PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ενδειξη θερμοκρασίας
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
gio_rallye (Γιωργος)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207 rallye 1.6T

Ένταξη: 04 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 148
Τόπος: patras - argyroupolis

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2016, 18:07:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Blue Cub έγραψε:
Πηγα και ηρθα Θεσσαλονικη και το ανοιξα μεχρι 212kh/h και η θερμοκρασια ηταν σταθερα 90+ και τωρα αμα το πατησω απο φαναρι και πιασω στα μπαμ 150 πεφτει απο 90 -> 70...
Ποιος παει για θερμοστατη, οεο;

Μη το δενεις και κομπο , μπορει απλα να θες βαλβιδα θερμοκρασιας. Στο 207 ειναι ενσωματωμενη στο μπλοκ του θερμοσταστη, στο 206 δε γνωριζω.. τωρα οσον αφορα στο τι προβλημα υπαρχει να εχεις χαμηλοτερες θερμοκρασιες απο τις κανονικες.. νομιζω αυξημενη καταναλωση αφου με αυτες τις λαθος ενδειξεις ο εγκεφαλος θα δινει πιο πλουσιο μειγμα, εντονοτερες τριβες αν λογικα και το λαδι μενει σε χαμηλη θερμοκρασια αλλα ας μας τα πουν οι καλυτεροι γνωστες αυτα.. Εγω παντως με 2 πρασινακια καθαρισα..


ολα μεσα!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Blue Cub (Δημοσθενης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002

Ένταξη: 27 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 460
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2016, 20:19:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτες τις μερες εχει σκαλωσει το βλέμμα μου στον δείκτη και τον παρατηρω συνέχεια.
Το αμαξι μονο ακινητοποιημενο παει στους 90 ενω στους 100 εχει φτασει μονο οταν το ξαναβάλω μπρος μετα από λιγη ωρα παρκαρισμενο. Πλεον η οδηγηση γινεται στους 80 και με το που τρεξω παει 70.
Το λαδι κανονικα. Η θερμοκρασια του στους 90 και αμα τρεξω λιγο 95.


4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2016, 18:37:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο δικό μου (206) το λάδι πλέον δε δείχνει -σύμφωνα με το όργανο πάντα- να φτάνει ποτέ τους 90 (σταθεροποιείται λίγο κάτω, ~85, δε μπορώ να δω ακριβώς όμως με το OBD) ενώ το ψυκτικό παίζει μεταξύ 70κάτι και μεγάλα 90άρια (κι αν σταματήσω και σβήσω βλέπω μέχρι 101-102 στο DashCommand).

Πριν, με τα Motul 8100, έβλεπα το λάδι να σταθεροποιείται μεταξύ 90 & 95 και σε πλάκωμα να πάει λίγο πάνω από 100.


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2018, 22:03:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η θερμοκρασία νερού (αριστερά) είναι σωστή σύμφωνα και με το dash command, ενώ του λαδιού (δεξιά) πάει μέχρι εκεί και σταματάει να ανεβαίνει...


Μάλλον θα πρέπει να το ανοίξω να δω τι παίζει, σένσορας δεν είναι (αλλάχτηκε πριν λίγο καιρό), ούτε επαφές βύσματος σένσορα.


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
vamvakoolas (kostis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

307cc

Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 979
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάϊ 2018, 09:02:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν ειναι διεκτης λαδιου μου ειχε τυχει και εμενα και τελικα ηταν τα λαδια...

μου το καναν κανενα-δυο μηνες αφου τα ειχα αλλαξει


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάϊ 2018, 13:15:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λάθος ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού, σαν να έχει απορρυθμιστεί το scaling του οργάνου είναι.
Δε μπορώ να δω την πραγματική θερμοκρασία μέσω OBD2, μόνο του ψυκτικού, αλλά η βελονα κινειται μεταξυ πρωτης παυλας και αυτης πριν το 90 πλεον, ενώ στο "καλημέρα" κοπανάει δυνατά στο "στοπ" πιυ έχει το όργανο για τη βελόνα....

Τι εννοείς ότι ήταν τα λάδια σ'εσένα?

Στο 207cc φίλου πoυ μου το εχει αφησει διοτι μένει ΗΠΑ κι έρχεται μόνο 2 μήνες το καλοκαίρι είχε ψοφήσει το όργανο θερμοκρασιας νερου (από πέρυσι). Τις προάλλες που το έβγαλα βόλτα να κινηθεί λίγο... ξύπνησε!!...


