Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιούν 2014, 14:30:14 Θέμα δημοσίευσης: 306 - 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6 |
|
|
οπως λεει και ο τιτλος του θεματος, θελω να βαλω σασμαν 6αρι σε 306 1.6 (tu5jp)
πως πρεπει να γίνει? με χελωνα απο be4 και σωθικά απο το 6άρι? Ημιαξόνια?
αλλιώς τι χρειάζεται για να βαλω ΒΕ4 σασμαν απο turbo diesel πχ berlingo?
αν μπει το BE4, τι ημιαξόνια πρεπει να βάλω.
το 306 παει για μετατροπή 400 άλογα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2014, 02:45:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κάποιος? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 07:29:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
up |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2014, 07:46:22 Θέμα δημοσίευσης: Re: 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6 |
|
|
Steve έγραψε: | turbomaniac έγραψε: | το 306 παει για μετατροπή 400 άλογα. | Τότε γιατί να βάλεις 6άρι; |
για ν' αντεχει... το ΜΑ κιβωτιο δεν αντεχει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
athanas (Στεφανος) Έχω ξεφύγει !!!


 206 1.6 16v
Ένταξη: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 1035 Τόπος: χμμμμμμμ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2014, 16:51:31 Θέμα δημοσίευσης: Re: 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6 |
|
|
turbomaniac έγραψε: | Steve έγραψε: | turbomaniac έγραψε: | το 306 παει για μετατροπή 400 άλογα. | Τότε γιατί να βάλεις 6άρι; |
για ν' αντεχει... το ΜΑ κιβωτιο δεν αντεχει... |
και γιατι να μην βαλεις 5αρι...?????ετσι κι αλλιως ροπη θα εχει οση θελει...
Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί.
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2014, 21:28:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προφανώς το θες για dragsterοκατάσταση, οπότε καλύτερα να είναι 5ρι για να απλώνει. Το 6ρι έχει αρκετά κλειστή κλιμάκωση.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούλ 2014, 07:55:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και το 5αρι κανει την δουλεια συμφωνω.
Απλα δεν ξερω απο ποιο αμαξι πρεπει να είναι (νομιζω berlingo-partner 1.6 turbodiesel) και τι άλλα πραγματα θελει για να δουλεψει (βασεις, ντιζες, ημιαξόνια, μηχανικός συμπλεκτης, κλπ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2014, 14:15:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | turbomaniac έγραψε: | για ν' αντεχει... το ΜΑ κιβωτιο δεν αντεχει... | Έτσι σου είπανε; |
καποιος μου ειπε οτι κατι πλαστικό αλλαζουνε στο ΜΑ και επειτα αντεχει,
ξερει κανενας τιποτα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 07:29:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικα, μηπως ξερει κανενας να με βοηθησει, να δω τι θα κανω με το σασμαν?
γι όλα τ' αλλα εχω καταλήξει, εκτος απο σασμαν.
θα βαλω ΒΕ απο 306 2.0 με την χελώνα απο το ΜΑ?
θα βαλω ΒΕ πετρελαιο απο pertner/berlingo?
θα κανω καποια ενισχυση του ΜΑ, για να αντεχει παραπάνω?
τι με συμφερει να κάνω τελικά? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 09:15:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φίλε όντως το ΜΑ δεν αντέχει, ότι γιατροσόφη και άν έχεις ακούσει!
Η μόνη περίπτωση να αντέξει..... είναι για roll καταστάσεις και μόνο. Αν θές να ξεκινήσεις απο στάση με καλά λάστιχα launch control κ.α ¨(είναι και βαρή το 306,δεν είναι rallye) θές οπωσδήποτε ΒΕ. Έχεις το μοτερ με τα 110hp 1.6? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 09:24:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν σε βολευει η ραλλοκλιμακωση σαν φασμα,βρες σασμαν απο 205/309 GTi και χρησιμοποιησε Κ/Π απο καποιο diesel.
Αν παρεις απο βενζινη,ή θα εχει πολυ κοντο Κ/Π με μακριες σχεσεις ή θα εχει το αντιστροφο(μακρυ Κ/Π και κοντες σχεσεις).
