Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2016, 10:27:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | To 70 είναι χαμηλό, μάλλον δεν κλείνει καλά πλέον ο θερμοστάτης σου. |
Επιβεβαιώνω. Και μένα εντός πόλης ήταν 80 ή λίγο λιγότερο, σε ταξίδια έπαιζε και 70. Μια μέρα είδα είχε πάει μόνο του στους 120. Απλά την άκουσε για τα καλά ο θερμοστάτης και παρέδωσε πνεύμα.
Αλλαγή, μαζί με παραφλού κανά 35-40 ευρώ.
Ο καινούριος δουλεύει 85-88 πάνω κάτω.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2016, 17:46:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχοντας κάνει καμιά 500ριά χλμ απ' όταν το είχα τιγκάρει με Castrol EDGE (5W40) για να τα δοκιμάσω (αντί των MOTUL 8100 που βάζω εδώ και χρόνια) κι έχοντας κάψει κάποια ml ώστε να πέσει λίγο η στάθμη από το max (καίει αρκετούτσικο ο J4S στο RC μου, κάποια στιγμή θα τω δω για τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ) παρατηρώ ότι το όργανο θερμ. λαδιού άρχισε σιγά σιγά να ξαναπλησιάζει τους 90, στους οποίους άραζε πάντα (μετά από 10-15 λεπτά οδήγησης στην πόλη τέτοια εποχή) αλλά δεν τους φτάνει ακόμα και μετά από 1 ώρα σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος 20-25C.
Στην καλύτερη περίπτωση δεν έχει κάτι το όργανο κι απλά δουλεύει πιο "cool" με τα EDGE, τέτοια διαφορά όμως δεν έχω δει ούτε με 300V ούτε με κάποιο άλλο....
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
309 lover (Ευθύμης) Μέλος
Peugeot 309 & Peugeot 308 GT
Ένταξη: 08 Νοέ 2014 Δημοσιεύσεις: 117
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2016, 20:23:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια το σκαμπανεβασμα αυτο του δεικτη θερμοκρασιας νερου σας το εκανε απο καινουριο ή καποια στιγμη αργοτερα ξεκινησε;;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2016, 20:40:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
driver7 (thanassis) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 RC f/l
Ένταξη: 12 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 262
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2016, 21:48:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από 1η μέρα...από τη δεύτερη μέρα έφερα βόλτα 3 εξουσιοδοτημένα γιατί όλοι έλεγαν έτσι δουλεύει, αλλά εμένα μου φαινόταν περίεργο...6+ χρόνια τώρα δουλεύει ακριβώς το ίδιο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2016, 22:32:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετσι δουλευει παιδια, δεν ειναι προβλημα
Εκτος αν πεφτει παρα πολυ η θερμοκρασια (πχ κατω απο 70)
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mathanas Φανατικό μέλος
207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2016, 10:44:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα δε το εκανε ποτε απο καινουργιο. Μετα τα 6 χρονια αρχισε τα κολπα και μετα την αλλαγη του θερμοστατη σταματησε παλι.
Προφανως σε οσους το κανει εχει θεμα ο θερμοστατης και απο καινουργιο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2016, 11:12:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπότε δε χαλάει μια κι έξω αυτός ο θερμοστάτης αλλά είναι σαν να μην κάνει καλή επαφή ώρες-ώρες το βυσματάκι του?
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kostas10 (Κωνσταντινος) Μόλις έγραψα
106 Rallye 8v
Ένταξη: 25 Ιούλ 2013 Δημοσιεύσεις: 19
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Απρ 2016, 16:22:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σας παιδια,ειπα να γραψω και εγω την ταπεινη μου γνωμη.Και στο δικο μου αυτοκινητο(106 Rallye) εχει σκαμπανευασματα ο δεικτης,οπως και στα αυτοκινητα των περισσοτερων που εχω μπει(Γαλλικα και μη).Αυτο ειναι το λογικο αλλωστε.Δεν μπορει ο δεικτης να μενει κολλημενος,οι συνθηκες οδηγησης αλλαζουν συνεχως.Ετσι αλλαζει και η ενδειξη.Θυμαμαι καποιοι που μου λεγανε:"Αν πηγαινεις σε κατηφορα χωρις γκαζι και βλεπεις τον δεικτη θερμοκρασιας να πεφτει,εχεις φλαντζα κεφαλης".Οτι να 'ναι,λογικο ειναι να πεφτει.Λοιπον να πω καταρχην οτι μιας και δουλευω σε μαγαζι με ανταλακτικα αυτοκινητων,καποια πραγματα τα μπερδευεται.Πρωτον η Peugeot οπως και ολοι οι κατακσευαστες,δεν φτιαχνουν τιποτε.Υπαρχουν οι OEMs οι οποιοι κατασκευαζουν τα ανταλακτικα και οι κατασκευαστες αυτοκινητων απλα τα χρησημοποιουν.
