Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
106PYRGOS (VASILIS) Μέλος

peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)
Ένταξη: 07 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 198 Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2012, 18:14:55 Θέμα δημοσίευσης: 106 rallye vs civic type r |
|
|
Πουλαω το δικο μου,εχω σχετικη αγγελια στις πωλησεις... κ σκεφτομαι για ταπερ...Ποια η γνωμη σας για το type r?Μιλαω για το προηγουμενο μοντελο το EP3 μοντελο 2005-06 facelift...Δεν ειναι ιδια κατηγορια με το rallye αλλα εχει κ αυτο πολυ καλο ατμοσφαιρικο κινητηρα κ στριβει καλα...Επειδη ακουω διαφορα το ταπερ στριβει καλυτερα κ ειναι πιο γρηγορο απο το rallye?...Υπαρχει καποιο σημειο που το type r πασχει κ εχει εμφανιση προβληματα?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2012, 18:35:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
- 1ο αρνητικο οτι ειναι 2000cc και εχει τεκμηριο
- 2ο αρνητικο ο Σαρακακης. εννοω ανταλλακτικα. φεξε μαη μου να φας τριφυλλι. μονο με μεταχειρισμενα απο αγγελιες... είχα το τελευταιο civic 1,8 το εδωσα πριν λιγους μηνες. για να ξαναπαρω rallye χαχαχα
- 3ο ψαξε να δεις τι παιζει με καταναλωση...
- 4o τα ανταλλακτικα μιας κ τα ανεφερερα, σαφως ακριβοτερα απο rallye.
- στριβει πολυ καλα ειναι παιχνιδιάρικο. το καλυτερο civic απο όλα οσα εχουν βγει..
- μοτερ με απιστευτες δυνατοτητες βελτιωσης. δε σπαει. δε χαλαει.
αν ξαναπαιρνα χοντα, θα ηταν το S2000. ο,τι καλυτερο εχει βγει απο ατμοσφαιρα, αλλά εκει θελει χερια για να στριψει;)
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106PYRGOS (VASILIS) Μέλος

peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)
Ένταξη: 07 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 198 Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2012, 19:35:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το 1ο που λες υπαρχει λυση ...Για το 2ο σιγουρα δεν βρισκεις ανταλλακτικα στο περιπτερο οπως στα σαξοραλλα αλλα εχουν κυκλοφορησει αρκετα κ αυτα...Για το 3ο θα του βαλω το υγραεριο απο το δικο μου αν δεν το πουλησω με το υγραεριο...Οπως κ να εχει θα του βαλω υγραεριο...Για το 4ο σιγουρα ετσι ειναι αλλα δε νομιζω οτι εχει τις ζημιες του rallye...Πιστευω αν παρω να μην το δωσω μετα για rallye παλι ...Αν κ τα ραλλακια μου αρεσουν πολυ.
 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την 106PYRGOS στις Τετ 20 Μάρ 2013, 19:03:14, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
groupN (Μπαμπης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 rallye 16v
Ένταξη: 18 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 252 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2012, 20:11:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω θα συμφωνησω με τον Αριστειδη στο τελευταιο που ειπε: ''δεν σπαει, δεν χαλαει" . το αμαξι ειναι εργαλειο, δεν συγκρινεται με τα ραλλακια. το σκεφτομουν και εγω παλαιοτερα να παρω και το εχω ψαξει (δυσκολες εποχες). αμα μπορεις παρτω Βασιλη μην το σκεφτεσαι. εχω μπει σε ενος φιλου μου που ειχε και αυτος ραλακι και μετα πηρε ταπερ, δεν το αλλαζει με τιποτα. απλα ολα εχουν το τιμημα τους, ακριβο στα ανταλλακτικα και στη βελτιωση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106PYRGOS (VASILIS) Μέλος

peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)
Ένταξη: 07 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 198 Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Νοέ 2012, 21:42:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οτι πληρωνεις παιρνεις συνηθως...Αν πουλησω το δικο μου,οχι οτι καιγομαι, θα δω τι θα κανω.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teo206GT (Θοδωρης) Μέλος

 peugeot 206 GT (2000) peugeot 207 rallye
Ένταξη: 01 Μάϊ 2011 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καισαριανη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Νοέ 2012, 22:28:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πως μπορεις να δηλωσεις ενα εργοστασιακο 2.000 σε 1600; Θελω κ εγω αν γινεται.
