Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 10:35:40 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ελατήρια |
|
|
Στο τόπικ "Χαμήλωμα με μαμά αμορτισέρ...!" ενσωματώθηκαν (σχεδόν) όλα τα "ελατηριο-τόπικ"...
Προσοχή να μείνει το παρών (όσο γίνεται) τόπικ για ελατήρια και όχι για αμορτισερ/ρυθμιζόμενες αναρτήσεις κ.α...
Για αυτά υπάρχουν τα "Αμορτισερ" και "Ρυθμιζόμενη ανάρτηση"
Εκ της MOD Team
MEMsound
Η λύση αλλαγής του συστήματος αμορτισερ-ελατήρια σε βελτιωμένα ειναι κατα την γνωμη μου πολυ καλή επιλογή υπο καποιες προυποθέσεις:
1.Αλλαζονται και τα δυο μαζι για να μην επιβαρυνεται το ενα απο την μη υπαρξη του αλλου.Στην περίπτωση που αλλαξουμε τα ελατήρια μονο με πιο χαμηλά το πιθανότερο είναι να βγάλουμε το εργοστασιακό αμορτισερ εκτος ωφέλιμης περιοχής λειτουργίας με αποτέλεσμα να μην δουλέυει σωστά και να "τελειώσει" πιο γρήγορα.
2.Βρίσκουμε ενα πακετο που αποδεδειγμένα συνεργάζονται τα 2 τμηματα μεταξύ τους.Αυτο μπορούμε να το βρούμε απο τα spec του καθε τμήματος και μαλλον μονο μεσω i-net γιατι κανενας π!#$%ς αντιπρόσωπος δεν θα σου δωσει τις λεπτομέρεις που ζητάς
3.Δεν καταφευγουμε σε ακραίες λύσεις του στυλ 6ποντα ελατήρια- αγωνιστικά αμορτισερ που πρεπει να εισαι ο Burns για να τα τερματίσεις και να καταλαβεις οτι πραγματικά δουλεύουν.
4.Πληρώνουμε κατι παραπάνω και αγοράζουμε ενα καλό πακέτο γιατι αν αγοράσουμε μπανανα θα την πληρώσουμε μετά για χαβιάρι.
5.Τα ελατήρια δεν πρέπει να ξεπερνάνε τις 200-220 lbs γιατι μετα το νοικίζουμε σε νεφροπαθείς για να τους πέφτει η πέτρα.
Απο εκει και περα μπορούμε να συνδυάσουμε με τα νεα ελατήρια ενα σετακι ρυθμιζόμενα αμορτισερ(ως προς την σκληρότητα) τα οποια καλο θα ειναι να ρυθμίζονται επι του αυτοκινήτου για να μην πληρώνουμε καθε φορά 30αρες για πανω κατω το συστημα προς ρύθμιση + ευθυγραμμιση (που μπορει και να μην την πετύχει ως μαστροπιτσιρικάς που θα ασχοληθεί)
Μια επισης καλη αλλα ψιλοτσιμπημένη λύση ειναι τα αμορτισερ με coilover ελατήρια και στενά πιατέλα των οποιων το + ειναι οτι μπορείς να αυξομειώνεις κατα βούληση το υψος του αυτοκινήτου χωρις να επηράζεις την σκληρότητα του συνόλου.Μια αλλη καλη πατέντα ειναι η χρήση ελατηριων απο καποιο πιο σπορ μοντελο της εταιρείας(βλ.Rallye,GTI κλπ) που πλησιάζει τα νούμερα που επιθυμούμε(ελατήρια Rallye 180 lbs) με την προυπόθεση παντα οτι ταιρίαζουν.
Οι μπαρες θολων προτείνονται για πυροβολημένους και οι μπάρες ψαλιδιων μονο για πολύ πυροβολημένους και αυστηρά μη χαμηλωμένους.
