PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 - Αναρτήσεις σε 307. Βοήθεια!
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Zaxos85 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (2005)

Ένταξη: 24 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2011, 19:30:54    Θέμα δημοσίευσης: 307 - Αναρτήσεις σε 307. Βοήθεια! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους. Έχω εδώ και μερικούς μήνες ένα 307 1,6, μοντέλο 2005. Ενώ έχω την άνεση σαν προτεραιότητα και μου αρέσει να πέφτω και σε πηγάδι και να μην κοπανάω, το αυτοκίνητο είναι σα να πατάει σε ζελέ. Παίρνει μεγάλες κλίσεις και γίνεται κουραστικό, χωρίς να οδηγώ ιδιαίτερα γρήγορα. Στα 80000 χλμ πλέον δεν έχει αλλάξει ποτέ αναρτήσεις...Επειδή δεν έχω ζήσει το αυτοκίνητο με της αναρτήσεις της μάνας του σε καλή κατάσταση, αν βάλω τις ίδιες καινούριες, θα έχω μια διαφορά αισθητή ή θα παραμείνει αυτο το "ζελέ" που λέω αλλά λίγο καλύτερο? Να βάλω άλλες αναρτήσεις λίγο πιο σκληρές? Άλλοι μου λένε να αλλάξω και ελατήρια, να χαμηλώσω και θα δώ άλλο αυτοκίνητο κλπ.. Αν όντως χαμηλώσω το ΕΛΑΧΙΣΤΟ που μπορώ και βάλω ελάχιστα πιο σκληρές αναρτήσεις η άνεσή μου θα πάει περίπατο? Δε θέλω να κοπανάει με κάθε πέτρα που θα πατάω..Κάποιος που έχει κάποια εμπειρία στο θέμα ας με βοηθήσει λίγο... Ευχαριστώ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Οκτ 2011, 21:56:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγώ έχω του 2007, τελευταία μοντέλα............το καλοκαίρι έψαχνα ό,τι και συ και από σπόντα κυριολεκτικά έμαθα για τα Bilstein τα μαύρα........235 με περαστικά και ευθυγράμμιση! είναι όντως πιο σφιχτά, όχι σκληρά, θα έλεγα ότι έχω χάσει λίγο από άνεση, αλλά για τα δικά μου (οικογενειακά) γούστα είναι μια χαρά, πίστεψέ με......η τιμή εκπληκτική, η ποιότητα εγγυημένη και το αποτέλεσμα όπως το ήθελα.........σφιχτό, τραπέζι στις στροφές και σίγουρα ένας μικρός συμβιβασμός στην άνεση.......αλλά πραγματικά πιστεύω ότι αξίζει και το συνιστώ ανεπιφύλαχτα........στη διάθεσή σου για περαιτέρω λεπτομέρειες........




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Zaxos85 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (2005)

Ένταξη: 24 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Οκτ 2011, 00:19:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατ' αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτό με τα "οικογενειακά γούστα" με καθησυχάζει κάπως γιατι κι εγώ δε θέλω να ξεφύγω πολύ από την άνεση!! Δηλαδή μόνο με αμορτισερ, χωρίς ελατήρια και χαμήλωμα είναι τόσο καλή η διαφορά?Και η τιμή ενδιφέρουσα...Γνωρίζεις ή πιστεύεις ότι αν χαμηλώσω κι όλας (το λιγότερο που μπορώ), θα αλλάξει προς το κοπάνημα η κατάσταση??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Οκτ 2011, 08:01:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

όχι δεν το γνωρίζω αυτό που με ρωτάς.............μπορώ μόνο να σου πω ότι δεν το θεωρώ αναγκαίο, πέρα από αισθητικούς λόγους και τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός........το κράτημα είναι τόσο καλό με αυτά, τόσο ΠΟΛΥ καλύτερο από τα μαμίσια αμορτισέρ.......

από όσα θυμάμαι πάντως, το χαμήλωμα δεν επιφέρει οπωσδήποτε κοπάνημα ΑΝ γίνει σωστός συνδυασμός αμορτισέρ-ελατηρίου, aftermarket φυσικά και τα δύο.........έχει τύχει να μπω σε αμάξι με Koni-Eibach και δεν το πίστευα ότι ήταν τόσο άνετο! όχι μαλακό ή χαλαρό, αλλά άνετο.....




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Zaxos85 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (2005)

Ένταξη: 24 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Οκτ 2011, 14:52:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπότε λογικά θα περιοριστώ κι εγώ μόνο στην αλλαγή αμορτισέρ. Ούτως ή άλλως δε θέλω να αλλάξει πολύ αυτό που ήδη έχω και όσο αφορά στην εμφάνιση...μου έχει περάσει αυτή η κάψα!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου, να σαι καλά!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Οκτ 2011, 17:26:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κάτι τελευταίο μόνο, κάνε πολύ καλή έρευνα αγοράς, ακόμα και σε περιοχές που ίσως είναι μακρυά σου.............μπορεί να εκπλαγείς από το αποτέλεσμα...........πάντως δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις τις τιμές της Πεζό........118 μπροστά και 64 πίσω........αν είναι δυνατόν!




