PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Restoration σε 106 Rallye 1.3
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nikos liros 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 1.3 (x3)

Ένταξη: 27 Μάϊ 2014
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aίγιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Αύγ 2014, 19:43:12    Θέμα δημοσίευσης: Restoration σε 106 Rallye 1.3 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλησπέρα σε όλους,
επειδή μπορεί να βοηθήσει πολλούς η δική μου διαδικασία ανακατασκευής , αλλά και να λυθούν διάφορες απορίες, αποφάσισα να σας παρουσιάσω όσο πιο αναλυτικά μπορέσω και μαζί με κάποιες φωτογραφίες που τραβήχτηκαν κατά την διάρκεια, όλη την δουλειά που έχει γίνει μέχρι τώρα στο αυτοκίνητο.
Προς υπεύθυνους του Forum: Εάν το θέμα πρέπει να μπεί στα υπομνήματα, πολύ ευχαρίστως...εγώ δεν μπόρεσα να βρώ πώς γίνεται.

Έτσι λοιπόν, μετά από πολύ ψάξιμο και ''περίμενε'' τελικά βρέθηκε το κατάλληλο 13άρι το οποίο θα έπαιζε τον ρόλο του νορμάλ - εργοστασιακού - future classic - ''καθημερινού'' (ναι,ναι όλα αυτά μαζί Laughing ), έτσι ώστε το ήδη υπάρχον πρώην αγωνιστικό μου να ξαναγίνει αγωνιστικό κάποια στιγμή στο μέλλον.

Το αυτοκίνητο, το είχε σχεδόν 1ο χέρι ο προηγούμενος κάτοχος (το είχε αγοράσει πριν κλείσει τον πρώτο χρόνο με ελάχιστα χλμ το 1996) και το κράτησε στην συνέχεια όλα αυτά τα χρόνια μέχρι τον Μάρτη που το πήρα εγώ.
Συνολικά το αυτοκίνητο είχε περίπου στις 250.000χλμ, αλλά με χρήση στο 70% των χλμ σε εθνική και ταξίδι με ταχύτητες 120 - 130 χλμ.
Χρήση ποοολύ προσεκτική όλα αυτά τα χρόνια (thanks Βαγγέλη Ο Wink , χωρίς να πειραχτεί το παραμικρό στα μηχανικά (ούτε καν αμορτισέρ σκληρότερα δεν είχαν τοποθετηθεί), χωρίς στριψίματα, απότομες εκκινήσεις - αλλαγές ταχυτήτων κλπ. Επίσης κάθε χρόνο το εσωτερικό λυνόταν και πλενόταν, με αποτέλεσμα να διατηρηθεί σε πολύ καλή κατάσταση για τα χρόνια του. Φυσικά μιλάμε για εντελώς ατρακάριστη καρότσα, με θόλους που ούτε η αρμόκολλα δεν έχει ''σκάσει'' και στην οποία δεν έχει αλλαχτεί το παραμικρό. Επειδή όμως το μαύρο χρώμα ειδικά στα 106 ''πονάει'', το αυτοκίνητο κάποια στιγμή φρεσκαρίστηκε εξωτερικά, τοποθετήθηκαν και τα γνήσια αυτοκόλλητα τότε που υπήρχαν ακόμη, και αφού κυκλοφόρησε σχεδόν ένα χρόνο, ο ιδιοκτήτης κατέθεσε τις πινακίδες και αποφάσισε να το κρατήσει για να το φτιάξει μελλοντικά, βάζοντάς το σε υπόγειο γκαράζ, μέχρι που το αγόρασα.

Αυτές είναι κάποιες φωτό που είχε τραβήξει πριν 1+ χρόνο, ο ειδικός επί των 106 (και όχι μόνο...) Στέλιος - Pughell όταν είχε πάει να το δεί στο υπόγειο του Βαγγέλη, προκειμένου να έχω μια πιο σωστή εικόνα για το 13άρι αφού εγώ είμαι αρκετά μακριά από Θεσσαλονίκη...












To στόρυ συνεχίζεται με εντυπώσεις από την πρώτη βόλτα αφού έφτασε Αίγιο και φωτό.......
Ερωτήσεις - απορίες και οποιαδήποτε άποψη - σχόλιο - κράξιμο δεκτά Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Αύγ 2014, 19:54:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κραξιμο? Τα σαλια που μας τρεχουν θες να πεις! Καλη διασκεδαση με τις επισκευες Very happy Very happy



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Αύγ 2014, 22:56:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πωωωω χτυπημα κατω απο τη μεση! Εσυ και ο Λεφ θα με κανετε να βαλω πωλητηριο στο 106 μου! Twisted evil
Φαινεται οτι ειναι καλοδιατηρημενο!
Καλη συνεχεια με την αναπαλαιωση! Περιμενουμε απντεητς Very happy


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos liros 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 1.3 (x3)

Ένταξη: 27 Μάϊ 2014
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aίγιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Αύγ 2014, 09:56:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eυχαριστώ για τα σχόλια,
ελπίζω να βγούν σε καλό τα post του Λεφ και το δικό μου.
στο δια ταύτα πλέον αφού ήρθε από Θεσσαλονίκη......
φωτό από την ώρα που το παρέλαβα από την νταλίκα, μόλις πάτησε στο Αίγιο...




Με το που το πήρα στα χέρια το πήγα στον λαστιχά μου για να αλλάξω τα λάστιχα του Βαγγέλη (ο Βαγγέλης προκειμένου να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την ''άνεση'' ενός απολύτως νορμάλ 106, είχε αλλάξει την εργοστασιακή διάσταση 175/60/14 με 185/60/14).
Αμέσως μετά πήγε για πλύσιμο... και να οι φωτό πλυμένο και καθαρό στο γκαράζ με το λευκό μαζί δίπλα δίπλα και αφού βγήκε την πρώτη βόλτα καθώς πρέπει...








