PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιούν 2014, 14:30:14    Θέμα δημοσίευσης: 306 - 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οπως λεει και ο τιτλος του θεματος, θελω να βαλω σασμαν 6αρι σε 306 1.6 (tu5jp)

πως πρεπει να γίνει? με χελωνα απο be4 και σωθικά απο το 6άρι? Ημιαξόνια?

αλλιώς τι χρειάζεται για να βαλω ΒΕ4 σασμαν απο turbo diesel πχ berlingo?

αν μπει το BE4, τι ημιαξόνια πρεπει να βάλω.

το 306 παει για μετατροπή 400 άλογα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2014, 02:45:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κάποιος?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 07:29:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

up
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 09:20:45    Θέμα δημοσίευσης: Re: 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

turbomaniac έγραψε:
το 306 παει για μετατροπή 400 άλογα.
Τότε γιατί να βάλεις 6άρι;



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2014, 07:46:22    Θέμα δημοσίευσης: Re: 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
turbomaniac έγραψε:
το 306 παει για μετατροπή 400 άλογα.
Τότε γιατί να βάλεις 6άρι;



για ν' αντεχει... το ΜΑ κιβωτιο δεν αντεχει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1034
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2014, 16:51:31    Θέμα δημοσίευσης: Re: 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

turbomaniac έγραψε:
Steve έγραψε:
turbomaniac έγραψε:
το 306 παει για μετατροπή 400 άλογα.
Τότε γιατί να βάλεις 6άρι;



για ν' αντεχει... το ΜΑ κιβωτιο δεν αντεχει...



και γιατι να μην βαλεις 5αρι...?????ετσι κι αλλιως ροπη θα εχει οση θελει...


Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί. 
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2014, 21:28:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προφανώς το θες για dragsterοκατάσταση, οπότε καλύτερα να είναι 5ρι για να απλώνει. Το 6ρι έχει αρκετά κλειστή κλιμάκωση.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2014, 21:35:02    Θέμα δημοσίευσης: Re: 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

turbomaniac έγραψε:
για ν' αντεχει... το ΜΑ κιβωτιο δεν αντεχει...
Έτσι σου είπανε;



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούλ 2014, 07:55:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και το 5αρι κανει την δουλεια συμφωνω.

Απλα δεν ξερω απο ποιο αμαξι πρεπει να είναι (νομιζω berlingo-partner 1.6 turbodiesel) και τι άλλα πραγματα θελει για να δουλεψει (βασεις, ντιζες, ημιαξόνια, μηχανικός συμπλεκτης, κλπ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2014, 14:15:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
turbomaniac έγραψε:
για ν' αντεχει... το ΜΑ κιβωτιο δεν αντεχει...
Έτσι σου είπανε;


καποιος μου ειπε οτι κατι πλαστικό αλλαζουνε στο ΜΑ και επειτα αντεχει,

ξερει κανενας τιποτα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 07:29:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τελικα, μηπως ξερει κανενας να με βοηθησει, να δω τι θα κανω με το σασμαν?

γι όλα τ' αλλα εχω καταλήξει, εκτος απο σασμαν.

θα βαλω ΒΕ απο 306 2.0 με την χελώνα απο το ΜΑ?

θα βαλω ΒΕ πετρελαιο απο pertner/berlingo?

θα κανω καποια ενισχυση του ΜΑ, για να αντεχει παραπάνω?

τι με συμφερει να κάνω τελικά?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 09:15:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φίλε όντως το ΜΑ δεν αντέχει, ότι γιατροσόφη και άν έχεις ακούσει!
Η μόνη περίπτωση να αντέξει..... είναι για roll καταστάσεις και μόνο. Αν θές να ξεκινήσεις απο στάση με καλά λάστιχα launch control κ.α ¨(είναι και βαρή το 306,δεν είναι rallye) θές οπωσδήποτε ΒΕ. Έχεις το μοτερ με τα 110hp 1.6?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 09:24:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν σε βολευει η ραλλοκλιμακωση σαν φασμα,βρες σασμαν απο 205/309 GTi και χρησιμοποιησε Κ/Π απο καποιο diesel.