Τελος οταν χαμηλώνουμε το πίσω μέρος και πριν φύγουμε λεμε στον μαστορα να μας ρυθμίσει και τον κατανεμητή των φρένων που βρίσκεται πανω απο την πίσω αντιστρεπτική(τουλάχιστον στο 106) γιατι αν το αφήσουμε ετσι ο κατανεμητής νομίζει οτι το χαμήλωμα εχει προέλθει απο εξτρα βαρος πισω με αποτέλεσμα να στέλνει περισσότερη δύναμη στα πίσω φρένα με τις οποιες προφανείς συνέπειες.
Αυτα σαν περίληψη.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 11:09:31 Θέμα δημοσίευσης: ΧΑΜΗΛΩΜΑ! |
|
|
ΛΟΙΠΟΝ!
ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙ 3CM ΜΕ EIBACH ΕΛΑΤΗΡΙΑ! ΜΟΝΟ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ!
ΣΥΜΦΩΝΩ, ΟΤΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ!! ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΗΞΕΡΑ, ΑΝ ΑΛΑΖΕΣ ΜΟΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ ΜΑΜΑΣ ΕΛΑΤΗΡΙΑ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ!
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΨΑΞΙΜΟ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:
ΟΤΙ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΟΥ 1.6 16V, ΣΥΝΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΨΟΓΑ ΜΕ ΤΑ EIBACH 3CM ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΧΡΙ 3CM! KAI AYTO ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΟΚΑΛΑΜΑ! ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΧΑΜΗΛΩΜΑΤΟΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΑ 1.4 ΚΑΙ 1.1 ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΧΑΜΗΛΩΣΟΥΝ, ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΟΥ 1.6 ΜΕ EIBACH 3CM!
ΕΠΕΙΔΗ ΗΔΗ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΜΑΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 13.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ!! ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΦΟΝΕΑΣ ΓΙΓΑΝΤΩΝ 8O
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!! 8)
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 13:26:57 Θέμα δημοσίευσης: QUOTE |
|
|
pugsang έγραψε: |
5.Τα ελατήρια δεν πρέπει να ξεπερνάνε τις 200-220 lbs γιατι μετα το νοικίζουμε σε νεφροπαθείς για να τους πέφτει η πέτρα.
|
Mάκη δεν το κάνεις λίγο ποιο κατανοητό αυτό γιατί δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ? ? Τι μετράει αυτή η παράμετρος? Πως μπορώ να την βρω?
Εγώ στα H&R βρήκα την μόνη παράμετρο v/h σε κιλά....890/780 που δεν ξέρω τι είναι αυτό...
Πάντως από το manual ΤUV των Η&R για το 206
http://www.hr-spezialfedern.de/images/pdfs/29469.pdf
δεν έβγαλα και πολλά πράγματα λόγω των Γερμανικών.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 13:31:33 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΧΑΜΗΛΩΜΑ! |
|
|
pezomania έγραψε: | ΛΟΙΠΟΝ!
ΟΤΙ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΟΥ 1.6 16V, ΣΥΝΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΨΟΓΑ ΜΕ ΤΑ EIBACH 3CM ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΧΡΙ 3CM! KAI AYTO ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΟΚΑΛΑΜΑ! ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΧΑΜΗΛΩΜΑΤΟΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΑ 1.4 ΚΑΙ 1.1 ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΧΑΜΗΛΩΣΟΥΝ, ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΟΥ 1.6 ΜΕ EIBACH 3CM! |
Δηλαδή αυτό ρε παιδιά ισχύει? ? Η Peugeot βάζει τα ΕΙΒΑCH με τα αμορτισέρ του 1600? Για πείτε...
