PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ενδειξη θερμοκρασίας
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nikolasr200 (Nikos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 18 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 38

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 21:03:42    Θέμα δημοσίευσης: Ενδειξη θερμοκρασίας Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα παιδια να ρωτήσω κάτι...
στο 207 rallye παρατηρησα σημερα το εξης..
ενω η θερμοκρασια ειχε φτασει κανονικα στους 90 περιπου, οταν εβρισκα ανοιχτο δροομο και ισα που ανοιγε λιγο η θερμοκρασια επεφτε στους 70-80 αναλογα του ποσο θα ηταν αυτο το ανοιγμα..
υποθετω πως δεν ειναι φυσιολογικη συμπεριφορα..οποτε τι να υποθεσω? αισθητηρας θερμοκρασιας? η κολλημενος ανοιχτος θερμοστατης?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vagelis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 07 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 46

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 21:40:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα φιλε μου. Θα σου πω την αποψη μου για πιθανα αιτια μιας και μολις εχθες ειχα μια συζητηση με εναν φιλο μηχανικο γνωστη των γαλλικων. Μου ελεγε λοιπον οτι πρεπει να κανουμε σχολαστικη συντήρηση στο σύστημα ψύξης δηλαδη καθε πεντε χρονια αλλαγή υγρων και σωστή εξαερωση. Μετα ψαχνουμε τις δυσλειτουργιες. Τωρα το δικο σου θέμα μου θυμίζει κολλημένο θερμοστάτη ο οποίος δεν μπορει να κλείσει καλα και δεν εχεις σωστες θερμοκρασίες στα υγρα σου. Το θερμικο σοκ στα μεταλλα δεν ειναι οτι καλυτερο. Οπότε προτείνω έλεγχο υγρων ψύξης βαλτο σε μια διαγνωση να δεις τι θερμοκρασιες δείχνει και μετα κοιτα θερμοστατη που ετσι και αλλιως αν τον αλλαξεις καλο του κανεις παρα κακο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 23:01:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το δικο μου GT δουλευει παντα απο 85 εως 93 με αλλαγμενο πριν ενα χρονο παραφλου και θερμοστατη.


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 01:20:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά μένει σε κανέναν σταθερος ο δείκτης της θερμοκρασίας σε ανοιχτό δρόμο ή πέφτει σε όσα την εχει ακούσει τελικά ο θερμοστατης??



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 256
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 07:41:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και εμενα μου πεφτει... Very happy


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 09:05:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα μενει σταθερος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mathanas 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 rallye 2009

Ένταξη: 08 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 343

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 09:16:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμενα μετα την αλλαγη θερμοστατη με το γνησιο μενει καρφωμενη οτι και να γινει οπως και παλιοτερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 10:11:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταλαβα, αλλαγη για να μας μενει σηκωμενος! Razz
Το ανεβοκατεβασμα της θερμοκρασιας δεν ειναι οτι καλυτερο για τα μεταλλα του κινητηρα, + του οτι οταν δουλευει με πιο χαμηλες θερμοκρασιες αυξανεται και η καταναλωση

mathanas έγραψε:
Εμενα μετα την αλλαγη θερμοστατη με το γνησιο μενει καρφωμενη οτι και να γινει οπως και παλιοτερα.
Γιατι λες με το γνησιο, δοκιμασες με του εμποριου και δε δουλεψε σωστά?



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 10:18:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δλδ σε ταξιδι ποσο ανεβοκατεβαίνει η θερμοκρασια νερου σε εσας που εχετε "προβλημα"?



