PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Hybrid Air

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Φεβ 2013, 10:09:45    Θέμα δημοσίευσης: Hybrid Air Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 2016 αναμένεται να είναι έτοιμη για να περάσει σε αυτοκίνητα παραγωγής η τεχνολογία HYbrid Air της Peugeot. Όπως μαρτυρά και το όνομά της, συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης όχι με ηλεκτρικό μοτέρ αλλά με… αέρα. Όχι κοπανιστό, αλλά πεπιεσμένο.

Οι Γάλλοι θα επιδείξουν το υβριδικό σύστημα Hybrid Air στη Γενεύη πάνω στο νέο τους αστικό crossover 2008. Ο τρικύλινδρος 1.2 VTi συνδυάζεται με υδραυλικό μοτέρ, το οποίο λαμβάνει ενέργεια από πεπιεσμένο αέρα και συνδράμει κυρίως στην περίοδο της επιτάχυνσης και της εκκίνησης.

Το σύστημα περιλαμβάνει δεξαμενή με αέρα υπό πίεση, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από το αμάξωμα, στο κεντρικό τούνελ, και ένα υδραυλικό μοτέρ. Μία επιπλέον δεξαμενή αέρα χαμηλής πίεσης βρίσκεται στην εγκάρσια ράβδο cross-member της πίσω ανάρτησης. Ένα αυτόματο επικυκλικό κιβώτιο αντικαθιστά το μηχανικό κιβώτιο.

Τα μελλοντικά Hybrid Air της Peugeot θα έχουν τρεις τρόπους λειτουργίας: Air (δηλαδή μηδενικών ρύπων με το υδραυλικό μοτέρ), μόνο με το βενζινοκινητήρα ή σε συνδυασμό και των δύο. Στην πρώτη περίπτωση, η ενέργεια από τη δεξαμενή πεπιεσμένου αέρα κινεί το υδραυλικό μοτέρ, ενώ ο κινητήρας εσωτερικής καύσης βρίσκεται εκτός λειτουργίας. Η δεξαμενή πεπιεσμένου αέρα θα γεμίζει πολύ γρήγορα είτε κατά την επιβράδυνση είτε με ενέργεια από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ο στόχος της Peugeot όταν το 2008 HYbrid Air και τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας B φθάσουν στη γραμμή παραγωγής είναι να εμφανίζουν μέση κατανάλωση μόλις 2,9 lt/100km και εκπομπές CO2 στα 69g/km.






Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Manos206 
Moderator
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 02 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 860
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Φεβ 2013, 14:52:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επιτελους..! Μετα απο τοσα πειραματα να το δουμε στους δρομους..! Very happy


http://www.facebook.com/sarakinikorooms
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0925s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on