PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Backpressure? Χρειάζεται? Πώς λειτουργεί η εξαγωγή?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 09:25:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε θέλω να μάθω τίποτα, απλά απάντησα στην ερώτηση. Κ επειδή οι πράξεις μερικών απέχουν όντως πολύ από την θεωρία μία απορία μου είναι γιατί εφόσον θέλουμε το χταπόδι να αποβάλει θερμοκρασίες το τυλίγουν με αμιαντοταινίες ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 11:44:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το κανεις για διαφορους λογους, (σιγουρα οχι γιατι το κανουν και αλλοι Very happy )
επι της ουσιας το κανουμε οταν εχουμε τον καταλυτη απο κατω και οταν οδηγουμε με χαμηλα φορτια και ειδηκα σε κρυο καιρο τοτε ο καταλυτης ερχεται δυσκολα σε θερμοκρασια λειτουργιας, με αποτελεσμα να μην αποδιδει σωστα και να εχεις ανεβασμενους ρυπους, που σε οριακη μορφη θα εχεις αναμενο λαμπακι εκπομπων ρυπων.

απο την αλλη προσπαθουμε (για διαφορους λογους) να εχουμε οσο δυνατο χαμηλοτερη θερμοκρασια μεσα στο χωρο της μηχανης, το χταποδι και λειτουργει σαν θερμαντικο στοιχειο μεσα στο χωρο.

Τωρα για θεματα βαλβιδων εξαγωγης κτλ... πρεπει να εξηγησουμε διαφορα αλλα φαινομενα πριν φτασουμε εκει και να πουμε αν κανει διαφορα η οχι στην θερμοκρασιακη καταπονιση μερων του κινητηρα.

Τελος με το να το μονωσεις σου δινει ενα + οταν θελεις να φτιαξεις εξατμιση που να βασιζεται (η αποδοση της) στις θερμοκρασιακες διαστολες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 12:35:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σωστα αυτα που λεει ο mechanic ΑΛΛΑ εχω δει αλλες τοσες προτασεις-αποψεις που λενε να μην τυλιγουμε τα χταποδια που εχω μπερδευτει..

Οι λογοι για την μη καλυψη τους ειναι πχ οτι επειδη δεν μπορει να απαγει την θερμοτητα το ιδιο το χταποδι ανεβαζει θερμοκρασιες υψηλες που μπορει να το καταστρεψουν (μικροκαταγματα hairlinew fractures) , επισης προσωπικα αναρωτιεμαι, το χταποδι λειτουργει και ως ψυκτρα του κινητηρα κατα μια ενοια, αφου αποροφαει θεωριτικα θερμοτητα απο το μπλοκ του κινητηρα (και απο τα αερια εξαγωγης βεβαια) και τα απαγει στην ατμοσφαιρα (στον χωρο του κινητηρα δυστιχος) ετσι πιστευω οτι με ενα τυλιγμενο χταποδι η θερμοκρασια λαδιων του κινητηρα θα ειναι υψηλοτερη και επισης ενοειται η θερμοκρασια που θα παιρνουμε απο ενα πυρομετρο θα ειναι ανεβασμενη και αυτη με οτι αυτες οι αυξημενες θερμοκρασιες συνεπαγονται...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 13:54:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην μπερδευεσαι,
Το κυριοτερο μειονεκτημα που υπαρχει οταν τυλιγεις το χταποδι ειναι το οτι πιθανων να εχεις κρακ.
Βεβαια η ποιο σωστη κινηση ειναι να το μονωσεις μονο στα ησια κομματια του και οχι στις γωνιες που η θερμικη καταπονιση ειναι μεγαλυτερη.

Τωρα για την ψυξη του κινητηρα Very happy οχι...
μην περιμενεις απο ενα ατυλιχτο η τυλιγμενο χταποδι να σου κανει διαφορα...
Ισα ισα που ειναι πως να στο πω? σαν να εχεις μια θερμαστρα διπλα στον κινητηρα σου, και αν τυχον δεν εχει θερμοασπιδα η τυλιγμα τοτα ειναι χειροτερα μιας και μεταδιδει θερμοτητα σε οτι βρισκεται γυρω του.
ειδηκα στο φιλτρο λαδιου, που κανουμε ολοκληρη κουβεντα πως να ψυχεται το λαδι, τη στιγμη που μολις μερικα εκατοστα μακρια του περναει αγωγος με 900 βαθμους κελσιου...

Αλλα και παλι το αν προκειται εκ των υστερων να το τυλιξεις η οχι εξαρταται απο το συνολο των περηφεριακων του κινητηρα σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 14:52:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
ειδηκα στο φιλτρο λαδιου, που κανουμε ολοκληρη κουβεντα πως να ψυχεται το λαδι, τη στιγμη που μολις μερικα εκατοστα μακρια του περναει αγωγος με 900 βαθμους κελσιου...


Aυτό ακριβώς σκεφτόμουν χθες. Έχω γύρω στο μισό μέτρο ταινία, οπότε σκέφτομαι να τυλίξω μόνο το ένα πλοκάμι στο σημείο που περνάει δίπλα στο φίλτρο (γύρω στα 10cm μήκους δλδ).


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 15:13:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και αν τυληξεις μονο το ενα το οτι στον ενα αυλο εξοδου θα εχεις θερμοκρασιες μεγαλυτερες απο τους αλους δεν θα εχει καποια επιπτωση? στην ροη των αεριων κτλ?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 15:23:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
και αν τυληξεις μονο το ενα το οτι στον ενα αυλο εξοδου θα εχεις θερμοκρασιες μεγαλυτερες απο τους αλους δεν θα εχει καποια επιπτωση? στην ροη των αεριων κτλ?


Για 10cm max μιλησα, όχι απ'την αρχή ως το τέλος!


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 17:01:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αντι να τυλιγεται τα χταποδια δεν δοκιμαζεται να προστατεψεται αλλα αντικειμενα?δυναμο,φιλτρο,καρτερ δλδ...υπαρχουν και αλλοι τροποι πολυ καλυτερη απο τη μαλ***α την αμιαντοταινια...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 18:12:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1. Η αλήθεια είναι ότι το χταπόδι εκπέμπει μεγάλα θερμικά φορτία που "ανάβουν" το παγούρι, το αλουμινένιο ψυγείο,τον κορμό αλλά κ το ψυγείο λαδιού. Κανένας άλλος τρόπος δεν υπάρχει ? Σκέφτομαι για custom made προστατευτικά λαμαρινάκια σε διάφορα σημεία Cool . Ή να βγάλω το χταπόδι κ να το πάω σε κανένα γατόνι εξατμισά να μου περάσει 2ους μονωτικούς σωλήνες που να καλύπτουν τους παλιούς αφήνοντας όμως ένα αυλάκι αέρα να περνάει ανάμεσά τους. Το έχω δει σε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες παραγωγής.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάϊ 2011, 20:37:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μονωστε μονον το κομματι που περναει κατω απο το καρτερ και αφηστε το υπολοιπο ως εχει...
Αν μπορειτε βαλτε και την εργοστασιακη θερμοπαγιδα και τερμα,δεν χρειαζεται τιποτα αλλο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
Σελίδα 6 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1441s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on