PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 1.4 σκούπα Peugeot sport
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2004, 11:08:02    Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1.4 σκούπα Peugeot sport Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η PEUGEOT ΒΓΑΖΕΙ ΣΚΟΥΠΑ ΓΙΑ 14 ΑΝ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ?ΓΙΑΤΙ Η PEUGEOT ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ 1000-1400.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΕ 14 ΠΟΣΟ ΤΗΝ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2004, 12:59:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η Peugeot βγαζει μονο μια σκουπα που αν δεν κανω λαθος μπανει στα 106 και 206 (1.4 και 1.6 αλλα οχι στα 2λιτρα). Απο τιμη δεν ξερω να σου πω ακριβος αλλα ειναι τσιμπιμενη. Τωρα, υπαρχουν στο εμποριο διαφορες. Εγω εχω της Simota (αυτη που μιαζει carbon fiber και εχει σκαλιστο το 206 πανω), τιμη 170 ευρω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2004, 20:47:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστημένος? Rolling eyes
Και η εγκατάσταση ταιριάζει «κουτί»?(έχω ακούσει περιπτώσεις που σπανέ οι βάσεις της σκούπας).Mε το ρούφηγμα ζεστού αέρα(από ψυγείο) είχες κάποιο πρόβλημα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2004, 01:32:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

o daloup man αν δεν κανω λαθος αυτη ειχε σε 1.4 και την πηρε στο χερι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2004, 12:54:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikq έγραψε:
Ευχαριστημένος? Rolling eyes
Και η εγκατάσταση ταιριάζει «κουτί»?(έχω ακούσει περιπτώσεις που σπανέ οι βάσεις της σκούπας).Mε το ρούφηγμα ζεστού αέρα(από ψυγείο) είχες κάποιο πρόβλημα?


Ταιριαζει κουτι αλλα οπως σωστα ακουσες σπανε οι βασεις (στις SIMOTA τουλαχιστον - δεν ξερω για αλλες). Εγω πρωσοπικα τις εχω φταξει "αλλα πατεντα" και ειναι ΟΚ εδω και ενα χρονο. Αν πιανουν λιγο τα χερια σου μπορεις να διορθωσεις παρα πολλα πραγματα στο 206. Οσο για το ρουφηγμα ζεστου αερα, αυτην ακριβως την δουλεια ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ολλες η σκουπες. Τοποθετουται σχεδων πανω απ'το ψυγειο αλλα μαζεουν τον φρεσκο αερα που εισερχεται κατω απ'το καπο. Εγω εχω ντησει και τον σωληνα της εισαγωγης με θερμομωνοση, γιατι ειναι μεταλλικος και οσο να'ναι με τη χρηση ζεστενεται (απ'το χωρο του κινητηρα) και ζεσταινει τον αερα που περναει απο μεσα του. Η διαφορα φαινεται μονο το καλοκαιρι οπου η θερμικρασιες ειναι γενικα υψηλες, και παλιοτερα υστερα απο ενα διαστημα επεφτε αισθητα η αποδοση, κυριος στην κινηση (μποτιλιαρισμα).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 16:04:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thumb right
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 17:11:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΔΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗ ΣΚΟΥΠΑ.


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 18:58:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη το σηνεργειο οπου την εβαλα (ειναι γνωστου μου, παντα εκει παω) ειναι σε ανηφορα, παρατηρισα τη διαφορα αμεσως οταν εφυγα. Ειχε πολυ καλητερο τραβηγμα στις χαμηλες και μεσαιες στροφες. Και φυσικα υπεροχο θορηβο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Daloup-man (Ανδρέας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο

Ένταξη: 21 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 327
Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 20:59:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petrskar έγραψε:
o daloup man αν δεν κανω λαθος αυτη ειχε σε 1.4 και την πηρε στο χερι...

