PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Backpressure? Χρειάζεται? Πώς λειτουργεί η εξαγωγή?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 10:50:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μητσο κουφαρι εχεις; Question
Εγω νομιζα οτι εχεις σκετο σωληνα... Confused
Με το σκετο κουφαρι ειναι παααρα πολυ χειροτερα. Wink Τα περασα και εμαθα και δεν μπορεις να φανταστεις τι μπορεις να παθεις. Sad
Να ξερεις οτι με το σκετο κουφαρι χανεις παααρα πολυ σε αποδοση,απλα κερδιζεις στιγμιαια σε αποκριση,που εξανεμιζεται στις επομενες 200-300 στροφες. Exclamation
Θα σου πω απο κοντα καποια στιγμη τι ακριβως γινεται...

Πανο απο οσο ξερω και εγω με το μηκος αλλαζεις τις στροφες.Με τον ογκο το φασμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 10:59:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μητσο κουφαρι εχεις; Question
Εγω νομιζα οτι εχεις σκετο σωληνα... Confused
Με το σκετο κουφαρι ειναι παααρα πολυ χειροτερα. Wink Τα περασα και εμαθα και δεν μπορεις να φανταστεις τι μπορεις να παθεις. Sad
Να ξερεις οτι με το σκετο κουφαρι χανεις παααρα πολυ σε αποδοση,απλα κερδιζεις στιγμιαια σε αποκριση,που εξανεμιζεται στις επομενες 200-300 στροφες. Exclamation
Θα σου πω απο κοντα καποια στιγμη τι ακριβως γινεται...

Πανο απο οσο ξερω και εγω με το μηκος αλλαζεις τις στροφες.Με τον ογκο το φασμα...


κουφάρι έχω ρε συ. Για πες μου τί μπορείς να πάθεις?


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:21:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εφελκυσμο(καλα το λεω;) της κεφαλης επαθα εγω... Sad Αυτο που παθαινουν τα τουρμπισια οταν σηκωσουν πολυ μεγαλη πιεση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:26:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εφελκυσμο χλωμο...
ο εφελκυσμος ειναι οταν το τραβας και απο τις δυο ακρες ταυτοχρονα και βλεπεις το αντικειμενο να ανοιγει....

το βλεπω καμια σχεση εξατμισης με κεφαλη σε θεωρητικο επιπεδο!
ισως καταστρεφοντας τελειως παλμους να δημιουργεις τασεις και κακες καυσεις που να καταστρεψουν αυλους εξαγωγης...αλλα ολο το καπακι?
δε το πιανω καθολου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:26:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτό που λες είναι τρομακτικό ρε συ. Μήπως το έπαθες από τίποτα άλλο? Rolling eyes
αλλά και με τις καύσεις μου δεν έχω πρόβλημα.μετά από 28000 χιλιόμετρα τα μπουζί μου είναι ολοκαίνουρια.
χρησιμοποιώ μόνο bp ultimate.


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την tsosmoulis στις Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:50:15, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:35:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το '' στενεμα '' στο Ζ ( το κοματι πριν το τελικο ) για να κραταει συμπιεση το χετε ακουσει-δει ?
τι νομιζετε?



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:57:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsosmoulis έγραψε:
αυτό που λες είναι τρομακτικό ρε συ. Μήπως το έπαθες από τίποτα άλλο?
αλλά και με τις καύσεις μου δεν έχω πρόβλημα.μετά από 28000 χιλιόμετρα τα μπουζί μου είναι ολοκαίνουρια.
χρησιμοποιώ μόνο bp ultimate.

Εδω ειναι το προβλημα...Δεν φαινεται καθολου ουτε σε μπουζι,ουτε σε τιποτα.Απλα και ωραια,μια μερα ειδα την θερμοκρασια να ανεβαινει κατακορυφα και πηγα αμεσως συνεργειο.
Η πλακα πια ειναι.Λαδια και νερα πετνακαθαρα. Shocked
Καταλαβες γιατι στο λεω; Confused


Το προβλημα δεν ηταν απο αλλου καθως ολα ειχαν ελεγχθει.Ακομα και τα μπουζονια ηταν σε καλη κατασταση.Με το που αλλαξα τον σωληνα,λυθηκαν ολα...Σταματησε να σκαει κιολας οπως εσκαζε(με σχεδον μισο μετρο φλογα).
Ευτυχως το επαθα στο πρωτο μοτερ μου και οχι σε αυτο... Confused Το καλο παντως ειναι οτι τα μοτερ μας ειναι αρκετα ανθεκτικα και συγκεκριμενα το παλιο μου που ειχε και καμια 80αρια χιλλιαδες χλμ επανω,δεν εδειξε να επαθε κατι γιατι ακομα και κατα την φαση του rebuild,ολα ηταν ενταξει και τα κρατησε ο μηχανικος για spare parts.
Off Topic

PHSYBORG έγραψε:
το '' στενεμα '' στο Ζ ( το κοματι πριν το τελικο ) για να κραταει συμπιεση το χετε ακουσει-δει ?
τι νομιζετε?

