Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 09:25:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε θέλω να μάθω τίποτα, απλά απάντησα στην ερώτηση. Κ επειδή οι πράξεις μερικών απέχουν όντως πολύ από την θεωρία μία απορία μου είναι γιατί εφόσον θέλουμε το χταπόδι να αποβάλει θερμοκρασίες το τυλίγουν με αμιαντοταινίες ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 11:44:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κανεις για διαφορους λογους, (σιγουρα οχι γιατι το κανουν και αλλοι )
επι της ουσιας το κανουμε οταν εχουμε τον καταλυτη απο κατω και οταν οδηγουμε με χαμηλα φορτια και ειδηκα σε κρυο καιρο τοτε ο καταλυτης ερχεται δυσκολα σε θερμοκρασια λειτουργιας, με αποτελεσμα να μην αποδιδει σωστα και να εχεις ανεβασμενους ρυπους, που σε οριακη μορφη θα εχεις αναμενο λαμπακι εκπομπων ρυπων.
απο την αλλη προσπαθουμε (για διαφορους λογους) να εχουμε οσο δυνατο χαμηλοτερη θερμοκρασια μεσα στο χωρο της μηχανης, το χταποδι και λειτουργει σαν θερμαντικο στοιχειο μεσα στο χωρο.
Τωρα για θεματα βαλβιδων εξαγωγης κτλ... πρεπει να εξηγησουμε διαφορα αλλα φαινομενα πριν φτασουμε εκει και να πουμε αν κανει διαφορα η οχι στην θερμοκρασιακη καταπονιση μερων του κινητηρα.
Τελος με το να το μονωσεις σου δινει ενα + οταν θελεις να φτιαξεις εξατμιση που να βασιζεται (η αποδοση της) στις θερμοκρασιακες διαστολες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 12:35:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σωστα αυτα που λεει ο mechanic ΑΛΛΑ εχω δει αλλες τοσες προτασεις-αποψεις που λενε να μην τυλιγουμε τα χταποδια που εχω μπερδευτει..
Οι λογοι για την μη καλυψη τους ειναι πχ οτι επειδη δεν μπορει να απαγει την θερμοτητα το ιδιο το χταποδι ανεβαζει θερμοκρασιες υψηλες που μπορει να το καταστρεψουν (μικροκαταγματα hairlinew fractures) , επισης προσωπικα αναρωτιεμαι, το χταποδι λειτουργει και ως ψυκτρα του κινητηρα κατα μια ενοια, αφου αποροφαει θεωριτικα θερμοτητα απο το μπλοκ του κινητηρα (και απο τα αερια εξαγωγης βεβαια) και τα απαγει στην ατμοσφαιρα (στον χωρο του κινητηρα δυστιχος) ετσι πιστευω οτι με ενα τυλιγμενο χταποδι η θερμοκρασια λαδιων του κινητηρα θα ειναι υψηλοτερη και επισης ενοειται η θερμοκρασια που θα παιρνουμε απο ενα πυρομετρο θα ειναι ανεβασμενη και αυτη με οτι αυτες οι αυξημενες θερμοκρασιες συνεπαγονται...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 13:54:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην μπερδευεσαι,
Το κυριοτερο μειονεκτημα που υπαρχει οταν τυλιγεις το χταποδι ειναι το οτι πιθανων να εχεις κρακ.
Βεβαια η ποιο σωστη κινηση ειναι να το μονωσεις μονο στα ησια κομματια του και οχι στις γωνιες που η θερμικη καταπονιση ειναι μεγαλυτερη.
Τωρα για την ψυξη του κινητηρα οχι...
μην περιμενεις απο ενα ατυλιχτο η τυλιγμενο χταποδι να σου κανει διαφορα...
Ισα ισα που ειναι πως να στο πω? σαν να εχεις μια θερμαστρα διπλα στον κινητηρα σου, και αν τυχον δεν εχει θερμοασπιδα η τυλιγμα τοτα ειναι χειροτερα μιας και μεταδιδει θερμοτητα σε οτι βρισκεται γυρω του.
ειδηκα στο φιλτρο λαδιου, που κανουμε ολοκληρη κουβεντα πως να ψυχεται το λαδι, τη στιγμη που μολις μερικα εκατοστα μακρια του περναει αγωγος με 900 βαθμους κελσιου...
Αλλα και παλι το αν προκειται εκ των υστερων να το τυλιξεις η οχι εξαρταται απο το συνολο των περηφεριακων του κινητηρα σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 14:52:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | ειδηκα στο φιλτρο λαδιου, που κανουμε ολοκληρη κουβεντα πως να ψυχεται το λαδι, τη στιγμη που μολις μερικα εκατοστα μακρια του περναει αγωγος με 900 βαθμους κελσιου... |
Aυτό ακριβώς σκεφτόμουν χθες. Έχω γύρω στο μισό μέτρο ταινία, οπότε σκέφτομαι να τυλίξω μόνο το ένα πλοκάμι στο σημείο που περνάει δίπλα στο φίλτρο (γύρω στα 10cm μήκους δλδ).
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 15:13:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και αν τυληξεις μονο το ενα το οτι στον ενα αυλο εξοδου θα εχεις θερμοκρασιες μεγαλυτερες απο τους αλους δεν θα εχει καποια επιπτωση? στην ροη των αεριων κτλ?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 15:23:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | και αν τυληξεις μονο το ενα το οτι στον ενα αυλο εξοδου θα εχεις θερμοκρασιες μεγαλυτερες απο τους αλους δεν θα εχει καποια επιπτωση? στην ροη των αεριων κτλ? |
Για 10cm max μιλησα, όχι απ'την αρχή ως το τέλος!
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 17:01:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αντι να τυλιγεται τα χταποδια δεν δοκιμαζεται να προστατεψεται αλλα αντικειμενα?δυναμο,φιλτρο,καρτερ δλδ...υπαρχουν και αλλοι τροποι πολυ καλυτερη απο τη μαλ***α την αμιαντοταινια...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 18:12:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+1. Η αλήθεια είναι ότι το χταπόδι εκπέμπει μεγάλα θερμικά φορτία που "ανάβουν" το παγούρι, το αλουμινένιο ψυγείο,τον κορμό αλλά κ το ψυγείο λαδιού. Κανένας άλλος τρόπος δεν υπάρχει ? Σκέφτομαι για custom made προστατευτικά λαμαρινάκια σε διάφορα σημεία . Ή να βγάλω το χταπόδι κ να το πάω σε κανένα γατόνι εξατμισά να μου περάσει 2ους μονωτικούς σωλήνες που να καλύπτουν τους παλιούς αφήνοντας όμως ένα αυλάκι αέρα να περνάει ανάμεσά τους. Το έχω δει σε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες παραγωγής. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 20:37:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μονωστε μονον το κομματι που περναει κατω απο το καρτερ και αφηστε το υπολοιπο ως εχει...
Αν μπορειτε βαλτε και την εργοστασιακη θερμοπαγιδα και τερμα,δεν χρειαζεται τιποτα αλλο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|