Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Kostaswannabe (Κωστας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye 2010 F/L
Ένταξη: 02 Νοέ 2013 Δημοσιεύσεις: 408 Τόπος: νοτια προαστια περιξ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Δεκ 2014, 16:14:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα νερά από βροχή η κάνα μπαλκόνι? Βασικά άμα ο δρόμος είχε και λίγο γλιτσα και δεν έχεις και λάστιχα δεν υπήρχε περίπτωση να μη φύγει ο κωλος, βασικά η μούρη κ να ακολουθήσει ο κωλος όταν λες φρένο πάτωμα κ απλά παίξιμο το τιμονι?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Δεκ 2014, 16:26:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα σε δημόσιους δρόμους είναι 120km/h (σε κάποια σημεία 130km/h πλέον) Γιατι λοιπόν να πηγαίνεις με 190 και 210 που αναφέρετε?
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Δεκ 2014, 16:29:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο βροχη (αλλά εκεινη τη στιγμη δεν εβρεχε)
στην εγνατια οδο ημασταν
φρενο στο πατωμα και ο κωλος εφυγε δεξια
η μουρη δεν αποσταθεροποιηθηκε , ευθεια πηγαινε
επισης και το πεταλ του φρενου βυθιζεται λιγο παραπανω απο οτι θα επρεπε
τα τακακια ειναι στη μεση περιπου
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Δεκ 2014, 16:30:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tzive έγραψε: | Η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα σε δημόσιους δρόμους είναι 120km/h (σε κάποια σημεία 130km/h πλέον) Γιατι λοιπόν να πηγαίνεις με 190 και 210 που αναφέρετε? |
εγω με 90 το επαθα παντως
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kostaswannabe (Κωστας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye 2010 F/L
Ένταξη: 02 Νοέ 2013 Δημοσιεύσεις: 408 Τόπος: νοτια προαστια περιξ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Δεκ 2014, 16:51:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tzive έγραψε: | Η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα σε δημόσιους δρόμους είναι 120km/h (σε κάποια σημεία 130km/h πλέον) Γιατι λοιπόν να πηγαίνεις με 190 και 210 που αναφέρετε? |
Ποιος ανέφερε 190-210?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kostaswannabe (Κωστας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye 2010 F/L
Ένταξη: 02 Νοέ 2013 Δημοσιεύσεις: 408 Τόπος: νοτια προαστια περιξ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Δεκ 2014, 16:57:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ίσως να φταίει κιόλας το φρεναρισμα σου Αλέξανδρε. Οχι εξ ολοκλήρου αλλά είναι μεγάλος παράγοντας αν το παίξεις λίγο το φρένο για να το επαναφέρεις γιατί αν το πατήσεις μονοκοματα μπλοκάρει σε σε μια πορεία τ αμάξι λόγω φοράς και μαζευεται πιο δύσκολα από το να παίξεις 2-3 φορές το φρένο.
Στην ουσία από τη βροχή στο απότομο φρεναρισμα δεν είχες προσφυση και γλιστραγες και ήθελες ν αφήσεις λίγο το φρένο 1 sec ας πούμε να πιάσουν προσφυση τα λάστιχα για να σε κρατήσει στην ευθεία. Τουλάχιστον άλλη μια φορά που μου χε τύχει εμένα σε ανοιχτή στροφή με πτρωτοβροχι και γλιτσα φουλ έτσι το σωστό το 106 που ειχα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Δεκ 2014, 17:36:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πενταλ λογικο ειναι να βυθιζεται λιγο παραπανω οσο φθειρονται τα τακακια.
Το τετακε δεν ειναι λογικο παντως απτη στιγμη που ειχες το esp on |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Δεκ 2014, 18:44:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kostaswannabe έγραψε: | Ίσως να φταίει κιόλας το φρεναρισμα σου Αλέξανδρε. Οχι εξ ολοκλήρου αλλά είναι μεγάλος παράγοντας αν το παίξεις λίγο το φρένο για να το επαναφέρεις γιατί αν το πατήσεις μονοκοματα μπλοκάρει σε σε μια πορεία τ αμάξι λόγω φοράς και μαζευεται πιο δύσκολα από το να παίξεις 2-3 φορές το φρένο.