Τι να κραταει; Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 11:59:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι ηθελα κ ποσταρα!!!!! Exclamation Exclamation Exclamation



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 12:09:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια εξατμιση δεν μπορει να μεταβαλλει την στατικη συμπιεση ρε γιατρε μου,μην παρεξηγιεσαι... Smile
Δεν ειναι κακο,απλα ο καθε ασχετος εξατμισας λεει οτι παπαρια του κατεβει. Wink
Συγκεκριμενα το Ζ που λες υπαρχει σε πολλα εργοστασιακα κομματια απλα ειναι κατασκευαστικη ατελεια.Αν ηθελαν να αυξησουν την ροπη στις μεσαιες θα εβαζαν ενα μεγαλυτερο καζανι ή θα μειωναν την διατομη σε καποιο σημειο για να αυξησουν την ταχυτητα των καυσαεριων. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 12:21:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
tsosmoulis έγραψε:
αυτό που λες είναι τρομακτικό ρε συ. Μήπως το έπαθες από τίποτα άλλο?
αλλά και με τις καύσεις μου δεν έχω πρόβλημα.μετά από 28000 χιλιόμετρα τα μπουζί μου είναι ολοκαίνουρια.
χρησιμοποιώ μόνο bp ultimate.

Εδω ειναι το προβλημα...Δεν φαινεται καθολου ουτε σε μπουζι,ουτε σε τιποτα.Απλα και ωραια,μια μερα ειδα την θερμοκρασια να ανεβαινει κατακορυφα και πηγα αμεσως συνεργειο.
Η πλακα πια ειναι.Λαδια και νερα πετνακαθαρα. Shocked
Καταλαβες γιατι στο λεω; Confused


Το προβλημα δεν ηταν απο αλλου καθως ολα ειχαν ελεγχθει.Ακομα και τα μπουζονια ηταν σε καλη κατασταση.Με το που αλλαξα τον σωληνα,λυθηκαν ολα...Σταματησε να σκαει κιολας οπως εσκαζε(με σχεδον μισο μετρο φλογα).
Ευτυχως το επαθα στο πρωτο μοτερ μου και οχι σε αυτο... Confused Το καλο παντως ειναι οτι τα μοτερ μας ειναι αρκετα ανθεκτικα και συγκεκριμενα το παλιο μου που ειχε και καμια 80αρια χιλλιαδες χλμ επανω,δεν εδειξε να επαθε κατι γιατι ακομα και κατα την φαση του rebuild,ολα ηταν ενταξει και τα κρατησε ο μηχανικος για spare parts.
Off Topic

PHSYBORG έγραψε:
το '' στενεμα '' στο Ζ ( το κοματι πριν το τελικο ) για να κραταει συμπιεση το χετε ακουσει-δει ?
τι νομιζετε?

Τι να κραταει; Laughing Laughing Laughing


δεν ξέρω ρε συ Στελάρα...το θέμα είναι ότι αυτά που μου λες για φλόγες κτλ σε εμένα είναι φαινόμενα ανύπαρκτα...άντε που και που η group n να κάνει κανά ψιλομπαμ και τίποτα παραπάνω. Ξέρεις πόσο υπολογίζω την άποψή σου αλλά δυσκολεύομαι να το αντιληφθώ αυτό που μου λες.