Στην περιπτωση των θερμοστατων υπαρχουν κατασκευαστες οπως BEHR-HELLA,Calorstat(οχι colo start),Mahle(η γνωστη Mahle που φτιαχνει εμβολα για την KTM) οι οποιοι εχουν ποιοτητα κατασκευης ισως και καλυτερη απο τους μανατους θερμοστατες,αν οχι καλυτερη εφαμιλη τουλαχιστον.Επισης δεν υπαρχει θερμοστατης που τον ελεγχει ο εγκεφαλος ή ανοιγοκλεινει με ρευμα.Ολοι οι θερμοστατες ανοιγουν και κλεινουν μηχανικα,εχουν ενα ηλεκτροδιο(αν μπορω να το πω ετσι)το οποιο οσο ανεβαινει η θερμοκρασια,διαστελεται και σπρωχνει τον θερμοστατη να ανοιξει και να αρχισει η κυκλοφορια του ψυκτικου.Απο βαλβιδες τα αυτοκινητα εχουν μια πανω στην κεφαλη η οποια λεγεται "βαλβιδα θερμοκρασιας εγκεφαλου" και η οποια ειναι υπευθυνη να λεει στο εγκεφαλο σε τι θερμοκρασια βρισκεται ο κινητηρας ωστε ο εγκεφαλος να δωσει το καταλληλο μειγμα(ασχετη με την ενδειξη στον καντραν).Η δευτερη βρισκεται συνηθως πανω στο καβουκι του θερμοστατη και ειναι αυτη που οδηγει την ενδειξη στο κοντερ.Αυτη δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο,μια βαλβιδα που μεταβαλλει την αντισταση αναλογα με την θερμοκρασια ειναι.
Υπαρχει και ακομα μια πανω στο ψυγειο η οποια ειναι υπευθυνη για το-τα βεντιλατερ.Ασχετη και αυτη με την ενδειξη.Για να ολοκληρωσω,αν στο αυτοκινητο βλεπετε σκαμπανευασματα του δεικτη τα οποια μετα την αλλαγη θερμοστατη γιναν χειροτερα ή απλα με τον παλιο δεν υπηρχαν,δυο πραγματα συμβαινουν.Ή δεν σας καναν καλη εξαερωση στο συνεργειο ή ο θερμοστατης(ο καινουργιος) ετυχε ελλατωματικος.Μου συνεβη και εμενα στην αντιπροσωπεια,καινουργιος Thomson( Thomson φορανε τα Rallye απο το εργοστασιο) και κολλουσε,τον αλλαξα με Calorstat και εδω και δυο χρονια ρολοι.Παντως τα σκαμπανευασματα(μεσα σε λογικα πλαισια παντα) ειναι απολυτος φυσιολογικα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mathanas Φανατικό μέλος
207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Απρ 2016, 19:21:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστα colorstat ηθελα να πω
Ειναι ηλεκτρονικα ελεγχομενος στο 207 προφανως γι αυτο και χει οσο εχει...