Στην ουσία από τη βροχή στο απότομο φρεναρισμα δεν είχες προσφυση και γλιστραγες και ήθελες ν αφήσεις λίγο το φρένο 1 sec ας πούμε να πιάσουν προσφυση τα λάστιχα για να σε κρατήσει στην ευθεία. Τουλάχιστον άλλη μια φορά που μου χε τύχει εμένα σε ανοιχτή στροφή με πτρωτοβροχι και γλιτσα φουλ έτσι το σωστό το 106 που ειχα |
ολα αυτα καλα και λογικα ειναι, αλλά να τα κανεις σε αμαξια χωρις abs κτλ βοηθηματα
στα δικα μας, που εχουν τοσα ηλεκτρονικα, δεν θα επρεπε
Mono AEK έγραψε: | Το πενταλ λογικο ειναι να βυθιζεται λιγο παραπανω οσο φθειρονται τα τακακια.
Το τετακε δεν ειναι λογικο παντως απτη στιγμη που ειχες το esp on |
της ιδιας αποψης ειμαι κι εγω
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Δεκ 2014, 11:31:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mono AEK έγραψε: | Το πενταλ λογικο ειναι να βυθιζεται λιγο παραπανω οσο φθειρονται τα τακακια.
Το τετακε δεν ειναι λογικο παντως απτη στιγμη που ειχες το esp on | δεν είναι λογικό να βυθίζεται το πεντάλ παραπάνω. Όταν φθείρονται τα τακακια, κατεβαίνει η στάθμη των υγρών, δεν αλλάζει η διαδρομή του πεντάλ. Όπως αναφέρεται στο pp, αν μεγάλωσει η διαδρομή, τότε πιθανώς το σύστημα χρειάζεται εξαερωση, ίσως και στη μονάδα του esp, Η οποία γίνεται με διαγνωστικό. Αυτός μπορεί να είναι και ο λόγος που το esp σου δεν συμπεριφέρθηκε σωστά.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Δεκ 2014, 12:11:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ιδιο ακριβως μου ειπε και φιλος μου (οτι θελει εξαέρωση δηλαδη)
δεν καταλαβα ομως πως να πηρε αερα το δίκτυο
με την εξαερωση τι υγρα βαζουμε?
αυτα που εχει η peugeot? θελει 5.1?
δλδ παω και τους ζηταω μια εξαερωση στα παντα ολα και στο esp?
σε ευχαριστω Μακη κι εσενα και τα άλλα παιδια που απαντησαν
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
driver7 (thanassis) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 RC f/l
Ένταξη: 12 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 262
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Δεκ 2014, 12:16:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάλε rbf motul για κάτι καλύτερο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Δεκ 2014, 12:18:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
driver7 έγραψε: | Βάλε rbf motul για κάτι καλύτερο... |
αν αναμιχθούν με τα μαμα υγρα, δεν υπαρχει θεμα ετσι?
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Δεκ 2014, 12:19:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι λογικο να βυθιζεται το πενταλ παραπανω
αν βυθιζεται πολυ και δεν εχει το αντιστοιχο φρεναρισμα τοτε θελει εξαερωση
το esp δε παιρνει εξαερωση
η σταθμη των υγρων για πιο λογο να πεφτει με τη φθορα στα τακακια?
κι αν πεφτει για να αντισταθμισει τη διαδρομη τοτε γιατι δε βαζουμε ολοι πιο λιγα υγρα να εχουμε πιο αμεσο φρεναρισμα?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Δεκ 2014, 12:29:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η σταθμη πεφτει γιατι οσο τρωγεται το τακακι, το πιστονι της δαγκανας παει πιο κοντα στην δισκοπλακα (για να εχει την ιδια αποσταση το τακακι με την δισκοπλακα)
αυτη η εκταση του πιστονιου γινεται με τα υγρα φρενων
γι αυτο και οταν βαζεις καινουρια τακακια, τα πιστονακια ξαναμπαινουν στη θεση τους(ας το πουμε ετσι) και ξαναανεβαινει η σταθμη των υγρων
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Δεκ 2014, 17:03:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mono AEK έγραψε: | ειναι λογικο να βυθιζεται το πενταλ παραπανω
αν βυθιζεται πολυ και δεν εχει το αντιστοιχο φρεναρισμα τοτε θελει εξαερωση
το esp δε παιρνει εξαερωση
η σταθμη των υγρων για πιο λογο να πεφτει με τη φθορα στα τακακια?
