Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2013, 12:50:48 Θέμα δημοσίευσης: διαφορα οδηγησης ατμοσφαιρικου-τουρμπατου |
|
|
καλημερα.
οδηγοντας χρονια ατμοσφαιρικα μοτερ οπως το 206 μου συνηθησα σε καμπυλες που οσο ανεβαινουν οι στροφες ανεβαίνουν και τα αλογα και η ροπη αντιστοιχα.
σε τετοια αμαξια πατας το γκαζι μεχρι τον κοφη και αλλαζεις ταχυτητα εκει.
οδηγοντας προσφατα τουρμπατα και κομπρεσσορατα και βλεποντας και τις δυναμομετρησεις τους συνηδητοποιησα οτι σε αυτα τα μοτερ μπορει η καμπυλη αλογων να ειναι σαν την ατμοσφαιρα οπου δηλαδη τα αλογα ανεβαινουν μεχρι κοντα στον κοφτη οπου και βγαινουν τα περισσοτερα ΑΛΛΑ η ροπη δεν ακολουθει. συνήθως . πχ σε ενα κομπρεσσορατο που ειδα τα μαξ αλογα βγαιναν στισ 6000σαλ με κοφτη 6500 αλλα η ροπη εκανε ενα τρελο και αποτομο peak στισ 3500 με 4700 και μετα επεφτε. το αποτελεσμα στην οδηγηση ειναι οτι εκει που μπαινει η ροπη δηλαδη 3500-4700 να κολας στο καθισμα αλλα μετα παρολο που υποθετικα εχει τα περισσοτερα αλογα να μην νοιωθεις το αμαξι να σε κολαει πισω.
η ερωτηση μου ειναι οι αλλαγες ταχυτητων σε αυτο το αμαξι σε ανοιγματα πως πρεπει να γίνονται? να αλλαζεις στισ 4700 που σβηνει η ροπη? ωστε να ξαναπεφτεις στισ 3500 που ξαναδινει? ή να το Συνιχιζεισ μεχρι τον κοφτη που εχεισ τα αλογα?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2013, 14:48:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το οδηγείς στις στροφές που είναι αποδοτικότερο!
Δηλαδη αλλάζεις αρκετά πριν τον κόφτη αν βλέπεις ότι ψηλά δυσκολεύεται.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2013, 17:26:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλαζεις ετσι ωστε με την μεγαλυτερη ταχυτητα που επιλεγεις να εισαι μεσα στο φασμα της μεγιστης ροπης...μην σε ξεγελαει ομως οτι η ροπη δεν ανεβαινει μετα απο καποιες στροφες...αν η ισχυς ανεβαινει μεχρι τον κοφτη,τοτε μπορεις να αλλαζεις ταχυτητες λιγο πριν κοφτιασεις.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2013, 22:56:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβος.. Η ροπή ει αι η τάση που έχει το Μοτερ να ανεβάζει στροφές η δύναμη είναι άλλο θέμα.. Κ μην ξεχνάς οτι σε ενα Μαμα 150ρι 207 στις 6κ έχει περισσότερη ροπή απο ενα φτιαγμένο τουμπανο ατμό 16ρι.. Απλα δεν το δείχνει γιατί εχεις φαει κλωτσιά πριν μ + 5 +6 κιλά ροπής..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|