PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ελαχιστοποίηση κατανάλωσης σε 207 THP 175HP

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
m@kis 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 RC Le Mans (2009)

Ένταξη: 02 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 92

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2012, 17:27:16    Θέμα δημοσίευσης: Ελαχιστοποίηση κατανάλωσης σε 207 THP 175HP Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα ανοίξω ένα λίγο περίεργο θέμα...

Λόγω της δουλειάς μου, κάνω 50 + 50 = 100km την ημέρα, όλα στην Α.Ο.

Υπάρχει δυνατότητα μέσω αναπρογραμματισμού ή και γραναζιού της 5ης να πετύχω μια καλύτερη κατανάλωση από αυτή των 7,5 - 8 λίτρων με πολύ προσεκτική οδήγηση?

Επίσης σε ποιο φάσμα στροφών το μοτέρ καίει πιο λίγο?

Το ξέρω ότι είναι περίεργο αυτό που ζητάω, περιμένω γνώμες - απόψεις και γιατί όχι και λύσεις, εκτός υγραερίου και πώλησης του αυτοκινήτου φυσικά...

Ευχαριστώ!


Η διαφορά μεταξύ ενός άντρα και ενός παιδιού είναι... τα παιχνίδια!

(Ayrton Senna)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2012, 20:25:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μου δυστηχως θελει πολυ γραψιμο και αναλυση για να σου δωσω να καταλαβεις απο μονος σου το τι σε συμφερει να κανεις...Rolling eyes

(ασχετο μεν γεγονος δε !!! αλλα το δικο μου σε χαλαρους ρυθμους παει απο κεραμωτη σε σερρες με 4.8 γενικο μεσο ορο καταναλωσης και περα απο αυτο ειναι στο "ποδι μου" το ποσο θα καψει) Και λεω αυτη τη διαδρομη γιατι δεν ειναι ουτε μια ευθεια που θα πας ποιο αργα απο την καθυστεριση για να γραψεις ενα ουτοπικο νουμερο καταναλωσης, (μπορεις να την εντοπισεις στο χαρτη, ανεβα-κατεβα βουνο, εχει και στροφες), αλλα ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα και σε αυτο που λεμε ανοικτο κυκλο διαδρομης.

Αυτο το παραδειγμα για να καταλαβεις οτι εχω μια μικρη ιδεα επι του θεματος και φυσικα σε καταλαβαινω...

Απο εκει και επειτα το "μυστικο" ειναι να βελτιωσεις σωστα το μοτερ σε συγκεκριμενα σημεια, ΟΧΙ πουσαρωντας το.
Αλλα με το να αφαιρεσεις καποια φρενα ιπποδυναμης, αυτο θα εχει ως αποτελεσμα να ανεβασεις το βαθμο αποδοσης του κινητηρα σου. Δηλαδη για την ηδια ποσοτητα βενζινης που θα τροφοδοτεις θα παρεγεις παραπανω εργο (δυναμη στην προκειμενη) με αποτελεσμα να πατας σημαντικα λιγοτερο γκαζι οταν θελεις να κινηθεις (οχι ντε και καλα αργα) αλλα νορμαλ και φυσιολογικα...

Το να βαλεις ενα μακρυτερο γραναζι ναι μεν ριχνεις τις στροφες λειτουργιας του κινητηρα αλλα του αλλαζεις τη σχεση φασματος αποδοσης κινητηρα και χλμ/ωρα με ενα τροπο που που για να εχει ουσια και σημασια πρεπει να γινει τελευταιο...


Το να βαλεις προγραμμα παλι δεν εχω αποψη, γιατι στο δικο μου (λεμαν εχω) δεν μπορεσα μεχρι στγμης να βαλω προγραμμα οποτε και δεν εχω την εμπειρια να κρινω αν εχει θετικα αποτελεσματα η οχι.