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 12:54:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα,μην νομιζεις,και εμενα οταν το ειδε ο μηχανικος μου ειχε και εναν αλλον φιλο του μαζι πολυ σχετικο με το "αθλημα" και κουφαθηκαν και οι δυο... Shocked Δεν τους ειχε ξανατυχει κατι τετοιο... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 13:02:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Με την σημερινη τεχνολογια καταλυτων,μπορεις να εχεις επανω καταλυτη και να βγαζεις κανονικα καρτουλα(δεν παιρνας θορυβομετρηση ομως) καυσαεριων.
Για αυτο και βγηκαν οι 100cpsi καταλυτες.
Βεβαια με αυτους σπανια βγαζεις καρτα αλλα με εναν 200cpsi βγαζεις ανετα. Wink
Εκτος αυτου ο καταλυτης μετραει σαν καζανι,κοινως μπορεις να εχεις ελαχιστο εως καθολου back pressure επιλεγοντας τον σωστο και σε cpsi αλλα και σε σχεδιασμο κελυφους καταλυτη. Wink

Παράθεση:
Εκτος από τους ρύπους και το θόρυβο γιατί σε ένα πολύ πιο ΄΄γεμάτο΄΄
παντού μοτερ να έχουμε επιπτώσεις??

Βγαλε τον καταλυτη ακομα και απο ενα 206 GTi των 135 ιππων που θεωρειται κατ'εξοχην ροπατο μοτερ και θα δεις. Wink
Εδω σε Xanthia 1800 8v τον βγαλαμε και μεχρι τις 2500 το μοτερ σερνοταν. Sad


Μανθο σχετικα με την απομακρυνση του καταλυτη απο την πολλαπλη εξαγωγης...
Θα καταστραφει παρα πολυ συντομα αλλα εκτος αυτου θα μπουκωσει εξισου γρηγορα και το μειονεκτημα ειναι οτι οι επικαθισεις τον βουλωνουν μονιμα! Sad


Ισως δέν μελέτησες την αρχική μου ανάλυση για την υπερπλήρωση με φυσική ροή.
Αυτό που λές παραπάνω είναι επόμενο καθώς καταργείς ουσιαστικά το προαναφερθέν φαινόμενο.
Το backpressure ΔΕΝ έχει να κάνει με την παραπάνω παρατήρησή σου.
Δές πάλι τι γράφω την πρώτη φορα Smile


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 13:04:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν έχω ξανακούσει τίποτα παρόμοιο και εγώ και δεν νομίζω ο μηχανικός μου να με άφηνε να κάνω κάτι τόσο επικινδυνο.

eitherway έχω σκοπό να βάλω έναν ΠΟΛΥ Razz ελεύθερο καταλύτη κάποια στιγμή γιατί κάποιες φορές (όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι συγκεκριμένη) η μυρωδιά είναι γάμα τα.

δεν μας κάνει και ο δικός σου καμμιά καλή τιμή!!! Razz Razz


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 13:09:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Ισως δέν μελέτησες την αρχική μου ανάλυση για την υπερπλήρωση με φυσική ροή.
Αυτό που λές παραπάνω είναι επόμενο καθώς καταργείς ουσιαστικά το προαναφερθέν φαινόμενο.
Το backpressure ΔΕΝ έχει να κάνει με την παραπάνω παρατήρησή σου.
Δές πάλι τι γράφω την πρώτη φορα Smile


Κανε ενα re post γιατρε μου γιατι δεν μπορω να καταλαβω ποιο κομματι εννοεις... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 14:32:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Ισως δέν μελέτησες την αρχική μου ανάλυση για την υπερπλήρωση με φυσική ροή.
Αυτό που λές παραπάνω είναι επόμενο καθώς καταργείς ουσιαστικά το προαναφερθέν φαινόμενο.
Το backpressure ΔΕΝ έχει να κάνει με την παραπάνω παρατήρησή σου.
Δές πάλι τι γράφω την πρώτη φορα Smile


Κανε ενα re post γιατρε μου γιατι δεν μπορω να καταλαβω ποιο κομματι εννοεις... Sad


Arrow
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Η παρατηρόμενη μείωση της απόδοσης ΄΄ξεφουσκωμα΄΄ του μοτέρ απο την αφαίρεση καταλύτη ή μεσαίου σκεύους ή μείωση-αύξηση του όγκου του σκέυους, είναι λόγω της μεταβολής ή κατάργησης των συχνοτήτων ταλαντώσεων τύπου helmholtz που είναι υπολογισμένοι επακριβώς και εξαρτώνται από τη θέση και τον όγκο του πρώτου σκεύους(καταλύτης και μεσαίο λαμβάνονται στον υπολογισμό και οι ταλαντώσεις τους αποτελουν μεσο όρο που είναι ίδιες με αυτές ενός σκεύους αλλα σε νέα θέση και διαφορετικού όγκου)
Οι άνωθι ταλαντώσεις είναι τέτοιας συχνότητας που συντονίζουν με τις βαλβίδες εξαγωγής και το παραγώμενο κύμα ώστε να δημιουργούν (εκμεταλευόμενοι την ενέργεια του κύματος του προηγούμενου κύκλου καύσης) ορμή θετική προς τη ροή και ΟΧΙ backpressure αδειάζοντας το θάλαμο καύσης.
Στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες εισαγωγή και εξαγωγή πρέπει να συντονίζουν στο ίδιο φάσμα στροφών για να πετύχουμε καλυτερη πλήρωση και ταυτόχρονα ΄΄αδεισμα΄΄ του θαλάμου καύσης.
Ιδίως στη διάρκεια του overlap πετύχαίνουμε τη λεγόμενη υπερπλήρωση με φυσική ροή ή 5ος χρόνος καύσης των ατμοσφαιρικών μοτέρ.