Πρώτες εντυπώσεις:
Το αυτοκίνητο είναι πράγματι σε πολύ καλή κατάσταση και εξωτερικά και εσωτερικά. Έχοντας συνηθίσει και από το άσπρο με τα πράγματα της Peugeot Sport, φανταστείτε πως μου φάνηκε. Τίποτα δεν τρίζει και τίποτα δεν ακούγεται περίεργα ή ενοχλητικά (πάντα τηρούμενων των αναλογιών σε σχέση με τα χρόνια και τα χλμ) ούτε στα μηχανικά ούτε και στο εσωτερικό. Με λίγα λόγια και αφού το σηκώσαμε και το ελέγξαμε δεν είχαμε εκπλήξεις. Το μοτεράκι του είναι φοβερά καλό και εύστροφο, και εξαιρετικό στις μεσαίες που το περίμενα υποτονικό. Βέβαια όπως με είχε ενημερώσει και ο προηγόύμενος ιδιοκτήτης, είχε παρατηρήσει πως του έκαιγε αρκετό λάδι τα τελευταία χρόνια, αλλά αυτό θα το δούμε στην συνέχεια. Το ψυγείο μετά από τόσα χρόνια και χλμ. χάνει παραφλού στην κάτω αριστερή γωνία, η κρεμαγιέρα ακούγεται αρκετά, κάποιο ρουλεμάν τροχού εμπρός θέλει αλλαγή και οι βάσεις μηχανής - σανζμάν που είναι σχεδόν 20 χρονών είναι έτοιμες για να σκορπίσουν.
Από ανάρτηση είναι αρκετά καλό αλλά ο Βαγγέλης επειδή προσπάθησε να ρυθμίσει μόνος του τον άξονα πίσω σε ύψος, το είχε ρυθμίσει πολύ ψηλότερα πίσω απότι θα έπρεπε. Άρα σε στρίψιμο δεν ήταν και ότι το καλύτερο. Ο άξονας πίσω έχει αλλαχτεί από τον Βαγγέλη, έχει επισκευασθεί και αλλάχθηκαν σιαγώνες-φερμουίτ και κυλινδράκια λίγο πρίν το παροπλίσει στο υπόγειο.
Από μετάδοση είναι σε πολύ καλή κατάσταση, τα ημιαξόνια δεν ακούγονται να έχουν πρόβλημα, το κιβώτιο δεν γρατσουνά ταχύτητες, ο λεβιές αρκετά σφικτός και σαφής , μέχρι και η όπισθεν δεν ακούγεται καθόλου και μπαίνει για πλάκα. Βέβαια λόγω 250,000 χλμ εννοείται πως θα γίνει rebuild αλλά τουλάχιστον φαίνεται πως πράγματι το αυτοκίνητο ήταν πολύ προσεγμένο και με πολύ καλή χρήση.
Μην παρεξηγηθώ, δεν αγόρασα καινούργιο αυτοκίνητο, απλά σε σχέση με πολλά άλλα 13άρια που έχω οδηγήσει με αρκετά λιγότερα χλμ. ή και με τα ίδια, το συγκεκριμένο είναι σε τέτοια κατάσταση που εάν μου λέγανε πως έχει 100.000 λιγότερα θα το πίστευα. Το δε εσωτερικό θα δείξει εάν είναι τόσο καλό όσο φαίνεται, μόλις ξεκινήσουν τα πλυσίματα- καθαρίσματα και ''ψειρίσματα''.
Λόγω της ακινησίας που το είχε ο Βαγγέλης τα τελευταία 3-4 χρόνια σχεδόν, είχε κολλήσει η αντλία βενζίνης, οπότε και αλλάχθηκε με γνήσια Bosch από την Θεσσαλονίκη. Επίσης χρειαστηκε και καινούργια μπαταρία που και αυτή αλλάχθηκε από τον προηγούμενο. Άρα από αντλία και μπαταρία είμαστε ΟΚ.

Επειδή για το μηχανικό rebuild δεν είχε έρθει ακόμη η ώρα (ελέω χρημάτων), αποφάσισα να ασχοληθώ με το εσωτερικό αφού είχα και τα πράγματα για να το τελειώσω. Αφού λύθηκε όλο και έμεινε λαμαρίνα και ταμπλό, βρέθηκε να έχει υγρασία και να έχουν κολλήσει τα μονωτικά στο πάτωμα από την πλευρά του οδηγού. Εννοείται πως βγήκαν, καθαρίστηκε το πάτωμα από υπολείματα κετσέ, κόλλες και καφετίλες από τις υγρασίες και περάστηκε με το χρώμα του αυτοκινήτου σε σπρέι να νοικοκυρευτεί. Στην συνέχεια μπήκαν άλλοι κετσέδες πεντακάθαροι, χωρίς υγρασίες και μυρωδιές, η μοκέτα πλύθηκε και καθαρίστηκε και μου έφυγε ένα μεγάλο βάρος για το πως θα έδειχνε μετά το καθάρισμα. Ευτυχώς έδειξε πολύ καλή, χωρίς φθορές και ξεβάμματα ή λερώματα.
Φωτό με την μοκέτα τοποθετημένη και έχοντας βάλει και τα πίσω καθίσματα πλυμένα και καθαρισμένα.