κι αν πεφτει για να αντισταθμισει τη διαδρομη τοτε γιατι δε βαζουμε ολοι πιο λιγα υγρα να εχουμε πιο αμεσο φρεναρισμα?? | το esp παίρνει εξαερωση μέσω διαγωνιστικού. Αν θες ανεβάζω screenshot. Για το πεντάλ, ότι είπε και ο Αλέξανδρος. Αυτό που είπες με τα λιγότερα υγρά δεν το κατάλαβα...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Δεκ 2014, 11:48:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα υγρα της peugeot ειναι dot 4?
μια αλλαγη (μαζι με τα υγρα της peugeot) ποσο παει περιπου σε εξουσιοδοτημενο?
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Δεκ 2014, 12:48:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mono AEK έγραψε: | ειναι λογικο να βυθιζεται το πενταλ παραπανω
αν βυθιζεται πολυ και δεν εχει το αντιστοιχο φρεναρισμα τοτε θελει εξαερωση
το esp δε παιρνει εξαερωση
η σταθμη των υγρων για πιο λογο να πεφτει με τη φθορα στα τακακια?
κι αν πεφτει για να αντισταθμισει τη διαδρομη τοτε γιατι δε βαζουμε ολοι πιο λιγα υγρα να εχουμε πιο αμεσο φρεναρισμα?? |
Οτι να 'ναι...
Αυτά τα έχεις ακούσει από καποιον ? (μην των ξανά ακούσεις..)
τα έχεις διαβάσει από κάπου ή θεωρείς ότι έτσι ειναι...?
δεν ισχύει τίποτα ...
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
driver7 (thanassis) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 RC f/l
Ένταξη: 12 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 262
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Δεκ 2014, 13:42:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexandros 207 Rallye έγραψε: | driver7 έγραψε: | Βάλε rbf motul για κάτι καλύτερο... |
αν αναμιχθούν με τα μαμα υγρα, δεν υπαρχει θεμα ετσι? |
Θα αναμιχθούν όσο το δυνατόν λιγότερο...αν κάνεις εξαέρωση χωρίς διαγνωστικό, θα γίνει ευλαβικά και θα έχεις πολλά πάτα-άσε...γίνεται, θέλει τροχό τροχό...
Ανάμιξη θα υπάρχει αλλά μικρή...
Με το διαγνωστικό δεν ξέρω τι αποτέλεσμα έχει...αν πας σε κλασσικό παλιό φρενά, θα σου πει πως είναι χαζομάρες...αν πας αντιπροσωπία θα σου πει πως δε γίνεται αλλιώς, μόνο διαγνωστικό...
Η αλήθεια είναι πως η τεχνολογία προχωράει και πολλοί μάστορες, όσο καλοί και να είναι, έχουν μείνει πίσω...εγώ έχω δοκιμάσει μόνο με τον κλασσικό τρόπο και μια χαρά έγινε η διαδικασία, δεν εχω δει δυσλειτουργία στα φρένα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Δεκ 2014, 14:07:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nik_marin έγραψε: |
Οτι να 'ναι...
Αυτά τα έχεις ακούσει από καποιον ? (μην των ξανά ακούσεις..)
τα έχεις διαβάσει από κάπου ή θεωρείς ότι έτσι ειναι...?
δεν ισχύει τίποτα ... |
εμενα με καλυψατε
παντως συμφωνουμε οτι κατι παιζει και εφερε τετακε
δεν ειναι φυσιολογικο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Δεκ 2014, 16:15:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kostaswannabe έγραψε: | Ποιος ανέφερε 190-210? |
Ε όλο και κάποιος ανέφερε km/h εκτός ορίων..
milvas7 έγραψε: | ...στην ευθεία κ μέχρι 210 που πήγα δεν είχε κανένα θέμα ουτε τρέμουλα ουτε τιποτα πολύ σταθερο
με τρομάζει στα φρένα ομως αυτη η συμπεριφορά κ δεν το κάνει σε λιγα χλμ δηλ 80 ... |
mathanas έγραψε: | ...ολα αυτα οταν ηταν μαμα και μιλαμε για φρεναρισμα τσαρουχι απο 190 και πανω... |
reselie-206 έγραψε: | Αυτό το κάνει και το δικό μου πάντως στα πολλά >160-170 σε πολύ απότομο φρενάρισμα... |
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|