PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Περί βελτίωσης 106 Rallye 16v

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nfx1587 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 17 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 149

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Φεβ 2010, 21:49:17    Θέμα δημοσίευσης: Περί βελτίωσης 106 Rallye 16v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με βάση τα παρακάτω (και ως αρχάριος σε tuning θέματα), έχω μερικές απορίες.

http://www.etuners.gr/?s=13&t=75

http://www.etuners.gr/?s=13&t=131

και ...

http://www.etuners.gr/?s=13&t=47

Σε ένα μαμά Rallye τα 0-100 έρχονται περίπου σε 8.5 δλ. Προφανώς κατόπιν βελτίωσης με κάποιο από τα πιο πάνω stage1/2, το αυτοκίνητο θα 'ανεβάζει' στροφές αρκετά πιο γρήγορα, αφού από ότι καταλαβαίνω, οι σχέσεις θα έχουν γινει πιο κοντές πρός όφελος της βελτίωσης της επιτάχυνσης. Πολύ καλό αυτό, δεν λέω. Αλλά..

α) Τι γίνεται σε μεγάλες ταχύτητες; Σύμφωνα με το dyno, στα 200km έχουμε 8085rpm! Το stock Rallye, στα 200km φτάνει πόσο - 6500-7000rpm; Αυτό που θέλω να πώ είναι πώς, μήπως κατόπιν βελτίωσης, το αυτοκίνητο θα είναι πλέον 'ακατάλληλο' για ταξίδι / μεγάλες αποστάσεις; Έχοντας οδηγήσει 1.400cc (8v) 106 Quiksilver, στα 190km φτάνει περίπου 6500rpm+. Τα 106 δεν έχουν και την καλύτερη μόνωση, οπότε ο θόρυβος από τον κινητήρα γίνεται ενοχλητικός από κάποιο σημείο και έπειτα..

β) Πώς γίνεται να εξασφαλίζεται η μακροβιότητα και η μηχανολογική ακεραιότητα του κινητήρα - όταν αυτός αναπροσαρμόζεται να μπορεί να στροφάρει στα 8000rpm;

Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
formulagloria (Makis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 Rallye

Ένταξη: 23 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 88
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2010, 00:56:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 106 έχει αρκετά καλές αντοχές σε νορμάλ συνθήκες.
Δηλαδή μαμίσιο το αυτοκίνητο (αν δεν το σκίζεις) όσο
γρήγορα και να το πηγαίνεις δεν θα παρουσιάσει προβλήματα. Wink

((Η ελεύθερη μετάφραση του "σκίζεις" είναι να το τρέχεις
όταν είναι κρύο, να το φτάνεις κόφτες συνέχεια, να μην το
συντηρείς και να περιμένεις μαγικά να δουλέψει...και αλλα τέτοια)).

Αυτό ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ πώς το αμάξι δεν μπορεί να πάει και παραπάνω.
Απλά εργοστασιακά αποφασίστηκε να έχει αυτές τις επιδόσεις. Wink

Αν αποφασίσεις να το βελτιώσεις...
Οσο αφορά τον θόρυβο...ΝΑΙ το αυτοκίνητο θα κάνει φασαρία αν
το βελτιώσεις και είναι πολύ λογικό να ακούγεται όχι μόνο η εξάτμιση
αλλα και ο κινητήρας..(ειδικά αν εχεις γκρουπ ν εξάτμιση, πρόγραμμα και
αγωνιστικό καταλύτη όπως εγώ το αμάξι είναι από θόρυβο α-α-αταξίδευτο) Laughing
Είναι μια θυσία στον βωμό της επιτάχυνσης, αλλά από την άλλη υπάρχουν
και πιο λογικές εξατμίσεις αν δεν θες την πολύ εντονη φασαρία.
Πάντως θόρυβος σίγουρα θα υπάρχει αυξημένος.

Τώρα όσο αφορά την αξιοπιστία...
Τα μέταλλα του αυτοκινήτου είναι αξιόπιστα ως ένα βαθμό.
Ανάλογα με την βελτίωση πέφτει και το προσδόκημο της ζωής τους,
αλλά αυτό έχει να κάνει και με τον μηχανικό και τις γνώσεις του.
Αν κάνει καλή δουλειά και εσύ δεν το οδηγείς με σκοπό να το
καταστρέψεις όλα θα πανε καλά..


