PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μεγαλύτερες βαλβίδες 106 Rallye
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάρ 2017, 21:31:20    Θέμα δημοσίευσης: Μεγαλύτερες βαλβίδες 106 Rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα στην ομάδα, μιας και σύντομα σκοπεύω να κάνω γενική επισκευη στο αμάξι μου... Σκέφτομαι να κάνω το κεφαλάρι μου όπως ένα 206, μην πείτε πάρε ένα έτοιμο οι λόγοι αρκετοί που δεν θέλω!
Οπότε η απορία μου είναι η εξής, έχει τοποθετήσει κάνεις ή έστω να γνωρίζει αν οι βαλβίδες του 206 16v εισαγωγής και εξαγωγης ταιριάζουν στο καπάκι του 106; Φυσικά, με την ανάλογη κατεργασία στις έδρες και αν έχει κάποιο όφελος!


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάρ 2017, 12:53:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι εξαγωγης ειναι ιδιες.Οι εισαγωγης ειναι μεγαλυτερε αλλα υπαρχει διαφορα στους αυλους και στην εργοστασιακη επιφανεια των αυλων ( καλυτερη κατεργασια του 206, οποτε πρακτικα ενα γυαλισμα με το χερι ειναι αρκετο ).

Απο κει και περα υπαρχουν διαφορες στο σχημα του θαλαμου καυσης. Γιατί δεν θελεις κεφαλη 206;;



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάρ 2017, 14:27:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα ειχε πει ο Kane,πληρωστε για να μαθετε... Worthy

Παραπλησιο(ως προς το 60-70%) γινεται,ιδιο δεν θα γινει ποτε. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάρ 2017, 17:58:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Οι εξαγωγης ειναι ιδιες.Οι εισαγωγης ειναι μεγαλυτερε αλλα υπαρχει διαφορα στους αυλους και στην εργοστασιακη επιφανεια των αυλων ( καλυτερη κατεργασια του 206, οποτε πρακτικα ενα γυαλισμα με το χερι ειναι αρκετο ).

Απο κει και περα υπαρχουν διαφορες στο σχημα του θαλαμου καυσης. Γιατί δεν θελεις κεφαλη 206;;

Ο λόγος που δεν θέλω κεφαλή 206 είναι ότι η συμπίεση μαζί με τις τσέπες που θα γίνουν θα πέσει οριακα στο 10 αντί για 11+ που θέλω με την κεφαλή του 106...
Γνωριζω ότι υπάρχουν άλλα δεν ξέρω αν έχουν ακριβώς το ίδιο σχήμα σαν βαλβίδες έτσι ώστε να έχει την σωστή ροή αέρα...


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάρ 2017, 18:01:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Καλα ειχε πει ο Kane,πληρωστε για να μαθετε... Worthy

Παραπλησιο(ως προς το 60-70%) γινεται,ιδιο δεν θα γινει ποτε. Cool

Στέλιο, είμαι καιρό μέσα σε φόρουμ και σελίδες και πίστευα ότι είσαστε μια ομάδα εδώ για να βοηθάει ο ένας τον άλλον! Πράγμα που με την σημερινή σου απάντηση με άφησες αφωνω παρόλο τις αρκετές απαντήσεις που με έχεις δώσει στο φβ!


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάρ 2017, 20:45:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ομαδα ειμασταν-ειμαστε-και θα ειμαστε για πολυ καιρο ακομα για αυτους που θελουν να μας ακουσουν.
Και πιστευω οτι υπαρχου πολλοι εδω μεσα που ακουσαν και βγηκαν κερδισμενοι απο το τεχνικο υποβαθρο του PS Club που δημιουργηθηκε απο τα μελη του. Rolling eyes
Για αυτους που δεν θελουν να ακουσουν,οπως εγραψα(και πολυ σωστα ειχε πει ο Σταυρος),ας πληρωσουν για να μαθουν. Laughing

Εκτος και αν προσπαθεις να πεισεις(τους υπολοιπους) οτι δεν γνωριζεις τι εστί κεφαλη 206 για αυτο και η λογικη του να βελτιωσεις την ραλλισια σου αντι να αντικαταστησεις ολοκληρο το μοτερ με ενα jp4.