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάϊ 2018, 13:25:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυσκολο μου φαινεται να ειναι απο οργανο...
Αν ηταν καντραν δεν θα δουλευε καθολου...

Ο σενσορας θερμοκρασιας λαδιου που αλλαξες πριν λιγο καιρο τον πηρες καινουριο, γνησιο, απο αντιπροσωπια.? Μηπως να τον πηγαινες πισω και να δοκιμαζες εναν ακομη.??


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάϊ 2018, 15:21:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δούλευε μια χαρά με τον νέο (γνήσιο) κατά καιρούς Χρήστο, οπότε τσαμπα τον άλλαξα, έχω κρατήσει και τον παλιο παντως, τον οποιο τον κουμπωσα στο βυσμα τις προαλλες μπας και δω τιποτα περιεργο, και πηγε η βελονα λιγο πριν την πρωτη παυλα, ενω το ωραιο ήταν ότι μου εδειξε δυο μπαρες σταθμη λαδιου (με το σενσορα ΕΞΩ απ το αυτοκινητο!). ..


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάϊ 2018, 15:48:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φισωμα σε Peugeot Planet 2000 για να εξασφαλιστει η ορθη λειτουργια του οργανου, σε 1η φαση τουλαχιστον.

Εαν βλεπεις στο διαγνωστικο ιδια θερμοκρασια με το καντραν, τοτε αλλος ειναι ο φταιχτης
Εαν διαγνωστικο δειχνει πχ 90° και καντραν παραμενει πιο κατω, τοτε δυσκολα τα πραγματα...

Αν και δε σε φοβαμαι, σε αλλα ποστ σου, εχω δει πως πιανουν τα χερια σου Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάϊ 2018, 17:17:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διαβάζει θερμοκρασία λαδιού το Planet 2000 από OBD2, σωστά?
Γιατί torque, dash command, κλπ που έχω στο κινητό δεν τη βλέπουν....

Όπως και να έχει, θα του κάνω αύριο ή μεθαύριο ένα τσεκ πρώτα, προτού το ανοίξω να δω μήπως έχει γυρίσει η βελόνα ή έχει κολλήσει κάτι. Στο 207 το δειχτάκι θερμοκρασίας νερού που ήταν σαν να μην παίρνει ρεύμα ξεκόλλησε από μόνο του (χωρίς να του βγάλω τη μπαταρία)...

Παθαίνουν διάφορα ρε γμτ όσο παλιώνουν...
Κοίτα εδώ τι κάνει ο τύπος!
https://www.youtube.com/watch?v=MHdX1q4B-J8


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Μάϊ 2018, 12:06:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
Παθαίνουν διάφορα ρε γμτ όσο παλιώνουν...
Κοίτα εδώ τι κάνει ο τύπος!
https://www.youtube.com/watch?v=MHdX1q4B-J8


Στο παλιό καντράν μου, το λευκό του XS, πριν βάλω από RC, είχα ακριβώς το ίδιο θέμα με εσένα στην θερμοκρασία νερού, και το είχαμε δει σε Peugeot Planet 2000 ότι ήταν εντάξει, απλά είχε θέμα το όργανο. Οπότε θερμοκρασία νερού διαβάζει 100%, για λαδιού ίσως να έχεις δίκιο, μία δοκιμή αρκεί!

Όταν επιχείρησα να το ανοίξω μόνος μου, για να φερω την βελόνα του νερού στη σωστή ένδειξη, η βελόνα κάθεται ακριβώς πάνω σε καρφίτσα από μοτεράκι, δεν έχει καθόλου αυτά τα γραναζακια που κάνει αυτός στο βίντεο. Οπότε πιθανολογω πως αυτά τα γραναζακια τα είχανε τα πρώτα μοντέλα προ πολυπλεξιας ή τουλάχιστον οι πολύ απλές εκδόσεις


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Μάϊ 2018, 13:10:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, φαίνεται η θερμοκρασία λαδιού στο pp22000/diagbox εφόσον έχεις αισθητήρα.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Μάϊ 2018, 18:08:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θενκ γιου, οπότε κουμπώνουμε και βλέπουμε, δεν θυμάμαι αν είχε τίποτα για calibration, πάντως θυμάμαι ότι στην εντολή να πάει all the way (τέρμα) το δειχτάκι του οργάνου, αυτό της θερμοκρασίας λαδιού δεν πήγαινε....

