PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Rally Acropolis 2014
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 07:55:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



Ο Craig Breen με το Peugeot 208 T16, που στην Ελλάδα έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση, κατάφερε να γράψει το όνομά του στη λίστα των νικητών του Ράλι Ακρόπολις!

Ντεμπούτο με νίκη για το «208» προδιαγραφών R5, την ώρα που ο Ιρλανδός οδηγός ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά στην καριέρα του στο ERC, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, γενικότερα.

Και μάλιστα χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο αμφισβήτησης, αφού ολοκλήρωσε επικεφαλής της Γενικής κατάταξης και τις δύο ημέρες του αγώνα. Σήμερα ο ίδιος κινήθηκε απροβλημάτιστα στις χωμάτινες ειδικές, και μάλιστα ούτε η αντεπίθεση που του εξαπέλυσε ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC κατάφερε να τον κάνει να αισθανθεί πως απειλείται. Αντιθέτως, όποτε χρειάστηκε απάντησε με τους χρόνους του στις ειδικές διαδρομές, καταφέρνοντας στο τέλος να πανηγυρίσει μια σπουδαία επικράτηση, και επιπλέον να τιμηθεί με το βραβείο «Colin McRae Trophy», το οποίο κερδίζει σε κάθε γύρο του ERC ο άνθρωπος του αγώνα.

Στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Γάλλος Bryan Bouffier, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι φημίζεται κυρίως για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, σήμερα εμφανίστηκε αποφασισμένος να πιέσει και στο χώμα, χωρίς ωστόσο να καταφέρει το απόλυτο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JDROGAS (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO

Ένταξη: 24 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 632
Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 08:35:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



Απο το service park το Σαββατο βραδυ μετα το τελος της ημερας RONI-IΝΤΖΟΓΛΟΥ ο οποιος πηρε τελικα την 5η θεση στην F2 πισω απο τα πιο δυνατα clio,c2,ds3 και το 106 του Κουμποτη.




Έχει επεξεργασθεί από τον/την JDROGAS στις Δευ 31 Μάρ 2014, 08:50:11, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
JDROGAS (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO

Ένταξη: 24 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 632
Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 08:37:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



Κυριακη super special stage στο λιμανι της Κορινθου!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
JDROGAS (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO

Ένταξη: 24 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 632
Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 08:47:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:


Ο Craig Breen με το Peugeot 208 T16, που στην Ελλάδα έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση, κατάφερε να γράψει το όνομά του στη λίστα των νικητών του Ράλι Ακρόπολις!

Ντεμπούτο με νίκη για το «208» προδιαγραφών R5, την ώρα που ο Ιρλανδός οδηγός ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά στην καριέρα του στο ERC, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, γενικότερα.

Και μάλιστα χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο αμφισβήτησης, αφού ολοκλήρωσε επικεφαλής της Γενικής κατάταξης και τις δύο ημέρες του αγώνα. Σήμερα ο ίδιος κινήθηκε απροβλημάτιστα στις χωμάτινες ειδικές, και μάλιστα ούτε η αντεπίθεση που του εξαπέλυσε ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC κατάφερε να τον κάνει να αισθανθεί πως απειλείται. Αντιθέτως, όποτε χρειάστηκε απάντησε με τους χρόνους του στις ειδικές διαδρομές, καταφέρνοντας στο τέλος να πανηγυρίσει μια σπουδαία επικράτηση, και επιπλέον να τιμηθεί με το βραβείο «Colin McRae Trophy», το οποίο κερδίζει σε κάθε γύρο του ERC ο άνθρωπος του αγώνα.

Στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Γάλλος Bryan Bouffier, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι φημίζεται κυρίως για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, σήμερα εμφανίστηκε αποφασισμένος να πιέσει και στο χώμα, χωρίς ωστόσο να καταφέρει το απόλυτο.