Στο τεχνικο κομματι εχει απειρα thread για τις κεφαλες,που αν τα διαβασεις,καταληγουν ολα στο ιδιο κοινο συμπερασμα.
Οπότε ή ο γιαλος ειναι στραβος ή στραβα αρμενιζουμε,που λενε... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάρ 2017, 20:54:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Ομαδα ειμασταν-ειμαστε-και θα ειμαστε για πολυ καιρο ακομα για αυτους που θελουν να μας ακουσουν.
Και πιστευω οτι υπαρχου πολλοι εδω μεσα που ακουσαν και βγηκαν κερδισμενοι απο το τεχνικο υποβαθρο του PS Club που δημιουργηθηκε απο τα μελη του. Rolling eyes
Για αυτους που δεν θελουν να ακουσουν,οπως εγραψα(και πολυ σωστα ειχε πει ο Σταυρος),ας πληρωσουν για να μαθουν. Laughing

Εκτος και αν προσπαθεις να πεισεις(τους υπολοιπους) οτι δεν γνωριζεις τι εστί κεφαλη 206 για αυτο και η λογικη του να βελτιωσεις την ραλλισια σου αντι να αντικαταστησεις ολοκληρο το μοτερ με ενα jp4.

Στο τεχνικο κομματι εχει απειρα thread για τις κεφαλες,που αν τα διαβασεις,καταληγουν ολα στο ιδιο κοινο συμπερασμα.
Οπότε ή ο γιαλος ειναι στραβος ή στραβα αρμενιζουμε,που λενε... Laughing Laughing Laughing

Στέλιο συμφωνώ απόλυτα μαζί σου έψαξα αλλά δεν βρήκα ακριβώς το θέμα που ήθελα να ρωτήσω!
Το να πάρω ένα 206/c2 και να το βάλω επάνω, ποιος με δίνει εγγύηση ότι θα είναι σωστό; θα πληρώσω 300-400€ και πάλι θα χρειαστεί άνοιγμα τσέπες Service κεφαλή και πάλι κλείσιμο οπότε πάμε στα 700€ σωστά;

Το ότι έχω βρει άπειρα θέματα που με βοήθησαν και σε μένα χωρίς να γράψω φυσικά και σας τιμάει αλλά εγώ εδώ ρώτησα ένα συγκεκριμένο θέμα... Γνωρίζω τα βασικά διότι τώρα ασχολούμαι πραγματικά με το μοτέρ αυτό σαν χόμπι και ψάχνω να βρω τις λύσεις


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάρ 2017, 22:59:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ερωτημα που εθεσες ως αρχικο,εχει απαντηθει πανω απο 5 φορες ξεχωριστα,απλά δεν το βρηκες...

Συνοψιζωντας,εχεις ενα αμαξι με 200.00 χλμ,με πιθανοτατα κλασμενα ελατηρια πιστονιων,οβαλ σαν πιστα Nascar και σιγουρα πολυ σκισιμο στην πλατη του μετα απο 20 χρονια...
Σκεφτεσαι να δωσεις καμια 500αρα για φτιαγμενη κεφαλη(ισως και λιγα βαζω),σε ενα μπλοκ που ειναι κατα 80-85% για πεταμα.
Στα 500,θα εχεις χτισει μια προοπτικη για κεφαλη Χ ροης με μια εντελως σαπια βαση,οπότε δωρο-αδωρο...

Ενα μοτερ JP4 της προκοπης ξεκιναει απο 350-400 ευρω...
Εστω οτι ολα τα μεταλλα του κοστιζουν 300 ευρω.
Και άλλα 100-150 να δωσεις για τσεπες στα μαμα πιστονια του.
Με 700 ευρω ταβανι,εχεις μοτερ καινουργιο πρακτικα,με πολυ καλυτερη προοπτικη απο οποιοδηποτε ραλλισιο,που στα ιδια λεφτα φυσικα δεν θα ειναι καινουργιο απο μπλοκ ή η κεφαλη του θα αποδοσει εστω και κατι κοντα σε αυτο του JP4.

Και please,μην αναφερεις αυτην την χαζομαρα περι service κεφαλης που γραφει ο καθε ανιδεος(μην πω ηλιθιος) μιας και περαν του οτι οι συγκεκριμενες κεφαλες ουδεποτε εβγαζαν φθορα περα απο τσιμουχακια(20-30 ευρω κοστος ανταλλακτικου),η επισκευη κεφαλης ειναι κατι που εχει σταματησει να υφισταται ως παροχη εργασιων στην αυτοκινητοβιομηχανια εδω και 20 σιγουρα χρονια,εκτος και αν αναφερομαστε σε καμμενη φλαντζα,κλπ,κλπ.

