Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
alex309 (Αλεξανδρος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 18 Απρ 2013 Δημοσιεύσεις: 5
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Νοέ 2013, 15:14:57 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑLFA ROMEO 4C |
|
|
alex309 έγραψε: | http://www.topgear.com/uk/car-news/alfa-romeo-4c-first-drive-2013-8-17
Απο τα τελευταια αυτοκινητα με επικεντρο την οδηγικη απολαυση καθως και η επιστροφη της Αλφα στην πισωκινηση. Δυστυχως μου λειπουν 80 χιλιαρικα που θα κοστιζει στην ελλαδα |
Η μαλ***α δεν είναι ότι στην Ελλάδα θα κοστίζει 83.000€ όπως ανακοινώθηκε, αλλα ότι στη Γερμανία θα κοστίζει περίπου 30.000 λιγότερο........!!!!!!!!!!!!!!!!
γα** το κερατο γα**....!!
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
king207cc (vangelis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207cc 1.6T (2009)
Ένταξη: 10 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1997 Τόπος: gotham city
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Νοέ 2013, 15:30:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κ ποιο είναι το πρόβλημα να τη πάρεις απο κει??!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Νοέ 2013, 19:01:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η επιστροφη της Alfa στην πισω κινηση εγινε με την 8C
Γιατι , πότε η Γερμανια ηταν ακριβοτερη απο την Ελλαδα για να ειναι τωρα?!?
Πανεμορφο το αμαξακι , ψαγμενο και ακριβο πλαισιο , αλλα κατα τη γνωμη μου περιττο το εξοδο του carbon... .
Ας ειχαν δωσει μεγαλυτερη προσοχη στα υπολοιπα και ας το εκαναν αλουμινενιο , 50-80 κιλα βαρυτερο... .
Καλυτερο θα ειχε βγει.
Cayman δεν θα γινει ποτέ , ουτε Exige , προσπαθει να συνδυασει και τους 2 κοσμους ως ενα ακριβο ημιμετρο , σε μια κατηγορια που μαλλον η κυριαρχια εχει ηδη μοιραστει... .
50k κανει στη Γερμανια η βασικη εκδοση , υπολογιστε με 3-4 extra (που θα τα βαλεις εννοειται... ) 63-65k... .
Το θετικο ειναι πως 3 ετων με 40.000χλμ θα κοστιζει οσο ενα gt86 κούτα , αλλα αν αρχισουμε να συγκρινουμε μεταχειρα με καινουρια... τη χασαμε τη μπαλα.
Περισσοτερα οταν το οδηγησω , αλλα θα περιμενω να το δω με καλοκαιρινα ελαστικα. Στο χιονι ξερουμε ηδη πως θα εχει πλακα
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alex309 (Αλεξανδρος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 18 Απρ 2013 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Νοέ 2013, 19:36:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: | Η επιστροφη της Alfa στην πισω κινηση εγινε με την 8C
Γιατι , πότε η Γερμανια ηταν ακριβοτερη απο την Ελλαδα για να ειναι τωρα?!?
Πανεμορφο το αμαξακι , ψαγμενο και ακριβο πλαισιο , αλλα κατα τη γνωμη μου περιττο το εξοδο του carbon... .
Ας ειχαν δωσει μεγαλυτερη προσοχη στα υπολοιπα και ας το εκαναν αλουμινενιο , 50-80 κιλα βαρυτερο... .
Καλυτερο θα ειχε βγει.
Cayman δεν θα γινει ποτέ , ουτε Exige , προσπαθει να συνδυασει και τους 2 κοσμους ως ενα ακριβο ημιμετρο , σε μια κατηγορια που μαλλον η κυριαρχια εχει ηδη μοιραστει... .
50k κανει στη Γερμανια η βασικη εκδοση , υπολογιστε με 3-4 extra (που θα τα βαλεις εννοειται... ) 63-65k... .