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
imaginas 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)

Ένταξη: 06 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 228
Τόπος: Peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Νοέ 2011, 19:18:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μην ανοίγω νέο θέμα,ξέρετε κάποιο μαγαζί στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό με φθηνά αμορτισέρ αντικατάστασης για peugeot 307 1400cc 2001;Θέλω να αλλάξω αμορτισέρ και έχω ακούσει "τρομακτικές" τιμές για την εποχή.


My photogallery!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Zaxos85 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (2005)

Ένταξη: 24 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 13:58:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά αφού με έπεισε ο περίγυρός μου λέω να βάλω και ελατήρια χαμηλώματος! Εκτός από τα Bilstein τα μαύρα μου πρότειναν και τη λύση να βάλω τα αμορτισερ από το 307cc 2.0 με τα 177 άλογα και ελατήρια eibach για χαμήλωμα. Ουσιαστικά και τα μαύρα bilstein είναι σχεδόν σαν τα μαμά και τα άλλα είναι μαμά για το 2λιτρο.. Ρώτησα ένα φίλο μηχανικό και μου είπε ότι αν βάλω αναρτήσεις μαμά και ελατήρια για να το χαμηλώσω, ενδεχομένως να τα παίξουν πολύ γρήγορα οι αναρτήσεις γιατί δεν είναι προορισμένες να δουλεύουν σε χαμηλωμένο αμάξι..Έχετε κάποια εμπειρία στο θέμα? Το έχει δοκιμάσει κανείς? Από αντοχές πώς πήγε? Δε θέλω σε μερικές χιλιάδες χλμ να ψάχνω αναρτήσεις πάλι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 14:53:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικό είναι να χαλάσουν τα αμορτισέρ σχετικά γρήγορα. Δες το ανάλογο τοπικ και θα βρεις τις απαντήσεις που ζητάς.


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 14:54:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αναλογα με τη χρηση που κανεις στο αμαξι σου
καθως και ποσα σκεφτεσαι να διαθεσεις για ελατηρια αμορτισερ?
Απο το να παρεις τα μαυρα bilstein καλυτερα να παρεις τα μαμα...με χαμηλωμα βεβαια θα κλασουν πιο γρηγορα τα αμορτισερ και γενικα καταπονουνται διαφορα μερη του αμαξωματος σε σχεση με μαμα υψος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Zaxos85 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (2005)

Ένταξη: 24 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 16:04:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτή τη στιγμή δεν έχω ιδέα πόσο μπορεί να πάει το πακέτο αλλά φαντάζομαι ότι με τα μαμά αμορτισερ θα τη βγάλω πιο φθηνά, χωρίς να το γνωρίζω όμως..Η οδήγησή μου είναι σχετικά ήπια,δεν πρόκειται να τρελαθώ στο στρίψιμο σε καμίά περίπτωση. Τα αμορτίσερ του cc 2.0 έχω την εντύπωση ότι είναι πιο σκληρά-ανθεκτικά από το απλό 307 1.6. Δεν ξέρω αν έχω λάθος αλά νομίζω ότι από τη μάνα τους δουλεύουν σε πιο χαμηλό και πιο βαρύ αμάξι. Όταν λέμε ότι θα τα παίξουν πιο γρήγορα μιλάμε για τρελή διαφορά? Τώρα έχω 80000 χλμ και τα μαμα είναι με το ένα πόδι μέσα..Αν είναι αντί για 80000 να μου βγάλουν 70000 χέστηκε η φοράδα στο αλώνι. Μην τα παίξουν αμέσως είναι το θέμα!! Το όλο πρόβλημα είναι ότι δε θέλω με τίποτα να βάλω σκληρά αμορτισέρ και να βρω τη δύσκολη,μέση λύση..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 16:59:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με τους δρομους που εχουμε η μαμα αναρτηση με μαμα ελατηριο θεωρητικα δουλευει σωστα για καμια 40αρια χιλιαδες χλμ...βεβαια αυτο παει ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω αναλογα τη χρηση που κανεις
δες πρωτα αν θα χαμηλωσεις,διαβασε και τα σχετικα τοπικ και εδω ειμαστε..
υπαρχουν και αμορτισερ που ειναι κατασκευασμενα να λειτουργουν με χαμηλο ελατηριο....και η τιμη ξεκιναει απο τα 200 και φτανει εως 1000 αναλογα την ποιοτητα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kourlis (Γιάννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 03 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 221
Τόπος: Κολωνός - Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 18:26:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε μην διανοηθείς καν να βάλεις ελατήρια χαμηλώματος γι' αυτό που ζητάς, πόσω μάλλον με μαμά αμορτισέρ ή μαύρα bılstein... κράτα τα μαμά ελατηριάκια σου και αν όντως του 2,0 307 είναι πιο σφιχτά βάλε αυτά αλλιώς και πάλι μην βάλεις τα μαύρα bılsteın, δεν κάνουν για τίποτα και θα τα παίξουν και πολύ νωρίς. Βάλε ή Bılsteın sport ή κανά kayaba ultra sr ή κάτι άλλο σε αυτή την κατηγορία, θα σε ενημερώσει και ο αναρτησάς σου τι παίζει για το αμάξι σου σ' αυτή τη κατηγορία αμορτισέρ... Θα σφίξει αρκετά το αυτοκίνητο και δεν θα είναι σε καμία περίπτωση κουραστικό, ούτε θα κοπανάει...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1034
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 17:56:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστός ο kourlis...Για να έχεις μια εικόνα χοντρικά το ελατήριο αποσβένει τις μικρές ανωμαλίες του δρόμου και το αμορτισέρ τις πιο απότομες.Οπότε εσύ από οτι έχω καταλάβει θες κάτι σαν αυτό που λέει ο Γιάννης. Έχω δοκιμάσει στο αμάξι του ξαδέρφου (οχι 307) τη λύση μαμά ελατήριο με kayaba και είχαμε το αποτέλεσμα που ζητάς Wink


Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί. 
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 19:04:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

athanas έγραψε:
Για να έχεις μια εικόνα χοντρικά το ελατήριο αποσβένει τις μικρές ανωμαλίες του δρόμου και το αμορτισέρ τις πιο απότομες.


Όχι, δεν πάει έτσι.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Zaxos85 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (2005)

Ένταξη: 24 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2011, 15:20:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όσο διαβάζω τόσο μπερδεύομαι!! Smile Έχω κατα 99% καταλήξει να βάλω αναρτήσεις απο το 2λιτρο cc (180 ίππους) και ελατήρια για 3 πόντους χαμήλωμα. Μήπως γνωρίζει κάποιος τους κωδικούς από τις αναρτήσεις?Καλό θα ήταν να ψάχνω συγκεκριμένα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1034
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2011, 15:47:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
athanas έγραψε:
Για να έχεις μια εικόνα χοντρικά το ελατήριο αποσβένει τις μικρές ανωμαλίες του δρόμου και το αμορτισέρ τις πιο απότομες.


Όχι, δεν πάει έτσι.


Το ξέρω οτι δεν πάει έτσι ακριβώς...μηχανικός είμαι Exclamation
Γιαυτό είπα 'χοντρικά'....sorry για όποια παρεξήγηση δεν ήθελα να δημιουργήσω λάθος εντυπώσεις για το πως λειτουργούν οι αναρτήσεις ενώς οχήματος... Wink
Υ.Γ. Εξάλου είναι πολύ πιο σύνθετο από ένα αμορτισέρ & ένα ελατήριο το όλο ζήτημα Rolling eyes


Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί. 
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
kourlis (Γιάννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 03 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 221
Τόπος: Κολωνός - Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2011, 21:37:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε μου αφού έχεις θέσει ως πρωταρχικό στόχο την άνεση σου μην βάλεις ελατήρια χαμηλώματος... μόνο κακό θα κάνεις...
Από 'κει και πέρα πράξε όπως νομίζεις...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Zaxos85 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (2005)

Ένταξη: 24 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Δεκ 2011, 15:42:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επέστρεψα με εντυπώσεις!! Τελικά έβαλα αμορτισέρ απο το 2λιτρο cc και eibach ελατήρια. Τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα από όσο περίμενα. Αν και είναι νωρίς (μια μέρα τα έχω) δε με ενοχλούν καθόλου από σκληρότητα/κοπάνημα. Σίγουρα γέρνω λιγότερο, οπότε πέτυχα αυτό που ήθελα. Τώρα για τέζα στρίψιμο δεν έχω δοκιμάσει και δεν καίγομαι και ιδιαίτερα!!

Αν και είμαι εκτός θέματος τώρα, για να ολοκληρωθεί το πακέτο θέλω και λάστιχα! Είμαι ανάμεσα σε bridgestone turanza (τα οποία δυσκολεύομαι να βρω γιατί νομίζω τα "τελειώνει η εταιρία και βγάζει νέο μοντέλο) και κάποιο της goodyear που δυστυχώς δε θυμάμαι το όνομα του μοντέλου που μου είπαν! Για φθηνή-καλή λύση μου πρότειναν κάτι klebber για τα οποία δεν έχω άποψη..

Drdino διάβασα σε παλιότερο forum να λες καλά λόγια για τα Continental Premium Contact 2, λες όμως ότι έχουν μαλακά πλαινά.

Θέλω ένα λάστιχο που θα κρατήσει πολύ, με όσο το δυνατόν αξιοπρεπέστερη επίδοση στο δρόμο. Προορίζεται για ήπια οδήγηση..
Διάσταση 195/65/15.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
angelokeeper (Άγγελος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 07 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Δεκ 2011, 17:26:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κονι στριτ( πορτοκαλι) με ειμπαχ 3ποντα....55αρι προφιλ το μινιμουμ...τρένο και σχετικά μαλακό αν 8έλεις ανεκτό...και φτηνά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0638s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on