Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος

 Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2013, 10:20:37 Θέμα δημοσίευσης: Αφαιρεση - Τοποθετιση πισω Αξονα |
|
|
εχει κανεις αφαιρεση και τοποθετιση (καινουργιο-μεταχειρο) πισω αξονα;;;
εχουμε μια σειρα για την λυση του παλιου και το δεσιμο του καινουργιου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2013, 15:11:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατ αρχην,σηκωνεις σε τριποδα,το πισω μερος του αυτοκινητου
Βγαζεις τροχους και αποσυνδεεις τη ντιζα του χειροφρενου...ξεβιδωνεις τα σωληνακια του φρενου απο τον κατανεμητη ή τον διανομεα(11αρι ή 10αρι ρακοροκλειδο!)
Ξεβιδωνεις τις 4 βιδες του αξονα και με προσοχη,με τη βοηθεια γρυλλων,τον κατεβαζεις απο το αυτοκινητο Το ανεβασμα,ειναι το αναποδο... Α! Ξεχασα,πρεπει να βγει εξατμιση και ρεζερβα!
Αυτα
Edit:
Το ρακοροκλειδο,ειναι must,αν προσπαθησεις να ξεβιδωσεις τα σωληνακια με καβουρα,γαλλικο κλειδι ή γερμανικο,το πιο πιθανο ειναι να τα καταστρεψεις
Το σηκωμα,ειναι λιγο ζορι,αν ομως εχεις καλη παρεα και υδραυλικο γρυλλο με ροδακια,θα το καταφερεις!
Η εξατμιση πρεπει να βγει απο διχαλο...
....Αλλοτινές μου εποχές...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την geo106xs στις Σαβ 21 Σεπ 2013, 00:15:26, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos_99 (Christos) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC
Ένταξη: 14 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 431 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος

 Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2013, 18:45:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι "λιγο" μανικι , το σιγουρο ειναι οτι θελει τουλαχιστον δυο ατομα.
θα το παλεψω απο δευτερα , αν μπορεσω θα ανεβασω φοτο.
ευχαριστω παιδια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2013, 19:12:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η πρωτη φορα ειναι,μετα συνηθιζεις Αν το κανεις,ξεκινα πρωι πρωι γιατι θελει αρκετες ωρες,αν δεν εχεις αναβατοριο 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος

 Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 16:42:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nα ενημερωσω πριν λιγο τελειωσα με την αλλαγη αξονα (δυστηχος δεν εχω φωτογραφιες) απο το πρωι, ευτυχος που παραχωρισε ενας φιλος λαστιχας τον χωρο του το εβαλα στο αναβατοριο και μπορεσα και τον αλλαξα με την βοηθεια του φυσικα (γι αυτο δεν εχω και φωτογραφιες).
Οντος ειναι μπελαλιδικη διαδικαδια, κατεβασαμε εξατμιση και ρεζερβα, βγαλαμε ντιζα χειροφρενου, στην συνεχεια λυσαμε τις βιδες που στειριζουν τον αξονα (τεσσερις 19 & δυο 16) και κατεβηκε.
Επειδη ειχα σκοπο να κρατησω τα ιδια αμορτισερ-ραβους-νεα αντιστρεπτικη, εκατσα και ελυσα και τον παλιο αλλα και τον καινουργιο ωστε να τοποθετηθουν τα πραγματα. Στην συνεχεια μονταρα τον καινουργιο αξονα εφτιαξα το υψος περασα την καινουργια αντιστρεπτικη 24 και τα αμορτισερ. Επειτα εφτιαξα ντιζα χειροφρενου τοποθετησα την εξατμιση και στο τελος εκανα και μια εξαερωση στα φρενα.
Ολα αυτα (φυσικα ειναι η πρωτη φορα που το επιχειρησα) περιπου πεντε ωρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2013, 18:28:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καπου τοσο θα ειχα κανει κι εγω,αν δεν ειχε χρειαστει να αλλαξω το ενα σωληνακι απο μπροστα μεχρι πισω συν οτι ειχα αλλαξει και αντλια φρενου με το σερβο της(...αλλο μανικι...)
Γενικα παντως,δεν ειναι κατι πολυ δυσκολο οσο χρονοβορο...
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dionisis Μόλις έγραψα

peugeot 206
Ένταξη: 22 Οκτ 2013 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2013, 20:26:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα σε ολους!Καινουριο μελος και θα ηθελα την βοηθεια σας...Εχω ενα 206 1.4 και μου παρουσιασε κλασικα προβλημα στον πισω αξονα...αποφασισα να τον λυσω μονος μου αλλα δεν σημαδεψα τις ραβδους με αποτελεσμα να εχει χαμηλωσει περισσοτερο απο την μια μερια τωρα!θα ηθελα αν γνωριζει καποιος πως να τις ρυθμισω παλι στο μαμα επιπεδο να μου στειλει για να μπορεσω να το τελειωσω...ευχαριστω εκ των προτερων! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2013, 23:41:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dionisis έγραψε: | Καλησπερα σε ολους!Καινουριο μελος και θα ηθελα την βοηθεια σας...Εχω ενα 206 1.4 και μου παρουσιασε κλασικα προβλημα στον πισω αξονα...αποφασισα να τον λυσω μονος μου αλλα δεν σημαδεψα τις ραβδους με αποτελεσμα να εχει χαμηλωσει περισσοτερο απο την μια μερια τωρα!θα ηθελα αν γνωριζει καποιος πως να τις ρυθμισω παλι στο μαμα επιπεδο να μου στειλει για να μπορεσω να το τελειωσω...ευχαριστω εκ των προτερων! |
Ο,τι ψαχνεις,ειναι στο λινκ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=22734

....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dionisis Μόλις έγραψα

peugeot 206
Ένταξη: 22 Οκτ 2013 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2013, 11:54:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την διαδικασια λιγο πολυ την εμαθα αλλα δεν ξερω ποσο πρεπει να το χαμηλωσω η να το σηκωσω!απο οτι εχω δει υπαρχει μια εργοστασιακη αποσταση απο τρυπα σε τρυπα για το αμορτισερ!το γνωριζει κανεις? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|