Επισης ειναι φυσιολογικο οταν ξαφνικα πας κατηφορο με νεκρα να πεσει η θερμοκρασια, αλλα οχι να ανεβοκατεβαινει ο δείκτης στο σταματα ξεκινα μεσα στη πόλη οπως κανει οταν την ακουσει η βαλβιδα του... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Απρ 2016, 19:54:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kostas10, θα πρότεινα να ξανακοιτάξεις τη δημοσίευσή σου, καθώς έχει κάποια πράγματα που δεν είναι σωστά.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kostas10 (Κωνσταντινος) Μόλις έγραψα
106 Rallye 8v
Ένταξη: 25 Ιούλ 2013 Δημοσιεύσεις: 19
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2016, 15:41:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα,εννοειτε οτι δεν τα ξερω και ολα.Εισαι παραπανω απο ευπροσδεκτος να με διορθωσεις οπου εκανα λαθος.Αλλωστε συζητηση κανουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2016, 16:54:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εν συντομία: υπάρχουν ηλεκτρικά ελεγχόμενοι θερμοστάτες (ο THP πχ έχει τέτοιον). Αισθητήρα θερμοκρασίας στην κεφαλή δεν έχουν όλα τα αμάξια, πχ αυτός που είναι στον θερμοστάτη δίνει σήμα στον εγκέφαλο κι αυτός κανονίζει βεντιλατέρ/θερμοστάτη/όργανο.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kostas10 (Κωνσταντινος) Μόλις έγραψα
106 Rallye 8v
Ένταξη: 25 Ιούλ 2013 Δημοσιεύσεις: 19
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2016, 19:46:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε ενταξει,σιγουρα υπαρχουν διαφορες απο αμαξι σε αμαξι,εγω σαν γενικα τα εγραψα.Απο την αλλη,θερμοστατη για το μοτερ του RC(το EP6DTS) στο μαγαζι δεν εχουμε.Ο λογος,οι προμηθευτες απο τους οποιους παιρνουμε τα ανταλακτικα,δουλευουν καποιες συγκεκριμενες μαρκες.Ο μονος κατασκευαστης που φτιαχνει θερμοστατη για το συγκεκριμενο μοτερ και εχουν οι προμηθευτες ειναι η Sidat η οποια ειναι κινεζικη,εχει σχεδον 200€ λιανικη και δεν δουλευει καλα.Γιαυτο και δεν ασχολουμαστε.Θελω να πω οτι δεν εχω προσβαση στον συγκεκριμενο θερμοστατη για να δω αν οντως ειναι ηλεκτρονικα ελεγχομενος ή απλως ειναι ενα καβουκι με 2-3 βαλβιδες,4-5 διακλαδωσεις και απλο θερμοστατη μεσα.Αλλα αφου λετε εσεις που εχετε το αυτοκινητο οτι ειναι ηλεκτρονικα ελεγχομενος,ετσι θα ειναι.Λογικο βεβαια, τοσο ακριβος που ειναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2016, 20:58:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
161 εχει λιανικη ο θερμοστατης απο την πεζο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kostas10 (Κωνσταντινος) Μόλις έγραψα
106 Rallye 8v
Ένταξη: 25 Ιούλ 2013 Δημοσιεύσεις: 19
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Απρ 2016, 20:03:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καθολου απιθανο.Αλλος ενας λογος που δεν τον φερνουμε.Πολλα ανταλακτικα,ειδικα αισθητηρες για Daewoo και Hyundai στην αντιπροσωπια ειναι φθηνοτερα.Θυμαμαι το 2008 οταν ειχα μεινει απο τρομπα βενζινης,πηγα στην Peugeot και μου λεει με την εκπτωση που εχεις θα βγει 155€.Επειδη δεν την ειχαν ετοιμοπαραδοτη και το αμαξι το χρειαζομουν,πηγα στο μαγαζι που δουλευω τωρα.Μου δειχνει μια VDO και μου λεει,παρτην,ειναι και γνησια 190€ .Ρε του λεω,η αντιπροσωπια ειναι φθηνοτερη.Τεσπα.