Αριστειδη εσυ εκανες τη καλυτερη κινηση. Κ εγω κοιταγα για type r αλλα τελικα εκατσα στο γαλλικο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Νοέ 2012, 02:01:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
groupN έγραψε: | εγω θα συμφωνησω με τον Αριστειδη στο τελευταιο που ειπε: ''δεν σπαει, δεν χαλαει" . το αμαξι ειναι εργαλειο, δεν συγκρινεται με τα ραλλακια. το σκεφτομουν και εγω παλαιοτερα να παρω και το εχω ψαξει (δυσκολες εποχες). αμα μπορεις παρτω Βασιλη μην το σκεφτεσαι. εχω μπει σε ενος φιλου μου που ειχε και αυτος ραλακι και μετα πηρε ταπερ, δεν το αλλαζει με τιποτα. απλα ολα εχουν το τιμημα τους, ακριβο στα ανταλλακτικα και στη βελτιωση |
Θα συμφωνησω σε ολα ΕΚΤΟΣ απ το τελευταιο..
Το EP3 βελτιωνεται απιστευτα ευκολα και παιρνει αλογα για πλακα!
Με λιγοτερο απο τριχιλιαρο εχεις κανει μοτερ που ξυριζει και μαλιστα χωρις stroker kit(Και δε μιλαμε για 15-20 αλογα,αλλα για μια 50αρα χωρις ιδρωτα)
Φιλε typeR με χιλια δαγκωτο! 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Νοέ 2012, 04:14:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | groupN έγραψε: | εγω θα συμφωνησω με τον Αριστειδη στο τελευταιο που ειπε: ''δεν σπαει, δεν χαλαει" . το αμαξι ειναι εργαλειο, δεν συγκρινεται με τα ραλλακια. το σκεφτομουν και εγω παλαιοτερα να παρω και το εχω ψαξει (δυσκολες εποχες). αμα μπορεις παρτω Βασιλη μην το σκεφτεσαι. εχω μπει σε ενος φιλου μου που ειχε και αυτος ραλακι και μετα πηρε ταπερ, δεν το αλλαζει με τιποτα. απλα ολα εχουν το τιμημα τους, ακριβο στα ανταλλακτικα και στη βελτιωση |
Θα συμφωνησω σε ολα ΕΚΤΟΣ απ το τελευταιο..
Το EP3 βελτιωνεται απιστευτα ευκολα και παιρνει αλογα για πλακα!
Με λιγοτερο απο τριχιλιαρο εχεις κανει μοτερ που ξυριζει και μαλιστα χωρις stroker kit(Και δε μιλαμε για 15-20 αλογα,αλλα για μια 50αρα χωρις ιδρωτα)
Φιλε typeR με χιλια δαγκωτο!  |

Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Νοέ 2012, 08:36:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι λες ρε?εχεις ιδέα από γιαπωνέζικα?μια ολόσωμη εξατμηση ινβιντια κ μια εισαγωγή ιντζεν εφτασες τα 2000.κ βαλε κ έναν χοντατα πάνω κ να το 3χιλιαρο για 240 άλογα.ασε που το σασμαν τους εχει θέμα με τη 3η...
Όχι κ λίγα λεφτά για βελτίωση,κ φαντασου,αυτα είναι για πρώτο στάδιο.αν ασχοληθείς μετά να το βελτιώσεις με θολομπαρες,TEIN,σασμαν,χρεωκοπησες.
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Νοέ 2012, 11:23:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γγελη αμα μπεις σε κανενα αμερικανικο σαιτ με 3000ε εχεις παρει πολλαπλη εισαγωγης skunk 500$-πεταλουδα billet 70αρα 340$,εκκεντρα 2ο σταδιο με διπλα ελατηρια 1100$,πολλαπλη εξαγωγης 400$ μια απλη-καλη,ε να μην βαλεις και μια φλατζα κεφαλης για αυξηση συμπιεσης 170$????Τον προγραμματισμο τον αφηνω να αιωρειται
Και ολα αυτα σε δολλαρια που οκ θα ισοσταθμιστουν με τα μεταφορικα.Μονο το τελωνειο ειναι προβλημα..
