Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2004, 11:08:02 Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1.4 σκούπα Peugeot sport |
|
|
Η PEUGEOT ΒΓΑΖΕΙ ΣΚΟΥΠΑ ΓΙΑ 14 ΑΝ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ?ΓΙΑΤΙ Η PEUGEOT ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ 1000-1400.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΕ 14 ΠΟΣΟ ΤΗΝ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2004, 12:59:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η Peugeot βγαζει μονο μια σκουπα που αν δεν κανω λαθος μπανει στα 106 και 206 (1.4 και 1.6 αλλα οχι στα 2λιτρα). Απο τιμη δεν ξερω να σου πω ακριβος αλλα ειναι τσιμπιμενη. Τωρα, υπαρχουν στο εμποριο διαφορες. Εγω εχω της Simota (αυτη που μιαζει carbon fiber και εχει σκαλιστο το 206 πανω), τιμη 170 ευρω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος
206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2004, 20:47:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστημένος?
Και η εγκατάσταση ταιριάζει «κουτί»?(έχω ακούσει περιπτώσεις που σπανέ οι βάσεις της σκούπας).Mε το ρούφηγμα ζεστού αέρα(από ψυγείο) είχες κάποιο πρόβλημα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2004, 01:32:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
o daloup man αν δεν κανω λαθος αυτη ειχε σε 1.4 και την πηρε στο χερι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2004, 12:54:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikq έγραψε: | Ευχαριστημένος?
Και η εγκατάσταση ταιριάζει «κουτί»?(έχω ακούσει περιπτώσεις που σπανέ οι βάσεις της σκούπας).Mε το ρούφηγμα ζεστού αέρα(από ψυγείο) είχες κάποιο πρόβλημα? |
Ταιριαζει κουτι αλλα οπως σωστα ακουσες σπανε οι βασεις (στις SIMOTA τουλαχιστον - δεν ξερω για αλλες). Εγω πρωσοπικα τις εχω φταξει "αλλα πατεντα" και ειναι ΟΚ εδω και ενα χρονο. Αν πιανουν λιγο τα χερια σου μπορεις να διορθωσεις παρα πολλα πραγματα στο 206. Οσο για το ρουφηγμα ζεστου αερα, αυτην ακριβως την δουλεια ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ολλες η σκουπες. Τοποθετουται σχεδων πανω απ'το ψυγειο αλλα μαζεουν τον φρεσκο αερα που εισερχεται κατω απ'το καπο. Εγω εχω ντησει και τον σωληνα της εισαγωγης με θερμομωνοση, γιατι ειναι μεταλλικος και οσο να'ναι με τη χρηση ζεστενεται (απ'το χωρο του κινητηρα) και ζεσταινει τον αερα που περναει απο μεσα του. Η διαφορα φαινεται μονο το καλοκαιρι οπου η θερμικρασιες ειναι γενικα υψηλες, και παλιοτερα υστερα απο ενα διαστημα επεφτε αισθητα η αποδοση, κυριος στην κινηση (μποτιλιαρισμα). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος
206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 16:04:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 17:11:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΔΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗ ΣΚΟΥΠΑ.
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 18:58:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη το σηνεργειο οπου την εβαλα (ειναι γνωστου μου, παντα εκει παω) ειναι σε ανηφορα, παρατηρισα τη διαφορα αμεσως οταν εφυγα. Ειχε πολυ καλητερο τραβηγμα στις χαμηλες και μεσαιες στροφες. Και φυσικα υπεροχο θορηβο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος
Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 20:59:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petrskar έγραψε: | o daloup man αν δεν κανω λαθος αυτη ειχε σε 1.4 και την πηρε στο χερι... |
Όντως . . . την πήρα στο χέρι !!!
Τώρα κάνω μια πατεντούλα για να τη στερεώσω στις βάσεις του ψυγείου!!!
Θα δούμε . . .