[img]https://imagizer.imageshack.us/v2/1154x649q90/746/eM2p0T.jpg
[/img]



Επίσης αφού είχαν πλυθεί και καθαριστεί ζώνες, πλύθηκαν και γυαλίστηκαν όλα τα πλαστικά στο εσωτερικό πριν τοποθετηθούν ξανά, γυαλίστηκαν τα κομμάτια με την γυμνή λαμαρίνα, πλύθηκαν και πήγαν σε ταπετσέρη οι πλαινές υφασμάτινες επενδύσεις προκειμένου να τις ξανακολλήσει στο πίσω μέρος γιατί είχαν αρχίσει και ξέφτιζαν οι κλωστές, καθαρίστηκε ο ουρανός και τα πλαστικά του, καθαρίστηκαν τα εμπρός καθίσματα, έγινε ΤΟ ψείρισμα στο ταμπλό, με αλλαγή όλων των διακοπτών της κονσόλας (αλάρμ, αντίσταση πίσω τζάμι και ομίχλη) με καινούργιους , αλλάχθηκε η κονσόλα και μπήκε άλλη σε πολύ καλή κατάσταση, γιατί ο προηγούμενος είχε κολλήσει κάτι εκεί που αντί για αεραγωγούς το 13άρι έχει το ραφάκι, για να μην ''βροντανε'' τα πράγματα που ακούμπαγε. Επίσης αλλάχθηκε και το μικρό καπάκι στο σημείο με τις ασφάλειες, στο αριστερό κάτω μέρος του ταμπλό, γιατί είχε 2 τρύπες και την εικονίτσα η οποία είχε ξεκολλήσει και είχε αφήσει επίσης κόλλα (η εικονίτσα μπήκε στην πόρτα δεν πετάχθηκε εννοείται). Το πληκτρολόγιο του immobilizer λύθηκε καθαριστηκε για να μην κολλάνε τα κουμπάκια στο πάτημα, έγινε πλήρες rebuild στα όργανα, τα οποία αφού βγήκαν, λύθηκαν, καθαρίστηκαν εσωτερικά, αλλάχθηκαν όλα τα λαμπάκια με καινούργια και τέλος τοποθετήθηκε και το γνήσιο ραδιοκασετόφωνο που έδινε η Peugeot εκείνη την εποχή για το 13άρι και το ανέφερε και στο προσπέκτους με κωδικό 1010. Τέλος τέλος, μπήκε άλλο τιμόνι γνήσιο 13άρι, σε πάρα πολύ καλή κατάσταση μαζί και με το σηματάκι με τις γραμμούλες και καινούργια γνήσια λάστιχα στα πετάλ φρένου και συμπλέκτη μαζί και με πατάκια παραγγελία για το 13αράκι.
Φωτό με τις λεπτομέρειες και τελειωμένο σχεδόν το εσωτερικό....








Φωτό το προσπέκτους το γαλλικό που αναφέρει στα ''εξτρά'', εκτός από το χρώμα το μαύρο (Peinture noire vernie) και το ραδιοκασετόφωνο το συγκεκριμένο (Autoradio Peugeot Audio 1010),

και φωτό το ραδιοκασετόφωνο που σιγουρέψαμε πως είναι το σωστό και με τον συγκεκριμένο κωδικό


Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy

To be continue.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Octane (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pagani Zonda Cinque (το 6ο)

Ένταξη: 27 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 2486

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Αύγ 2014, 10:23:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Exysa ήδη. Love
Βασικά μία εκεί με το άσπρο παρέα και μια μετά με τη μοκέτα.
Embarassed

Συνέχισε λέμε! Thumb Left

Υ.Γ. Ξέρεις τί λείπει?
Ενα κόκκινο να κάνει παρεούλα σ´αυτά τα 2... Laughing


etuned
MEMsound έγραψε:
αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Αύγ 2014, 11:33:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χίλια μπράβο!!

Και για τη προσεκτική δουλειά και για τον τρόπο που προσεγγίζεις το θέμα "future classic". Thumb Left


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Andreasf1 (Ανδρέας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110

Ένταξη: 05 Δεκ 2012
Δημοσιεύσεις: 514
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Αύγ 2014, 11:34:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αααμαν ζημιάαααα!!!! Δώσε κι αλλες φωτος στο λαο!!! Μια ομορφιά το 13αρι! :D


Peugeot 2 0 7 | GT HDI |
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Αύγ 2014, 17:31:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πες μας και τι σκέφτεσαι να κάνεις στο μέλλον, ή τι θα έφτιαχνες ανεξαρτήτως χρημάτων, κατάλαβες τέλος πάντων! (στήσιμο ανάρτησης, μοτερικά κλπ κλπ)! Cool Very happy

Οι σημαίες στον τοίχο του γκαράζ πολλά.... like !!



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Αύγ 2014, 17:55:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το πουλάς? Laughing Laughing Laughing


Απίστευτα καλοδιατηρημένο για τα χρόνα του φαίνεται και το έκανες ακόμα καλύτερο! Εύγε!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Αύγ 2014, 18:13:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ομορφοπαιδο,ετοιμασου και για κοκκινακι σε λιγο καιρο...
Εκεινο το μαμα με τις 14αρες Mistral που σου ελεγα,ειναι ακινητο εδω και κανα 2μηνο... Mr. Green

Απλά μην το πεις στην Αγγελικη,θα με κρεμασει ετσι και με ξαναδει μπροστα της... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
SpyrosA (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 71

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Αύγ 2014, 22:42:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλορίζικο. Πένα το εργαλείο !!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos liros 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 1.3 (x3)

Ένταξη: 27 Μάϊ 2014
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aίγιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Αύγ 2014, 08:30:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλημέρα σε όλους...και ξανα ευχαριστώ για τα καλά λόγια!!!

καταρχήν σταματήστε να μου βάζετε ιδέες για κοκκινάκι (όχι πως δεν το έχω στο μυαλό μου αλλά λέμε τώρα... ) Cool Η αλήθεια είναι πως στην αναζήτηση τόσο καιρό για 13άρι, ενώ μου άρεσε πολύ το μαύρο, το είχα τελευταίο σε επιλογή. Πάντα προτιμούσα 2ο λευκό ή κόκκινο. Τελικά βρέθηκε μαύρο!!!