Οπότε να το παμε παλι απο την αρχη το θεμα; Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Μάρ 2017, 23:41:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας απαντησω στην αρχικη μου ερωτηση, ακοαμ δεν βρηκα απαντηση αν γινει καλυτερο ή χειροτερο και αν αξιζει ο κοπος, διοτι δεν ξερω αν ειναι ακριβως ιδιες οι βαλβιδες, συγνωμηα λλα αργο να το πιασω σαν απαντηση, αν γινοταν θα ημουν ευγνωμονο αν τα λεγαμε λιγοτερα επιστημονικα Idea

Επειτα το μοτερ ακριβως τοσα λεει οτι εχει (αληθεια ψεματα, δεν το γνωριζω!)
Αφου δεν καιει σαν μ@μημενο λαδια για αυτο σκεφτομαι ενα ολικο rebuild!
Tωρα για το block, μοτερ που δεν καιει λαδια πως ειναι για πεταμα;;;

Τωρα παμε στο καυτο ερωτημα, αφου ειναι τοσο καλο το jp4 γιατι κανενας δεν το χρησιμοποιει; Δεν μπορω να βασιστω σε μια λογικη, εκτος αν δω κατι αντιστοιχο που στον λογο μου δεν εχω δει σε κανενα σαξοραλλο ατοφιο μοτερ φορεμενο!!!
Το set up που λες μας παει για φρεσκο μοτερ στα 1000ευρω οπου με τοσα βαζω 4 πιστονια και εκει αρχιζει το πανηγυρι, οποτε δεν το βλεπω ως πιο καλο προς την γνωμη μου παντα, ισως ειμαι και λαθος

Οσο για το service στο καπακι, ποιος θα κατσει να καθρισει εδρες βαλβιδες να τις στεγανωποισησει κτλ; δεν νομιζω να γινεται με 20-30 ή 50ευρω αυτη η δουλεια, αν μπορεις και εχεις τις ακρες σε στελνω αυριο το καπακι μου!!!


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 01:22:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να κλεινει το θεμα με τις βαλβιδες,οχι,δεν ειναι ιδιες στην εισαγωγη.Στην εξαγωγη ειναι ολοιδιες.
Σε σχεση με ενα μαμα J4,βαζωντας βαλβιδες απο JP4,ναι,γινεται καλυτερο αλλά οχι καλυτερο απο μαμα JP4.
Οσο και να το βελτιωσεις το J4,ποτε δεν φτανει σε ροη το JP4.
Νόμος αυτο και με την σφραγιδα απο τους καλυτερους μοτεριστες της Ευρωπης.

-Rebuild
Ενα μοτερ κατα την φαση του rebuild,το προβλημα δεν ειναι μονον το οβαλ των πιστονιων,ειναι και οι ανοχες/φθορα στον στροφαλο,στα εδρανα του στροφαλου,κλπ,κλπ...
Με oversize πιστονια καλυπτεις το οβαλ,τα υπολοιπα ομως παραμενουν(και κοστιζουν πολλα για να επισκευαστουν).

-Σφυρηλατα πιστονια
Βαλε πιστονια με ιδιους εκκεντροφορους σε οτι J4 θες,βαλε τους ιδιους εκκεντροφορους σε JP4 μοτερ με μαμα πιστονια και τσεπες για να χρονισεις,και μετα χτυπα το κεφαλι σου στον τοιχο που το JP4 ειναι πιο δυνατο,χωρις σφυρηλατα και με χαμηλοτερη συμπιεση.
Πληρωνοντας μαθαινεις...

-Service καπακι
Οι εδρες δεν ειναι κατι που κραταει επικαθησεις να χρειαζεται καθαρισμα ή να θελουν φλαντζοκολλα για να στεγανοποιησουν.
Οπότε μενουν μονον τα τσιμουχακια και τριψιμο βαλβιδων για την "επισκευη καπακιου" που λες...
Ρωτα τον δικο σου ποσο του χρεωνουν τα ρεκτιφιε για αυτο το πραγμα να κλαψεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 06:00:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σχετικά με το service κεφαλής (Sic Cool ), το έκανα πριν λίγο καιρό μόνος μου, στα πλαίσια σχετικού... project: μπλοκ - κεφαλή JP4, εκκεντροφόροι peugeot sport ( J4 ) και λοιπά απαραίτητα από τον J4.