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
freestyler (nickos) Μέλος
peugeot 206 1.4 8v 5θ 00'
Ένταξη: 13 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 146 Τόπος: σιφνος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 23:15:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vre paidia gia na valeis skoypa thelei k tipota xartografhsh egkefaloy meta? oxi e
ela please peite moy oxi....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2004, 01:20:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Ταιριαζει κουτι αλλα οπως σωστα ακουσες σπανε οι βασεις (στις SIMOTA τουλαχιστον - δεν ξερω για αλλες). Εγω πρωσοπικα τις εχω φταξει "αλλα πατεντα" και ειναι ΟΚ εδω και ενα χρονο. Αν πιανουν λιγο τα χερια σου μπορεις να διορθωσεις παρα πολλα πραγματα στο 206. |
ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2004, 08:31:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Daloup-man έγραψε: | petrskar έγραψε: | o daloup man αν δεν κανω λαθος αυτη ειχε σε 1.4 και την πηρε στο χερι... |
Όντως . . . την πήρα στο χέρι !!!
Τώρα κάνω μια πατεντούλα για να τη στερεώσω στις βάσεις του ψυγείου!!!
Θα δούμε . . . |
cool...αντε με το καλό... (η αεροτομή πάει για μετα την εξεταστικη...) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tazmania (konstantinos) Μόλις έγραψα
peugeot 206 CC 1.6
Ένταξη: 04 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 45 Τόπος: Αιγάλεω CITY
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2004, 15:53:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδιία γειά σας.Εγώ μόλις τώρα έγινα μέλος και ήδη εχω μπει στο ψάξιμο! Αν μπορείτε να με βοηθήσετε,έχω μια απορία καθότι δεν είμαι και πολύ σχετικός με τα μηχανικά-μηχανολογικά : υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο φιλτροκούτι που μου είπαν απο την peugeot και στη σκούπα της αγοράς? και ποιό θεωρείτε εσείς καλύτερο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2004, 17:00:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΥΤΕΡΗΣ ΨΥΞΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΘΟΡΥΒΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Απρ 2004, 00:17:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σπουπα ή βαρελακι; τι μου προτινετε; ποιες μαρκες; τα υπερ και τα κατα τους και αν ειναι ευκολο πανω κατω τιμες
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIORGOS-CLIO V6 (ΓΙΩΡΓΟΣ) Μόλις έγραψα
renault clio 1.4 16v
Ένταξη: 01 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Απρ 2004, 20:06:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
i skoupa doulevei kala sta 106 kai sta 206!
kati pou den ginete sta renault pou eimai katoxos kai ego
fisika apo prosopiki mou empeiria me to bmc na me sidrofevei edo kai ena xrono peripou kai kapou gia 20000xlm eimai poli ikanopoihmenos fisika ep oudeni den exoume mono bmc sketo!!!!!etsi einai olokliromeno to proto stadio epitixos se sxesi me ta noumera (ps)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Απρ 2004, 00:46:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η άποψη μου ειναι πως για τα 206 η σκουπα ειναι σαφως καλυτερη σε απόδοση απο φιλτροχοάνη ή βαρελάκι. Αλλά λόγω του ότι δεν παίρνει κατευθειαν αερα φρεσκο λογω κατασκευης του 206 δεν αποδίδει τα μέγιστα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Τρελλαμένο μέλος
206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)
Ένταξη: 13 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 583 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Απρ 2004, 02:31:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχω την σκουπα της σιμοτα κανενα 3μηνο με 4μηνο και εχω να πω οτι απο προσωπικη μου εμπειρια τα εξης gia to 1.4:
1) σου δινει απιστευτη επιταχυνση, δεν ειναι ψυχολογικο, σε σχεση με πριν... το αμαξι πεταει!
σε κοντρα με 316 bmw και κατι πουντο το δικο μου δεν πιανοτανε με τιποτα!
2) τρωει σαν τρελο βενζινη αν το σκιζεις
3) θελει πολυ συχνα καθαρισμα το φιλτρο και η εισαγωγη στην πεταλουδα
4) ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΕΛΙΚΗ
ΠΑΕΙ ΜΕΧΡΙ 170KM (σε ευθεια χωρις ευνοικους ανεμους και ιστοριες)
δηλαδη κερδιζεις σε επιταχυνση κ θορυβο χανεις σε καταναλωση και τελικη ταχυτητα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Απρ 2004, 11:26:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον για να υπαρχει μια πληρεστερη γνωση για το θεμα της αυξησης της ροης του αερα στην εισαγωγη θα αναλυσω λιγο τι συμβαινει στο management του κινητηρα.