Στέλιο εάν εμφανιστεί κόκκινο 13άρι σε ακτίνα χιλιομέτρου από το σπίτι και το πάρουνε χαμπάρι, επειδή δεν ξέρω προσωπικά τον Octane και δεν έχω θάρρος, ετοιμάσου να έρθω Θεσσαλονίκη και να ψάχνω δωμάτιο να με κοιμίσετε.......Να ενημερώσω επίσης πως τρώω αρκετά - ξέρεις εσύ... Laughing Laughing

Πέτρο, έχοντας περάσει ένα φεγγάρι από τον χώρο των ''ιστορικών'' με άλλο τουτού, κατάλαβα πως εάν μπορείς να φτιάξεις κάτι όσο πιο σωστό και κοντά στο γνήσιο μπορείς, τόσο μεγαλύτερη αξία (όχι τόσο χρηματική αλλά κυρίως σαν ποιότητα ανακατασκευής) μπορεί να έχει μελλοντικά. Απλά είχα που είχα το ''πρόβλημα'' στο μυαλό με τα 13άρια (που λέει και ο Στέλιος) , τώρα που είχα το περιθώριο να βρίσκω τα περισσότερα ανταλλακτικά από αυτά που ήθελα καινούργια και ως επί το πλείστον γνήσια, απλά...... ξεσάλωσα. Το κακό είναι πως δεν μου αρέσουν μόνο τα νορμάλ εργοστασιακά αυτοκίνητα, αλλά υπάρχει και η μ...κία με τους αγώνες. Άρα έπρεπε να βρεθεί απαράιτητα δεύτερο 13άρι προκειμένου κάποια στιγμή να ανακατασκευαστεί πλήρως και το λευκό σε αγωνιστικό ξανά. Ο στόχος είναι κάποια στιγμή (εάν μέχρι τότε δεν έχουμε μεταναστεύσει ή έχουμε πάει φυλακή), στο γκαράζ να υπάρχει ένα full Gr.N (το λευκό), όσο γίνεται πιο κοντά στο Πεζοσπορίσιο που έδινε τότε (εννοώ σε πράγματα - κωδικούς), και ένα επίσης full εργοστασιακό (το μαύρο στην προκειμένη περίπτωση).

Αlfasud (Γιώργο), για να μην σας μπερδεύω να διευκρινήσω πως το αυτοκίνητο έχει ολοκληρωθεί το 80% τώρα που έκανα το post. Το σκεπτικό όταν ξεκίνησε το restoration , ήταν ακριβώς αυτό που είπα και πιο πάνω. Δηλαδή να γίνει όσο πιο κοντά στο γνήσιο, όπως το έβγαζε τότε η Peugeot. Επομένως, από μηχανικά θα έπρεπε να γίνει πρώτα από όλα σαν καινούργιο. Στο μυαλο μου είχα δηλαδή, πως όταν θα τελείωνε και θα έβγαινε βόλτα, να είχα την άισθηση του ενός αυτοκινήτου όσο πιο κοντά γινόταν σε καινούργιο (ή κάπως έτσι τέλος πάντων... ). Τα περισσότερα χρήματα λοιπόν έπεσαν στα μηχανικά για αγορά γνήσιων κυρίως καινούργιων ανταλλακτικών αλλά και επισκεύές - σέρβις όπου άξιζε να γίνει. Βασικά ευτυχώς που είχα τον Στέλιο και τον Λεφ να με φωνάζουν να μην αγοράζω παντού καινούργια χωρίς λόγο, γιατί με την φόρα που είχα πάρει, ακόμη θα αγόραζα πράγματα και το αυτοκίνητο δεν θα είχε βγεί καν βόλτα. Το μόνο που δεν θα γίνει σε αυτήν την φάση , είναι να γίνει από την αρχή ένα πολύ καλό βάψιμο μέσα έξω και χώρο μηχανής. Εάν είχα τα χρήματα ίσως και να το έκανα (ευτυχως που λείπει ο Λεφ σε διακοπές και δεν διαβάζει, γιατί αλλιώς θα άρχιζε το στόλισμα!!!), αλλά τώρα δεν...
Ειδικά επειδή το αυτοκίνητο ''στέκεται'' πολύ καλά από εξωτερική εμφάνιση, χωρίς σημάδια, γρατσουνιές έντονες, βαθουλώματα κλπ, επίσης αφού έχει και καινούργια τα γνήσια αυτοκόλλητα, θεώρησα περιττό να προς το παρόν να ξανα βαφτεί.
Μιας και μιλάμε τώρα για εξωτερικό, ορίστε και οι φωτό μετά από ένα καλό πλύσιμο και με τελειωμένο το εσωτερικό. Επίσης όπως θα παρατηρήσετε, έχει χαμηλώσει . JΞέρω πως είναι φάουλ αλλά όπως είπαμε η μ...κία δεν κόβεται, όπως επίσης δεν κόβεται και το κόλλημα με τα πράγματα της Peugeot Sport. Έτσι λοιπόν, ο γνωστός Ντίνος έφερε την ανάρτηση της Peugeot Sport που δίνει για ''πολιτική'' χρήση , την γνωστή Routiere ή Perfo και η οποία τοποθετήθηκε με τα επίσης γνωστά ''προοδευτικά'' ελατήρια της Eibach, αλλά χαμήλωσε πολύ για αυτό που ήθελα, οπότε θα αντικατασταθούν. Μαζι μπήκαν και τα ρουλεμάν στα τοπ-μαουντ που δίνει η PS, όπως και οι ενισχύσεις της PS εκεί που βιδώνουν τα ψαλίδια στις βίδες που είναι στα πόδια οδηγού -- συνοδηγού. Μαζί με όλα αυτά τοποθετήθηκαν και καινούργια ψαλίδια γνήσια Peugeot, έτσι ώστε να μην ξαναλυθεί κάτι στο εσωτερικό (μοκέτες κλπ) για ψαλίδια. Εντυπώσεις από ανάρτηση στην συνέχεια...
Φωτό......








Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Octane (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pagani Zonda Cinque (το 6ο)

Ένταξη: 27 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 2486

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Αύγ 2014, 19:15:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πωπω με τις φωτογραφιες σου Νικο το ερωτευομαι το μαυρο ολο και περισσοτερο!!!

Τον ξερεις δεν τον ξερεις τον Octane, μαζεψε τα μπογαλακια σου (το λευκο και το μαυρο Laughing Laughing Laughing ) και ανεβα Αυστρια να παρουμε τις Αλπεις με τα λιονταρακια Love
Εχουμε και ωραιο φαγητο, οκ, οχι σαν Ελλαδα, καμια σχεση, αλλα για τους πρωτους μηνες θα εχει το ενδιαφερον του για σενα Razz


etuned
MEMsound έγραψε:
αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos liros 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 1.3 (x3)

Ένταξη: 27 Μάϊ 2014
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aίγιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Αύγ 2014, 14:41:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάνο ευχαριστώ για την πρόσκληση, εάν ξαφνικά λάβεις μήνυμα πως έρχομαι, θα ξέρεις τον λόγο... Δεν ξέρω εάν γιόρταζες την Παρασκευή, αλλά εάν γιόρταζες χρόνια πολλά!!

Εντυπώσεις από ανάρτηση:
Το 106 χαμήλωσε πολύ για τα γούστα μου όπως είπα και πριν, μπορεί να μην φαίνεται στις φωτό αλλά σε σχέση με το εργοστασιακό ύψος χαμήλωσε πάνω από 3.5cm. Το κακό είναι όμως πως δυστυχώς όταν αρχίζει και στρίβει δεν έχει και την καλύτερη αίσθηση. Δεν είναι αυτό που λέμε ''κακό'' γενικά, αλλά σε σχέση με το άσπρο που είχα συνηθίσει, δυστυχώς αλλά δεν.......!!! Είναι χειρότερο όμως και σε σχέση με ένα σωστό ''μαμά'', οπότε και αποφασίστηκε να μπούν το σετάκι με τα ελατηριοπιάτελα της Peugeot Sport για να σιγουρευτώ πως όλη την ζημιά την έκαναν αυτά τα χαζά ελατήρια της Eibach.
Τα αμορτισέρ βέβαια πίσω που δεν έχω αλλάξει τις ράβδους και κράτησα τις εργοστασιακές, μπορεί να είναι σκληρότερα από τα νορμάλ (λογικό αυτό..),
τουλάχιστον όμως δίνουν αυτήν την ''δεμένη'' και ταυτόχρονα ''σφικτή'' αίσθηση που ήθελα.
Δεν το λές άνετο σε καμία περίπτωση, αλλά δεν κοπανά και όταν πιεστεί κρατά απίστευτα. Όλο το πρόβλημα εντοπίζεται στο μπροστινό, οπότε και θα δείξει με την αλλαγή των ελατηρίων.
(Παρένθεση : Ο Στέλιος , σαν πιο λογικός βέβαια και απόλυτα σωστός, φώναζε για να βάλω τα εργοστασιακά ελατήρια σαν την χρυσή τομή για ''πολιτική'' χρήση (εδώ πρέπει να σημειώσω πως επειδή έτυχε και με εκαναν βόλτα με 13άρι που φόραγε τα ίδια αμορτισέρ με το δικό μου αλλά με ''μαμά'' ελατήρια, σας αναφέρω πως ήταν απλά τέλειο για καθημερινό). Ένας πρόσθετος λόγος που ο Pughell επέμενε για τα εργοστασιακά ελατήρια, ήταν και το να μην ΄΄ζοριστούν'' οι θόλοι εμπρός, ή τουλάχιστον να αγοραστούν ρυθμιζόμενα ελατήρια γύρω στις 180-200 λίμπρες, προκειμένου και να είναι καλύτερο και σφικτότερο από το μαμά, αλλά και να ζοριστούν σαφώς λιγότερο οι θόλοι. )

Επειδή όμως η μ....κία δεν κόβεται είπαμε και ήδη έχω το σετάκι της PS (είναι και αυτό το κόλλημα με τα πράγματα της PS-καταλαβαίνετε!!!), θα το δοκιμάσω με αυτά προς το παρόν και βλέπουμε. Έτσι και αλλιώς το υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως δεν θα αρχίσω τις κανιβαλιές και θα προσπαθήσω όσο γίνεται, να είναι πραγματική η έννοια - το ''πολιτικό''μου 106. Άλλωστε είπαμε για το μοναδικό φάουλ με την ανάρτηση που έκανα.......

Η συνέχεια έχει ως εξής : Με αφορμή και το ξανά.. λύσιμο της ανάρτησης εμπρός, ξεκίνησε και το μηχανικό rebuild. Λύθηκαν τα πάντα στον χώρο της μηχανής, κατέβηκε ο άξονας πίσω για να μπούν διπλά ρουλεμάν και καινούργιες τσιμούχεςστα ψαλίδια, μαζί και καινούργια ''νορμάλ'' σινεμπλόκ.
Επίσης ότι βγήκε - λύθηκε και δεν αντικαταστάθηκε με καινούργιο ανταλλακτικό, έπρεπε να βαφτεί ή να καθαριστεί για να ξανατοποθετηθεί όσο γινόταν πιο νοικοκυρεμένα.
Αναλυτικά λοιπόν με φωτό στην συνέχεια.....μάλλον αύριο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kp61 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


205, 206, 207...

Ένταξη: 06 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 96

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Αύγ 2014, 20:34:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντε ρε, να φερουμε κι ενα αστερι 205 απ εξω!
Στην αγγελικη θα πεις ειναι του βαγγελη
Στην αθηνα οτι ειναι του θαναση
Στην κατερινα οτι ειναι του θωμοπουλου
Εκει πεστε οτι θελετε...... Ειναι μακρυα, που να μας βρει....