Αν παρεις απο βενζινη,ή θα εχει πολυ κοντο Κ/Π με μακριες σχεσεις ή θα εχει το αντιστροφο(μακρυ Κ/Π και κοντες σχεσεις).
Σε ολες τις περιπτωσεις δηλαδη θα χρειαστεις τουλαχιστον δυο σασμαν για αυτο που θες να κανεις.

Υ.Γ. Για το 6αρι,ισχυει αυτο που σου ειπε ο Γιαννης παραπανω,δεν κανει για την περιπτωση σου σαν κλιμακωση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 12:45:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lambrosp έγραψε:
φίλε όντως το ΜΑ δεν αντέχει, ότι γιατροσόφη και άν έχεις ακούσει!
Η μόνη περίπτωση να αντέξει..... είναι για roll καταστάσεις και μόνο. Αν θές να ξεκινήσεις απο στάση με καλά λάστιχα launch control κ.α ¨(είναι και βαρή το 306,δεν είναι rallye) θές οπωσδήποτε ΒΕ. Έχεις το μοτερ με τα 110hp 1.6?

σαν βαση μοτερ, θα ρησιμοποιηθει το tu5j2 (106 rallye 1.6 8V), με catcam, ροικη, συμπιεση 9:1, πιστονια-μπιέλες, τουρμπινα TD05-16G large απο μιτσου εβο (με μεγιστη παροχη περιπου 400 άλογα) και custom πεταλουδα- πολλαπλή εισαγωγής)

στοχος είναι τα 250 άλογα για καθημερινή λειτουργια και κανενα trackday και 350-380 για κανενα πατηματακι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 13:31:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οποτε το ΜΑ το ξεχνας.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 17:02:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H 16G Big θα σου πεσει λαγκατη για καθημερινη χρηση...δεν κοιτας καμμια VF34 η VF35 ? πιστευω θα την γεμιζει πιο γρηγορα ενα 8βαλβιδο 16αρι απο οτι θα γεμιζε την 16G big ( ας εισαι και 10-15 αλογακια κατω δεν λεει και τιποτα )


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Αύγ 2014, 07:12:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχουν ξαναφτιαξει τετοιο μοτερ με td05-16G, πραγματι είναι λίγο μεγάλη, μέγιστη πίεση κάνει γύρω στις 3800 στροφες.

με 1.2 μπαρ βγάζει περίπου 20 κιλά στις 3500 στροφες και περιπου 17 στις 3000, νομιζω ειναι κάτι που θα αντέχεται. ο κόφτης θα να περιπου στις 7800, οποτε έχει ενα ευρος περιπου 4000 με 7800.

επειδη το κοστος είναι βασικό πρόβλημα προσανατολιζομαι σε καποια τουρμπίνα θρος μεταχειρισμένη απο καποιο μοντελο με ευρεια κυκλοφορία (με ανακατασκευή φυσικά), δηλαδη μιλάμε για ένα κόστος περιπου στα 250-300 ευρω μαζι με την ανακατασκευη.

αν εχετε υπ' οψη καποιο άλλο μαμα αμαξι που φοραει τουρμπίνα με μεγιστη παροχη 30-40 b/min, ευχαριστως να το κοιταξουμε, γιατι συμφωνω οτι πιθανον να ναι λιγο μεγαλη αυτη που έχω διαλέξει. Για το ζητημα της αποδοσης, φυσικά και δεν με πειραζει για 20-30 άλογα λιγοτερο, αρκει να μην κρεμαει η τουρμπίνα ψηλά και να έχει ωραία λειτουργία απο τις 2500-3000 στροφες. Μακαρι να μπορουσα να βαλω GTX2863R, ώστε να τραβαει απο τις 3000 και να έχει παροχή ψηλά μεγαλύτερη και απο την TD05-16G, αλλα τα οικονομικά μου δεν επιτρεπουν.

