Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2004, 08:30:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Να πω εγω το αλλο.........Αντε και το κανει καποιος οπως το RC σε αναρτηση....Μετα τι κανει αν του φυγει που δεν θα εχει γκαζι να το φερει
Μετα το μοτερ του θα ειναι τοσο δυνατο για να σταματησει τις σφαλιαρες που θα τρωει απο τις ραβδους και τις ζυγαριες Η απαντηση ειναι πως ΟΧΙ. |
Στο δικό σου δηλαδή,που έχεις βάλει επάνω τη μιση Peugeot Sport απο θέμα ράβδων-ζυγαριών
Δεν ισχύει το ίδιο
Η μήπως έχεις πλεόνασμα δύναμης
Σκέψου και προβληματίσου,καλέ μου φίλε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2004, 18:25:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Judger έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Να πω εγω το αλλο.........Αντε και το κανει καποιος οπως το RC σε αναρτηση....Μετα τι κανει αν του φυγει που δεν θα εχει γκαζι να το φερει
Μετα το μοτερ του θα ειναι τοσο δυνατο για να σταματησει τις σφαλιαρες που θα τρωει απο τις ραβδους και τις ζυγαριες Η απαντηση ειναι πως ΟΧΙ. |
Στο δικό σου δηλαδή,που έχεις βάλει επάνω τη μιση Peugeot Sport απο θέμα ράβδων-ζυγαριών
Δεν ισχύει το ίδιο
Η μήπως έχεις πλεόνασμα δύναμης
Σκέψου και προβληματίσου,καλέ μου φίλε |
Εγω να σκεφτω και να προβληματιστω Ξεχνας βεβαια οτι εγω το κυκλοφορω με σλικ καθε μερα και εμενα ειναι ποιο κοντο απο θεμα διαφορικων....εχει αλλες γωνιες η αναρτηση και ειναι και 1600.Απο την αλλη δεν εχεις αδικο...Πολλες φορες ειναι οι στιγμες που λεω οτι μιας και το εκανα ετσι δεν θα πρεπει να το κυκλοφορω καθημερινος μιας και αν τυχη να βρεις σε στροφη τον μπροστινο που παει με 5 το πισω μερος θα σε προσπερασει ακαριαια και εκει λιγοι θα το κρατησουν.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2004, 20:05:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έλα ρε χερά..... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DIMSAV (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μόλις έγραψα
206 2.0 GTI
Ένταξη: 30 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 34 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2004, 20:31:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ RC ΠΙΣΩ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΟΣΟ ΤΗ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ,ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 6500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΗΛ. ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΨΥΧΩΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΡΕΠΡΙΖ ΚΑΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΗ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 17ΑΡΙΑ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ Ο ΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ Ή ΣΤΟ ΑΦΗΜΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΟΥΡΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΙΦΝΗΔΙΑΣΤΕΙΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΟ ΕΣΑΚΙ ΤΗΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ,ΝΙΩΘΕΙΣ ΟΤΙ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΙΣΩ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
DIMSAV |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 19:12:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...τελευταίες πληροφορίες λένε ότι εξωτερικά τα μπροστινά αμορτισερ του RC είναι ίδια γεωμετρικά (=διαστάσεις,ύψος,θέση πιατέλου κλπ κλπ) με αυτά των 1,4 16ν, 1,6 16ν, 2,0 GTI κλπ κλπ.
βέβαια εσωτερικά (=βαλβίδες,διαδρομή κλπ κλπ) υπάρχει διαφορά...
Διασταύρωση της πληροφορίας very soon.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούλ 2006, 08:26:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάνθο...αυτό εδώ...
MEMsound έγραψε: | με αυτά των 1,4 16ν, 1,6 16ν, |
διευκρίνησε ότι αναφέρεσαι στα 3πορτα μοντέλα με το ποιο σπορτίφ στήσιμο π.χ = Xs,Dynamic4,Gti κτλ..κτλ...
Γιατί τα 5πορτα αλλάζουν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούλ 2006, 08:44:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σωστό και αυτό.
αν και αναφέρομαι σε εξωτερικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά και όχι σε χαρακτηριστικά λειτουργίας.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimdil (δημητρης) Μόλις έγραψα
peugeot 206 1.4 (16v) colourline
Ένταξη: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: ν ηρακλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Ιούλ 2006, 19:01:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια σορρυ 8-Oερωτηση ασχετου αν δηλαδη παω εγω που εχω 1.4 16v 3πορτο και ζητησω τα αμορτισερ του rc θα μου τα βαλουν χωρις μετατροπες ειμαι με μαμα ελατηρια ευχαριστω
αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Ιούλ 2006, 03:10:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι.
Αλλά καλύτερα να συνδυαστεί με ένα πιο σκληρό ελατήριο (όχι απαραίτητα πιο χαμηλό) όπως πχ "μαμά" από 1,6lt ή 2,0lt ή και RC. (τα έγραψα με σειρά αυξανόμενης σκληρόρτητας)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Ιούλ 2006, 12:46:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω θυμαμαι απο παλιοτερο Post (νομιζω του Miltelas) οτι τα αμορτησερ του RC ΔΕΝ ταιριαζουν σε μηκος με τα ελατηρια των απλων 206, θελουν ειτε ελατηρια RC, ειτε ελατηρια χαμηλωματος (after-market).