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
driver7 (thanassis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 RC f/l

Ένταξη: 12 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 262

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 10:49:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ και 6 χρόνια πάει από 79-97 ανάλογα το πως κινείσαι...φυσιολογικό μου φαίνεται...
Σε όσους μένει σταθερό συνδέστε ένα διαγνωστικό απλό ενώ κινείστε και δείτε θερμοκρασίες...μένει όντως σταθερά 90 ή απλά το όργανο δείχνει έτσι? Δε μπορεί να είναι ακριβώς 90 είτε σταματημένος σε κίνηση είτε σε ανοιχτό δρόμο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 256
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 10:54:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω το υπολογίζω διαφορετικά. συνολικά παιζει μεταξύ 85 και 96 (οταν σταματαει μεσα σε κινηση) αλλα στο καντραν δεν φαινεται ανεβοκατεβασμα μονο στο τορκ. σε ταξίδι παραμένει στο 90.


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
driver7 (thanassis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 RC f/l

Ένταξη: 12 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 262

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 10:57:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφού στο τορκ δείχνει μεταβολές, οι μεταβολές υπάρχουν (οπως είναι και λογικό), απλά το όργανο δεν τις δείχνει...
Σε ταξίδι σαφώς και είναι πιο σταθερή η θερμοκρασία αν πας και σταθερά (εμένα περίπου στους 85-87)...αν ξαφνικά από σταθερή 120 πατήσεις μέχρι 220 θα μείνει σταθερη?

Επίση,ς και το είχα ξαναγραψεί κάποια στιγμή, από τη δεύτερη ημέρα που είχα το αμάξι και μέσα στον πρωτό μήνα περίπου το είχα πάει σε 3 εξουσιοδοτημένα πεζό...μου είχε φανεί και μένα περίεργο...φυσιολογικότατο μου έλεγαν τότε όλοι...αφού είδα πως όλα βαίνουν καλώς, το άφησα σαν θέμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 10:59:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vagelis έγραψε:
Καλησπερα φιλε μου. Θα σου πω την αποψη μου για πιθανα αιτια μιας και μολις εχθες ειχα μια συζητηση με εναν φιλο μηχανικο γνωστη των γαλλικων. Μου ελεγε λοιπον οτι πρεπει να κανουμε σχολαστικη συντήρηση στο σύστημα ψύξης δηλαδη καθε πεντε χρονια αλλαγή υγρων και σωστή εξαερωση. Μετα ψαχνουμε τις δυσλειτουργιες. Τωρα το δικο σου θέμα μου θυμίζει κολλημένο θερμοστάτη ο οποίος δεν μπορει να κλείσει καλα και δεν εχεις σωστες θερμοκρασίες στα υγρα σου. Το θερμικο σοκ στα μεταλλα δεν ειναι οτι καλυτερο. Οπότε προτείνω έλεγχο υγρων ψύξης βαλτο σε μια διαγνωση να δεις τι θερμοκρασιες δείχνει και μετα κοιτα θερμοστατη που ετσι και αλλιως αν τον αλλαξεις καλο του κανεις παρα κακο.


Κολλημένος θερμοστάτης είναι. Μου είχε κολλήσει και εμένα ανοιχτος. Το θέμα είναι οτι αν βγάλεις μπαταρία μπορεί να κλείσει και να μην ξανα ανοίξει. Το έπαθα και αυτο πέρσυ το καλοκαίρι. Επίσης τον άλλαξα με γνήσιο (80€) αν θυμάμαι καλά και μετά απο 6-7μήνες πάλι κόλλησε...


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 11:00:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν βγείς Εθνική με 90-100km/h θα σου πάει τέρμα κάτω η θερμοκρασία...


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
driver7 (thanassis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 RC f/l

Ένταξη: 12 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 262

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 11:03:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άλλο το τέρμα κάτω και άλλο οι 80 βαθμοί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 13:17:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