Όντως . . . την πήρα στο χέρι !!!
Τώρα κάνω μια πατεντούλα για να τη στερεώσω στις βάσεις του ψυγείου!!!
Θα δούμε . . . Wink Wink Wink



ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
freestyler (nickos)
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.4 8v 5θ 00'

Ένταξη: 13 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 146
Τόπος: σιφνος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 23:15:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vre paidia gia na valeis skoypa thelei k tipota xartografhsh egkefaloy meta? oxi e Question Question

ela please peite moy oxi.... Exclamation Exclamation


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2004, 01:20:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Ταιριαζει κουτι αλλα οπως σωστα ακουσες σπανε οι βασεις (στις SIMOTA τουλαχιστον - δεν ξερω για αλλες). Εγω πρωσοπικα τις εχω φταξει "αλλα πατεντα" και ειναι ΟΚ εδω και ενα χρονο. Αν πιανουν λιγο τα χερια σου μπορεις να διορθωσεις παρα πολλα πραγματα στο 206.


ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ Wink Wink Wink


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2004, 08:31:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Daloup-man έγραψε:
petrskar έγραψε:
o daloup man αν δεν κανω λαθος αυτη ειχε σε 1.4 και την πηρε στο χερι...

Όντως . . . την πήρα στο χέρι !!!
Τώρα κάνω μια πατεντούλα για να τη στερεώσω στις βάσεις του ψυγείου!!!
Θα δούμε . . . Wink Wink Wink

cool...αντε με το καλό... (η αεροτομή πάει για μετα την εξεταστικη...) Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
tazmania (konstantinos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 CC 1.6

Ένταξη: 04 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 45
Τόπος: Αιγάλεω CITY

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2004, 15:53:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδιία γειά σας.Εγώ μόλις τώρα έγινα μέλος και ήδη εχω μπει στο ψάξιμο! Αν μπορείτε να με βοηθήσετε,έχω μια απορία καθότι δεν είμαι και πολύ σχετικός με τα μηχανικά-μηχανολογικά : υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο φιλτροκούτι που μου είπαν απο την peugeot και στη σκούπα της αγοράς? και ποιό θεωρείτε εσείς καλύτερο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2004, 17:00:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΥΤΕΡΗΣ ΨΥΞΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΘΟΡΥΒΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Απρ 2004, 00:17:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σπουπα ή βαρελακι; τι μου προτινετε; ποιες μαρκες; τα υπερ και τα κατα τους και αν ειναι ευκολο πανω κατω τιμες


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIORGOS-CLIO V6 (ΓΙΩΡΓΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


renault clio 1.4 16v

Ένταξη: 01 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Απρ 2004, 20:06:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

i skoupa doulevei kala sta 106 kai sta 206!
kati pou den ginete sta renault pou eimai katoxos kai ego

fisika apo prosopiki mou empeiria me to bmc na me sidrofevei edo kai ena xrono peripou kai kapou gia 20000xlm eimai poli ikanopoihmenos fisika ep oudeni den exoume mono bmc sketo!!!!!etsi einai olokliromeno to proto stadio epitixos se sxesi me ta noumera (ps)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Απρ 2004, 00:46:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η άποψη μου ειναι πως για τα 206 η σκουπα ειναι σαφως καλυτερη σε απόδοση απο φιλτροχοάνη ή βαρελάκι. Αλλά λόγω του ότι δεν παίρνει κατευθειαν αερα φρεσκο λογω κατασκευης του 206 δεν αποδίδει τα μέγιστα... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)

Ένταξη: 13 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 583
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Απρ 2004, 02:31:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχω την σκουπα της σιμοτα κανενα 3μηνο με 4μηνο και εχω να πω οτι απο προσωπικη μου εμπειρια τα εξης gia to 1.4:

1) σου δινει απιστευτη επιταχυνση, δεν ειναι ψυχολογικο, σε σχεση με πριν... το αμαξι πεταει!
σε κοντρα με 316 bmw και κατι πουντο το δικο μου δεν πιανοτανε με τιποτα!
2) τρωει σαν τρελο βενζινη αν το σκιζεις
3) θελει πολυ συχνα καθαρισμα το φιλτρο και η εισαγωγη στην πεταλουδα
4) ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΕΛΙΚΗ
ΠΑΕΙ ΜΕΧΡΙ 170KM (σε ευθεια χωρις ευνοικους ανεμους και ιστοριες)