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Ιούλ 2006, 12:48:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
από όσο τα είδαμε δίπλα~δίπλα τα αμορτισερ του RC και των λοιπών που ανέφερα πιο πάνω είναι ίδια (ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ...)
Σωστά Αργύρη?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Ιούλ 2006, 12:58:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα αμορτισέρ είναι ίδια σε μήκος ακόμα και το πιατέλο είναι στην ίδια θέση με τα απλά. Συγκεκριμένα τα έβαλα δίπλα δίπλα με αμορτισέρ από 1.6 και δεν είχαν καμία διαφορά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimdil (δημητρης) Μόλις έγραψα
peugeot 206 1.4 (16v) colourline
Ένταξη: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: ν ηρακλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Ιούλ 2006, 15:38:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ναι.
Αλλά καλύτερα να συνδυαστεί με ένα πιο σκληρό ελατήριο (όχι απαραίτητα πιο χαμηλό) όπως πχ "μαμά" από 1,6lt ή 2,0lt ή και RC. (τα έγραψα με σειρά αυξανόμενης σκληρόρτητας) |
ευχαριστω πολυ μανθο
αχ θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
elias (Ηλίας) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 357 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Αύγ 2006, 08:26:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά τι γίνεται με τα αμορτισέρ-ελατήρια του RC? Χαμηλώνει ή όχι το αυτοκίνητο? Μπορεί κάποιος να απαντήσει με σιγουριά?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Αύγ 2006, 08:58:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τα αμορτισέρ ΜΟΝΟ όχι. (= αν χρησιμοποιήσεις τα μαμά δικά σου ελατήρια)
Με τα αμορτισερ + τα ελατήρια του RC θα χαμηλώσεις αλλά όχι όσο το RC μιας και είσαι πιο ελαφρύς μπροστά.
Το πόσο θα χαμηλώσεις νομίζω ότι μπορεί να υπολογιστεί εκ των πρωτέρων αν μάθουμε σκληρότητα των μαμά ελατηρίων του 1,4 8v και του RC καθώς και το βάρος των δύο αυτοκινήτων στον εμπρός άξονα.
= τρέχα γυρευε...
Νομίζω ότι στα 1,4 που είναι ελαφριά τα αμορτισερ του RC μαζί με ένα aftermarket ελατήριο χαμηλώματος -3 ~ -3,5cm (προσοχή: για 1,4) πχ HR κλπ κλπ μέτριας σκληρότητας και όχι κούτσουρο... θα έχεις το επιθυμητό "χαμηλωτικό" αποτέλεσμα.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
elias (Ηλίας) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 357 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Αύγ 2006, 10:58:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Με τα αμορτισέρ ΜΟΝΟ όχι. (= αν χρησιμοποιήσεις τα μαμά δικά σου ελατήρια)
Με τα αμορτισερ + τα ελατήρια του RC θα χαμηλώσεις αλλά όχι όσο το RC μιας και είσαι πιο ελαφρύς μπροστά.
Το πόσο θα χαμηλώσεις νομίζω ότι μπορεί να υπολογιστεί εκ των πρωτέρων αν μάθουμε σκληρότητα των μαμά ελατηρίων του 1,4 8v και του RC καθώς και το βάρος των δύο αυτοκινήτων στον εμπρός άξονα.
= τρέχα γυρευε...
Νομίζω ότι στα 1,4 που είναι ελαφριά τα αμορτισερ του RC μαζί με ένα aftermarket ελατήριο χαμηλώματος -3 ~ -3,5cm (προσοχή: για 1,4) πχ HR κλπ κλπ μέτριας σκληρότητας και όχι κούτσουρο... θα έχεις το επιθυμητό "χαμηλωτικό" αποτέλεσμα. |
Με τα μπροστά ας πούμε ότι βγήκε μια άκρη. Με τα πίσω τι γίνεται? Θα πρέπει να κάνω ρυθμίσεις στο ύψος ή θα πέσουν κουτί? Στην αλλαγή αμορτισέρ από μαμά σε 2.0lt δεν είχα πειράξει τίποτα και το αυτοκίνητο ήταν στο ίδιο ύψος. Σόρρυ για τις απορίες αλλά δεν θέλω να γίνει καμιά βλακεία και τρέχω-πληρώνω για ρυθμίσεις μετά.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Αύγ 2006, 11:15:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν θα αλλάξει τίποτα με την αλλαγή των πίσω αμορτισερ και την τοποθέτηση των RC.
Το ύψος πίσω εξαρτάται μόνο από την ρύθμιση του άξονα.
Αν το χαμηλώσεις εμπρός μ,ε πιο κοντά ελατήρια θα χρειαστείς αυτή την ρύθμιση πίσω που είναι ανεξάρτητη από την τοποθέτηση των αμορτισέρ.
Μπορείς να το αφήσεις και στο μαμά ύψος πίσω χαμηλώνοντας μόνο εμπρός για "dragster look"....
χαχαχαχαχαχα αστειεύομαι
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
elias (Ηλίας) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 357 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Αύγ 2006, 11:30:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και κάτι τελευταίο. Ξέρουμε τους κωδικούς για τα ελατήρια από το RC?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Αύγ 2006, 17:03:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν θα χαμηλώσει με τα ελατήρια από το RC αντιθέτως υπάρχει περίπτωση να σηκωθεί μιας και δεν έχει το ίδιο βάρος εμπρός το δικό σου.
Οπότε καλύτερη λύση είναι αμορτισέρ RC και after market ελατήρια το πολύ μέχρι 3.5cm χαμήλωμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|