Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2014, 20:45:58 Θέμα δημοσίευσης: Επαναλειτουργία αερόσακου, προεντατηρων και σβήσιμο λαμπας.
Επαναλειτουργία αερόσακου, προεντατηρων και σβήσιμο προειδοποιητικής λάμπας μετά την αλλαγή τιμονιού.
Κυριακή σήμερα μπόλικος ελεύθερος χρόνος και αρκετή όρεξη όποτε αποφάσισα να ασχοληθώ με το πρόβλημα του τίτλου. Οι περισσότερη από εδώ μέσα έχουμε σκεφτεί η έχουμε ήδη αλλάξει το τιμόνι του αυτοκίνητου μας (αναφέρομαι σε κατόχους παλαιοτέρων χρονολογικά αυτοκίνητων π.χ 106-206-306 κτλ.) το πρόβλημα είναι ότι ναι μεν χάνουμε τον αερόσακο αλλά όχι μόνο. Χάνουμε και όλο το κύκλωμα, δηλαδή αεροσάκου συνοδηγού και πλαϊνούς αν υπάρχουν όπως και προεντατηρες. Οι λύσεις είναι δυο η να βάλουμε στο καλώδιο των αερόσακων που πάει στο τιμόνι μια αντίσταση 1.8ohm η να κάνουμε μια μικρή εγχείριση στον αεροσάκου τιμονιού ώστε να πάρουμε τα απαραίτητα. Εγώ επέλεξα τον δεύτερο τρόπο που είναι και πιο σίγουρος. Βεβαία να πω ότι ειχα στα χεριά μου δυο εργοστασιακούς αεροσάκους όποτε δεν με ενδιέφερε η καταστροφή του ενός.
Εδώ η αντίσταση χωρίς το δίχτυ που μέσα είναι γεμάτο με αζίδιο του νάτριου, παρακάτω υπάρχει λινκ με την ακριβή λειτουργιά του αεροσάκου. Το αζιδιο του νάτριου υπήρχε μέσα στο δίχτυ σε μορφή σκόνης περίπου 70-80γρ. το δίχτυ το αφαίρεσα προσεκτικά με ένα ίσιο κατσαβίδι και την σκόνη την έριξα σε ένα σακουλάκι για να την πάω σε κάποιο πρατήριο να την πετάξουν μαζί με λάδια κτλ.
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης