PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Backpressure? Χρειάζεται? Πώς λειτουργεί η εξαγωγή?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:00:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτήσω κάτι???
Τις κούρμπες τι τις έχουν για ομορφία..????
Τι συντονισμους και τέτοια.. Αμα βάλεις μια ευθεία σωλήνα λογικο
είναι να χάσεις..
Ο καλός ο εξατμισάς απο την κούρμπα φαίνεται και όχι απο
το μπουρί..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:08:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μην μπερδευεσαι.
Τις κούρμπες τις έχουν για να ακολουθεί το πάτωμα του αυτοκινήτου και να μην περισσευει από κάτω η σωλήνα τις εξάτμισης.
Το ιδανικό θα ήταν να είναι ευθεία.
Οι κούρμπες μόνο κακό κάκουν.
Ο καλός μάστορας φαίνεται όταν οι κούρμπες που κάνει (αναγκαστικά για να ακολουθήσει το πάτωμα του αυτοκινήτου και όχι φυσικά για καλήτερη απόδοση) είναι όσο το δυνατό πιο ομαλες χωρίς γωνιάσματα ή στενόματα της σωλήνας = όσο πιο ομαλή είναι η διαδρομή των καυσαερίων (που ιδανικά θα έπρεπε να είναι τελείως ευθεία) Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Δευ 29 Ιαν 2007, 15:12:01, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:11:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως λέω οτι η κούρπα είναι για να μειώσει την
απώλεια του μεσαίου.. ιδικά σε ένα αμάξι με μαμά συμπιεση.
Σε 106 αν δεν κάνω λάθος έτσι είναι..

Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:12:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εισαι σιγουρος γι'αυτο?


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:14:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

(Γιώργο...)
-> τσου Laughing
για το 106 δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω
πάντως το 106 του Λευτέρη με την εξάτμιση που έχει πάει σαν τρελό (σε σχέση με την προη΄γούμενη) και το τελικό μπήκε για να κόψει λίγο ο θόρυβος (και να "κοπούν" οι κοπές κλήσεων... Laughing Laughing Laughing )


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:46:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gr@lly έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι???
Τις κούρμπες τι τις έχουν για ομορφία..????
Τι συντονισμους και τέτοια.. Αμα βάλεις μια ευθεία σωλήνα λογικο
είναι να χάσεις..
Ο καλός ο εξατμισάς απο την κούρμπα φαίνεται και όχι απο
το μπουρί..

Shocked Stunned


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:54:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:58:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Pughell έγραψε:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Ο Γιαννης έχει κάνει κάτι τέτοιο στον κινητήρα 1.6 16V του ραλλυ και στο δικό του, μετά απόσο μου έχει πεί με πολλές δοκιμές
χρησιμοποιώντας κάποιους έτοιμους τύπους τους οποίους δέν έχω δει και τη θεωρητική (με τις όποιες προσεγγίσεις) απόδειξη δεν γνωρίζω για να διαπιστώσω την όποια ορθότητά τους.
Στην πράξη, με όσα μου έχει πει, φαίνεται να δουλεύουν.


Επειδη μαλλον μιλαμε για τον ιδιο Γιαννη,ο συγκεκριμενος δεν ηξερε οτι το μοτερ του φοραει εκκεντροφορο ρε και πιστευε οτι βγαζει τα αλογα στον κοφτη λογω του οτι εχει πολυ καλοσχεδιασμενη εξατμιση ρε!!! Laughing Laughing Laughing
Κατα τα αλλα ομως εχει αρκετα καλη επιγνωση της θεωριας της εξατμισης. Wink


Κάνεις κάποιο λάθος


Λαθος σχετικα με το ποιον Γιαννη λεω; Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 16:02:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gr@lly έγραψε:
Εγώ πάντως λέω οτι η κούρπα είναι για να μειώσει την
απώλεια του μεσαίου.. ιδικά σε ένα αμάξι με μαμά συμπιεση.
Σε 106 αν δεν κάνω λάθος έτσι είναι..

Laughing Laughing


Question Confused Τι σχέση έχει η συμπίεση με το μεσαίο σκεύος?

Απο το να λές μεχρι το ισχύει υπάρχει ένα κενο...

Τι επιχειρήματα έχεις φυσικώς αποδεχτα που ισχύει κάτι τέτοιο?

Οταν λές ''απώλεια'' του μεσαίου τί εννοείς?

Σε τί βοηθάει η ''κούρπα'' Shocked Question ?

Εχεις δει την εξάτμηση της πεζό σπόρ ?


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2008, 19:27:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξεθαψα αυτό το 1 χρόνου παλιό ποστ γιατι αφότου το διάβασα δεν ξέρω κατά ποσο η αναβάθμηση που ετοιμάζω του 206cc 1.6 16v με χταπόδι-διχαλο rally και υπόλοιπη εξάτμηση καινούρια θα βοηθήσει και σε ποιο σημείο (ολο το φασμα? χαμηλές? ) .

Αυτό το λέω γιατί ξερω πως η αντικατάσταση του μανησιου πλαστικου με χταπόδι ραλυ θεωρείται μονοδρομος αλλα αφότου διάβασα την θεωρία εδώ δεν καταλαβαινω πως δίνει τα άλογα, ειναι ποιο ελέυθερη? ναι αλλα εδώ μεσα μιλάτε για συντονισμουσ κτλ, και με κάνουν ολα αυτα να φοβάμαι μηπως και η νέα εξάτμηση που θα βάλω δεν συντονίζει καλα κτλ με αποτέλεσμα να χάσω σε επιδόσεις.

επίσης με το χταπόδι-διχαλο ραλλύ που θα βάλω γιατί δεν μπορώ να κρατήσω τον μαμα καταλύτη και μεσαίο και να αλλάξω μόνο το τελικό(που έχει προβλημα-τρύπιο)?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2008, 22:51:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
Ξεθαψα αυτό το 1 χρόνου παλιό ποστ γιατι αφότου το διάβασα δεν ξέρω κατά ποσο η αναβάθμηση που ετοιμάζω του 206cc 1.6 16v με χταπόδι-διχαλο rally και υπόλοιπη εξάτμηση καινούρια θα βοηθήσει και σε ποιο σημείο (ολο το φασμα? χαμηλές? ) .

Αυτό το λέω γιατί ξερω πως η αντικατάσταση του μανησιου πλαστικου με χταπόδι ραλυ θεωρείται μονοδρομος αλλα αφότου διάβασα την θεωρία εδώ δεν καταλαβαινω πως δίνει τα άλογα, ειναι ποιο ελέυθερη? ναι αλλα εδώ μεσα μιλάτε για συντονισμουσ κτλ, και με κάνουν ολα αυτα να φοβάμαι μηπως και η νέα εξάτμηση που θα βάλω δεν συντονίζει καλα κτλ με αποτέλεσμα να χάσω σε επιδόσεις.

επίσης με το χταπόδι-διχαλο ραλλύ που θα βάλω γιατί δεν μπορώ να κρατήσω τον μαμα καταλύτη και μεσαίο και να αλλάξω μόνο το τελικό(που έχει προβλημα-τρύπιο)?


Εχεις δίκιο,συνειδητά δεν έχω αναπτύξει εδώ σαφώς τη θεωρία που εφαρμόζεται κατα κόρον σε κάθε σοβαρή δουλειά(εργοστασιακή ή βελτιώσεων).

Μιά ιδέα ήθελα να δώσω.


Η πολλαπλή (χταπόδι) είναι ο ''μαέστρος'' των συντονισμών, τα άλλα απλά ακολουθούν γεμίζοντας ή διευρύνοντας τις ''νοτες'' και κατά συνέπεια το φάσμα του συντονισμού--->πλήρωσης--->ροπής του κινητήρα. Wink

Υπάρχουν πολλές λύσεις για τον κινητήρα σου ανάλογα πάντα με το τί θές και είσαι διατεθημένος να κάνεις, μία είναι αυτή που ανέφερες.

Γιατί βοηθάει?
1) Η κατασκευή έχει καλύτερη ροή
2) Η κατασκευή 4-2-1 δίνει 2 φάσματα κύριων(2 διαφορετικά μήκη, δύο διαφορετικές νότες) συντονισμών--->πιό γεμάτη ροπή στο φάσμα στροφών αλλά πιό χαμηλές τιμές και αισθητά χειρότερη ροή απότι ένα 4-->1.
3) Είναι σχεδιασμένο για τον σχεδόν ίδιο κινητήρα του ραλύ.
Το κύριο πρόβλημα για το μοτέρ σου έγκειται στη ρύθμιση της καύσης με τα νέα δεδομένα πλήρωσης στο θάλαμο.

Για όσους ανοιχτόμυαλους ενδιαφέρονται μπορούν να μελετήσουν το θέμα

Scientific design of exhaust and intake systems

Philip H. Smith
John C. Morrison.