Τότε που μου είχες προτείνει να το ανοίξω με προσοχή το πάνελ των οργάνων δεν το έκανα μια κι έτυχε κι έφτιαξε μόνο του, αλλά δε θα το αποφύγω τελικά απ' ότι φαίνεται....


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Μάϊ 2018, 23:20:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christos_99 έγραψε:
Όταν επιχείρησα να το ανοίξω μόνος μου, για να φερω την βελόνα του νερού στη σωστή ένδειξη, η βελόνα κάθεται ακριβώς πάνω σε καρφίτσα από μοτεράκι, δεν έχει καθόλου αυτά τα γραναζακια που κάνει αυτός στο βίντεο. Οπότε πιθανολογω πως αυτά τα γραναζακια τα είχανε τα πρώτα μοντέλα προ πολυπλεξιας ή τουλάχιστον οι πολύ απλές εκδόσεις

Τα γραναζάκια φαίνεται να τα έχουν μόνο ταχύμετρο και στροφόμετρο, τα όργανα στάθμης καυσίμου και θερμοκρασίας φαίνεται να είναι πιο απλά...
Στο δικό σου ποιο ήταν το θέμα? Είχε γυρίσει το δειχτάκι σε λάθος θέση επάνω στον άξονά του?


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Μάϊ 2018, 22:46:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:

Στο δικό σου ποιο ήταν το θέμα? Είχε γυρίσει το δειχτάκι σε λάθος θέση επάνω στον άξονά του?


Ακριβώς, αν βγάλεις πόλο μπαταρίας και καμιά φορά στο κεντρικό κλείδωμα-ξεκλειδωμα κάνουν ένα calibration ολοι οι δείκτες στο καντράν. Εκεί την άκουγε ο δείκτης θερμοκρασίας νερού... είχε φτάσει σε σημείο να είμαι καλοκαίρι πορεία και να μην φτάνει ούτε 70 βαθμούς... Έτσι την ψηλιαστηκα και το φισωσαμε να δούμε τι συμβαίνει


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Μάϊ 2018, 01:36:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι εμένα αν βγάλω πόλο μπαταρίας τότε μόλις τον ξαναβάλω και δώσω ρεύμα, που πάνε όλοι οι δείχτες τέρμα κάτω, αυτός της θερμοκρασίας λαδιού κοπανάει με δύναμη στο στοπ, σαν να έπρεπε να είναι πιο ψηλά αλλά δεν είναι...

Δε μου φαίνεται καθόλου παράλογο να είναι αυτό.
Εντάξει, ηλίθια βλάβη, αλλά μια και τα ανοίγουμε και τα φτιάχνουμε μόνοι μας κάτι τέτοια στα κουβαδάκια μας, ας είναι...


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2018, 04:58:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νεότερα για το δείχτη θερμοκρασίας λαδιού...

Το μπρίζωσα στο κοντινότερο Planet 2000 για να τσεκάρω αν άλλα βλέπει ο εγκέφαλος κι άλλα δείχνε το όργανο (μπας και έχει στρίψει ο δείχτης επάνω στον άξονά του). Φτάσαμε στη σωστή οθόνη μέσα από το BSI menu, και:

1) Φαίνεται πως ό,τι διαβάζει ο σένσορας αυτό δείχνει και το όργανο, μόνο που σε καμία περίπτωση δεν είναι σωστό... Σε κάποια φάση βλέπαμε νερό = 96 και λάδι = 76 και μετά από λίγο νερό = 95 και λάδι = 54 (εκτός των άλλων, το λάδι κανονικά θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερη θερμοκρασία από το ψυκτικό).
2) Με το τεστ του Planet 2000 που πάει όποιος δείχτης επιλέξεις μέχρι το τέρμα της διαδρομής του και πίσω, αυτός της θερμοκρασίας λαδιού ήταν ο μόνος που πήγαινε μόνο μέχρι την παύλα μετά τους 90 βαθμούς (δηλ. δεν πάει πάνω από τα 2/3 της θεωρητικής του διαδρομής, και 110+ δε μπορεί να δείξει με τίποτα, σαν να υπάρχει κάποια διαρροή ρεύματος κάπου)...
3) Στάθμη λαδιού το Planet έγραφε 9%, με τα λάδια να είναι στα 6 με 7/10 στη βέργα

Τον σένσορα με τις 3 επαφές (για θερμοκρασία και στάθμη λαδιού) τον είχαμε αλλάξει με νέο πριν από κανα χρόνο, και έμοιαζε να έχει στρώσει αρχικά αλλά κάπου-κάπου η θερμοκρασία έδειχνε να πέφτει ξαφνικά πολύ (τελείως αφύσικο) και η στάθμη στην εκκίνηση στο γκαράζ ήταν πότε πότε στη μέση, πότε maximum, πότε minimum.