Ενα τυπικο κυκλωμα ελεγχου αποτελειται -πολυ βασικα- απο το air flow meter,το σημα απο την παροχη καυσιμου,τον αισθητηρα λ,και εναν ελεγκτη (controller) που θα εξηγησω τι κανει υστερα.
ο αερας μπαινει στην εισαγωγη περνωντας το air flow meter και προστιθεται το καυσιμο σε στοιχειομετρικη αναλογια στον πρωτο 'κυκλο'της μηχανης με βαση τα τελευταια δεδομενα που υπηρχαν στον εγγεφαλο -υποθετουμε οτι ο κινητηρας ειναι σε θερμοκρασια λειτουργιας-.Αφου γινει η καυση τα καυσαερια περνανε απο τον λ και εκει ο εγγεφαλος λαμβανει το σημα του κατα ποσο εγινε σωστη καυση του μιγματος.Απο εκει υπαρχει ενα κυκλωμα-controller- που στην ουσια βαση δεδομενων καυσης εξαναγκαζει τον κινητηρα στον επομενο κυκλο να παρει αναλογια αερα καυσιμου (14/5-14/7) στοιχειομετρικη.
Αν αυξησουμε την ροη αερα ο εγγεφαλος στην ουσια θα εξαναγκασει το κυκλωμα να παρεχει το αναλογο air fuel ratio οποτε και θα ανεβασουμε την αποδοση.
Τι συμβαινει ομως και πολλοι λενε οτι χρειαζεται επαναπρογραμματισμος?
Απλα οταν η αυξηση της ροης του αερα ειναι μεγαλη,η παροχη καυσιμου δεν μπορει να προσφερει το αναλογο καυσιμο ωστε να γινει στοιχειομετρικη καυση (χαμηλη πιεση στο κυκλωμα) και συνεπως εχουμε εναν κινητηρα πνιγμενο απο αερα.
Συνηθως η σκουπα στα 1,4 λογο χαμηλης ροης αερα σε μικρες ταχυτητες δουλευει σωστα αφου η παροχη καυσιμου μπορει να ανταπεξελθει στην αλλαγη αλλα οταν η ταχυτητα αυξανεται ο κινητηρας πνιγεται απο αερα.Επισης το κυκλωμα δινει σημα για την μεγαλυτερη δυνατη παροχη βενζινης οποτε οταν πεσει η ταχυτητα ο κινητηρας περναει σε χαμηλη ροη αερα με περισσοτερο καυσιμο για λιγο οποτε και 'μπουκωνει'.
Συνεπως η καλιτερη και ποιο αξιοπιστη λυση για ολο το φασμα των στροφων ειναι η προσθηκη ενος φιλτρου στον παππα η το αναλογο βαρελακι που στην ουσια κανει την ιδια δουλεια με την σκουπα-ο αερας εισερχεται σε χαμηλη πυκνοτητα και με το στενεμα στο εσωτερικο του συμπυκνωνεται-με μια επιφυλαξη οτι ακομα και με το 'στενο' βαρελακι παλι η ροη αερα μπρορει να ειναι μεγαλυτερη αποσο πρεπει-ΑΛΛΑ οχι οσο της σκουπας που ειναι προορισμενη συνηθως για 1,6-2,0 λιτρα μοτερ.
Γιαυτο και πολλοι με την σκουπα βλεπουν ενα κρεμασμα στα πολλα χιλιομετρα ενω χαμηλα εχουν καλιτερες επιταχυνσεις αλλα το θεμα ειναι να βελτιωνεις ενα αμαξι σωστα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIORGOS-CLIO V6 (ΓΙΩΡΓΟΣ) Μόλις έγραψα
renault clio 1.4 16v
Ένταξη: 01 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Απρ 2004, 00:21:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι λογικο να χανεις σε τελικη γιατι εχειε πλεον φτωχο μιγμα
πολυ αερα και λιγο καυσιμο αρα....προγραματακι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|