η TD05-16G εχει μεγιστη παροχή περιπου 40lb/min
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Αύγ 2014, 13:02:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άκου φίλε όσον αφορά την μετάδοση αφου τα οικονομικά σου δεν είναι και πολύ καλα και το 1000ρικο δεν θα το γλυτώσεις (για όλα αυτά που θές για ΒΕ μετάδοση κομπλέ μετατροπή τοποθετημένα), η μετάδοση σου ΜΑ με λάστιχα δρόμου και roll καταστάσεις δευτέρας, αντέχει και μέχρι τα 360 που το έχω δοκιμάσει και εγώ ο ίδιος πρωσοπικά.Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα φτιάχνοντας ένα δίσκο τετραφτερο να αντέχει την ροπή που θα βγάλεις και η μόνη ενίσχυση στο ΜΑ που θα κάνεις είναι να κολήσεις το κορωνοπίνιο να μην στρίψει απο την δύναμη. Εγγυημένα εκτός και αν κάνεις καφρίλες..... Αυτό σε συμφέρει καλύτερα και αργότερα αν αλλάξουν οι προσδοκίες σου ,το κάνεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Αύγ 2014, 16:56:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

turbomaniac έγραψε:
εχουν ξαναφτιαξει τετοιο μοτερ με td05-16G, πραγματι είναι λίγο μεγάλη, μέγιστη πίεση κάνει γύρω στις 3800 στροφες.

με 1.2 μπαρ βγάζει περίπου 20 κιλά στις 3500 στροφες και περιπου 17 στις 3000, νομιζω ειναι κάτι που θα αντέχεται. ο κόφτης θα να περιπου στις 7800, οποτε έχει ενα ευρος περιπου 4000 με 7800.

επειδη το κοστος είναι βασικό πρόβλημα προσανατολιζομαι σε καποια τουρμπίνα θρος μεταχειρισμένη απο καποιο μοντελο με ευρεια κυκλοφορία (με ανακατασκευή φυσικά), δηλαδη μιλάμε για ένα κόστος περιπου στα 250-300 ευρω μαζι με την ανακατασκευη.

αν εχετε υπ' οψη καποιο άλλο μαμα αμαξι που φοραει τουρμπίνα με μεγιστη παροχη 30-40 b/min, ευχαριστως να το κοιταξουμε, γιατι συμφωνω οτι πιθανον να ναι λιγο μεγαλη αυτη που έχω διαλέξει. Για το ζητημα της αποδοσης, φυσικά και δεν με πειραζει για 20-30 άλογα λιγοτερο, αρκει να μην κρεμαει η τουρμπίνα ψηλά και να έχει ωραία λειτουργία απο τις 2500-3000 στροφες. Μακαρι να μπορουσα να βαλω GTX2863R, ώστε να τραβαει απο τις 3000 και να έχει παροχή ψηλά μεγαλύτερη και απο την TD05-16G, αλλα τα οικονομικά μου δεν επιτρεπουν.

η TD05-16G εχει μεγιστη παροχή περιπου 40lb/min


H τουρμπινα αυτη εχει 505 cfm στo 1 bar σε Evo & Impreza και βγαζει περιπου 390 αλογα στο 1.5 σε Evo και καμμια 10αρια λιγοτερα σε impreza...πιστευω οτι γενικα σου πεφτει μεγαλη αν το αμαξι το εχεις για all around χρηση.

Στην θεση σου θα προτιμουσα την ΤD04L που την φορουσαν πολλα WRX (οχι STi) και Forester Wink με 380 cfm στο 1 bar θα εισαι μια χαρα πιστευω δεδομενου οτι δεν εισαι και 2λιτρος να την σπουλαρεις γρηγορα και απο χαμηλα αλλα και οτι το αμαξι λογικα ειναι all around.

Σε VF θα σου ελεγα για την VF 35 (425 cfm , 250 -330 hp) που την χρησιμοποιουν και παρα πολλα group VAG.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Αύγ 2014, 00:27:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστω για τις συμβουλες σας, μου είναι πολύ χρησιμες...

θα κρατησω το ΜΑ με καλες βαλβολίνες και το κολημενο κορονοπήνιο και όσο κρατησει..

απο το impreza μαλλον ειναι πιο μικρη απ΄οτι θελω η τουρμπίνα, εκτος αν βαλω καμια billet kimugawa φτερωτη κομπρεσσορα και παρει λίγο παροχη ακόμα, θα δειξει, αναλογα τι θα βρεθει και πόσο.

η VF35 ειναι οτι πρεπει, αλλα αν ηταν να αγοραζα καινουργια τουρμπινα, θα πληρωνα κατι παραπανω για GTX2863R..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1633s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on