σαλουτ μουα λε πλαταν
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Αύγ 2014, 22:27:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κρατα τα ps ελατηρια στην αποθηκη για... Ψυχολογικους λογους και βαλτου τα μαμα, η κατι σχετικα μαλακο.
Σε εκκεντροφορο ψαχνεις για PS?



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2014, 17:20:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kp61 έγραψε:
Αντε ρε, να φερουμε κι ενα αστερι 205 απ εξω!
Στην αγγελικη θα πεις ειναι του βαγγελη
Στην αθηνα οτι ειναι του θαναση
Στην κατερινα οτι ειναι του θωμοπουλου
Εκει πεστε οτι θελετε...... Ειναι μακρυα, που να μας βρει....

Στην Μαρια να δω τι θα πω εγω,που θα με βγαλει να κοιμαμαι απεναντι στο στενακι,μαζι με το αδεσποτο της γειτονιας... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
nikos liros 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 1.3 (x3)

Ένταξη: 27 Μάϊ 2014
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aίγιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Αύγ 2014, 20:30:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα παιδιά και σορρυ για την καθυστέρηση...
Καταρχήν!!!!!
Παράθεση:
Αντε ρε, να φερουμε κι ενα αστερι 205 απ εξω!
Στην αγγελικη θα πεις ειναι του βαγγελη
Στην αθηνα οτι ειναι του θαναση
Στην κατερινα οτι ειναι του θωμοπουλου
Εκει πεστε οτι θελετε...... Ειναι μακρυα, που να μας βρει....

Βαγγέλη, με αυτές τις ιδέες (μία το κοκκινάκι που λέει ο άλλος, μία το απωθημένο με το 205), κανονίστε στο τέλος να μην έχουμε που να κρυφτούμε, αλλά και να μην μπορούμε να πάμε σε κανένα αεροδρόμιο (εννοώ Θεσσαλονίκη - Αθήνα) ώστε να φύγουμε για Octane - και στις δύο πόλεις θα έχουμε τις γυναίκες να μας περιμένουν Shoot Shoot

Παράθεση:
Κρατα τα ps ελατηρια στην αποθηκη για... Ψυχολογικους λογους και βαλτου τα μαμα, η κατι σχετικα μαλακο.
Σε εκκεντροφορο ψαχνεις για PS?

Γιώργο, προς το παρόν βολεύτηκα με τα PS, αλλά , όπως έχω πει και με Pughell, θα προσπαθήσω να βρώ 180-200 λίμπρες ελατήρια με πιατέλα και να τα βάλω επάνω σαν τελική λύση. Απλά προς το παρόν το ''τουτού'' δεν κινείται πέρα της μιας φοράς την εβδομάδα και για ούτε 4-5 χλμ συνολικά. Επίσης από Οκτώβρη περιμένουμε 3ο μέλος στην οικογένεια που σημαίνει πως και τον χειμώνα το αυτοκίνητο θα έχει πολύ περιορισμένη χρήση. Μέσα στον χειμώνα πιστεύω πως θα βρώ ελατήρια και πιατέλα (στην ανάγκη θα παραγγείλω καινούργια...) και να τελειώνουμε με την ανάρτηση χωρίς να έχει κουραστεί και να έχει γράψει χλμ με τα PS.
Εννοείται φυσικά πως στριψίματα, καγκουριές και κάθε μέρα απόγευμα στο βουνό, τα έχω ξεχάσει με το μαύρο. Αυτά μόνο με το άσπρο.

Τώρα για το τι έχει γίνει με το αυτοκίνητο :
Τελειώσαμε με τον άξονα πίσω, στον οποίον μπήκαν διπλά ρουλεμάν και καινούργιες τσιμούχες στα ψαλίδια, καινούργια σινεμπλόκ ''μαμά'' προληπτικά , ελέχθησαν τα ταμπούρα και βρέθηκαν οκ και με μάλιστα με πρόσφατα αλλαγμένα σιαγώνες και κυλινδράκια. Μπήκαν και καινούργια ρουλεμάν τροχών, τελειώνοντας έτσι με το πίσω κομμάτι.
Μπροστά λύθηκαν τα πάντα στον χώρο της μηχανής, και αφού καθαριστηκε ο χώρος προσεκτικά, γυαλίστηκε με ότι μπορείτε να φανταστείτε από χοντρές, ψηλές αλοιφές, κεριά, wd40, στο τέλος φτάσαμε να φύγει και χρώμα από τις αρμόκολλες και να ''φωτάει'' το καφέ από μέσα. Το αποκορύφωμα του γυαλίσματος ήταν που δεν πρόλαβα έναν από τους φίλους - μηχανικούς στο συνεργείο και από υπερβάλλοντα ζήλο στο γυάλισμα, έβγαλε και τον κωδικό που υπάρχει στον θόλο για το χρώμα Embarassed Επίσης σε κάποια σημεία είχε καφετίλες επιφανειακές από νερά, οι οποίες καθαρίστηκα και αφού περάστηκαν με αστάρι τις βάψαμε με σπρέι στο χρώμα του εργοστασίου τοπικά. Έπεσε βέβαια η ιδέα να βαφόταν κανονικά όλος ο χώρος της μηχανής μιας και είχαν λυθεί τα πάντα όπως θα δείτε και στις φωτό, αλλά τελικά επειδή το αυτοκίνητο ήταν άβαφτο εσωτερικά, είπαμε να μην το χαλάσουμε το θέμα, και αφού όταν τέλειωσε το καθάρισμα - γυάλισμα μπορώ να πώ πως ''έδειξε'' αρκετά καλό και με τα εργοστασιακά αυτοκόλλητα στους θόλους και μετώπη, τελικά δεν το βάψαμε (πέρα από τις τοπικές λεπτομέρειες σε δύο σημεία φυσικά). Εννοείται πως έχει κάποια σημαδάκια και γρατσουνίτσες, αλλά το ξεπέρασα στον βωμό του άβαφτου....
Φωτό χώρου μηχανής:


Εδώ φαίνεται και το σημείο οπου βάφτηκε τοπικά - κάτω από την βάση του εγκεφάλου που είναι το ράμφος και κοιτά προς τον κινητήρα, επίσης περάστηκαν και μια άχνη οι βάσεις των ψαλιδιών λόγω γρατσουνιών και σημαδιών από πετραδάκια κλπ.