..Formula Gloria Addict..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2010, 07:59:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σχετικά με το θόρυβο εγώ από εξάτμιση μόνο χταπόδι έχω βάλει.
Τα υπόλοιπα μαμά.
Ως αποτέλεσμα ο θόρυβος είναι σε πολύ ανεκτά πλαίσια.

Μηχανικά έχω φλάντζα, πρόγραμμα, έκκεντρα και σκούπα.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nfx1587 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 17 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 149

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάρ 2010, 20:48:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες guys

@Makis

Παράθεση:
((Η ελεύθερη μετάφραση του "σκίζεις" είναι να το τρέχεις
όταν είναι κρύο, να το φτάνεις κόφτες συνέχεια, να μην το
συντηρείς και να περιμένεις μαγικά να δουλέψει...και αλλα τέτοια)).


Αυτό δεν το κάνω, το προσέχω!

Παράθεση:
Αυτό ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ πώς το αμάξι δεν μπορεί να πάει και παραπάνω.
Απλά εργοστασιακά αποφασίστηκε να έχει αυτές τις επιδόσεις.


Είναι κάτι σαν τα Windows δηλαδή - όπως και αυτά σε default (εργοστασιακές) ρυθμίσεις σηκώνουν βελτίωση Smile

Παράθεση:
(ειδικά αν εχεις γκρουπ ν εξάτμιση, πρόγραμμα και
αγωνιστικό καταλύτη όπως εγώ το αμάξι είναι από θόρυβο α-α-αταξίδευτο) Είναι μια θυσία στον βωμό της επιτάχυνσης, αλλά από την άλλη υπάρχουν και πιο λογικές εξατμίσεις αν δεν θες την πολύ εντονη φασαρία.


Αυτό είναι ο 2ος λόγος για τον οποίο το 'σκέφτομαι' να μην βελτιώσω το αμάξι. Η γκρουπ ν εξάτμιση, όσο και να μου αρέσει οπτικά, δεν θέλω να ακούγομαι 3 τετράγωνα όταν θα περνάω από κάπου! Ξέρουμε μήπως καμία ποιοτική εναλλάκτικη εξάτμιση;

Παράθεση:
αγωνιστικό καταλύτη

Να υποθέσω ότι σε σχέση με τον κανονικό είναι πιο 'χαλαρός' με τους ρύπους - είναι νόμιμο αυτό; Πόσο παέι το μαλλί;

Παράθεση:
Τα μέταλλα του αυτοκινήτου είναι αξιόπιστα ως ένα βαθμό.
Ανάλογα με την βελτίωση πέφτει και το προσδόκημο της ζωής τους,
αλλά αυτό έχει να κάνει και με τον μηχανικό και τις γνώσεις του.
Αν κάνει καλή δουλειά ...


Το stage2 για 106 16v από etuners μου ακούγεται αρκετά 'δραστικό' (λόγω αλλαγής εκεντρ.). Το stage1 το έχει δοκιμάσει κανείς; Εντυπώσεις;

@Κωνσταντίνος
Παράθεση:
Μηχανικά έχω φλάντζα ...


Τι εννοείς μ αυτό - υπάρχουν πολλών ειδών φλάτζες; Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 07:20:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω φλάντζα απο 206 1.6 16v η οποία είναι πιο λεπτή από τη μαμά.
Ως αποτέλεσμα αναβαίνει λίγο η συμπίεση της μηχανής και βοηθά τις υπόλοιπες μετατροπές.

Όσον αφορά τον αγωνιστικό καταλύτη που αναφέρεις ναι είναι πιο ελέυθερος από τον μαμά. Το πόσο ελέυθερος είναι μετριέται ως 100άρης, 200άρης κλπ.΄Για τρίφυσα 106 (από το 2001 και μετά) μέχρι 200άρη είσαι οκ. Για παλαιότερα 106 και ο 100άρης είναι οκ. Με αυτά τα δεδομένα δεν υπάρχει πρόβλημα με κάρτα καυσαερίων.

Τιμές για αγωνιστικούς καταλύτες υπάρχουν διάφορες και θα έλεγα ξεκινούν από 200 ευρώ και πάνω.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 08:04:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η βελτιωση με τον θορυβο και την χρηστικοτητα παντως,δεν εχει καποια αμεση διασυνδεση... Wink

Μπορεις να κανεις εκκεντροφορατο μοτερ των 150 αλογων,χωρις θορυβο,με κανονικο ταξιδι και κοντο Κ/Π.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
nfx1587 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 17 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 149

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 08:38:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thanx Κώστα

Έχεις να μου συστήσεις καμία καλή μάρκα για sport καταλύτες. Να ρίξω μια ματιά.

