PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Επαναλειτουργία αερόσακου, προεντατηρων και σβήσιμο λαμπας.

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2014, 20:45:58    Θέμα δημοσίευσης: Επαναλειτουργία αερόσακου, προεντατηρων και σβήσιμο λαμπας. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επαναλειτουργία αερόσακου, προεντατηρων και σβήσιμο προειδοποιητικής λάμπας μετά την αλλαγή τιμονιού.

Κυριακή σήμερα μπόλικος ελεύθερος χρόνος και αρκετή όρεξη όποτε αποφάσισα να ασχοληθώ με το πρόβλημα του τίτλου. Οι περισσότερη από εδώ μέσα έχουμε σκεφτεί η έχουμε ήδη αλλάξει το τιμόνι του αυτοκίνητου μας (αναφέρομαι σε κατόχους παλαιοτέρων χρονολογικά αυτοκίνητων π.χ 106-206-306 κτλ.) το πρόβλημα είναι ότι ναι μεν χάνουμε τον αερόσακο αλλά όχι μόνο. Χάνουμε και όλο το κύκλωμα, δηλαδή αεροσάκου συνοδηγού και πλαϊνούς αν υπάρχουν όπως και προεντατηρες. Οι λύσεις είναι δυο η να βάλουμε στο καλώδιο των αερόσακων που πάει στο τιμόνι μια αντίσταση 1.8ohm η να κάνουμε μια μικρή εγχείριση στον αεροσάκου τιμονιού ώστε να πάρουμε τα απαραίτητα. Εγώ επέλεξα τον δεύτερο τρόπο που είναι και πιο σίγουρος. Βεβαία να πω ότι ειχα στα χεριά μου δυο εργοστασιακούς αεροσάκους όποτε δεν με ενδιέφερε η καταστροφή του ενός.

http://postimg.org/image/4gdrjtgw5/

http://postimg.org/image/uj86s1ksb/

Εδώ το (κουτί) του αερόσακου ανοιγμένο και άδειο.

http://postimg.org/image/joq6e2iz7/

Ο αερόσακος.

http://postimg.org/image/wc385vgqn/

Η αντίσταση του αεροσάκου

http://postimg.org/image/qhv4o2z6b/


Εδώ η αντίσταση χωρίς το δίχτυ που μέσα είναι γεμάτο με αζίδιο του νάτριου, παρακάτω υπάρχει λινκ με την ακριβή λειτουργιά του αεροσάκου. Το αζιδιο του νάτριου υπήρχε μέσα στο δίχτυ σε μορφή σκόνης περίπου 70-80γρ. το δίχτυ το αφαίρεσα προσεκτικά με ένα ίσιο κατσαβίδι και την σκόνη την έριξα σε ένα σακουλάκι για να την πάω σε κάποιο πρατήριο να την πετάξουν μαζί με λάδια κτλ.

http://postimg.org/image/vyo05d6yj/

Αμεσως μετα κόπηκε το γύρο περίγραμμα ώστε να πιάνει όσο λιγότερο μέγεθος γίνετε μέσα στο ταμπλό πάνω από τα πόδια του οδηγού.

http://postimg.org/image/qi8wtb3bn/

http://postimg.org/image/6u55o0mmr/

Έπειτα βάφτηκε ώστε να είναι προφυλαγμένο από υγρασίες και οξείδωσης το κομμένο μέταλλο.

http://postimg.org/image/p3bxibrmb/

http://postimg.org/image/has5sx5pp/

Τοποθετημένο πλεον πάνω από τα πόδια του οδηγού το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια απλή επιμήκυνση το καλώδιο που δυστυχώς ξέχασα να φωτογραφίσω.

http://postimg.org/image/w6cx71gc7/

Τέλος βλέπουμε στο καντράν ότι η προειδοποίηση έσβησε και όλα λειτουργούν κανονικά.

http://postimg.org/image/aalbd8mnn/

http://postimg.org/image/6u2vauvav/

http://postimg.org/image/4xmo81h1v/


Επίσης μερικές πληροφορίες για την λειτουργιά των συστημάτων αερόσακων.

http://www.car-moto.info/index.php/2011-04-17-16-38-36/2011-10-09-16-45-26/20-2011-04-19-07-58-18
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0857s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on