PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

διαφορα οδηγησης ατμοσφαιρικου-τουρμπατου

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2013, 12:50:48    Θέμα δημοσίευσης: διαφορα οδηγησης ατμοσφαιρικου-τουρμπατου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλημερα.
οδηγοντας χρονια ατμοσφαιρικα μοτερ οπως το 206 μου συνηθησα σε καμπυλες που οσο ανεβαινουν οι στροφες ανεβαίνουν και τα αλογα και η ροπη αντιστοιχα.
σε τετοια αμαξια πατας το γκαζι μεχρι τον κοφη και αλλαζεις ταχυτητα εκει.

οδηγοντας προσφατα τουρμπατα και κομπρεσσορατα και βλεποντας και τις δυναμομετρησεις τους συνηδητοποιησα οτι σε αυτα τα μοτερ μπορει η καμπυλη αλογων να ειναι σαν την ατμοσφαιρα οπου δηλαδη τα αλογα ανεβαινουν μεχρι κοντα στον κοφτη οπου και βγαινουν τα περισσοτερα ΑΛΛΑ η ροπη δεν ακολουθει. συνήθως . πχ σε ενα κομπρεσσορατο που ειδα τα μαξ αλογα βγαιναν στισ 6000σαλ με κοφτη 6500 αλλα η ροπη εκανε ενα τρελο και αποτομο peak στισ 3500 με 4700 και μετα επεφτε. το αποτελεσμα στην οδηγηση ειναι οτι εκει που μπαινει η ροπη δηλαδη 3500-4700 να κολας στο καθισμα αλλα μετα παρολο που υποθετικα εχει τα περισσοτερα αλογα να μην νοιωθεις το αμαξι να σε κολαει πισω.

η ερωτηση μου ειναι οι αλλαγες ταχυτητων σε αυτο το αμαξι σε ανοιγματα πως πρεπει να γίνονται? να αλλαζεις στισ 4700 που σβηνει η ροπη? ωστε να ξαναπεφτεις στισ 3500 που ξαναδινει? ή να το Συνιχιζεισ μεχρι τον κοφτη που εχεισ τα αλογα?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2013, 14:48:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το οδηγείς στις στροφές που είναι αποδοτικότερο!
Δηλαδη αλλάζεις αρκετά πριν τον κόφτη αν βλέπεις ότι ψηλά δυσκολεύεται.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2013, 17:26:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλλαζεις ετσι ωστε με την μεγαλυτερη ταχυτητα που επιλεγεις να εισαι μεσα στο φασμα της μεγιστης ροπης...μην σε ξεγελαει ομως οτι η ροπη δεν ανεβαινει μετα απο καποιες στροφες...αν η ισχυς ανεβαινει μεχρι τον κοφτη,τοτε μπορεις να αλλαζεις ταχυτητες λιγο πριν κοφτιασεις.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2013, 22:56:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακριβος.. Η ροπή ει αι η τάση που έχει το Μοτερ να ανεβάζει στροφές η δύναμη είναι άλλο θέμα.. Κ μην ξεχνάς οτι σε ενα Μαμα 150ρι 207 στις 6κ έχει περισσότερη ροπή απο ενα φτιαγμένο τουμπανο ατμό 16ρι.. Απλα δεν το δείχνει γιατί εχεις φαει κλωτσιά πριν μ + 5 +6 κιλά ροπής..


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1951s (PHP: 55% - SQL: 45%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on