Η αντικατάσταση στα τσιμουχάκια βαλβίδων είναι πολύ εύκολη. Όσο για το καθάρισμα θαλάμου καύσης, εδρών και βαλβίδων, γίνεται επίσης πανεύκολα και... διασκεδαστικά μπορώ να πω για έναν ερασιτέχνη με πραγματικά αστείο κόστος υλικών - εργαλείων.

To ίδιο σετάπ ( εκκεντροφόροι - πολυπετάλουδα) τα είχα πριν σε J4, οπότε καταλαβαίνεις έχω ζωντανό παράδειγμα σύγκρισης J4 με Jp4 Cool .
Ιδού και φορεμένος στο 106 μου:



Θα σου πρότεινα λοιπόν:
μπλοκ κεφαλή Jp4
Αν σκοπεύεις να μείνεις σε σχετικά ήπια προφίλ εκκεντροφόρων, χωρίς μεγάλα βυθίσματα δηλαδή, κρατάς τα πιστόνια του Jp4 ( θεωρώ ότι το μπλοκ είναι οκ από οβάλ και γενικά φθορά).
Aν σκοπεύεις να το αγριέψεις πολύ, περνάς πιστόνια σφυρίλατα ώστε να μπορέσεις να βάλεις μεγάλα βυθίσματα και να μην πέσει η συμπίεση.
Aν το υπάρχων μπλοκ είναι οκ, βάζεις απ ευθείας σφυρίλατα και μια κεφαλή Jp4.
Σε κάθε περίπτωση στην κεφαλή δεν θα χρειαστείς τίποτα άλλο εκτός από τα προαναφερθέντα (τσιμουχάκια - τρίψιμο εδρών - καθάρισμα) και ένα τρίψιμο (προαιρετικά ) με το χέρι στους αυλούς.
Για μένα ο μόνος ανασταλτικός παράγοντας στον Jp4 είναι ότι δεν μπορείς να βάλεις μεγάλα βυθίσματα εκκεντροφόρων, αν δεν θέλεις να αλλάξεις πιστόνια.



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 09:10:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή για να καταλάβω και συγνώμη που σας ζαλίζω...
Αν πάρω ένα σωστο μοτερακι c2/307/206 δεν γνωρίζω πιο είναι καλύτερο πραγματικά, και βαλω εκκεντρα ελατήρια εισαγωγή εξαγωγή βολαν από το ΤU5J4 θα είναι καλύτερο και πιο δυνατό από το Saxo;
Μελλοντικά το max που θα μπεί είναι τα catcams 743 ή τα Newman ph3... Μπαίνουν ή έχουν θέμα με την κεφαλή;

Υ.Γ για το μπλοκ ήξερα ότι είναι παντού ελαφρύτερο αλλά όχι καλύτερο ειλικρινά!


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 09:13:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τώρα για το καπάκι, αν εννοείς τον Σάκη με το 106 ό,τι καπάκι κάναμε και ρωτήσαμε όλα ήταν Αθήνα και εκεί το κάναμε κιόλας και για Service χωρίς ροϊκη μας ζήτησαν όλοι από 110-140€!


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 09:37:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όσο πιο οικογενειακό χαρακτήρα έχει το αμάξι - δότης τόσο το καλύτερο, με την λογική βεβαιότητα πάντα ότι ο οδηγός του οικογενειακού δεν έχει πολλές πιθανότητες να είναι.. καύτης και σιδεροφάγος Very happy .

Ακριβώς αυτό που έγραψες, ένα υβρίδιο ( όπως έχει επικρατήσει να το λέμε), δηλαδή:
Μπλοκ - κεφαλή JP4,
εκκεντροφόροι, ελατήρια βαλβίδων, καπελότα, ωστήρια, εισαγωγή, εξαγωγή, κάρτερ, καπάκια ιμάντα εκκεντροφόρων, βάσεις μηχανής , αισθητήρες και λοιπά ηλεκτρικά J4, (βολάν που αναφέρεις βάζεις και του JP4, είναι σαν του τρύφισου J4)

δίνει περισσότερη δύναμη και (για μένα σπουδαιότερο) καλύτερες καμπύλες από χαμηλά σε όλο το φάσμα από ένα αντίστοιχο J4.