και εδώ είναι χαρακτηριστικό αυτό που έλεγα για τις αρμόκολλες με το καφέ χρώμα που ''φώτισε'', αλλά και το εργοστασιακό - άβαφτο του θέματος, όπου εάν προσέξετε στην βάση της μπαταρίας θα δείτε τα σημεία που όταν βάφτηκε στο εργοστάσιο από ....τον... Francoi (που λέει και κάποιος άλλος....), δεν έχει περάσει το χρώμα και φαίνεται το αστάρι από μέσα


Αυτά για απόψε...συνεχίζεται....καλό βράδυ σε όλους
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kp61 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


205, 206, 207...

Ένταξη: 06 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 96

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Αύγ 2014, 09:04:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νικολα, μην αγχωνεσαι με τα ασταρια που φεγγιζουν...απο καινουργια οταν τα αγοραζαμε ειχαν τετοιες ''κακοτεχνιες''. φανταζομαι θα εχεις δει πως ειναι τοποθετημενες στο πορτ-μπαγκαζ οι τσιχλες....

η διαφορα στην ποιοτητα προεργασιας και βαφης με τα 205 ειναι χαοτικη!


σαλουτ μουα λε πλαταν
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos liros 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 1.3 (x3)

Ένταξη: 27 Μάϊ 2014
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aίγιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Αύγ 2014, 19:19:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Bαγγέλη πράγματι είναι αλήθεια για τις ''εργοστασιακές'' κακοτεχνίες. Βασικά ευτυχως που υπάρχουν και αυτές για να ξεχωρίζουμε λίγο τα ΄΄καθαρά'' από τα ''βαρεμένα'' ή κακοφτιαγμένα 106 που κυκλοφορούν για πούλημα. Οι δικοί μας οι ''μαστόροι'', συνήθως βάφουν τα πάντα, εάν υπήρχε και ο οδηγός μέσα την ώρα της βαφής, θα βάφανε και αυτόν!!!!!!!!!

Συνεχίζουμε με το αυτοκίνητο: Αφού τέλειωσε η περιποίηση του χώρου της μηχανής, ξεκίνησε το μοντάρισμα με τα απαραίτητα βασικά πράγματα, προτού φτάσουμε για το μοτέρ. Στις φωτό θα δείτε καινούργιο σεβρό, αντλία φρένων, ντίζα συμπλέκτη, την ολοκαίνουργια γνήσια κρεμαγιέρα μαζί με ημίμπαρα και ακρόμπαρα, το ''Ζ'' του επιλογέα (ή αλλιώς και παλάτζα εάν δεν κάνω λάθος) εκεί που πιάνουν τα ντιζάκια μαζί με την μεγάλη χοντρή ντίζα που έρχεται από τον επιλογέα, το δίχαλο της κόντρας του σανζμάν, την βάση του εγκεφάλου μαζί με το λαστιχένιο στοπ, όλα καινούργια και γνήσια, εκτός από την αντλία που είναι μεν της BENDIX όπως και η εργοστασιακή που έβγαλα, αλλά όχι σε μαύρο χρώμα, και τα ημίμπαρα που είναι της MOOG, όλα τα υπόλοιπα απολύτως γνήσια. Επίσης μαζί με την αλλαγή των ελατηρίων και βάζοντας τα PS, μπήκαν καινούργια γνήσια ντιζάκια ζανφόρ, καθώς και καινούργια σινεμπλόκ της Powerflex στην ζανφόρ μαζί με βαμμένα με βαφή ιριδίου τα 2 καβαλέτα που κρατάνε τα σινεμπλόκ της ζανφόρ, αλλά δεν φαίνονται στις φωτό.
Φωτό :