driver7 έγραψε:
Εδώ και 6 χρόνια πάει από 79-97 ανάλογα το πως κινείσαι...φυσιολογικό μου φαίνεται...
Σε όσους μένει σταθερό συνδέστε ένα διαγνωστικό απλό ενώ κινείστε και δείτε θερμοκρασίες...μένει όντως σταθερά 90 ή απλά το όργανο δείχνει έτσι? Δε μπορεί να είναι ακριβώς 90 είτε σταματημένος σε κίνηση είτε σε ανοιχτό δρόμο...
Οντως κι εγω που εχω scangauge και τη βλεπω ψηφιακα, βλεπω 79-97 καιτην περισσοτερη ωρα εν κινησει καθεται περιπου στο 81. Απο το δεικτη δεν καταλαβαινεις διαφορα καθως σχεδον δεν κινειται παρα μονο οταν απο το 79 μπεις σε κινηση και παει 97. Σημαντικη βουτια στο δεικτη εχω δει δυο φορες στη ζωη του και πιστευω οφειλοταν σε παροδικη δυσλειτουργια.
Οποτε αν αυτο το ευρος 79-97 ειναι σωστο δεν εχουμε λογο να ανησυχουμε...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 14:00:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τη διαφορα αυτη τη βλεπετε μεσω obd ή μεσω οργανου? Αν δηλαδη ο δεικτης πεσει στο 80 εν κινησει στην εθνικη, σημαινει οτι εχει κολλησει ο θερμοστατης ή ειναι φυσιολογικο? Αντιστοιχα ειναι φυσιολογικο να περασει ο δεικτης τους 90 μεσα σε κινηση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 14:06:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμενα μου φενονται νορμαλ και τα 2 που λες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
driver7 (thanassis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 RC f/l

Ένταξη: 12 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 262

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 14:14:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαλλον φυσιολογικα και τα δυο...

Το παρακολουθω συνεχεια μεσω τορκ σε ταμπλετ που εχω βαλει μονιμα στο αυτοκινητο. Βλεπω δηλαδη ενδειξεις απο obd.
Ο,τι δειχνει το τορκ αντιστοιχη κινηση κανει και ο δεικτης.
Η συμπεριφορα απο την αρχη δεν εχει αλλαξει καθολου.
Το θεωρω νορμαλ οπως με διαβεβαιωσαν και στα εξουσιοδοτημενα.
Επισης το θεωρω νορμαλ να εχει τετοιες μεταβολες +-10 περιπου απο τους 90 αναλογα με τις συνθηκες κινησης.
Απο εκει και περα ελπιζω να ειναι οντως ετσι και να μην εχουμε τιποτα απροοπτα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mathanas 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 rallye 2009

Ένταξη: 08 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 343

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 14:25:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
Καταλαβα, αλλαγη για να μας μενει σηκωμενος! Razz
Το ανεβοκατεβασμα της θερμοκρασιας δεν ειναι οτι καλυτερο για τα μεταλλα του κινητηρα, + του οτι οταν δουλευει με πιο χαμηλες θερμοκρασιες αυξανεται και η καταναλωση

mathanas έγραψε:
Εμενα μετα την αλλαγη θερμοστατη με το γνησιο μενει καρφωμενη οτι και να γινει οπως και παλιοτερα.
Γιατι λες με το γνησιο, δοκιμασες με του εμποριου και δε δουλεψε σωστά?


Απλα το αναφερω οτι μπηκε ο γνησιος δε ξερω τι κανει με aftermarket. Παντως δε μπορει να φταιει το οργανο και με το θερμοστατη το παλιο ξαφνικα μια μερα να ανεβοκαταβαινε καθε φορα που σταματαγα ξεκιναγα απο 90 εως 80 και με το που μπηκε ο καινουργιος να μη κουνιεται η ενδειξη. Προφανως ο κατασκευαστης δε θελει να βλεπει ο οδηγος τις πολυ μικρες μεταβολες και γρηγορες που εχει το ψυκτικο υγρο και φαινονται στο διαγνωστικο που διαβαζει realtime. Οταν ομως βλεπεις το δεικτη να παιζει σημαινει οτι στη πραγματικοτητα ειναι πολυ μεγαλυτερες οι αυξομοιωσεις και πλεον τις δειχνει και το οργανο παρα την εκ κατασεκυης υστερηση ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 1 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4365s (PHP: 15% - SQL: 85%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on