Μένω έκπληκτος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 01:02:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Otan evala ta eibach ta elatiria ta evala stin Peugeot. Gia na eimai pio safis otan to amaksi ekana to proto service (10000km) tous piga ena set elatiria eibach kai tous ipa peraste ta. Omologo pos o filos mixanikos ekei mou ipe mono mexri 3cm elatirio tha valis giati allios klapse tin anartisi. E kai afto ekana. Tora ta elatiria doulevoun mia xara kai epidi sto palio forum ixa pei pos arxizei kai kopanai to amaksi tha valo 1 simantiki parametro pou tote den eixa skefti...tin piesi ton elastikon. Otan mou psilokopanouse eixa piesi an thimame kala giro sto 24 eno eprepe naxo giro sto 32. Apo tote pou evala piesi olos periergos ta psilokopanimata pou akouga eksafanistikan. Episis na po pos to CC einai mia idiazousa periptosi dioti apti fisi exontas kinoumena meri-cabrio (orofi) einai logiko na akous perisoterous trigmous. Opote enas mi gnostis mpori na mperdefti apto pou akrivos proerxete to kopanima px. tzamia-orofi-anartisi-pragmata sto ntoulapaki i kai ola mazi.
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 12:40:07 Θέμα δημοσίευσης: Σκληρότητα! |
|
|
THANKS PUGSANG!
Βασικά το κατάλαβα....αλλά έστειλα και ένα email στην Η&R για να δούμε αν θα μας πει την σκληρότητα του ελατηρίου....είμαι πολύ περίεργος.....
Πάντως πιστεύω ότι είναι λιγάκι δύσκολο να μπορεί κάποιος να βρει τέτοιες πληροφορίες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 17:41:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugsang μου απάντησαν σφαίρα!
Λοιπόν μου έστειλαν ότι τα H&R είναι 25 N/mm....τώρα θα προσπαθήσω να το μετατρέψω σε lbs/inch...
Για να δούμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 19:18:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγινα και φυσικός!
Λοιπόν!
Τα Newton (Ν) αν τα πολλαπλασιάσουμε με το 0,225 μας δίνει λίμπρες (lbs)
Tα mm αν τα πολλαπλασιασουμε με 0,0394 δίνει ιντσες (inch)
Oπότε για τα H&R έχουμε:
25 N/mm = 25 x 0,225/0,0394 lbs/inch = 142,77 lbs/inch
Pusang τι λες για το αποτέλεσμα? Καλό? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 07:51:33 Θέμα δημοσίευσης: ΝΕWS |
|
|
Πριν από λίγο γύρισα από την PEUGEOT ....
Τελικά αυτό που λέει ο PEZOMANIA είναι σωστό....Για χαμήλωμα στα ΧΝ/ΧΤ 1100/1400 η PEUGEOT βάζει τα αμορτισέρ του 1600 και τα ΕΙΒΑCH....
Οταν ανέφερα τα H&R μου είπαν ότι ΚΑΙ αυτά είναι καλά αλλά η PEUGEOT προτείνει και χρησιμοποιεί μόνο EIBACH τα οποία είναι δοκιμασμένα....
Για το 1600 τα ΕΙΒΑCH είναι η καλύτερη λύση για τα εργοστασιακά αμορτισέρ....και μάλιστα είναι και σε καλή τιμή γύρω στα 150euro....
Ρώτησα αν θα κοπανάει...και μου έιπαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση γιατί τα αμορτισέρ είναι σχεδιασμένα για τις απαιτήσεις των ΕΙΒACH...απλά το αυτοκίνητο θα αλλάξει συμπεριφορά....
Eγώ μάλλον την άλλη βδομάδα θα βάλω τα EIBACH στην PEUGEOT για τα οποία θα έχω και μια καλή τιμή.....λόγω RADIOCD
Προς SIDOBRE
Tάσο ήρθε η περιβόητη SPORT ανάρτηση της PEUGEOT SPORT....και μάλλον είναι ΕΙΒΑCH-ΒΙLSTEIN....
