Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 20:00:42 Θέμα δημοσίευσης: Μείωση backpressure με χαμηλό κόστος;; |
|
|
Ερώτηση:
Μπορούμε σε δεδομένα καζανάκια που έχουν διάμετρο σωλήνας (είσοδο-έξοδο) πχ 50χιλιοστά να κόψουμε και να βάλουμε σωλήνες 60 χιλιοστά; Είναι αξιόπιστη η κοπή και μετά συγκοληση της σωλήνας εκεί που πιάνει το καζανάκι;
Ή είναι καλύτερα τη μεγάλη σωλήνα (πχ 60) να τη φέρουμε μέχρι το δεδομένο καζανάκι και να κάνουμε μια συστολή (60-50) σε πολύ μικρό μήκος, βεβαίως;
Επίσης, είναι αξιόπιστο σε δεδομένο τελικό καζανάκι με μία απόληξη να βάλουμε μια ακόμη; (δλδ τρύπημα και κόλληση άλλης μιας σωλήνας).
Σκοπός είναι η μείωση του backpressure με το μικρότερη δυνατό κόστος και να μην πετάξουμε τα μαμά καζανάκια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 22:48:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για πες το λιγο ποιο απλα σε παρακαλω, δεν μπορω να ακολουθησω τον ειρμο των σκεψεων σου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 09:48:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν καταλαβα σωστα λεει (θα το πω με παραδειγμα)
στην εξατμιση του 150αριου THP πχ να κρατησουμε τα καζανια οπως ειναι και να αλλαξουμε τις σωληνες και απο Φ50 να βαλουμε Φ60
αλλα εκει που θα ενωθει η Φ60 με το καζανακι να ανοιξουμε πιο πολυ την τρυπα στο καζανακι (για να ερθει να κολλησει σωστα)
μετα ρωταει αν μπορουμε να κρατησουμε τα καζανακια οπως ειναι αλλα να βαλουμε Φ60 σωληνες,απλως εκει που θα ενώνονται οι σωληνες με τα καζανια να τους στενεψουμε και απο 60 να τους κανουμε 50 για να κολλήσουν κανονικα στα καζανια( δηλ χωρις να μεγαλωσουμε την τρυπα των καζανιων)
και τελος ρωταει αν στο μονομπουκο τελικο μπορουμε να βαλουμε μια μπουκα ακομη ανοιγοντας μια τρυπα πανω στο τελικο διπλα απο την μαμα μπουκα
θα παω για μεταφραστης ο φουστης
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 11:03:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OXI |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 11:16:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexandros 207 Rallye έγραψε: | αν καταλαβα σωστα λεει (θα το πω με παραδειγμα)
στην εξατμιση του 150αριου THP πχ να κρατησουμε τα καζανια οπως ειναι και να αλλαξουμε τις σωληνες και απο Φ50 να βαλουμε Φ60
αλλα εκει που θα ενωθει η Φ60 με το καζανακι να ανοιξουμε πιο πολυ την τρυπα στο καζανακι (για να ερθει να κολλησει σωστα)
μετα ρωταει αν μπορουμε να κρατησουμε τα καζανακια οπως ειναι αλλα να βαλουμε Φ60 σωληνες,απλως εκει που θα ενώνονται οι σωληνες με τα καζανια να τους στενεψουμε και απο 60 να τους κανουμε 50 για να κολλήσουν κανονικα στα καζανια( δηλ χωρις να μεγαλωσουμε την τρυπα των καζανιων)
και τελος ρωταει αν στο μονομπουκο τελικο μπορουμε να βαλουμε μια μπουκα ακομη ανοιγοντας μια τρυπα πανω στο τελικο διπλα απο την μαμα μπουκα
θα παω για μεταφραστης ο φουστης |
Πανω που θα τα έγραφα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 11:39:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πιστευω φιλε πως δεν κανεις κατι ουσιαστικο με αυτες τις λυσεις....
αλλα θα σου απαντησει μαλλον ο Θανασης καλυτερα
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 11:50:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οτι γινεται πρακτικα-εργατικα γινεται.. το αποτελεσμα δεν ξερω ποιο θα ειναι... θα ειναι σαν να εχεις 60αρα εξατμιση-σωληνα με υπερβολικους πνιχτες στο μεσαιο και τελικο..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 16:02:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν καταλαβα καλα τι θελει να πει το παλικαρι,
οχι δεν γινεται κατι τετοιο.
Γινεται δηλαδη αλλα οχι μονο δεν θα κερδισεις αλλα θα χασεις.
Παντως με αφορη τη σκεψη του φιλου, θα ηθελα να αναφερω πως δεν μπορουμε να γενικολογησουμε οταν μιλαμε για ενα συστημα εξαγωγης.
Καθως επιλογες που για ενα μοτερ ειναι βελτιστες για ενα αλλο κινητηρα (ας ειναι και ηδια κυβικα) ειναι κακες και θα χασεις αντι να κερδισεις.
Ουτε σημαινει οτι αν παρουμε το τυπολογιο ανα χειρας και κανουμε μια ογκομετρικη μελετη θα εχουμε το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα.
Καθως στους κινητηρες ολα ειναι μια αλυσιδα, κανεις κατι εδω και επηραζεται (θετικα η αρνητικα) κατι αλλο παραπερα.
Δεν σας κινει την περιεργια που οι κατασκευαστες σπανια φτιαχνουν καλες εξατμισεις? (ενταξει εκτος απο οταν θελουν εσκιεμενα να κοψουν το μοτερ)
Δεν σημαινει οτι δεν ξερουν, αλλα κοστιζει σε χρημα η μελετη/κατασκευη/δοκιμες και εγκατασταση μιας state of the art εξατμισης. Για αυτο αλωστε και καλες εξατμισεις, εισαγωγες κτλ... κανουν σαν τελευταια λυση και οταν δεν εχουν καποιο αλλο ποιο φθηνο τροπο να δωσουν επιπλεον δυναμη στον κινητηρα τους.
Οποτε μπορειτε να εχετε μια εικονα του οτι για να φτιαξεις με δικα σου μεσα κατι που ο ηδιος ο κατασκευαστης δεν το εκανε, πρεπει να κατεχεις παρα πολυ καλα το αντικειμενο... και δυστηχως σε αυτο το θεμα λιγοι ειναι αυτοι που πραγματικα ξερουν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 16:58:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να κανω κι εγω μια ερωτηση(προς τον θαναση περισσοτερο).φοραω μαμα χταποδι απο σαξο και εχω βαλει μεγαλυτερο διχαλο το οποιο ειναι αν δεν κανω λαθος 43 χιλ και τελειωνει σε 54(εξωτερικα)με ολοκληρη 54 σωληνα.επειδη κανει σκαλοπατι τωρα λογω του οτι η πολλαπλη ειναι στενοτερη απο 43 χιλ αν την ανοιξω λιγο με το ντρεμελ ωστε να ερθει ομοιομορφα και να γινει ιδια διαμετρο με το δχαλο δεν θα ειναι καλυτερα απο οτι τωρα?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|