Με γνώση βασικής φυσικής και μαθημτικών μπορεί να εξάγει και θεωρητικούς τύπους συναρτήσει διάφορων χαρακτηριστικών της μηχανής.
Ομως οι ακριβείς τύποι είναι πάντα απόροια πειραματικών δεδομένων λόγω της μεταβλητότητας των συνθηκών και της τρισδιάστατης ροής με μεταβλητή πυκνότητα(για την εξαγωγή) των καυσαερίων.

Φιλικά.


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2008, 15:51:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μαιστα... αρα θεωριτικά αλλάζω χταποδι (με διχαλο) και μπορώ να αφήσω μεσαίο και τελικό μαμα.. τυπικά προβλημα δεν θα υπάρχει..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2008, 20:23:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
μαιστα... αρα θεωριτικά αλλάζω χταποδι (με διχαλο) και μπορώ να αφήσω μεσαίο και τελικό μαμα.. τυπικά προβλημα δεν θα υπάρχει..


Είναι μια πολύ καλή, δοκιμασμένη και οικονομική λύση.

Το μεσαίο και τον καταλύτη πρέπει να τοποθετήσεις σε νέα θέση.
Μέτρα σε ένα εργοστασιακό ραλύ την απόσταση από το σημείο όπου γίνεται 2-->1 (ζουαν) μέχρι την αρχή του καταλύτη, εκεί βάλε τον δικό σου.
Εν συνεχεία την ίδια απόσταση μέχρι την αρχή του μεσαίου και πράξε ομοίως.
Μην ξεχάσεις την ορθη μεταφορά του αισθητήρα λ.
Ισως υπάρχει και διαφορα στους όγκους αλλά είναι μικρή η επίδρασή της.
Για το τελικό μη παιδευτείς πολύ ένα πεζό σπόρ από ραλύ θα κάνει δουλειά.

Αλλάζεις όμως τα δεδομένα στο θάλαμο καύσης και σίγουρα θα χριαστείς ρύθμιση στον ECU.

Μίλα με τον Στέλιο εδώ. www.carsinspections.com
¨Εχει ασχοληθεί και γνωρίζει την ECU σου.

Φιλικά


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούλ 2009, 18:35:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και λιγο καθυστερημενα (κατι σελιδες μετα Very happy )
να πω και εγω την ταπεινη μου γνωμη σχετικα με την αντιθλιψη κατα την ροη των καυσαεριων?
και κατ'επεκταση και την οποια επιλογη θελει να κανει καποιος
στην αλλαγη της εξατμισης του...

Το backpressure υπαρχει σε οποιον κινητηρα εσωτερικης καυσης και αν κοιταξετε.
τωρα γιατι σε καποια μοτερ αν ελευθερωσεις μια εξατμιση κερδιζεις σε δυναμη,
ενω σε καποια αλλα χανεις?
Γιατι εκει ευθυνεται το overlap και το φαινομενο της αδρανειας που παρουσιαζεται στη ροη των αεριων.
(νομιζω οτι στις προηγουμενες σελιδες το αναφερανε αυτο τα παιδια,
οποτε εγω θελω απλα να ανακεφαλαιωσω)
Με ποιο απλα λογια...
αν το μοτερ σας εχει απο ελαχιστο εως μηδενικο overlap μεταξυ των βαλβιδων του,
ελευθερωνετε αφοβα την εξατμιση σας και θα κερδισετε παντου
σε αποδωση (μαζι με θορυβο φυσικα Very happy )
μαλιστα σε καποιες περιπτωσεις εχουν δοκιμαστει και λυσεις περαν των καθιερωμενων που αποδωσανε (απροσμενα) παρα πολυ καλα !
(καποιοι φιλοι απο εδω μεσα ξερουν πολυ καλα τι εννοω Wink Very happy )