Σε ολες τις περιπτωσεις δηλαδη θα χρειαστεις τουλαχιστον δυο σασμαν για αυτο που θες να κανεις.
Υ.Γ. Για το 6αρι,ισχυει αυτο που σου ειπε ο Γιαννης παραπανω,δεν κανει για την περιπτωση σου σαν κλιμακωση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 12:45:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lambrosp έγραψε: | φίλε όντως το ΜΑ δεν αντέχει, ότι γιατροσόφη και άν έχεις ακούσει!
Η μόνη περίπτωση να αντέξει..... είναι για roll καταστάσεις και μόνο. Αν θές να ξεκινήσεις απο στάση με καλά λάστιχα launch control κ.α ¨(είναι και βαρή το 306,δεν είναι rallye) θές οπωσδήποτε ΒΕ. Έχεις το μοτερ με τα 110hp 1.6? |
σαν βαση μοτερ, θα ρησιμοποιηθει το tu5j2 (106 rallye 1.6 8V), με catcam, ροικη, συμπιεση 9:1, πιστονια-μπιέλες, τουρμπινα TD05-16G large απο μιτσου εβο (με μεγιστη παροχη περιπου 400 άλογα) και custom πεταλουδα- πολλαπλή εισαγωγής)
στοχος είναι τα 250 άλογα για καθημερινή λειτουργια και κανενα trackday και 350-380 για κανενα πατηματακι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 13:31:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οποτε το ΜΑ το ξεχνας.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 17:02:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H 16G Big θα σου πεσει λαγκατη για καθημερινη χρηση...δεν κοιτας καμμια VF34 η VF35 ? πιστευω θα την γεμιζει πιο γρηγορα ενα 8βαλβιδο 16αρι απο οτι θα γεμιζε την 16G big ( ας εισαι και 10-15 αλογακια κατω δεν λεει και τιποτα )
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Αύγ 2014, 07:12:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχουν ξαναφτιαξει τετοιο μοτερ με td05-16G, πραγματι είναι λίγο μεγάλη, μέγιστη πίεση κάνει γύρω στις 3800 στροφες.
με 1.2 μπαρ βγάζει περίπου 20 κιλά στις 3500 στροφες και περιπου 17 στις 3000, νομιζω ειναι κάτι που θα αντέχεται. ο κόφτης θα να περιπου στις 7800, οποτε έχει ενα ευρος περιπου 4000 με 7800.
επειδη το κοστος είναι βασικό πρόβλημα προσανατολιζομαι σε καποια τουρμπίνα θρος μεταχειρισμένη απο καποιο μοντελο με ευρεια κυκλοφορία (με ανακατασκευή φυσικά), δηλαδη μιλάμε για ένα κόστος περιπου στα 250-300 ευρω μαζι με την ανακατασκευη.
αν εχετε υπ' οψη καποιο άλλο μαμα αμαξι που φοραει τουρμπίνα με μεγιστη παροχη 30-40 b/min, ευχαριστως να το κοιταξουμε, γιατι συμφωνω οτι πιθανον να ναι λιγο μεγαλη αυτη που έχω διαλέξει. Για το ζητημα της αποδοσης, φυσικά και δεν με πειραζει για 20-30 άλογα λιγοτερο, αρκει να μην κρεμαει η τουρμπίνα ψηλά και να έχει ωραία λειτουργία απο τις 2500-3000 στροφες. Μακαρι να μπορουσα να βαλω GTX2863R, ώστε να τραβαει απο τις 3000 και να έχει παροχή ψηλά μεγαλύτερη και απο την TD05-16G, αλλα τα οικονομικά μου δεν επιτρεπουν.
