PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2017, 12:35:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ξεθαυοντας το θεμα του σασμαν και επειδή οταν σπασει πρεπει να είμαστε είτοιμοι, εκανα μια έρευνα αγοράς για το πιο σασμαν μπορεί να κάνει:

σασμαν κανει ΒΕ4 απο μοτερ 1.6 16V 110 hp. Αν το πάρεις απο berlingo/partner έχει τελική σχέση μετάδοσης 4.06 και είναι πολύ μακρύ, η 3 απλώνει μέχρι 170 στις 7300.

Αυτο διορθώνεται με κορωνοπήνιο απο 307 cc ή 307 στέισον, που έχουν τα ίδια γρανάζια με το berlingo αλλα κορωνοπήνιο 4,69, οπότε το σασμαν γίνεται αρκετά κοντο για πολλά άλογα (σαν 106 rallye).

Το τι πατέντα θα χρειαστει για να μπει δε ξερω, κατι για ημιαξόνια διαβάζω, αλλα δε θα ασχοληθώ παραπάνω (μόνο άμα σπάσει το ΜΑ).

προς το παρόν παραθετω κωδικούς ΒΕ4 που σίγουρα ταιριάζουν στο μοτερ και δε ξερω τι γίνεται απο εκεί και ύστερα (ημιαξόνια, βάση μηχανής, ντίζες, κλπ):

Berlingo/partner: 20DL38,

307 cc/sw: 20DM12, 20DP10

οι παραπανω κωδικοί είναι με επιφύλαξη. Όποιος βρει τετοια σασμαν πρεπει να εξετάσει και άλλα πράγματα (πατέντα στη βάση του σασμαν για να βιδώσει στο σασί απο το 106, πατέντα στις ντίζες, πατέντα στα ημιαξόνια, κλπ) Αν λυθει το θέμα (αν υπαρχει κι όλας τετοιο θέμα) με τα ημιαξόνια, τότε τα άλλα δεν είναι δύσκολη ούτε ακριβή υποθεση για ένα μηχαβουργείο που ξερει τι θελει να κάνει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Σεπ 2017, 00:25:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή δεν γνωρίζω τους κωδικούς και μπερδεύτηκα λίγο... Embarassed
Το κιβώτιο που έβαλες ή θες να βάλεις είναι για 1,6 16ν και είναι 6 ταχυτήτων;;; Question


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Σεπ 2017, 07:19:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το 6αρι κόπηκε απο το project καθως θελει πολύ πατεντα για να μπει, οποτε μένουμε στο 5αρι απο berlingo/partner TU μοτερ (βενζίνη ή πετρέλαιο) ή 307 cc /station 1.6 βενζίνη TU μοτερ και εφόσον το ΜΑ παραδώσει πνεύμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Σεπ 2017, 17:06:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τις ιδιες πατεντες θελουν και τα δυο,απλά στο 6αρι,σε καροτσα σαξοραλλου,θελει και λιγο κοψιμο λαμαρινας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Σεπ 2017, 19:09:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες...
Μάλλον η μοναδική λύση για μένα είναι να αλλάξω γρανάζι 5ης... Rolling eyes


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Σεπ 2017, 06:25:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aν δεν έχει ανάγκη το μοτέρ σου από ΒΕ από θέμα αντοχής ξέχνα το μεγάλο κόστος κι όχι τόσο πασπαρτού στα παντρέματα όπως τα ΜΑ


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Σεπ 2017, 17:24:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nik_psa έγραψε:
Aν δεν έχει ανάγκη το μοτέρ σου από ΒΕ από θέμα αντοχής ξέχνα το μεγάλο κόστος κι όχι τόσο πασπαρτού στα παντρέματα όπως τα ΜΑ


ναι ειναι αυτο που σκοπευω να κανω. Θα κολήσω το κορωοπήνιο στο ΜΑ, θα βάλω βαλβιλίνη άριστης ποιότητας και όταν (και άμα) "καρφωσει" το σασμαν, τοτε το ξαναβλέπουμε.

στο μοτερ μαλλον θα μπει td05-20G που απ' οσο δείχνει με βάση άλλα 1600άρια θα σπουλάρει περίπου απο τις 3600 περίπου και μετά, φούλ πίεση μέχρι 4500-4600 και καλή παροχή για μέχρι τις 8200-8400.

Θα δουλευει περίπου 0.5-0.6 για καθημερινή χρήση και περίπου 1.2 για λίγο.

στο 0.5-0.6 δε νομίζω να βγάλει και τεράστια ροπή, υπολογίζω γυρω στα 24-27 κιλά, οπότε μαλλον δε θα χει πρόβλημα το σασμαν ΜΑ με λογική χρήση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Σεπ 2017, 20:32:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1.2 για πολύ λίγο σίγουρα δε νομίζω να χαρείς 2ψήφιο αριθμό πατημάτων με το ΜΑ
Κάπου σας έχασα τούρμπο ακόμα και σε ελαφρότερη καρότσα με κλειστό μοτέρ και μικρή πίεση δεν θα το δοκίμαζα..
Σχέσεις ανοιχτές από απλό ΜΑ, βήμα 17-61 και μια τουρμπίνα πολύ μικρότερη μπας και αντέξει μερικές μέρες...
Δεν έχω διάθεση να ειρωνευτώ αλλά ξέρω κάμποσα saxoralla που επένδυσαν πολλές χιλιάδες στη τουρμπομετατροπή και το κιβώτιο μετά το στρώσιμο το είπε το ποιήμα..