Αν απο την αλλη το μοτερ σας εχει ενα σεβαστο αριθμο μοιρων
και μαλιστα μεταβλητο χρονισμο κτλ...
τοτε το να επεμβεις στην εξατμιση ειναι ποιο πολυπλοκο
και σηκωνει και την αναλογη συζητηση.
(αν κινηθεις με το σκεπτικο οτι θελεις να κανεις το καλυτερο δυνατο για το μοτερ σου και να παρεις αξιοπιστη δυναμη)
τωρα η ερωτηση μου
(για να λυσουμε και τις αποριες του παιδιου που ρωταει)
ειναι, το αν και ποσο overlap εχει το μοτερ του... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 20:02:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει κανείς μετρήσει με πυρόμετρο τη διαφορά στις θερμοκρασίες καυσαερίων όταν προχωρά σε μεγαλύτερη/πιο ελεύθερη εξάτμιση που μειώνει το backpressure?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 22:50:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οταν εχεις σωστη εξατμιση, η θερμοκρασια θα πεσει τουλαχιστο 50 βαθμους κατω (στο μεσο ορο) μπορει και περισσοτερο αναλογα το μοτερ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 22:56:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
Οταν εχεις σωστη εξατμιση, η θερμοκρασια θα πεσει τουλαχιστο 50 βαθμους κατω (στο μεσο ορο) μπορει και περισσοτερο αναλογα το μοτερ

Ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε ελεύθερη εξάτμιση=βαβούρα Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 23:43:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παδιά διάβασα όλο το τόπικ κ συμπέρασμα δε βγαίνει με λεγόμενα με τις κούρμπες κ back presure. Τη μια λέτε λείες κ συνεχής επιφάνειες χωρίς μπλόκο πουθενά στην εξαγωγή κ την άλλη ζητάτε persure. Ο τύπος για τα μήκη κ τα πάχη των σωλήνων για να δουλέψει καταρχήν όλο το σύστημα της εξαγωγής είναι αυτός με ότι συνεπάγεται με τους συμβιβασμούς στην κατασκευή κ στην τοποθέτηση :
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=32449&start=0

Απο κει κ πέρα οι μόνες βελτιώσεις που μπορεί να κάνει κάποιος είναι το exup της Yamaha στις εξατμίσεις των μοτοσυκλετών της ή κ οι μεταβλητοί σωλήνες της honda. Δε βλέπω πουθενά καμιά βελτίωση όσο κ να αλλάζουμε τις κούρμπες ή να λειένουμε τις επιφάνειες. Είναι τόσο περιορισμένα τα πράγματα όσο περιορισμένο είναι κ το ωφέλιμο φάσμα στροφών του κινητήρα στο οποίο θέλουμε να παίξουμε.
Κάπου διάβασα σε ξένο site, μία ιδανική εξάτμιση κ χρυσή τομή ροπής/στροφαρίσματος, είναι η σταδιακή αλλαγή της διατομής του σωλήνα από το δίχαλο κ πίσω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Μάϊ 2011, 23:49:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kpsig έγραψε:
Έχει κανείς μετρήσει με πυρόμετρο τη διαφορά στις θερμοκρασίες καυσαερίων όταν προχωρά σε μεγαλύτερη/πιο ελεύθερη εξάτμιση που μειώνει το backpressure?


'Εχω μετρήσει σε μοτοσυκλέτα. Τεράστιες διαφορές, όσο κ η διαφορά στην ροπή από κλειστή σε ελεύθερη εξάτμιση. Τη μια κερδίζεις στις χαμηλές κ την άλλη στις ψηλές, χάνοντας τελείως το back presure ..κ την ησυχία σου. Είσαι αναγκασμένος να πατάς βαθιά το γκάζι στο πάτωμα για να πηγαίνεις κ κάνεις βαβούρα καίγοντας τσάμπα βενζίνη. Η εξάτμιση αδειάζει πολύ γρήγορα κ ελευθερώνει τα καυτά αέρια, έτσι οι θερμοκρασίες δεν ανεβαίνουν πάνω από 600-700 βαθμούς. Στην άλλη περίπτωση πάνε πάνω από 900.

Επίσης παίζει ρόλο το μέταλλο. Υπάρχουν εξατμίσεις τιτανίου στις μοτοσυκλέτες απ' ότι ξέρω που αποβάλουν στιγμιαία τις θερμοκρασίες, δεν πυρώνουν κ υπάρχουν απλοί χαλυβδοσωλήνες που κοκκινίζουν το βράδυ, κ καίνε τις βαλβίδες σε παρατεταμένο ταξίδι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 00:05:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εν μερη σμφωνω μαζι σου,
αλλα επειδη η διαφορα απο την θεωρια εως την πραξη ονομαζεται πραγματικοτητα, εσυ τι ακριβως ειναι αυτο που θελεις να μαθεις?

Θεωρητικα τι ειναι το backpressure?
η εχεις καποιο συγκεκριμενο μοτερ στα υπ'οψιν σου και θελεις να μαθεις αν ειναι καλο η οχι να εχει backpressure?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 5 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,5126s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on