Με τα μέχρι τώρα δεδομένα σκέφτομαι να περιορίσω τις βελτιώσεις μόνο σε καταλύτη και ελεύθερο φίλτρο (http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2772). Θα 'αντέξει' η μαμά εξάτμιση του Rallye ή δεν την γλιτώνω την αλλαγή;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nfx1587 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 17 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 149

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 08:49:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρεπιπτόντως, πρέπει να αλλάξω και ημάντα χρονισμού. Έχετε να μου συστήσετε κάποιο τεχνικό που να ξέρει κάνει αυτή τη δουλειά σωστά; Θέλω και ρύθμιση valves. Επίσης να γίνει σωστά...

Επίσης θα πρέπει η δουλειά να γίνει Σάββατο γιατί δουλεύω καθημερινές μέχρι αργά τώρα τελευταία.

Θοβάμαι να το πάω στην Peugeot της γειτονιάς μου. Άσε που θα με ξεσκίσουν στην τιμή.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 09:03:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ιμάντα χρονσισμού για ποιο λόγο να αλλάξεις ? Εκτός αν έχεις περάσει τα όρια των χιλιομέτρων που συνιστώνται ώστε να αλλάζουμε τον συγκεκριμένο ιμάντα Wink

Όσο για τον καταλύτη μπορείς να πάρεις έναν αγωνιστικό από παιδιά που πουλάνε εδώ μέσα σε λογικές τιμές και πιο κάτω απ' ότι κάνει καινούριος Smile

Τέλος, αντί για ελεύθερο φίλτρο, βάλε σκούπα και περισσότερο εισροή αέρα θα κερδίσεις και θα κ@@@νεις με τον θόρυβο Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nfx1587 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 17 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 149

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 09:20:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω 85000km οπότε θέλει αλλαγή. Θα τον είχα αλλάξει πιο πριν, αλλά δυστυχώς δεν ήμουν εγώ ο ιδιοκτήτης Rolling eyes

Όσο για την σκούπα, έχω ακούσει ότι μπορεί να είναι λίγο περίεργη στο σφίξιμο και μπορεί να σπάσει. Ποιες θεωρούνται καλές; Μόνο για Green έχω ακούσει, δεν υπάρχουν καλύτερες;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 09:45:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και η Simota καλή είναι Wink Δεν είναι σίγουρο ότι θα σπάσει αν δεν την δέσεις με βίδες μπροστά στη μετώπη γιατί με τη κίνηση της μηχανής, λογικό είναι Wink

Βρες μία μεταχειρισμένη με 70-80 ευρώ και είσαι μία χαρά. Μπορείς να την στερεώσεις χωρίς να την δέσεις με βίδες.

Δεν χρειάζεται να δώσεις ένα κάρο λεφτά και να πάρεις καινούρια. Εδώ μέσα όλο και κάτι θα βρεις Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 13:51:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nfx1587 έγραψε:
Έχω 85000km οπότε θέλει αλλαγή. Θα τον είχα αλλάξει πιο πριν, αλλά δυστυχώς δεν ήμουν εγώ ο ιδιοκτήτης Rolling eyes

Όσο για την σκούπα, έχω ακούσει ότι μπορεί να είναι λίγο περίεργη στο σφίξιμο και μπορεί να σπάσει. Ποιες θεωρούνται καλές; Μόνο για Green έχω ακούσει, δεν υπάρχουν καλύτερες;


Όπως λέει και ο Νικόλας αν δεν την δέσεις με βίδες μπροστά δεν θα σπάσει.

Αν θες βάζεις zip ties τα οποία θα αφήνουν μερική κίνηση χωρίς να σπάσει η σκούπα. Αν πας για σκούπα σου προτείνω φίλτρο Green. Αν θες δοκιμάζεις και το βαρελάκι που λέει ο Στέλιος (Pughell).

Για τον κινητήρα οπώς είπα και πιο πάνω δοκίμασε και τα μπεκ.