δηλαδη κερδιζεις σε επιταχυνση κ θορυβο χανεις σε καταναλωση και τελικη ταχυτητα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Απρ 2004, 11:26:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον για να υπαρχει μια πληρεστερη γνωση για το θεμα της αυξησης της ροης του αερα στην εισαγωγη θα αναλυσω λιγο τι συμβαινει στο management του κινητηρα.
Ενα τυπικο κυκλωμα ελεγχου αποτελειται -πολυ βασικα- απο το air flow meter,το σημα απο την παροχη καυσιμου,τον αισθητηρα λ,και εναν ελεγκτη (controller) που θα εξηγησω τι κανει υστερα.
ο αερας μπαινει στην εισαγωγη περνωντας το air flow meter και προστιθεται το καυσιμο σε στοιχειομετρικη αναλογια στον πρωτο 'κυκλο'της μηχανης με βαση τα τελευταια δεδομενα που υπηρχαν στον εγγεφαλο -υποθετουμε οτι ο κινητηρας ειναι σε θερμοκρασια λειτουργιας-.Αφου γινει η καυση τα καυσαερια περνανε απο τον λ και εκει ο εγγεφαλος λαμβανει το σημα του κατα ποσο εγινε σωστη καυση του μιγματος.Απο εκει υπαρχει ενα κυκλωμα-controller- που στην ουσια βαση δεδομενων καυσης εξαναγκαζει τον κινητηρα στον επομενο κυκλο να παρει αναλογια αερα καυσιμου (14/5-14/7) στοιχειομετρικη.
Αν αυξησουμε την ροη αερα ο εγγεφαλος στην ουσια θα εξαναγκασει το κυκλωμα να παρεχει το αναλογο air fuel ratio οποτε και θα ανεβασουμε την αποδοση.
Τι συμβαινει ομως και πολλοι λενε οτι χρειαζεται επαναπρογραμματισμος?
Απλα οταν η αυξηση της ροης του αερα ειναι μεγαλη,η παροχη καυσιμου δεν μπορει να προσφερει το αναλογο καυσιμο ωστε να γινει στοιχειομετρικη καυση (χαμηλη πιεση στο κυκλωμα) και συνεπως εχουμε εναν κινητηρα πνιγμενο απο αερα.
Συνηθως η σκουπα στα 1,4 λογο χαμηλης ροης αερα σε μικρες ταχυτητες δουλευει σωστα αφου η παροχη καυσιμου μπορει να ανταπεξελθει στην αλλαγη αλλα οταν η ταχυτητα αυξανεται ο κινητηρας πνιγεται απο αερα.Επισης το κυκλωμα δινει σημα για την μεγαλυτερη δυνατη παροχη βενζινης οποτε οταν πεσει η ταχυτητα ο κινητηρας περναει σε χαμηλη ροη αερα με περισσοτερο καυσιμο για λιγο οποτε και 'μπουκωνει'.
Συνεπως η καλιτερη και ποιο αξιοπιστη λυση για ολο το φασμα των στροφων ειναι η προσθηκη ενος φιλτρου στον παππα η το αναλογο βαρελακι που στην ουσια κανει την ιδια δουλεια με την σκουπα-ο αερας εισερχεται σε χαμηλη πυκνοτητα και με το στενεμα στο εσωτερικο του συμπυκνωνεται-με μια επιφυλαξη οτι ακομα και με το 'στενο' βαρελακι παλι η ροη αερα μπρορει να ειναι μεγαλυτερη αποσο πρεπει-ΑΛΛΑ οχι οσο της σκουπας που ειναι προορισμενη συνηθως για 1,6-2,0 λιτρα μοτερ.
Γιαυτο και πολλοι με την σκουπα βλεπουν ενα κρεμασμα στα πολλα χιλιομετρα ενω χαμηλα εχουν καλιτερες επιταχυνσεις αλλα το θεμα ειναι να βελτιωνεις ενα αμαξι σωστα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GIORGOS-CLIO V6 (ΓΙΩΡΓΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


renault clio 1.4 16v

Ένταξη: 01 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Απρ 2004, 00:21:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειναι λογικο να χανεις σε τελικη γιατι εχειε πλεον φτωχο μιγμα

πολυ αερα και λιγο καυσιμο αρα....προγραματακι Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1418s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on