Χωρις να διαφωνησω μαζι σου να συμπληρωσω οτι ολα αυτα εγιναν αφοτου εγκατελειψε αν δεν κανω λαθος απο καποια διαρροη το αλλο 208 με οδηγο τον Kevin Abbring ο οποιος φανηκε οτι τους ειχε ολους ανετα ακομα και το αλλο 208 αφου μεχρι και την ss4 (Αγιος Ιωαννης) ειχε δημιουργησει μια διαφορα απο τον Breen που ηταν δευτερος περιπου τα 6 δευτ. 16 με τον τριτο (KAJETANOWICZ) και 22 με τον BOUFFIER που μεχρι εκεινη την στιγμη ηταν τεταρτος.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999

Ένταξη: 11 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 337
Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 09:31:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσωπικα , μου αρεσε παρα πολυ το φετινο Ακροπολις, ειδικα το ασφαλτινο κομματι οπως και ο απλος τροπος προσεγγισης στο service park σε σχεση με το wrc.
Ελπιζω και του χρονου .
Μπραβο στον Νικο με τον ro-ni
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 09:34:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thanks για την φωτο!

Θα γραψω μια μινι αναλυση μολις προλαβω

Σημειωτεων, το ετερο 208 εμεινε απο υπερθερμανση κινητηρα, προβλημα το οποιο ειχαν δηλωσει πριν την συμμετοχη τους στον αγωνα τα πεζω..
Και που τερματισε το ενα στον πρωτο του αγωνα, ποσο μαλλον να παρει και νικη, ειναι αθλος..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 09:53:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλά τα R5 αλλά ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ και αυτό φαινόταν...
τελικά για ποιό λόγο έγινε αυτή η κατηγορία??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JDROGAS (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO

Ένταξη: 24 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 632
Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 10:15:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
καλά τα R5 αλλά ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ και αυτό φαινόταν...
τελικά για ποιό λόγο έγινε αυτή η κατηγορία??


Δεν εχεις αδικο....

Αυτα που εγω ειδα οτι τελικα εχουνε πλεονεκτημα ιδιαιτερα σε κλειστα κομματια που μερικες φορες χρειαζεται ροπη χαμηλα ειναι η υπερτροφοδοτουμενη κατηγορια RRC.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 19:34:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το RRC ειναι ενα wrc με περιοριστικο στομιο.
Για αυτο κοστιζει και τα διπλα χρηματα απο τα R5.
Αν ο Μπουφιε ηταν λιγο πιο σοβαρος στον αγωνα δεν θα ειχε τυχη κανενα R5 και αυτο φανηκε ποσο ευκολα μαζεψε τη διαφορα απο τη 2η ειδικη και μετα που ειχε λαστιχο.
Kατα τα αλλα μπραβο στην πεζω που εξελισσει ενα ωραιο οπλο για ιδιωτες και περιφερειακα πρωταθληματα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 21:40:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νικόλα, Συγχαρητήρια κι από μένα για τους πολύ καλούς χρόνους αλλά και το κουράγιο σας να τρέξετε και τις 2 μέρες και μάλιστα με 2 διαφορετικά αυτοκίνητα!

Επίσης, αν και τα είπαμε κι από κοντά, Συγχαρητήρια σε Πέτρο και Άρη καταρχήν για την πίστη, το κουράγιο και την επιμονή τους! Γιατί τα παιδιά μας έδειξαν ότι για να τρέξεις Ακρόπολις, δε χρειάζεσαι 3 διαφορικά, σειριακό και τουρμπίνα. Δε χρειάζεσαι μηχανικούς με 30χρόνια εμπειρία, τοπ εργαλεία και 2 νταλίκες ανταλλακτικά.... Χρειάζεσαι ΨΥΧΗ!
Κι ότι ναι, ακόμα και με ένα ΑΧ, μπορείς να βγάλεις ένα ολόκληρο Ακρόπολις, περνώντας απ'τις κυριολεκτικά σκαμμένες από τα προηγούμενα τετρακίνητα θηρία ειδικές, αξιοπρεπέστατα και -κατά τη γνώμη μου- αξίζοντας πολύ περισσότερο Σεβασμό από τα "πλουσιότερα" πληρώματα.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JDROGAS (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO

Ένταξη: 24 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 632
Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 22:00:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Το RRC ειναι ενα wrc με περιοριστικο στομιο.
Για αυτο κοστιζει και τα διπλα χρηματα απο τα R5.
Αν ο Μπουφιε ηταν λιγο πιο σοβαρος στον αγωνα δεν θα ειχε τυχη κανενα R5 και αυτο φανηκε ποσο ευκολα μαζεψε τη διαφορα απο τη 2η ειδικη και μετα που ειχε λαστιχο.
Kατα τα αλλα μπραβο στην πεζω που εξελισσει ενα ωραιο οπλο για ιδιωτες και περιφερειακα πρωταθληματα!


Χωρις να διαφωνησουμε απλα και μονο για την ιστορια
μετα την 2 ειδικη 4 κερδισε ο Μπουφιε και 5 ο Μπριν.Δεν νομιζω οτι δεν θα ειχε τυχη οπως λες.
Σημειωτεον προσωπικη μου αποψη παντα οτι εαν συνεχιζε
ο Αμπρινγκ με το αλλο 208 οι διαφορες θα ηταν μεγαλυτερες.
Φανηκε απο την αρχη οτι δουλευε το 208 πολυ καλυτερα απο τον ομοσταυλο του Μπριν.
Οσο αναφορα την τιμη των RRC δεν την γνωριζω αλλα ειδα
το 208 και η κατηγορια R5 στοιχιζει καπου στα 180000 ευρω προ φορων διολου ευκαταφρονητο ποσο.
Γυρω στις 235000 θυμαμαι τα 207 s2000.
Τα rrc που κυμαινονται δηλαδη?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 07:46:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα RRC κυμαινονται λιγο κατω απο 400.000.
Σκεψου οτι με αλλη αεροτομη πισω και χωρις περιοριστη, το κανεις wrc.
Tα 207 τα βρισκεις πλεον με 120.000
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JDROGAS (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO

Ένταξη: 24 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 632
Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 08:09:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Τα RRC κυμαινονται λιγο κατω απο 400.000.
Σκεψου οτι με αλλη αεροτομη πισω και χωρις περιοριστη, το κανεις wrc.
Tα 207 τα βρισκεις πλεον με 120.000


Ας ελπισουμε οτι θα δουμε καποια στιγμη ενα 207 s στους ελληνικους αγωνες λοιπον Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 09:36:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Τα RRC κυμαινονται λιγο κατω απο 400.000.
Σκεψου οτι με αλλη αεροτομη πισω και χωρις περιοριστη, το κανεις wrc.
Tα 207 τα βρισκεις πλεον με 120.000


Ειναι και αλλα μικροπραγματακια, αλλα ναι ειναι ενα μινι wrc..
Και απο του χρονου που ληγουν οι ομολογκασιον των S, να δειτε που θα πεσουν οι τιμες.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 10:04:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:

Επίσης, αν και τα είπαμε κι από κοντά, Συγχαρητήρια σε Πέτρο και Άρη καταρχήν για την πίστη, το κουράγιο και την επιμονή τους! Γιατί τα παιδιά μας έδειξαν ότι για να τρέξεις Ακρόπολις, δε χρειάζεσαι 3 διαφορικά, σειριακό και τουρμπίνα. Δε χρειάζεσαι μηχανικούς με 30χρόνια εμπειρία, τοπ εργαλεία και 2 νταλίκες ανταλλακτικά.... Χρειάζεσαι ΨΥΧΗ!
Κι ότι ναι, ακόμα και με ένα ΑΧ, μπορείς να βγάλεις ένα ολόκληρο Ακρόπολις, περνώντας απ'τις κυριολεκτικά σκαμμένες από τα προηγούμενα τετρακίνητα θηρία ειδικές, αξιοπρεπέστατα και -κατά τη γνώμη μου- αξίζοντας πολύ περισσότερο Σεβασμό από τα "πλουσιότερα" πληρώματα.