Συνέχεια με το μοτέρ, το σανζμάν και την πλεξούδα: Όσο είχαν βγεί από το αυτοκίνητο, η πλεξούδα στάλθηκε στον ηλεκτρολόγο για καινούργια σπιράλ, έλεγχο για τυχόν κομμένα καλώδια ή σπασμένες φίσες και γενικά ένα συμμάζεμα με καλό καθάρισμα.
Το σανζμάν λύθηκε για rebuild ελπίζοντας πως θα είναι όπως πρέπει και να μείνουμε μόνο στα βασικά. Πράγματι το λύσιμο έδειξε ένα πολύ καθαρό και καλοδουλεμένο κιβώτιο, χωρίς φθορές από ''σκληρή'' χρήση σε γρανάζια και κόμπλερ , οπότε αντικαταστάθηκαν συχρονιζέ 1-2-3-4 (μόνο της δεύτερης είχε μια μικρή φθορά βασικά, αλλά προκειμένου να ξαναλύνουμε τα αλλάξαμε όλα και ησυχάσαμε , τα 6 ρουλεμάν, σετ δίχαλο, το πλάστικό ρουλεμάν της 5ης (αυτό μόνο ήταν έτοιμο για να σκορπίσει), τσιμούχες επιλογέα - διαφορικού, την μεγάλη που έχει στο καπάκι της 5ης, βάλαμε το σετάκι της PS με τα σκληρότερα ελατήρια για κόμπλερ και επιλογέα και ''ράφτηκε'' το κορωνοπήνιο και οι φουρκέτες. Επίσης αλλάχθηκε και το εξαερωτηρας με το καπάκι που υπάρχει στο σανζμάν (βρίσκεται στο πάνω μέρος του σανζμάν ένα μαύρο πλαστικό με ένα καπάκι), γιατί έχανε από εκεί βαλβολίνη τόσα χρόνια, με αποτέλεσμα να γεμίζει σκόνη και χώματα και να έχει γίνει ένα μαύρο ''χάλι''. Μιας και είχαν λυθεί και τα καβούκια, καθαρίστηκαν και περάστηκαν ένα χέρι με χρώμα για να ''δείξουν''. Βασικά εάν υπήρχε χρόνος ήθελα να κάνω σωστό βάψιμο, αλλά ......
Το μοτέρ : αποφασίστηκε λόγω χρόνου και κόστους να μην μπω στην διαδικασία της επισκευής στο μοτέρ που είχε το αυτοκίνητο, αλλά να βάλω το μοτέρ που είχα πάρει εδώ και κάτι χρόνια από τον Στέλιο. Το μπλόκ με 60-65.000 χλμ, ο Στέλιος είχε αλλάξει ελατήρια - μέταλλα, είχε ζυγίσει στρόφαλο - βολάν και αφού πήρε ένα καπάκι, το ''περιποιήθηκε'' όπως έπρεπε στα όρια του ''Ν'' και στην συνέχεια το ''έδεσε''. Το μοτέρ αυτό ήρθε Αίγιο και μετά από χρόνια στο γκαράζ, τελικά ήρθε η ώρα του....
Αφού λύθηκε το καπάκι ξανά προληπτικά για αλλαγή φλάτζας λόγω τόσων χρόνων χωρίς να δουλεύει, τοποθετήθηκε καινούργια φλάτζα, βίδες, σετ ιμάντες-τεντωτήρας, αντλία νερού, θερμοστάτης, βαλβίδες θερμοκρασίας και πίεσης λαδιού, θερμοκρασίας νερού, τσιμούχες στροφάλου - εκκεντροφόρου - ψευτοκάπακου και όπου αλλού έπρεπε, τα μπέκ καθαρίστηκαν και αλλάχθηκαν τα o-rings και τα σιτάκια, μπήκαν καινούργια μπουζόνια και παξιμάδια σε εισαγωγή - εξαγωγή, καινούργια βίδα εξαέρωσης στο καπάκι του θερμοστάτη, τάπα - ροδέλα στο κάρτερ, το κάρτερ λύθηκε και βάφτηκε, λύθηκε και ελέχθηκε η αντλία λαδιού, μπήκε καινούργιος δείκτης λαδιού αλλά και καινούργια βάση στην οποία μπαίνει ο δείκτης. Επίσης όλα τα περιφερειακά πλαστικα΄του μοτέρ (καπάκια ιμάντων, βάσεις μπουζοκαλωδίων και μπεκιέρα) μπήκαν καινούργια, όπως και όλες οι βίδες και τα άγκιστρα που έχει το μοτέρ για να το ''δένεις'' και να το βγάζεις από το αυτοκίνητο, βάφτηκαν με βαφή ιριδίου, ακριβώς όπως τα εργοστασιακά. Στα ηλεκτρολογικά μπήκε καινούργιος πολλαπλασιαστής γνήσιος, τα μπουζοκαλώδια ήταν ήδη καινούργια (γλιτώσαμε και κάτι....), ''μάτι'' στροφάλου, αισθητήρας λ, και έγινε πλήρες σέρβις σε δυναμό και μίζα (καρβουνάκια, αυτόματος, γρανάζι κλπ). Αλλάχθηκαν τα σωληνάκια της βενζίνης που φτάνουν στην μπεκιέρα με καινούργια (το επιστροφής με γνήσιο, το εισαγωγής με εμπορίου δυστυχώς, μέχρι να βρεθεί γνήσιο ή καλύτερο εμπορίου). Πολλαπλή εξαγωγής - Μαντέμι υπήρχε άλλο σαν καινούργιο - το δικό του δίχαλο ήταν σαν σε πολύ καλή κατάσταση οπότε άφησα το ίδιο, εννοείται πως όλες οι φλατζούλες εισαγωγής - εξαγωγής και μαντέμι - δίχαλο μπήκαν καινούργιες. Επίσης βάφτηκαν με την συγκεκριμένη βαφή η τροχαλία στροφάλου και οι βάσεις - βίδα για το δυναμό. Το μπλόκ και το καπάκι πλύθηκαν, καθαρίστηκαν και γυαλίστηκαν, το ψευτοκάπακο αντικαταστάθηκε με καινούργιο, η αλουμινένια εισαγωγή καθαρίστηκε και βάφτηκε και τέλος η πεταλούδα λύθηκε, πλύθηκε και καθαρίστηκε από την μαυρίλα και την λαδούρα που είχε μαζέψει, καθαρίστηκαν οι αισθητήρες, μπήκε καινούργιο μοτεράκι ρελαντί, βάφτηκε το σώμα της πεταλούδας και η βίδα που είναι στο πάνω μέρος και τοποθετήθηκε στην εισαγωγή με καινούργια λαστιχένια βάση και βαμμένες τις βιδούλες που την στηρίζουν.
Αφού τελείωσε το μοτέρ, ''δέθηκε΄΄ και το σανζμάν επάνω μαζί με καινούργιο σετ δίσκο-πλατώ και μπήκε στην άκρη για να είναι έτοιμο προς τοποθέτηση.

Φωτό πεταλούδας και μοτέρ σανζμάν:









Αρκετά σας ζάλισα, συνέχεια με φωτό τοποθετημένο πλέον....καλό βράδυ!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2645s (PHP: 93% - SQL: 7%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on