Για το σασμαν,αμα λεμε οτι θελει βελτιωση του type-r το σασμαν,τοτε τα δικα μας πρεπει να τα πεταξουμε και να Ζμπρωχνουμε με τα ποδια σαν τους flinstones!! 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Νοέ 2012, 14:25:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη εχω οδηγησει για μεγαλο χρονικο διαστημα (δανεικο απο φιλο) το συγκεκριμενο, μπορω να πω πως και μαμα ειναι πολυ διασκεδαστικο αμαξι,με φοβερο ηχο, καταπληκτικη αισθηση κιβωτιου, λιγο υποστροφικο αν μπεις βιτεκ με στρημενο τιμονι (λογω σπινιαρισματος) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Νοέ 2012, 21:35:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Γγελη αμα μπεις σε κανενα αμερικανικο σαιτ με 3000ε εχεις παρει πολλαπλη εισαγωγης skunk 500$-πεταλουδα billet 70αρα 340$,εκκεντρα 2ο σταδιο με διπλα ελατηρια 1100$,πολλαπλη εξαγωγης 400$ μια απλη-καλη,ε να μην βαλεις και μια φλατζα κεφαλης για αυξηση συμπιεσης 170$????Τον προγραμματισμο τον αφηνω να αιωρειται
Και ολα αυτα σε δολλαρια που οκ θα ισοσταθμιστουν με τα μεταφορικα.Μονο το τελωνειο ειναι προβλημα..
Για το σασμαν,αμα λεμε οτι θελει βελτιωση του type-r το σασμαν,τοτε τα δικα μας πρεπει να τα πεταξουμε και να Ζμπρωχνουμε με τα ποδια σαν τους flinstones!!  |
εξατμηση δε θα βαλεις?μονο πολαπλη εξαγωγης???ασε που το 90% των αξεσουαρ,αν δεν ειναι japan ειναι κινα 
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
groupN (Μπαμπης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 rallye 16v
Ένταξη: 18 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 252 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Νοέ 2012, 01:02:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagos έγραψε: | Τι λες ρε?εχεις ιδέα από γιαπωνέζικα?μια ολόσωμη εξατμηση ινβιντια κ μια εισαγωγή ιντζεν εφτασες τα 2000.κ βαλε κ έναν χοντατα πάνω κ να το 3χιλιαρο για 240 άλογα.ασε που το σασμαν τους εχει θέμα με τη 3η...
Όχι κ λίγα λεφτά για βελτίωση,κ φαντασου,αυτα είναι για πρώτο στάδιο.αν ασχοληθείς μετά να το βελτιώσεις με θολομπαρες,TEIN,σασμαν,χρεωκοπησες. |
πες τα ρε Βαγγο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Νοέ 2012, 15:10:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alemao έγραψε: | - 3ο ψαξε να δεις τι παιζει με καταναλωση... | με 130km/h Εθνική κάτω απο 11lt/100km δεν πέφτει με τίποτα...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Νοέ 2012, 15:12:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="recife_rallye"] groupN έγραψε: | Το EP3 βελτιωνεται απιστευτα ευκολα και παιρνει αλογα για πλακα!
Με λιγοτερο απο τριχιλιαρο εχεις κανει μοτερ που ξυριζει και μαλιστα χωρις stroker kit(Και δε μιλαμε για 15-20 αλογα,αλλα για μια 50αρα χωρις ιδρωτα)
Φιλε typeR με χιλια δαγκωτο!  | για να παρεις 50άρα χωρίς ιδρώτα σε typeR πρεπει να ιδρώσεις πόλυ το 2012 μιας και θέλει επώνυμα πράγαματα
Ingen εισαγωγή, επωνύμο χταπόδι + εξάτμιση, Hondata = σύνολο κόστους πάνω απο 3000€
Τώρα αν δεν έχεις ιδρώσει θα να δώσεις 3.000€ το 2012...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Νοέ 2012, 15:13:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagos έγραψε: | Τι λες ρε?εχεις ιδέα από γιαπωνέζικα?μια ολόσωμη εξατμηση ινβιντια κ μια εισαγωγή ιντζεν εφτασες τα 2000.κ βαλε κ έναν χοντατα πάνω κ να το 3χιλιαρο για 240 άλογα.ασε που το σασμαν τους εχει θέμα με τη 3η...
Όχι κ λίγα λεφτά για βελτίωση,κ φαντασου,αυτα είναι για πρώτο στάδιο.αν ασχοληθείς μετά να το βελτιώσεις με θολομπαρες,TEIN,σασμαν,χρεωκοπησες. | Τώρα το διάβασα αυτο... 
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Νοέ 2012, 18:22:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι ρε καλλιτεχνες..μονο η injen εισαγωγη υπαρχει,δεν υπαρχει αλλη.....
