Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
hlias303 Νέος χρήστης
Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2013, 10:36:47 Θέμα δημοσίευσης: kefali 206 h c4? |
|
|
καλημερα σε ολη τη παρεα!
το ραλακι μου λοιπον εχει φτασει στο αμιν αφου πλεον αν το πιεσεις πολυ πεταει τον διχτη λαδιου και τα κανει ολα μπανιο!
παμε τωρα στο θεμα μας φτιαχνω ενα αλο μοτερακι για να βαλω πανω και εχω μια απορια εχω ενα κληστο μοτερ 16β απο citroen c4 θα ηθελα να μου πιτε αν το καπακι του ειναι ιδιο με του 206 και αν αξιζει να βαλω αυτο το καπακι αντι του μαμα 106 ?!
ευχαριστω εκ των πρωτερον και συγνωμη για τα ορθογραφικα μου! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2013, 11:33:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ίδια είναι τα καπάκια 206-C4. Σε περίπτωση που πας για δύναμη με εκκεντροφόρους κλπ είναι καλύτερο ρο'ι'κά και με μεγαλυτερες βαλβίδες εισαγωγής το παραπάνω καπάκι από του saxorallou αλλά αν το βάλεις επάνω με τα έμβολα του saxorallou η συμπίεση πέυτει χαμηλά και πρέπει να βάλεις κι άλλα ελατήρια βαλβίδων γιατί είναι σχετικά μαλακά...
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
hlias303 Νέος χρήστης
Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2013, 14:17:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα ελατηρια απο το μαμα καπακι δεν τεριαζουν?
η συμπιεση δεν σωζεται με πλανισμα και φλατζα 206? αν γινετε με πλανισμα ποσο πλανισμα θελει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2013, 18:23:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bάλε τα ελατήρια από το rallye για εκκεντροφόρους μέχρι 10,5 βύθισμα, από εκεί και πάνω βαλβιδίζει ψηλά.
Χρειάζεται πού πλάνισμα (σφάξιμο) με αποτέλεσμα να χαλάσεις τον θάλαμο καύσης, δεν προτείνεται...
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
hlias303 Νέος χρήστης
Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2013, 19:36:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οποτε παει περιπατο αυτο το σχεδιο λογο κοστους πιστονιον!
αλη μια ερωτηση με το μπλοκ του c4 μπορω να κανω κατι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2013, 20:03:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί δεν φοράς το μοτέρ του C4 με εκκεντροφόρους/ελατήρια/πνεύμονα του 106?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος
Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2013, 20:03:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι δεν βαζεις ολο το μπλοκ με την κεφαλη του C4 και εκκεντρα απο rallye? Το C4 εχει καλυτερα πιστονια-ελαφρυτερες μπιελες απο του Rallye
Δεν ξερω βεβαια με τι εκκεντρα εχεις σκοπο να παιξεις η αν εχεις ηδη καποια εκκεντρα..
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2013, 20:32:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάλε το όπως είναι και βλέπεις, η γνώμη μου, Απλά βάλε την εισαγωγή και την εξαγωγή που ήδη έχεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
hlias303 Νέος χρήστης
Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2013, 00:52:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το μοτερ του c4 που εχω εχει χτυπησει μπιελα δυστυχος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
hlias303 Νέος χρήστης
Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2013, 18:39:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα η εισαγωγη τουrallye μπενει οπvw ειναι στο καπακι τοy c4? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2013, 19:46:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nai thelei mia extra bida nomizo alla mpainei |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|