Πιθανώς να υπάρχει κάπου μια προβληματική επαφή ή κάποιου είδους βραχυκύκλωμα μεταξύ σένσορα και εγκεφάλου (το βύσμα που πάει στο σένσορα το καθάρισα με σπρέι επαφών αλλά δεν άλλαξε κάτι)... Το οποίο βέβαια δεν ξέρω αν εξηγεί και την περιορισμένη διαδρομή του δείχτη... Από κομπιουτεράδικο point of view είναι σαν να έχει "απο-καλιμπραριστεί" η μετατροπή του σήματος του σένσορα (αντίσταση μετράει άραγε?) σε τιμές θερμοκρασίας στον εγκέφαλο...
Όταν βάζεις μπροστά το πρωί το δειχτάκι πάει λίγο πάνω από την κάτω-κάτω παύλα, και όταν ζεσταθεί φτάνει σχεδόν μέχρι την παύλα που είναι πριν τους 90, και τέλος.
Rolling eyes




Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2018, 13:13:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα πρότεινα ένα βασικό έλεγχο στη καλωδίωση (συνέχεια, αντιστάσεις, τροφοδοσία κλπ) και μετά άλλον αισθητήρα. Αυτός που έβαλες ήταν OEM;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2018, 14:20:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, ΟΕΜ ήταν Κωνσταντίνε.
Έχω κρατήσει και τον παλιό (φωτό) για καμιά δοκιμή.
Κουμπώνοντας τον (εκτός αμαξιού προφανώς) σε κάποια φάση, μου έλεγε ότι η στάθμη των λαδιών είναι στην κάτω-κάτω παύλα... Ό,τι να 'ναι!




Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούλ 2018, 13:21:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνέχεια....

"Το και το" σε ένα γάτο ηλεκτρολόγο (που δυστυχώς είναι στην άλλη μεριά της Αθήνας), λέει μάλλον για πρόβλημα καλωδίωσης ακούγεται, αλλά δεν πας πρώτα να κάνεις μια αναβάθμιση λογισμικού της BSI σε ένα οποιοδήποτε επίσημο service Peugeot, να εξασφαλίσουμε ότι δεν έχει "πειραχτεί" κάτι, δεν είναι ακριβό, ένα 30άρι θα σου πάρουν, και ούτως ή άλλως καλό θα είναι να γίνει αν δεν έχεις το τελευταίο λογισμικό περασμένο.

Πάω σε ένα 5 λεπτά από τη δουλειά μου, δε μπορούσαν άμεσα, να κλείσουμε ραντεβού λένε. ΟΚ, να κλείσουμε. Κλείνουμε για 9 μέρες μετά (!!!). Πάω. Μου λένε "οφείλουμε να σας προειδοποιήσουμε ότι δεν πετυχαίνει πάντα η αναβάθμιση και υπάρχει πιθανότητα ο εγκέφαλος να πάθει ζημιά"
"Τι πιθανότητα, από τι να πάθει ζημιά αν του βάλετε το σωστό firmware?"
"Υπάρχει ένα 25-30% να μην το δεχτεί και να πρέπει να αλλαχτεί"
"Μάλιστα (κάνω το χαζό)... Και πόσο κάνει ν' αλλαχτεί?"
"Κάνα 1200άρι. Θέλετε να προχωρήσουμε?"
"ΦΥΣΙΚΑ και όχι!"

Τους είπα ότι αυτά έπρεπε να μου τα είχαν εξηγήσει όταν τους εξηγούσα τι ακριβώς θέλω και γιατί (από κοντά) και κλείναμε το ραντεβού, κι όχι να με έχουν να περιμένω 9 μέρες για να με ρωτήσουν αν θέλω να παίξω κορώνα γράμματα βασιζόμενος στο ότι αυτοί θα τα κάνουν όλα σωστά, κι έφυγα.

Mad Evil


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 6 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,121s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on