η TD05-16G εχει μεγιστη παροχή περιπου 40lb/min |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Αύγ 2014, 13:02:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άκου φίλε όσον αφορά την μετάδοση αφου τα οικονομικά σου δεν είναι και πολύ καλα και το 1000ρικο δεν θα το γλυτώσεις (για όλα αυτά που θές για ΒΕ μετάδοση κομπλέ μετατροπή τοποθετημένα), η μετάδοση σου ΜΑ με λάστιχα δρόμου και roll καταστάσεις δευτέρας, αντέχει και μέχρι τα 360 που το έχω δοκιμάσει και εγώ ο ίδιος πρωσοπικά.Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα φτιάχνοντας ένα δίσκο τετραφτερο να αντέχει την ροπή που θα βγάλεις και η μόνη ενίσχυση στο ΜΑ που θα κάνεις είναι να κολήσεις το κορωνοπίνιο να μην στρίψει απο την δύναμη. Εγγυημένα εκτός και αν κάνεις καφρίλες..... Αυτό σε συμφέρει καλύτερα και αργότερα αν αλλάξουν οι προσδοκίες σου ,το κάνεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Αύγ 2014, 16:56:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
turbomaniac έγραψε: | εχουν ξαναφτιαξει τετοιο μοτερ με td05-16G, πραγματι είναι λίγο μεγάλη, μέγιστη πίεση κάνει γύρω στις 3800 στροφες.
με 1.2 μπαρ βγάζει περίπου 20 κιλά στις 3500 στροφες και περιπου 17 στις 3000, νομιζω ειναι κάτι που θα αντέχεται. ο κόφτης θα να περιπου στις 7800, οποτε έχει ενα ευρος περιπου 4000 με 7800.
επειδη το κοστος είναι βασικό πρόβλημα προσανατολιζομαι σε καποια τουρμπίνα θρος μεταχειρισμένη απο καποιο μοντελο με ευρεια κυκλοφορία (με ανακατασκευή φυσικά), δηλαδη μιλάμε για ένα κόστος περιπου στα 250-300 ευρω μαζι με την ανακατασκευη.
αν εχετε υπ' οψη καποιο άλλο μαμα αμαξι που φοραει τουρμπίνα με μεγιστη παροχη 30-40 b/min, ευχαριστως να το κοιταξουμε, γιατι συμφωνω οτι πιθανον να ναι λιγο μεγαλη αυτη που έχω διαλέξει. Για το ζητημα της αποδοσης, φυσικά και δεν με πειραζει για 20-30 άλογα λιγοτερο, αρκει να μην κρεμαει η τουρμπίνα ψηλά και να έχει ωραία λειτουργία απο τις 2500-3000 στροφες. Μακαρι να μπορουσα να βαλω GTX2863R, ώστε να τραβαει απο τις 3000 και να έχει παροχή ψηλά μεγαλύτερη και απο την TD05-16G, αλλα τα οικονομικά μου δεν επιτρεπουν.
η TD05-16G εχει μεγιστη παροχή περιπου 40lb/min |
H τουρμπινα αυτη εχει 505 cfm στo 1 bar σε Evo & Impreza και βγαζει περιπου 390 αλογα στο 1.5 σε Evo και καμμια 10αρια λιγοτερα σε impreza...πιστευω οτι γενικα σου πεφτει μεγαλη αν το αμαξι το εχεις για all around χρηση.
Στην θεση σου θα προτιμουσα την ΤD04L που την φορουσαν πολλα WRX (οχι STi) και Forester με 380 cfm στο 1 bar θα εισαι μια χαρα πιστευω δεδομενου οτι δεν εισαι και 2λιτρος να την σπουλαρεις γρηγορα και απο χαμηλα αλλα και οτι το αμαξι λογικα ειναι all around.
Σε VF θα σου ελεγα για την VF 35 (425 cfm , 250 -330 hp) που την χρησιμοποιουν και παρα πολλα group VAG.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Αύγ 2014, 00:27:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστω για τις συμβουλες σας, μου είναι πολύ χρησιμες...
θα κρατησω το ΜΑ με καλες βαλβολίνες και το κολημενο κορονοπήνιο και όσο κρατησει..
απο το impreza μαλλον ειναι πιο μικρη απ΄οτι θελω η τουρμπίνα, εκτος αν βαλω καμια billet kimugawa φτερωτη κομπρεσσορα και παρει λίγο παροχη ακόμα, θα δειξει, αναλογα τι θα βρεθει και πόσο.
η VF35 ειναι οτι πρεπει, αλλα αν ηταν να αγοραζα καινουργια τουρμπινα, θα πληρωνα κατι παραπανω για GTX2863R.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|