Το θετικο ειναι πως 3 ετων με 40.000χλμ θα κοστιζει οσο ενα gt86 κούτα , αλλα αν αρχισουμε να συγκρινουμε μεταχειρα με καινουρια... τη χασαμε τη μπαλα.
Περισσοτερα οταν το οδηγησω , αλλα θα περιμενω να το δω με καλοκαιρινα ελαστικα. Στο χιονι ξερουμε ηδη πως θα εχει πλακα |
Ναι φιλε το ξερω μιλουσα για πιο γηινα μοντελα. το θεωρω καλυτερο οδηγικα απο μια exige ή μια cayman κρινοντας απο τα χαρακτηριστικα με πολυ μικροτερη συντηρηση λογω κυβικων και με παρα πολυ καλυτερο design. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Νοέ 2013, 21:20:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο.
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Νοέ 2013, 23:13:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: | Η επιστροφη της Alfa στην πισω κινηση εγινε με την 8C
|
Kαμια επιστροφη της Αλφα δεν εγινε ουτε με την 8 ουτε με την 4c .
Αυτα τα αυτοκινητα ειναι τα πρωτα βηματα της φιατ στην πισω κινηση για τον 21ο αιωνα .
Η αλφα πεθανε το 1985 που εγινε η εξαγορα της απο την φιατ.
Οτιδηποτε αλλο απο τοτε και μετα ειναι φιατ .
Αλλωστε και οι αδειες των αυτοκινητων αυτων γραφουν φιατ ( ) και οχι αλφα ρομεο.
Αλφα ρομεο ειναι πχ η αλφετα μου που εχει ρυθμιζομενο καθισμα οδηγου ρυθμιζομενο τιμονι διζωνικο κλιματισμο, αυτο που πας χωρις να πατας γκαζι (παντα ξεχναω πως λεγεται ) και ειναι το πρωτο αυτοκινητο μαζικης παραγωγης με κατανομη 50/50, το μοτερ μπροστα και το πεντάρι σασμαν πισω με τα δισκοφρενα στο κετρο.
Ολα αυτα το 1978
Τετοιες κοπελες που γεννηθηκαν πριν το 1985 ειναι Αλφα ρομεο, οτιδηποτε αλλο πιο μετα απο τοτε ειναι θυμα κακου μαρκετινγκ .
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2013, 00:49:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
marios_207_GT έγραψε: | Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο. |
Ο λόγος είναι το να έχεις κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό...!!
Για πολλούς μετράει αυτο...!!
Επίσης με την ίδια λογική δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης της cayman σε σχέση με την 911... Κι όμως υπάρχουν και οι δυο.
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2013, 01:56:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
'Andy'-lag έγραψε: | marios_207_GT έγραψε: | Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο. |
Ο λόγος είναι το να έχεις κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό...!!
Για πολλούς μετράει αυτο...!!
Επίσης με την ίδια λογική δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης της cayman σε σχέση με την 911... Κι όμως υπάρχουν και οι δυο. |
Και γιατι να παρεις R35 και να μην παρεις ενα RS6 station wagon...
'Η τη νεα M5 αν ειναι και λιγο καφτης
Ωραιος οπως παντα ο Λευτερης
Υ.Γ. Αυτο που πας στο ανετο εμεις εδω το λεμε tempomat , στα ιταλικα δυστυχως δεν ξερω να στο πω , μαλλον κατι σε ...velosita statici το κοβω... , γιατι ολο και καποιο bmwδακι 50/50 θα βρεθει να σας ραψει γερμανικο κοστουμακι
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη |
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Octane στις Κυρ 17 Νοέ 2013, 02:39:23, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2013, 02:08:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alex309 έγραψε: |
Ναι φιλε το ξερω μιλουσα για πιο γηινα μοντελα. το θεωρω καλυτερο οδηγικα απο μια exige ή μια cayman κρινοντας απο τα χαρακτηριστικα με πολυ μικροτερη συντηρηση λογω κυβικων και με παρα πολυ καλυτερο design. |
Μα στην ιδια τιμη ειναι και αυτα.