Παντως αμα χρειαστειτε τιποτα παιδια,οχι ανταλακτικα,κανενα κωδικο ανταλακτικου γνησιο και μη ή αν εχετε κανενα κολλημα για καποιο ανταλακτικο,στειλτε μου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gio_rallye (Γιωργος) Μέλος
peugeot 207 rallye 1.6T
Ένταξη: 04 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 148 Τόπος: patras - argyroupolis
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Απρ 2016, 10:32:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον.. επιτελους μετα απο αλλαγη 2! ελλατωματικων θερμοστατων το προβλημα μου επιτελους λυθηκε.. Να υπενθυμισω ο πρωτος ο μαμα μου ειχε κολλησει εγινε αλλαγη, στον δευτερο ηταν ελλατωματικη η βαλβιδα θερμοκρασιας αφου σε πραγματικο χρονο εβλεπα τον δεικτη οταν εδινα φορτιο να κολλαει κανονικα στους 90 και οταν αφηνα να πεφτει στους 80 - 70 κ.ο.κ επισης οταν ανεβαζα απο 120χλμ και ανω, εδινα δεν εδινα γκαζι παλι επεφτε η θερμοκρασια.. Και απο οτι διαβασα σε προηγουμενα ποστ καποιοι το εχετε αυτο το θεμα. Στον επομενο θερμοστατη που μου κουμπωσε δουλεψε μονο την πρωτη μερα, μια βολτα μεχρι Λαυριο και στο γυρισμο εβραζαν ολα. Ο θερμοστατης δεν ανοιξε ποτε. Οδικη και συνεργειο για αλλη μια φορα. Αυτη τη φορα η εξηγηση του μηχανικου ηταν οτι στον τελευταιο που του εστειλε η πεζω δεν του ειχαν δωσει την καλοδιωση και τον συνδεσε με την παλια, τον αν μου φανηκε πειστικη εξηγηση δεν θα το σχολιασω, σηριαλ γιναμε.. 3 μερες που εχω τωρα το αμαξι και το εχω λιωσει στο χιλιομετρο ευτυχως λειτουργει οπως λειτουργουσε 8 χρονια τωρα και καταληγω, πριν το παραλαβω εγινε δοκιμη με το λαπτοπ συνδεδεμενο μεσα στο αμαξι σε συνθηκες κινησης και ανοικτου δρομου. Στο μποντιλιαρισμα λοιπον η θερμοκρασια σταδιακα ανεβαινε στους 93 οπου και ανοιγαν τα βεντιλατερ και εφτασε μεχρι 95 μεγιστο, για να δεις παραπανω μαλλον πρεπει να ριξεις ξυλο. Στον ανοικτο δρομο τωρα με 110 - 120 χλμ ποτε δεν κατεβηκε απο τους 87, επαιζε 87 με 90 και τελος σε σταθερη πορεια 140-150 χλμ ειδαμε σταθερα 91-92 βαθμους.. Αρα για μενα οποιος αλλαξει απο εδω και περα μονο σε ΕΜΠΙΣΤΟ μαστορα, να κανει αρκετες δοκιμες και σωστη εξαερωση. Αυτα τα ολιγα.....
ολα μεσα!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Blue Cub (Δημοσθενης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002
Ένταξη: 27 Νοέ 2015 Δημοσιεύσεις: 460 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Απρ 2016, 11:23:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωχ ωχ ωχ. Οι ψυλοι δεν ειναι πλεον στα αυτια, μπηκαν εγκεφαλο.
Για μενα χτυπαει η καμπανα.
Μετα τις εξελιξεις του Γιωργου φαινεται να εχω οντως προβλημα. Μα λεω δε μπορει να μη θυμαμαι καλα. Πηγα και ηρθα Θεσσαλονικη και το ανοιξα μεχρι 212kh/h και η θερμοκρασια ηταν σταθερα 90+ και τωρα αμα το πατησω απο φαναρι και πιασω στα μπαμ 150 πεφτει απο 90 -> 70...
Ποιος παει για θερμοστατη, οεο;
4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
309 lover (Ευθύμης) Μέλος
Peugeot 309 & Peugeot 308 GT
Ένταξη: 08 Νοέ 2014 Δημοσιεύσεις: 117
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Απρ 2016, 20:53:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσενα τυχερε ειναι φθηνοτερος ομως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Blue Cub (Δημοσθενης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002
Ένταξη: 27 Νοέ 2015 Δημοσιεύσεις: 460 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2016, 07:39:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αληθεια σε τι τιμη παιζει; Επισης τι ακριβως μπορει να προκαλεσει η μη ορθη λειτουργεια ενος θερμοστατη (κρατωντας τη θερμοκρασια χαμηλα, οχι ψηλα);
Θα κανονιζα τωρα κιολας για την αλλαγη του αλλα τωρα με τις γιορτες ολοι θα χουν κλεισει ραντεβου για σερβις ωστε να κανουν ταξιδια.
4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|