Σχετικά με τα έξοδα, με κάπου 125 ευρώ αν θυμάμαι καλά παίρνεις ένα πλήρες σετ επισκευής μπλοκ - κεφαλής ( δηλαδή όλες τις φλάντζες, τσιμουχάκια βαλβίδων, φλάντζα κεφαλής κ.λ.π. ) για τον Jp4.

Για τους 743 δεν ξέρω να σου πω, αλλά από ότι είδα στα specs έχουν βύθισμα 10, οπότε λογικά αν δεν βρίσκουν, σίγουρα θα είναι πολύ οριακοί πιστεύω .



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 10:09:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

743 - 256 μοιρες, 10 βύθισμα, 1.55 & 1.9 βύθισμα βαλβίδας
Ph3 - 264 μοιρες, 10.15 βύθισμα, 1.8 βύθισμα βαλβίδας συμμετρικό...
Απλά με κάνει εντύπωση γιατί τα jp4 δεν είναι φλατ αλλά πομπε για αυτό ρώτησα και δεν έχω δει κάποιο με 10αριδες εκκεντροφορους με στοκ πιστόνια


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 13:38:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα βρισκουν λογικα.Ακομη και δεν βρισκουν το οριο ασφαλειας θα παραβιαζεται...



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 14:47:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνησιους Kent 51 τους παιρνει αφοβα,ακομα και με περιεργα χρονισματα.
Η διαφορα των 51 με τους 708/743 δεν ειναι και τοοοσο μεγαλη...

Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι ολοι εχουν κολλησει με τους 743 ενω ειναι ενα κλικ ηπιοτεροι απο τους παλιοτερους 708. Laughing Laughing Laughing
Ενημερωτικά παντως,ο Stessens μου ειχε πει να τσεκαρω διακενο(σε JP4) ωστε να υπαρχει τουλαχιστον 1mm clearance μεταξυ βαλβιδας και πιστονιου.

Περι κοστος ρεκτιφιε,λογικο ειναι να ζητανε παντου καπου κατω απο 150 ευρω...
Αφου ολα τα ρεκτιφιε υπολογιζουν πλανισμα,τριψιμο βαλβιδων και καθαρισμα αυλων/τσιμουχακια οπότε που το περιεργο;
Αν οντως εχει θεμα με τα τσιμουχακια,αλλάξτε τα μονοι σας και πληρωστε τα 30 ευρω που κοστιζουν.
Γενικα με τον Σακη εχετε ρεκορ μαλακiας,εχει ρεκτιφιε που κανουν εκπληκτικη δουλεια με ακομα χαμηλοτερο κοστολογιο στα μερη μας. Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 21:03:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
...
Συνοψιζωντας,εχεις ενα αμαξι με 200.00 χλμ,με πιθανοτατα κλασμενα ελατηρια πιστονιων,οβαλ σαν πιστα Nascar και σιγουρα πολυ σκισιμο στην πλατη του μετα απο 20 χρονια...
Σκεφτεσαι να δωσεις καμια 500αρα για φτιαγμενη κεφαλη(ισως και λιγα βαζω),σε ενα μπλοκ που ειναι κατα 80-85% για πεταμα.



Το μπλοκ γιατί να είναι για πέταμα; κάνουν οβάλ οι κύλινδροι σε αυτά τα χιλιόμετρα (200Κ+);;
Η καταλληλότητα ή μη του μπλοκ/ελατηρίων διαπιστώνεται με συμπιεσιομέτρηση, σωστά; Υπάρχουν επιπλέον έλεγχοι που υποδεικνύουν την κατάσταση τους;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 21:54:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι Billy,το συμπιεσομετρο δειχνει το πως στεγανοποιει,οχι απο που ειναι προβληματικη η στεγανοποιηση.
Το οβαλ ειναι λογικη φθορα,και στα συγκεκριμενα μοτερ εντονη.
Σε μοτερ ακομα και με 100.000 χλμ,το οβαλ μπορει να εχει γινει πανω απο τα ανεκτα επιπεδα και ο μονος τροπος να λυθει ειναι νεα χιτωνια ή oversize πιστονια.