Καλα , καλυτερο οδηγικα απλα δεν παιζει... , και αν ψαχτεις λιγακι online θα το δεις.
Περι συντηρησης... τι να σου πω. Πιστευω πως τετοια αυτοκινητα ειναι για 15.000χλμ το χρονο , μονο ετσι κρατανε μερος της μαγειας τους.
Αν κατι το οδηγεις καθε μερα , συντομα παυει να ειναι κατι ...ξεχωριστο.
Αν παμε με το χερι στην τσιποτσεπη και μεταχειρο , το καλυτερο στην κατηγορια ειναι speedster turbo.
Και με μεγαλυτερη τουρμπινα και τσιτα πιεση , πιθανοτατα δεν το βαριεσαι ποτέ και ας το οδηγεις 24 ωρες το 24ωρο
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2013, 02:55:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: | 'Andy'-lag έγραψε: | marios_207_GT έγραψε: | Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο. |
Ο λόγος είναι το να έχεις κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό...!!
Για πολλούς μετράει αυτο...!!
Επίσης με την ίδια λογική δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης της cayman σε σχέση με την 911... Κι όμως υπάρχουν και οι δυο. |
Και γιατι να παρεις R35 και να μην παρεις ενα RS6 station wagon...
'Η τη νεα M5 αν ειναι και λιγο καφτης
Ωραιος οπως παντα ο Λευτερης
Υ.Γ. Αυτο που πας στο ανετο εμεις εδω το λεμε tempomat , στα ιταλικα δυστυχως δεν ξερω να στο πω , μαλλον κατι σε ...velosita statici το κοβω... , γιατι ολο και καποιο bmwδακι 50/50 θα βρεθει να σας ραψει γερμανικο κοστουμακι |
Βρε παπαρα λεω αυτο που εχουν τα 206 που παντας γκαζι σταθεροποιεις ταχυτητα και μετα πατας ενα κουμπι και το αυτοκινητο παει με σταθερη ταχυτητα χωρις να πατας το πενταλ του γκαζιου.
Γμτ εχω κολλησει :p
Τα bmwδακια του τοτε απλα δεν υπαρχουν στον χαρτη, η BMW του σημερα ειναι ξεκαθαρα οπως θα επρεπε να ειναι η αλφα ρομεο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2013, 10:04:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ιδιο λεμε καρδια μου!! Απλα σε διαφορετικες γλωσσες . Αφου το θες και στα αγγλικα, cruise control λεγεται. Ρολλάρω ελεγχόμενα.
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2013, 15:29:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
'Andy'-lag έγραψε: | marios_207_GT έγραψε: | Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο. |
Ο λόγος είναι το να έχεις κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό...!!
Για πολλούς μετράει αυτο...!!
Επίσης με την ίδια λογική δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης της cayman σε σχέση με την 911... Κι όμως υπάρχουν και οι δυο. |
Ο λόγος υπαρξης των Cayman και 911 δεν ξερω ποιος ειναι, αλλωστε δεν μιλησα για λογο υπαρξης αλλα για λογο αγορας. Παντος σοβαρα τωρα αν ειχες την οικονομικη δυνατοτητα να παρεις ενα τετοιο αμαξι θα εσκαγες 80 χιλιαδες για να παρεις το κατι διαφορετικο?
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2013, 17:22:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
marios_207_GT έγραψε: | 'Andy'-lag έγραψε: | marios_207_GT έγραψε: | Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο. |
Ο λόγος είναι το να έχεις κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό...!!
Για πολλούς μετράει αυτο...!!
Επίσης με την ίδια λογική δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης της cayman σε σχέση με την 911... Κι όμως υπάρχουν και οι δυο. |
Ο λόγος υπαρξης των Cayman και 911 δεν ξερω ποιος ειναι, αλλωστε δεν μιλησα για λογο υπαρξης αλλα για λογο αγορας. Παντος σοβαρα τωρα αν ειχες την οικονομικη δυνατοτητα να παρεις ενα τετοιο αμαξι θα εσκαγες 80 χιλιαδες για να παρεις το κατι διαφορετικο? |
Εγώ προσωπικά αν μιλούσαμε για τέτοια οικονομικά δεδομένα, ναι γιατι όχι...;
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2013, 20:07:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sorry alla i cayman s και η καινουργια μποξτερ ειναι ενα απο τα καλυτερα αμαξια που εχουν κατασκευαστει τα τελευταια χρονια.
η αλφα ουτε το δαχτυλακι τους δε φτανει απο θεμα οδηγικης απολαυσης/
αν θες απλα ενα ομορφο κουπε τραβα παρε καμια μασερατι που ειναι και σπανια.
λευτερη δηλαδη σε 40χρονια δηλαδη θα αναπολουμε τα νταεβου λανος?/ λολ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2013, 22:56:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
'Andy'-lag έγραψε: | marios_207_GT έγραψε: | 'Andy'-lag έγραψε: | marios_207_GT έγραψε: | Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο. |
Ο λόγος είναι το να έχεις κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό...!!
Για πολλούς μετράει αυτο...!!
Επίσης με την ίδια λογική δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης της cayman σε σχέση με την 911... Κι όμως υπάρχουν και οι δυο. |
Ο λόγος υπαρξης των Cayman και 911 δεν ξερω ποιος ειναι, αλλωστε δεν μιλησα για λογο υπαρξης αλλα για λογο αγορας. Παντος σοβαρα τωρα αν ειχες την οικονομικη δυνατοτητα να παρεις ενα τετοιο αμαξι θα εσκαγες 80 χιλιαδες για να παρεις το κατι διαφορετικο? |
Εγώ προσωπικά αν μιλούσαμε για τέτοια οικονομικά δεδομένα, ναι γιατι όχι...; |
Γουστα ειναι αυτα και το δεχομαι απολυτα, μιας και σπανιζει τετοια απαντηση, η πλειοψηφια θα κοιταζε να παρει το πιο μοστρατζιδικο κλπ αμαξι, παντως με δεδομενο οτι αυτο κοστιζει στο 60αρι στο εξωτερικο δεν νομιζω να εχει καμια τυχη εμπορικα αφου ειναι πολλες οι επιλογες σε αυτα τα λεφτα +-20.000
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teo206GT (Θοδωρης) Μέλος
peugeot 206 GT (2000) peugeot 207 rallye
Ένταξη: 01 Μάϊ 2011 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καισαριανη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2013, 08:58:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω αμα ειχα 80κ θα εδινα και αλλα 20κ και θα επαιρνα 206wrc. Ολη μερα πανω κατω τη μαραθωνος. Θα βαριοταν ο λευτερης να με ακουγε ολη μερα. :D |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2013, 12:11:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teo206GT έγραψε: | Εγω αμα ειχα 80κ θα εδινα και αλλα 20κ και θα επαιρνα 206wrc. Ολη μερα πανω κατω τη μαραθωνος. Θα βαριοταν ο λευτερης να με ακουγε ολη μερα. :D |
Απλα θα χρειαζόταν να βάλεις πολυυυυύ παραπάνω απο +20.....
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teo206GT (Θοδωρης) Μέλος
peugeot 206 GT (2000) peugeot 207 rallye
Ένταξη: 01 Μάϊ 2011 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καισαριανη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2013, 13:59:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκει παιζουν τα wrc δεκαετιας +. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2013, 15:33:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας και η συγκριση με την γκεϋμαν να πουμε οτι το ενα ζυγιζει 890 κιλα και το αλλο 1300.
Το ενα ειναι παιχνιδι, το αλλο παιχνιδι(αν εξαιρεσεις το βαρος) και κυριλε σπορ μαζι.
Θα πηγαινεις να δωσεις προσφορα θεσσαλονικη και πισω ατσαλακωτος με τα καυμαν, ενω με το 4C πας μεχρι τα μεγαρα στην πιστα και μετα για φαγητο στην παχη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|