Δεν θελω να παραθεσω λινκ για να μην διαφημισω,αλλα θα σας πω οτι ουτε η skunk ειναι κινεζικη,ουτε η blox,ουτε η dc sports,ουτε η mugen.
Aπλα εδω στην ελλαδα μας εχουν μαθει να πληρωνουμε χωρις λογο.
Y.Γ η invidia που λες βαγγελη ειναι 70ε πιο ακριβη απο αυτην που λεω εγω,δε θα κολλησουμε εκει.Για την υπολοιπη εξατμιση το ξεχασα,.Προσθεσε αλλα 400ε
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Νοέ 2012, 22:09:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν βαλες αυτα που λες λευτερη κ δε βαλεις επωνυμα κ δοκιμασμενα πραματα,κ ΚΥΡΙΩΣ σε ιαπωνα,τοτε τα αλογα που θα παρεις,με λιγοτερα λεφτα,θα ειναι ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ περισσοτερα,αλλα στο δρομο κ στη πραξη θα ειναι ψοφια κ το εχουμε δει πολλες φορες,σε αρκετα αυτοκινητα
κ περιμεντε να δειτε σε λιγο,γελιο που θα πεσει με τους 2 φιλους,ιδιοκτητες ταπερ το προηγουμενο κ το τελευταιο(2005 το ενα κ 2010 το καινουριο),που εχουν παρει πραματα για τουρμπισμα(βεβαια κ οι 2 θα κλαψουν σε δοκιμες με το δικο μου αλλα ειναι αλλο θεμα αυτο ).
οταν καποτε ελεγα σε εναν φιλο για τα K-sport 6pot,επεφτε να με φαει κ τωρα που ο φιλος του εφερε απο κινα ενα τουρμπο κιτ(για το παλιο ταπερ),ξαφνικα εγινε σουπερ κ να τον παιζεις απο το ποσο καλοφτιαγμενο ειναι... ηδη το αμαξι φοραει χοντατα,εισαγωγη εξατμηση,αλλα το κιτ ειχε μεχρι κ εξατμηση μεσα κ ολα αυτα με 1500 ευρω η προσδοκιες τους με μαμα μοτερ ειναι τα 400 αλογα..
τωρα παμε στοβν αλλον φιλο που,στο καινουριο χοντα,για τα ιδια πραγματα εδωσε 8000 ευρω(μαμα μοτερ κ αυτο).
κ ρωταω,πως σκ**α θα εχουν επαφη τα δυο αυτοκινητα,οταν το ενα φοραει χταποδι-εξατμηση απο εξατμησα που εχει φτιαξει χιλια δυο,κ το αλλο κινεζικα??
πως να συγκριθει η κινεζικη τουρμπινα Τ3,κ καλα παροχης οσο η 3071 με μια ΓΝΗΣΙΑ garrett 3076R??πως να συγκριθει το κινεζικο no name eternal με το external tis precision???κ πολλα αλλα...
υπαρχει περιπτωση να εχουν καμια επαφη?
επομενως blox tin αφηνουμε απεξω,κ την dc το ιδιο(ας ειναι καλα ο κεν μπλοκ ),η mugen ειναι αρκετα καλη αλλα δε ξερω κατα ποσο ειναι πιο φθηνη απο την injen 
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tammy (stamatis) Μέλος

Ένταξη: 12 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 187
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Νοέ 2012, 00:34:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τρελιαρη χθες ησουν ψαχνα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Νοέ 2012, 00:59:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαγγο ωραια και σωστα ολα αυτα που λες,αλλα δε νομιζω μια πολλαπλη εισαγωγης με 400ε,χταποδι με 400 και εκκεντρα με 1100ε να ειναι κινεζικα!!
Οπως παιρνεις μια κινεζικη τουρμπινα με 200ε και οχι με 700+ ετσι λοιπον και για να παρεις μια κινεζικη πολλαπλη εισαγωγης δε θα πληρωσεις 400ε αλλα 150
Νταξ δεν λεω οτι ειναι και spoon στην ποιοτητα αλλα μια χαρα ειναι και αυτα!
Τεσπα μην δυηλιζουμε το κουνουπι
Η ουσια ειναι πως το αμαξι αυτο για μενα ειναι απο τα πιο αξιοσεβαστα μπροστοκινητα χοντα που εχουν παραχθει ποτε,αν οχι το πιο αξιοσεβαστο..
Εγκρινω με χιλια 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|