Τα συγκεκριμενα μοτερ ομως περα απο το οβαλ(που πονανε),πονανε ακομα πιο εντονα και στα εδρανα του στροφαλου τους.
Εκει τα ραλλομοτερ ειναι συνηθως για πεταμα μιας και απο το εντονο στροφαρισμα και τα τριμεταλλικα κουζινετα,ο στροφαλος αποκτα φθορα,τα καβαλλετα καταπονουνται πολυ και ολα αυτα εχουν σαν αποτελεσμα χαμηλη πιεση λαδιου,προβληματικη λιπανση και ενα σωρο παρενεργειες.
Παρενεργειες που υπαρχουν σε ολα τα μοτερ βεβαια απλά στα 1600αρια ειναι πολυ πιο εντονα.

Εκει τα JP4 υπερτερουν κατα πολυ,γιατι ενα ραλλομοτερ σε μαμα μορφη στροφαρει 7μιση ενω ενα JP4 γυριζει 1000 στροφες κατω,μαλιστα με ελαφρυτερα κινουμενα μερη και καλυτερη λιπανση λογο αυξημενης πιεσης λαδιου απο το ιδιο το εργοστασιο.
Οπότε απο εκει προκυπτει οτι:
Αξιοπιστια/φθορα j4 vs jp4 -> Σημειωσατε 2
Αποδοση j4 vs jp4 -> Σημειωσατε παλι 2
Κοστος επισκευης j4 vs κοστος επισκευης jp4 -> Σημειωσατε για ακομα μια φορα 2

Οπότε με ποια λογικη να επιλεξει κανεις εναν j4,εκτος και αν προοριζεται για συγκεκριμενη αγωνιστικη χρηση ή καποια αλλη παραμετρο συλλεκτικης αξιας;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 22:50:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Γνησιους Kent 51 τους παιρνει αφοβα,ακομα και με περιεργα χρονισματα.
Η διαφορα των 51 με τους 708/743 δεν ειναι και τοοοσο μεγαλη...

Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι ολοι εχουν κολλησει με τους 743 ενω ειναι ενα κλικ ηπιοτεροι απο τους παλιοτερους 708. Laughing Laughing Laughing
Ενημερωτικά παντως,ο Stessens μου ειχε πει να τσεκαρω διακενο(σε JP4) ωστε να υπαρχει τουλαχιστον 1mm clearance μεταξυ βαλβιδας και πιστονιου.

Περι κοστος ρεκτιφιε,λογικο ειναι να ζητανε παντου καπου κατω απο 150 ευρω...
Αφου ολα τα ρεκτιφιε υπολογιζουν πλανισμα,τριψιμο βαλβιδων και καθαρισμα αυλων/τσιμουχακια οπότε που το περιεργο;
Αν οντως εχει θεμα με τα τσιμουχακια,αλλάξτε τα μονοι σας και πληρωστε τα 30 ευρω που κοστιζουν.
Γενικα με τον Σακη εχετε ρεκορ μαλακiας,εχει ρεκτιφιε που κανουν εκπληκτικη δουλεια με ακομα χαμηλοτερο κοστολογιο στα μερη μας. Rolling eyes

Για τα Kent δεν ξέρουνε το Valve lift όπου εκεί παίζει ρόλο ο εκκεντροφορος σύμφωνα με αυτά που έχουμε μιλήσει, αν τα έχω καταλάβει σωστά...
Επειτα τα 743 είναι σαφώς πιο δυνατά από 708 αποδεδειγμένα σε πολλά μοτέρ μιας και η ίδια η catcams τα δινει + 3-4hp!
Τώρα για τα ρεκτιφιέ που λες εκτός του γνωστού στην Κατερίνη πιο άλλο εμπιστεύεσαι που έχει Flow bench στην Θεσσαλονίκη να πάρουμε μια τιμή και από εκεί 😉
Πάντως του Σάκη, με τα ρεκόρ λαδακια οπως λες, δείχνει αρκετά καλά δείγματα για φουλ Stock motor ακόμα και στην φάση που είναι αρυθμιστο το αυτοκίνητο, με τα αποτελέσματα που φέρνει!


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1515s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on