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Σεπ 2017, 21:20:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα έχει μπιελες, σίγουρα (είναι και οικονομικές). Πιστονια μαμα. ίσως και να κρατάνε μέχρι 30 κιλά ροπής (λογική χρήση πάντα). συμπίεση γυρω στο 9.5. Αμα μας λιώσουνε βλέπουμε.... Μεταλλα στοφάλου-μπιελών επίσης σίγουρα (ACL trimetalic) και.... καλό λαδάκι με ψυγείο λαδιού. Το μοτερ θα μετρηθεί καλά απο εμένα πριν δεθεί (διακενα καβαλετα στροφάλου, μπιελών, πιστονιών, κλπ) και έτσι θα είμαι σχετικά σίγουρος.

εκκεντροφόρος μαλλον μπουμπης ή cat 645 και ροική made by me. Χρονισμα στα μαμα μάλλον σημάδια.

κλειστό μοτερ παντως το tu5 με λογική χρήση αντεχει ανετα 25 κιλά ροπής και για μερικά πατήματα και μεχρι 30+.

Το σημαντικό είναι να μην πατας συνέχεια και "βράζει" το λάδι. Αν το αφήνεις να ξεκουράζεται οδηγώντας για λίγο υποπίεση, αντεχει. Συνήθως οι μπιέλες την ακούνε πρώτα και γι' αυτο και είναι το πρώτο που θα αλλαχθεί.

το pro - προηγούμενο μου αμάξι άντεξε 5-6 χρόνια με τις μαμα μπιελίτσες και είχε μοτερ της σειράς, θεωρητικά πιο "άδύναμο" σε αντοχές απο το TU5. Έκοψε μπιέλες μόνο στο 1.3 και με 5η σε παρατεταμένη ανηφόρα. Οσο το δούλευα 0.7-0.8 (230 άλογα), δεν έκανε κιχ (με λογική χρήση πάντα).

Απλα, καγκουριές μόνο σε κλειστό αυτοκινητόδρομο και για λίγο. Στην πόλη ή σε επαρχιακό είναι κρίμα να παίζουμε κορώνα-γράμματα την αναπηρία μας για να δειξουμε στον διπλανό ότι έχουμε πιο γρήγορο αμάξι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2017, 05:40:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το κιβώτιο μιλάω και μόνο φίλε...


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MariosT (MARIOS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106

Ένταξη: 09 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 39

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2017, 08:17:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα ειναι προσεχτικος στο πως παταει το γκαζι και στις ποσες στροφες αντεχει οριακα το ΜΑ. Στο δικο μου το ψεκαζω με +100 απο τις 4500 στροφες και πανω με κολλημενο κορωνοπηνιο και δεν εχει παρουσιασει προβλημα . Το εχω με 16/65 και στενες σχεσεις και μακρια πεμπτη , ουτε πολυ μακρυ ουτε κοντο.
Τωρα αν το σπουλαρει απο χαμηλες στροφες και με μεγαλες ταχυτητες θα ζοριστει . Οι ανοιχτες σχεσεις που τις εχω δοκιμασει δεν μου αρεσαν...
Βεβαια παιζει ρολο και το βαρος του αυτοκινητου...
Κουρευει ευκολα γραναζι παντως.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2017, 12:15:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MariosT έγραψε:
Αμα ειναι προσεχτικος στο πως παταει το γκαζι και στις ποσες στροφες αντεχει οριακα το ΜΑ. Στο δικο μου το ψεκαζω με +100 απο τις 4500 στροφες και πανω με κολλημενο κορωνοπηνιο και δεν εχει παρουσιασει προβλημα . Το εχω με 16/65 και στενες σχεσεις και μακρια πεμπτη , ουτε πολυ μακρυ ουτε κοντο.
Τωρα αν το σπουλαρει απο χαμηλες στροφες και με μεγαλες ταχυτητες θα ζοριστει . Οι ανοιχτες σχεσεις που τις εχω δοκιμασει δεν μου αρεσαν...
Βεβαια παιζει ρολο και το βαρος του αυτοκινητου...
Κουρευει ευκολα γραναζι παντως.


Εισαι και 300 κιλα πιο ελαφρης απο 306
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Σεπ 2017, 19:04:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

300 δεν ειναι αλλά 150-200 ειναι σιγουρα.

Το θεμα ειναι οτι το ΜΑ αντεχει καμποσο αν δεν εισαι μλκας...
Αν τις καρφωνεις ή κυνηγας το δεκατο του εκατοστου στην αλλαγη,οχι,δεν θα αντεξει ποτέ σαν ΒΕ.
Οπότε ο καθενας επιλεγει αν θελει να κρατησει γεματη την τσεπη του και να αλλαζει ταχυτητες σαν ανθρωπος ή να αλλαζει σαν μοσχαρι και να καταληξει σε ΒΕ(που και αυτο,σιδερο ειναι,χαλαει καποτε).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Σεπ 2017, 20:41:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε 306 και μάλιστα τούρμπο ρε Στέλιο..;


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Οκτ 2017, 09:22:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για αυτο λεω αμα δεν εισαι μλκας... Laughing Laughing Laughing

Απλά,αν καταλαβα σωστα,αφου ειναι 8v,αντε να φτασει 200-220 αλογα;
Και αυτα τραβηγμενα απο τα μαλλια; Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2017, 16:36:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το τι άλογα θα βγάλει το τουρμπάτο αμάξι, εξαρταται απο τι τουρμπίνα θα βάλεις και πόσα άλογα έχει ένα μοτερ ατμοσφαιρικό, δεν παίζει ρόλο αν είναι 16βαλβιδο ή 8βαλβιδο.


Για παράδειγμα ένα 8V με 120 άλογα και τουρμπίνα GT2871 στο 1 μπαρ, θα βγάλει περίπου 300 άλογα, ενω ένα 16V με 120 άλογα και GT2860 θα βγαλει στην ίδια πίεση περίπου 260 άλογα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1452s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on