την λαμαρίνα. Δεν θέλει βιασύνη η διαδικασία του στοκαρίσματος. Μην περιμένεις μία φορά να έρθει εκεί που θες. Μπορεί να χρειαστεί να επαναλάβεις 2 και 3 φορές στοκάρισμα τρίψιμο. Θέλει σβελτάδα κατά την διάρκεια που δουλεύεις τον στόκο, γιατί είναι δύο συστατικών ( με καταλύτη ) και σε 3-4 λεπτά σκληραίνει και δεν δουλεύεται. Γι αυτό είπα πιο πριν οι 20-24 βαθμοί περιβάλλοντος είναι ιδανικοί, διότι η υψηλή θερμοκρασία επιταχύνει τον χρόνο σκλήρυνσης. Τώρα ένας επαγγελματίας φανοποιός μπορεί να χρησιμοποιεί αργούς ή γρήγορους καταλύτες ανάλογα με την θερμοκρασία. Σίγουρα ως πιο έμπειρος τον φτάνει ο χρόνος οπότε δεν την πατάει.
Μετά το στοκάρισμα ( σε ένα δύο σημεία) ξεκινάει το αστάρωμα
Ασταρώνεις
Τρίβεις
Ασταρώνεις
Τρίβεις
Και αν θες και Τρίτη φορά
Ιδού το αποτέλεσμα










Το αστάρωμα είναι ένα πολύ καλό στάδιο για να μάθεις να βάφεις ( να σπάσει το χέρι που λέμε ) . Ότι λάθος κάνεις ( που καλό φυσικά είναι να μην κάνεις ) διορθώνεται με γυαλόχαρτο και προσεκτικό τρίψιμο. Σε γενικές γραμμές το χέρι πρέπει να κινείται ομοιόμορφα δεξιά-αριστερά( περίπου 1 μέτρο το δευτερόλεπτο ) και το κυριότερο σε σταθερή απόσταση από την επιφάνεια βαφής. Φυσικά παίζουν ένα σορό άλλα πράγματα ρόλο. Τι πιστόλι έχεις, πως το έχεις ρυθμίσει σε ροή μπογιά, άνοιγμα βεντάλιας ( το άνοιγμα που κάνει σαν βεντάλια η το χρώμα από την μύτη του πιστολιού προς την επιφάνεια βαφής) και φυσικά η πίεση του αέρα ( που πρέπει να είναι 2.5 με 3 bar ). Εννοείται πως έχεις βάλει φίλτρο για υγρασία στο λάστιχο που φέρνει αέρα στο πιστόλι βαφής και ρυθμιστή πίεσης. Όλα αυτά όμως μπορείς να τα βρεις δοκιμάζοντας.

Στην συνέχεια ρίχνεις χρώμα ( 2 χέρια ) και μετά βερνίκι. Στο χρώμα καλό είναι να αποφευχθούν τα λάθη. Βερνίκι άλλα δύο χέρια. Υπάρχει και η δυνατότητα να ρίξεις χρώμα που γυαλίζει ( οπότε δεν χρειάζεσαι βερνίκι μετά ). Σε αυτή την περίπτωση όμως δεν μπορείς μετά να εφαρμόσεις με την ίδια ευκολία την τεχνική στίλβωσης ( γυαλίσματος) που θα σας περιγράψω παρακάτω.
Κατά το ρίξιμο του βερνικιού είχα ένα-δύο ατυχήματα ( από την μία ακούμπησε τα μπατζάκι της βερμούδας μου στην πόρτα του οδηγού όπως τεντωνόμουν να βάψω τον ουρανό και από την άλλη μια πεταλούδα πρόλαβε και έκατσε πριν στεγνώσει το βερνίκι ). Έτσι λοιπόν έτριψα και έριξα άλλα δύο χέρια βερνίκι. Ίσως για αυτό βλέπετε τέτοιο βάθος στο γυάλισμα του αυτοκινήτου. Το τελικό αποτέλεσμα μετά το βερνίκι. Ήταν μέτριο προς κακό θα έλεγα ( υπό γωνία σε κάποια σημεία ).
Ακολούθησε όμως η διαδικασία στίλβωσης ( γυάλισμα ) και τα αυτοκόλλητα η οποία οδήγησε στο αποτέλεσμα που βλέπετε σήμερα το αυτοκίνητο.
Αρκετά για σήμερα
Η στίλβωση σε επόμενη ανάρτηση. Ακολουθούν οι φωτό του αυτοκινήτου μετά το βερνίκωμα.
















Ο δημιουργικός ενήλικας, είναι ένα παιδί που επέζησε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2014, 23:03:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φοβερός!!!

Τι να λέμε, αγάπη για το αυτοκίνητο και άξια χέρια και μυαλό.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3379s (PHP: 94% - SQL: 6%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on