Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 19:41:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με την αλλαγη καταλυτη θα δεις βελτιωση και μαλιστα καλη!!! Το θεμα ειναι οτι αυτο που κανει ουσιαστικα ο πιο ελευθερος καταλυτης ειναι να αφηνει τα καυσαερια να περνανε πιο "ανενοχλητα" (πιο αφιλτραριστα), με αποτελεσμα να αυξανονται οι ρυποι!!! Περιμενε να δουμε τα αποτελεματα της καρτας καυσαεριων του George4 που εβαλε ελευθερο...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 19:46:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Με την αλλαγη καταλυτη θα δεις βελτιωση και μαλιστα καλη!!! Το θεμα ειναι οτι αυτο που κανει ουσιαστικα ο πιο ελευθερος καταλυτης ειναι να αφηνει τα καυσαερια να περνανε πιο "ανενοχλητα" (πιο αφιλτραριστα), με αποτελεσμα να αυξανονται οι ρυποι!!! Περιμενε να δουμε τα αποτελεματα της καρτας καυσαεριων του George4 που εβαλε ελευθερο... |
Aν θυμαμαι καλα ο George4 εχει κ προγραμμα κ 2ον : δεν ειναι ολοι οι ελευθεροι καταλυτες το ιδιο !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 19:53:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι Φιλιππε, εχει και προγραμμα και μεγαλυτερης διαμετρου σωληνα και 94 "πειραγμενα" αλογα!!! Αν βγαζει αυτος καρτα τοτε εμεις βγαζουμε πολυ χαλαρα!!! Ειπε βεβαια οτι εβαλε πολυ καλης ποιοτητας καταλυτη (και τον πληρωσε και τσουχτερα 350Ε), αλλα και παλι...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 19:56:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιζουν κ καταλυτες ΠΟΛΥ ποιοτικοι αλλα εντελως ελευθεροι ομως !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Απρ 2004, 00:15:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω να κάνω μια ερώτηση (για να επανέλθουμε και στο περιεχόμενο του τόπικ): όταν πέρασα την Devil μου στο αμάξι, το κενό ανάμεσα στη μπούκα και το κόψιμο του προφυλακτήρα ήταν σχεδόν ένα δάχτυλο (κι ούτε). Τώρα μετά από αρκετούς μήνες έχει αυξηθεί σε κοντά τρία δάκτυλα! Φαντάζομαι αυτό έγινε γιατί η καινούρια εξάτμιση είναι βαρύτερη από την εργοστασιακή (αλλά τόσο πολύ;). Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο; Μήπως να την κολλήσω καλύτερα και να μην εμπιστεύομαι τα δυο λάστιχα που την κρατάνε;
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Απρ 2004, 01:39:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Έχω να κάνω μια ερώτηση (για να επανέλθουμε και στο περιεχόμενο του τόπικ): όταν πέρασα την Devil μου στο αμάξι, το κενό ανάμεσα στη μπούκα και το κόψιμο του προφυλακτήρα ήταν σχεδόν ένα δάχτυλο (κι ούτε). Τώρα μετά από αρκετούς μήνες έχει αυξηθεί σε κοντά τρία δάκτυλα! Φαντάζομαι αυτό έγινε γιατί η καινούρια εξάτμιση είναι βαρύτερη από την εργοστασιακή (αλλά τόσο πολύ;). Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο; Μήπως να την κολλήσω καλύτερα και να μην εμπιστεύομαι τα δυο λάστιχα που την κρατάνε; |
Εγώ σου είπα για ποιο λόγο έγινε αυτό!!!
Καταρχήν δες μήπως αυτά τα δύο λάστιχα έχουν λασκάρει/ξεκολλήσει και γι' αυτό και πέφτει.
Πάντως δεν έχει αναφέρει κανένας τίποτα παρόμοιο!
Άντε πες να πέσει λίγο...3 δάκτυλα όμως?????? Δηλαδή αν έχεις body-kit με πίσω προφυλακτήρα να "αγκαλιάζει" την μπούκα, μετά θα έχεις παραπάνω θόρυβο εκτός από τον αρχικό της εξάτμισης, αφού θα βρίσκει η μπούκα μετά!!!!!
Δεν είναι φυσιολογικό πιστεύω.
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Απρ 2004, 09:50:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντωνη, αν θυμαμαι καλα η συγκεκριμενη Devil ηταν custom fit για 206 ετσι??? Αρα, δεν προκειται να εκανε λαθος ο εξατμισας στην κολληση των βασεων!!! Και αποτι θυμαμαι επισης, την εξατμιση την εβαλες εσυ...Για σηκωσε το παλι και κοιτα να δεις τι γινεται με τις βασεις και τα λαστιχα συγκρατησης και με την ενωση με τον υπολοιπο σωληνα!!! Να κολλησεις την εξατμιση ξεχασε το!!! Η εξατμιση πρεπει να εχει μια σχετικη ελευθερια να ταλαντωνεται...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Απρ 2004, 13:45:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Έχω να κάνω μια ερώτηση (για να επανέλθουμε και στο περιεχόμενο του τόπικ): όταν πέρασα την Devil μου στο αμάξι, το κενό ανάμεσα στη μπούκα και το κόψιμο του προφυλακτήρα ήταν σχεδόν ένα δάχτυλο (κι ούτε). Τώρα μετά από αρκετούς μήνες έχει αυξηθεί σε κοντά τρία δάκτυλα! Φαντάζομαι αυτό έγινε γιατί η καινούρια εξάτμιση είναι βαρύτερη από την εργοστασιακή (αλλά τόσο πολύ;). Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο; Μήπως να την κολλήσω καλύτερα και να μην εμπιστεύομαι τα δυο λάστιχα που την κρατάνε; |
Αν θες καλυτερη στηριξη βαλε και τριτη βαση το δοκιμασε ο sps και η εξατμιση εγινε βραχος.
Αλλιως πηγαινε να στην φερει λιγο ο εξατμισας και μενα η Sebring την πρωτη φορα κρεμασε λιγο αλλα μετα απο μια ρυθμιση εχει μεινει στην θεση της ενα χρονο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Απρ 2004, 18:50:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν βάλει και την 3η βάση τότε οι κραδασμοί που μεταφέρονται στο καζανάκι, που θα μεταφέρονται εφόσον θα είναι ακίνητο? Μήπως θα είναι χειρότερα και θα μένουνε στον κινητήρα από όπου και ξεκινάνε με αποτέλεσμα να κόψει καμιά βάση μηχανής? Από όσο ξέρω η ταλάντωση που κάνει το καζανάκι αρκετές φορές (πέρα δώθε, δώθε κείθε.. ) είναι για απόσβεση την ταλάντωσης του κινητήρος... Ελπίζω να καταλάβατε τί θέλω να πω!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|