Και μην νομιζεις οτι το δικο μου δεν παει στο δρομο η το εχω κοψει.
Ισα ισα στο πρωτο πατημα (απο ρολαριστες πρωτες και 5000 στροφες) παει απο τα ηδια εως λιγο καλυτερα με ενα τελιως μαμα με προγραμμα.
Και λεω στο πρωτο πατημα, γιατι αν ζοριστουνε και τα δυο στην ηδια διαδρομη τοτε τα αποτελεσματα αλλαζουν.
Φυσικα μιας σε μια τετοια περιπτωση η καταναλωση παιρνει τη ανηφορα τα 4αρια και 5αρια τα ξεχνας και φλερταρεις εντονα με ενα ξερο δεκαρι Confused

Στο λεω αυτο για να ξερεις οτι αυτο το μοτερ εχει καταπληκτικη τεχνολογια πανω του,
αν ξερεις πως να τη χρησιμοποιησεις ολα θα ειναι υπερ σου.
Και Φυσικα για χαμηλη καταναλωση πρεπει να το οδηγεις "ατμοσφαιρικα"
δηλαδη την τουρμπηνα τελιως εκτος απο το παιχνηδι.
Πανω απο 2000 στροφες γιατι 1400-1600 εχουμε κριτικαλ ποιντ
και γενικα μη φοβασαι να σηκωνεις στροφες...
Πολλες φορα θα παρατηρησεις οτι ειναι καλυτερα λιγοτερο γκαζι και υψηλοτερες στροφες
παρα χαμηλοστροφη λειτουργια με περισοτερο γκαζι,
και καις παραπανω βενζινη και το καπνιζεις αδικα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
m@kis 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 RC Le Mans (2009)

Ένταξη: 02 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 92

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2012, 21:18:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρώτα από όλα σε ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση σου.

Όλα τα κατάλαβα και συμφωνώ, εκτός από το παρακάτω:

mechanic έγραψε:
Απο εκει και επειτα το "μυστικο" ειναι να βελτιωσεις σωστα το μοτερ σε συγκεκριμενα σημεια, ΟΧΙ πουσαρωντας το.
Αλλα με το να αφαιρεσεις καποια φρενα ιπποδυναμης, αυτο θα εχει ως αποτελεσμα να ανεβασεις το βαθμο αποδοσης του κινητηρα σου. Δηλαδη για την ηδια ποσοτητα βενζινης που θα τροφοδοτεις θα παρεγεις παραπανω εργο (δυναμη στην προκειμενη) με αποτελεσμα να πατας σημαντικα λιγοτερο γκαζι οταν θελεις να κινηθεις (οχι ντε και καλα αργα) αλλα νορμαλ και φυσιολογικα...


Δηλαδή εσύ τι έχεις κάνει - προτείνεις?

(Μέχρι στιγμής το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να βάζω το cruiser στα 100km/h και να πάω... δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο...)


Η διαφορά μεταξύ ενός άντρα και ενός παιδιού είναι... τα παιχνίδια!

(Ayrton Senna)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2012, 21:56:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

m@kis έγραψε:


(Μέχρι στιγμής το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να βάζω το cruiser στα 100km/h και να πάω... δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο...)

Δεν ειναι και οτι καλυτερο γιατι στις ανηφορες δινει μπολικο γκαζι και τουρμπζει,ενω στις κατηφορες κλεινει,αν το εκμεταλευτης με το ποδι σου αυτο να περνεις τα ευκολα χλμ στην κατηφορα και στην ανηφορα ας πεσεις και κατω απο τα 100 δεν τρεχει τπτ,αν εισαι με το ενα ματι στην στγμιαια καταναλωση και το αλλο στο δρομο θα πετυχης καλυτερα νουμερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
m@kis 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 RC Le Mans (2009)

Ένταξη: 02 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 92

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2012, 07:40:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

android έγραψε:
m@kis έγραψε:


(Μέχρι στιγμής το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να βάζω το cruiser στα 100km/h και να πάω... δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο...)