Γιάννη (και όλοι οι φίλοι που βοήθησαν), ευχαριστούμε για όλα. Και τώρα και ..τότε. Wink

Μέχρι να λύσουμε το φλέγον θέμα του πόσο κοστίζει ένα RRC, S2000, R5 κλπ σε αυτό το τόπικ, θα έχω στα χέρια το υλικό και θα επανέλθω με review από την αξέχαστη εμπειρία που ζήσαμε.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 10:56:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πετρο,Αρη,Νικο, παντα να συλλεγετε ομορφες εμπειριες! Thumb right
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 14:25:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετα-ακροπολικο καφεδακι ποτε θα εχει να τα πουμε ολο το τιμ απο κοντα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 19:19:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μερικά σχόλια από την δική μου τεχνική ματιά για το service των 208, fabia και για τα ίδια τα αυτοκίνητα. Μόνο αυτά πρόλαβα να δω.

208: Ανεπίτρεπτη προσέγγιση της PS. Ανέτοιμο service crew για επαγγελματικό επίπεδο WRC. Μπορεί για επαγγελματικό επίπεδο ERC αλλά μέχρι εκεί. Ακόμη πιο ΑΝΕΤΟΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ για wrc. Άθλιο χωροταξικά στον χώρο του κινητήρα για επίπεδο wrc. Πραγματικά παιδαριόδες λάθος οι θερμοκρασίες που λέτε αλλά το πρόβλημα ήρθε από την λάθος θέση του ψυγείου που τρύπησε από πέτρα που πέρασε την σίτα και το τρύπησε(με μικρή κλίση προς τα εμπρός ως προς τον κατακόρυφο άξονα). Πρέπει να αναθεωρίσουν την επιλογή σασμάν -transfer και παρελκομένων στον χώρο του κινητήρα για ευκολότερη αντικατάσταση. Δυσπρόσητη προσέγγιση εμπρός ανάρτησης που πραγματικά ταλαιπώρησε τους μηχανικούς. Χρειάστηκε να αλλάξουν 3 φορές μηχανικό για να βγάλουν το εμπρός δεξί αμορτισέρ στην αλλαγή σε χωμάτινό το βράδυ του σαββάτου. Πάνω από 10 λεπτά για την εξαγωγή μόνο της εμπρός αντιστεπτική με αποκλιστικά την χρήση "μαλ**α".
Το λογότυπο ήταν σωστό σε όλο του το μεγαλείο " RALLY ACADEMY".

fabia: Τρομερά επαγγελματικό service crew σε επίπεδο που μπορεί να σταθεί αντάξια στο wrc. Οι τσέχοι ήταν πραγματικά μηχανές. Βάλαν τα γυαλιά στους γάλλους. ΤΡΟΜΕΡΟ αυτοκίνητο. Πολύ μελετημένο χωροταξικά καθώς και στην επιλογή των ανταλακτικών . Πραγματικά έκανε τους μηχανικούς να το επισκευάσουν πανεύκολα. Τόσο εύκολο σαν παιχνίδι. Διαφορά χρόνου μετατροπής από ασφάλτινο σε χωμάτινο setup περίπου 30λεπτά υπέρ των τσέχων. ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ σε ολο το ΤΕΑΜ και την δουλειά που έχουν κάνει.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2014, 08:46:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

iceage έγραψε:
Μερικά σχόλια από την δική μου τεχνική ματιά για το service των 208, fabia και για τα ίδια τα αυτοκίνητα. Μόνο αυτά πρόλαβα να δω.