Ηρθε και ο εγκέφαλος....ενημερώθηκα από το ΝΤΑΣΙΟ.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 08:03:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini,
Σωστοτατο σαν μετατροπή το αποτελεσμα αλλα μηπως ειναι λίγο? Για παραδειγμα τα μαμίσια ελατήρια του Rallye ειναι 180 lbs.Βεβαια παίζει ρολο και το ποσο προοδευτικά ειναι αλλα 140lbs μου φαίνεται λίγο.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 08:07:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Vini,
Σωστοτατο σαν μετατροπή το αποτελεσμα αλλα μηπως ειναι λίγο? Για παραδειγμα τα μαμίσια ελατήρια του Rallye ειναι 180 lbs.Βεβαια παίζει ρολο και το ποσο προοδευτικά ειναι αλλα 140lbs μου φαίνεται λίγο. |
Και μένα λίγο μου φαίνεται αλλά οι Γερμανοί αυτό μου έστειλαν....οπότε από την μετατροπή βξήκε 140lbs....τώρα άντε βγάλη άκρη.......
Εχω στείλει email και στην EIBACH....είμια περίεργος να δω αν θα απαντήσουν..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 09:15:09 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕWS |
|
|
vini έγραψε: |
Tάσο ήρθε η περιβόητη SPORT ανάρτηση της PEUGEOT SPORT....και μάλλον είναι ΕΙΒΑCH-ΒΙLSTEIN....
Ηρθε και ο εγκέφαλος....ενημερώθηκα από το ΝΤΑΣΙΟ.... |
ΕΦΥΓΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 09:48:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AΝ κάποιος μάθει τιμές και λεπτομέρειες ας τις πεί!!!
Εgo doulebo!
Ακόμα μπορεί να ζητήσουμε και ένα πλήρη κατάλογο με τιμές για το 206.
Λέτε να μας τον δώσουν;
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zuper206 Νέος χρήστης

 Peugeot 206 GTI
Ένταξη: 30 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: Nea Smirni, Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 10:18:16 Θέμα δημοσίευσης: ???? |
|
|
Otan letai oti hrthe egkefalos.... ti ennoeitai.?????
tunning toy ergostasiakoy?
Hm! an nai me endiaferei kai emena para polh....
exw arxisei na mpainw sthn mpriza gia superchip |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 10:25:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα πάρει κανείς τηλέφωνο να ρωτήσει πληροφορίες:
-Αν τα Αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα ή όχι.
-Αν περιλαμβάνονται στο σετ αντιστρεπτικές
-Ποσα Lbs/inch είναι τα ελλατήρια (σιγά μην το ξέρουνε)
-Αν χαμηλώνει και πόσο
Ο Εγκέφαλος υποστηρίζει AirCondition?
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 10:28:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν την Τρίτη θα πάω να βάλω τα ελατήρια...οπότε θα ρωτήσω και για "νέα προιόντα" της PEUGEOT SPORT..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 10:39:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά εγώ πριν λίγο μίλησα με κάποιον κ. Κουδούνα (Condor) και μου είπε
πως δεν έχει έρθει τίποτα ακόμα και πως τα περιμένουν για τον
επόμενο μήνα.
Τελικά μπορούμε να μάθουμε τι παίζεται?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 17:34:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τον λυπαμαι απο τωρα τον καημενο τον υπαλληλο της peugeot, vini.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 18:46:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aντε βγάλε άκρη με την CONDOR....εδώ δεν ξέρουν μπουλόνια να δώσουν για βελτιωτικά του ρωτάς εσύ βρε ΤΑΣΟ????
Το θέμα είναι ότι ο ΝΤΑΣΙΟΣ περίμενε σήμερα το πρωί να του έρθει η νέα ανάρτηση για ένα 1600 και εγκέφαλος για ένα άλλο που δεν μου είπε για ποιο μοντέλο είναι...αλλά μου είπε ότι ήρθαν τα νέα προιόντα για να τα λανσάρουν με το Ράλλυ Ακρόπολις.....
Μήπως σημαίνει κάτι αυτό ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|