Δεν ειναι και οτι καλυτερο γιατι στις ανηφορες δινει μπολικο γκαζι και τουρμπζει,ενω στις κατηφορες κλεινει,αν το εκμεταλευτης με το ποδι σου αυτο να περνεις τα ευκολα χλμ στην κατηφορα και στην ανηφορα ας πεσεις και κατω απο τα 100 δεν τρεχει τπτ,αν εισαι με το ενα ματι στην στγμιαια καταναλωση και το αλλο στο δρομο θα πετυχης καλυτερα νουμερα.


Ισχύει... δεν έχεις και άδικο!

Άρα θα πρέπει να εκμεταλλευτώ την άπλα και τα ανέβα - κατέβα της Α.Ο. Razz


Η διαφορά μεταξύ ενός άντρα και ενός παιδιού είναι... τα παιχνίδια!

(Ayrton Senna)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spyros_rallye (SPYROS)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207 rallye

Ένταξη: 20 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 361

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Απρ 2013, 20:53:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θαναση, πως γινεται ενα λεμαν να καιει μεσο ορο 4,8? και σβηστο να το πηγαινεις δεν γινεται!Εχεις εξαρι ωραια αλλα ειναι πολυ λιγο... Exclamation πεσμας το τροπο..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Απρ 2013, 23:11:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

spyros_rallye έγραψε:
Θαναση, πως γινεται ενα λεμαν να καιει μεσο ορο 4,8? και σβηστο να το πηγαινεις δεν γινεται!Εχεις εξαρι ωραια αλλα ειναι πολυ λιγο... Exclamation πεσμας το τροπο..

To λεμάν 5αρι έχει, όπως όλα τα rc.
Εκτός κι αν μιλάμε για μη εργοστασιακές καταστάσεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Απρ 2013, 21:52:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η κατανάλωση είναι θέμα ροής οπου στα μαμά 150ρια ειδικά είναι γτπ.. Εαν ελευθερωθεί η ροή αυξάνεται η απόδοση κ πέφτει ανάλογα η κατανάλωση.. Το θέμα είναι οτι εαν ελευθερωθεί πολύ η ροή μετα έχουμε θέμα με στέγνωμα κ πυρακια στις 95ρες τις πλάκας κ γιαυτό φταίει οτι δεν έχουμε μαφ για να βλέπει η ecu κ να διορθώνει όσο μπορεί με τους μαμά χάρτες.. Οπότε μετά πάμε αλού..


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Απρ 2013, 22:06:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και για ποιο λογο τοτε η peugeot εφοδιασε τον 150αρη με τοσο σφικτη κατα τα λεγομενα εξαγωγη και μια στεγνη διαχειριση καυσιμου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
superbike1977 (Antonis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye 16V (2001)

Ένταξη: 20 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 26

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Απρ 2013, 22:08:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατ΄εμε ενας τροπος υπαρχει μιας και κανεις χιλιομετρα.Πας και βαζεις υγραεριο 5ης γενιας υγρου τυπου στον Μπιρμπο και οτι λιτρα καις σε βενζινη θα ειναι μετα υγραεριο +1 λιτρο παραπανω περιπου.Το κακο ειναι οτι στοιχιζει ακριβοτερα (1700 περιπου).Εννοειται οτι μιας και εισαι μοτερ αμεσου ψεκασμου και turbo η λυση αυτη ειναι μονοδρομος για να μην εχεις αλλα προβληματα.Το εχει ο father στο s3 ,3 χρονια τωρα και υποψην οτι ειναι αναβαθμισμενος στα 250 αλογα.Το συστημα ειναι φοβερο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spyros_rallye (SPYROS)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207 rallye

Ένταξη: 20 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 361

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Απρ 2013, 21:10:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Driver ///M έγραψε:

To λεμάν 5αρι έχει, όπως όλα τα rc.[/quote]

εχεις δικιο.. Thumb Left

Επιμενω ομως πως γινεται να εχεις μο 4,8?
Με ενδιαφερει γιατι καθε μερα κανω 90κμ για τη δουλεια και δεν εχω δει ποτε κατω απο 7,0!
με ραλλυ μαμα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1085s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on