208: Ανεπίτρεπτη προσέγγιση της PS. Ανέτοιμο service crew για επαγγελματικό επίπεδο WRC. Μπορεί για επαγγελματικό επίπεδο ERC αλλά μέχρι εκεί. Ακόμη πιο ΑΝΕΤΟΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ για wrc. Άθλιο χωροταξικά στον χώρο του κινητήρα για επίπεδο wrc. Πραγματικά παιδαριόδες λάθος οι θερμοκρασίες που λέτε αλλά το πρόβλημα ήρθε από την λάθος θέση του ψυγείου που τρύπησε από πέτρα που πέρασε την σίτα και το τρύπησε(με μικρή κλίση προς τα εμπρός ως προς τον κατακόρυφο άξονα). Πρέπει να αναθεωρίσουν την επιλογή σασμάν -transfer και παρελκομένων στον χώρο του κινητήρα για ευκολότερη αντικατάσταση. Δυσπρόσητη προσέγγιση εμπρός ανάρτησης που πραγματικά ταλαιπώρησε τους μηχανικούς. Χρειάστηκε να αλλάξουν 3 φορές μηχανικό για να βγάλουν το εμπρός δεξί αμορτισέρ στην αλλαγή σε χωμάτινό το βράδυ του σαββάτου. Πάνω από 10 λεπτά για την εξαγωγή μόνο της εμπρός αντιστεπτική με αποκλιστικά την χρήση "μαλ**α".
Το λογότυπο ήταν σωστό σε όλο του το μεγαλείο " RALLY ACADEMY".

fabia: Τρομερά επαγγελματικό service crew σε επίπεδο που μπορεί να σταθεί αντάξια στο wrc. Οι τσέχοι ήταν πραγματικά μηχανές. Βάλαν τα γυαλιά στους γάλλους. ΤΡΟΜΕΡΟ αυτοκίνητο. Πολύ μελετημένο χωροταξικά καθώς και στην επιλογή των ανταλακτικών . Πραγματικά έκανε τους μηχανικούς να το επισκευάσουν πανεύκολα. Τόσο εύκολο σαν παιχνίδι. Διαφορά χρόνου μετατροπής από ασφάλτινο σε χωμάτινο setup περίπου 30λεπτά υπέρ των τσέχων. ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ σε ολο το ΤΕΑΜ και την δουλειά που έχουν κάνει.

Ρε μαστορα cool, πρωτη επισημη επαφη σε ραλλυ μετα απο 6-7 χρονια... Μην περιμενουμε παπαδες.... Λογικα και αναμενομενα και τα λαθη και οι παραλειψεις.. Γιαυτο αλλωστε οπως ειπες το ονομα Rally Academy, και δεν ειναι τυχαιο οτι δεν αναφερεται πουθενα επισημα το ονομα Peugeot Sport...
Και που ετρεξαν ακροπολις πολυ ειναι, στο τσακ ηταν να μην ερτθουν καθολου... Και ακομα πιο "πολυ ειναι" το οτι τερματισε εστω και το ενα αμαξι... Αυτοι πονταραν μονο στην ασφαλτο... Στο χωμα πηγαν με την λογικη: ας μπουμε και οτι γινει..... Με 40 χλμ δοκιμες χωμα, δεν ΓΑ**ΣΕ κανεις..... Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2014, 10:16:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ μαζί σου Νικόλα αλλά στο παρακάτω
Road_Runner έγραψε:
Γιαυτο αλλωστε οπως ειπες το ονομα Rally Academy, και δεν ειναι τυχαιο οτι δεν αναφερεται πουθενα επισημα το ονομα Peugeot Sport...

παντού Peugeot Sport έγραφε, απ'τις φόρμες μηχανικών κ οδηγών μέχρι τα πανώ στα κικλιδώματα του service. Kαι έχω ένα κάρο φωτό για να το επιβεβαιώσω Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3733s (PHP: 91% - SQL: 9%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on