Για καταλύτες δεν μπορώ να σου προτείνω κάποιον γιατί δεν δοκίμασα ποτέ κανένα. Για μάρκες απλά γνωρίζω τους Americat & Twister.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nfx1587 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 17 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 149

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 20:01:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όσον αφορά τον 200άρι καταλύτη, αν το βάλω, θα χρειαστεί να αλλάξω τελικό/καζανάκι (φοράει μαμά); Εννοείται πώς αν βάλω καταλύτη, θα βάλω και σκούπα π.χ.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270538012685

Φέρνει κανείς Green στην Ελλάδα; Από τιμές τι παίζει (για καινούργια μιλάω...)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 20:20:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχοντας περασει 3 τετοια μοτερ απο τα χερια μου εκ των οποιων τα δυο σε αγωνιστικη μορφη, αυτο που εχω να σου πω ειναι πως πρεπει ο μηχανικος να ειναι πολυ μαλ**ας για να σπασει το μοτερ του αυτοκινητου σου.
Σε εργοστασιακη μορφη ειδικα το αυτοκινητο με λιγο σεβασμο σε χρηση και σε συντηρηση δεν προκειται να παθει τιποτα απολυτως.
Το βολτισιο μου 106 με 170.000 χλμ τραβουσε το αγωνιστικο, εκανε δοκιμες επστρεφε αθηνα κ την επομενη μερα ηταν ετοιμο να με παει στη δουλεια μου.
Ολα αυτα χωρις να καψει σταγονιτσα λαδι.
Οσο για τις βελτιωσεις που αναφερεις, ενα μοτερ που το λιβανιζουμε στην Ελλαδα απο το 1997 μου φαινεται πολυ ακυρο να χαλασει μετα απο επεμβασεις αν γινουν απο ανθρωπο που ξερει.
Καπου τα εχουμε ξαναγραψει και ξαναγραψει και ξαναγραψει ολα αυτα . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . .. . . ..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nfx1587 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 17 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 149

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 20:35:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρκετά υποσχόμενο λοιπόν. Ρωτάω γιατί δεν έχω κάποιον 'γνωστό' και σχεδόν πάω στα τυφλά. Και η αλλαγή ιμάντα, δεν είναι αλλαγή λαδιού/φίλτρου κτλ που μπορεί να το κάνει ο καθένας. Για αυτό προσπαθώ να βρώ κάποιον ώστε να αποκλείσω αυτό το μικρό ενδεχόμενο να πέσω σε μ****α Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάρ 2010, 02:43:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nfx1587 έγραψε:
Αρκετά υποσχόμενο λοιπόν. Ρωτάω γιατί δεν έχω κάποιον 'γνωστό' και σχεδόν πάω στα τυφλά. Και η αλλαγή ιμάντα, δεν είναι αλλαγή λαδιού/φίλτρου κτλ που μπορεί να το κάνει ο καθένας. Για αυτό προσπαθώ να βρώ κάποιον ώστε να αποκλείσω αυτό το μικρό ενδεχόμενο να πέσω σε μ****α Confused

δεν πας στα τυφλα, οτι απορια υπαρχει την ρωτας χωρις αγχος και αν ξερουμε σου απανταμε. Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nfx1587 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 17 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 149

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάρ 2010, 07:39:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Παρεπιπτόντως, πρέπει να αλλάξω και ημάντα χρονισμού. Έχετε να μου συστήσετε κάποιο τεχνικό που να ξέρει κάνει αυτή τη δουλειά σωστά; Θέλω και ρύθμιση valves. Επίσης να γίνει σωστά...

Επίσης θα πρέπει η δουλειά να γίνει Σάββατο γιατί δουλεύω καθημερινές μέχρι αργά τώρα τελευταία.

Θοβάμαι να το πάω στην Peugeot της γειτονιάς μου. Άσε που θα με ξεσκίσουν στην τιμή.


Όποιος ξέρει κάτι, μου λέει... thanx
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιούν 2013, 00:47:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω εχω στο αμαξι αλλαγμενη ολη την εξαγωγη...(διχαλο, καταλυτη 200αρι, και τελικο group n). Επισης εχω σκουπα simota. Το αμαξι οταν εγινε η αλλαγη της εξαγωγης δεν εκανε και πολυ θορυβο...ηταν υποφερτος. Τωρα αφου εκανε καποια χιλιομετρα...και ειδικα σε ταξιδι σου παιρνει κυριολεκτικα το κεφαλι....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιούν 2013, 00:49:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ααα και επιπλεον να αναφερω οτι δεν εχω προγραμμα ακομα...Παρολα αυτα σκεφτομαι σοβαρα να βγαλω την group N , γιατι πολυ απλα σε ταξιδι δεν παλευεται ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1371s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on