Για τα παραπάνω εν καιρό θα παραθέσω την αναλογη μαθηματική αποδειξη και σχήματα για πληρέστερη επεξήγηση, κατανόηση και επιχειρηματολογία.
Ως αναφορά την ΑΡΧΗ του φαινομένου.


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 14:59:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι,τωρα καταλαβα.Σωστος. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:16:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Οι άνωθι ταλαντώσεις είναι τέτοιας συχνότητας που συντονίζουν με τις βαλβίδες εξαγωγής και το παραγώμενο κύμα ώστε να δημιουργούν (εκμεταλευόμενοι την ενέργεια του κύματος του προηγούμενου κύκλου καύσης) ορμή θετική προς τη ροή και ΟΧΙ backpressure αδειάζοντας το θάλαμο καύσης.
Στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες εισαγωγή και εξαγωγή πρέπει να συντονίζουν στο ίδιο φάσμα στροφών για να πετύχουμε καλυτερη πλήρωση και ταυτόχρονα ΄΄αδεισμα΄΄ του θαλάμου καύσης.
Ιδίως στη διάρκεια του overlap πετύχαίνουμε τη λεγόμενη υπερπλήρωση με φυσική ροή ή 5ος χρόνος καύσης των ατμοσφαιρικών μοτέρ.


εγώ αυτό που ακόμα δεν έχω καταλάβει είναι τι γίνεται εκτός Overlap.
Αναφέρεσαι σε φάσμα στροφών συντονισμού εισαγωγής εξαγωγής.
εκτός αυτού του φάσματος τι συμβαίνει?

Να κάνω μια υπόθεση:

Στο φάσμα στροφών συντονισμού (πχ 6~7000rpm/min) ο κινητήρας μας αποδίδει τα μέγιστα που μπορεί να αποδώσει στις συγκεκριμένες στροφές, ενώ στο υπόλοιπο φάσμα εκτός συντονισμού (πχ 5~6000rpm/min) δεν αποδίδει όσο θα μπορούσε αν ήταν συντονισμένο εκεί.

????? Question

Επίσης αν φαντάζομαι σωστά θέλουμε να έχουμε συντονισμένη εισαγωγή/εξαγωγή εκεί που οι εκκεντροφόροι μας δουλεύουν καλήτερα.

Άρα για να σχεδιάσουμε μια εξαγωγή (και μια εισαγωγή αντίστοιχα) πρώτα επιλέγουμε εκκεντροφόρο/ους (πως άραγε, άλλο κεφάλαιο αυτό...) και μετά προχωράμε στον σχεδιασμό... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:55:49, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:21:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsosmoulis έγραψε:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
tsosmoulis έγραψε:
όπως και να έχει κάποιο bakpressure πάντα θα υπάρχει. μακάρι να είχαμε το fluent να κάναμε κανένα ψευτοπειραματάκι.
hackers ξαμολυθείτε!!


καμμία ροή δεν είναι στρωτή και ιδανική!

Σκέψου ότι σε μία σωλήνα τα σωμάτια ροής βλέπουν συνεχώς διαφορετικό μεταβαλόμενο περιβάλλον και σε τρισδιάστατο επίπεδο
αυτό ωφείλεται σε

1) στις τριβές και στη μεταβολή των τριβόμενων επιφανειών
2)στους στροβιλισμούς εκ τριβών
3)στη θερμική μεταφορά


δεν νομίζω να θεώρησα σε οτιδήποτε είπα ότι έχουμε ιδανική ροή σε καμμία περίπτωση,εξού και αυτό που έκανες quote(ότι πάντα θα υπάρχει). Όμως σίγουρα όταν κάνεις μία απλή ανάλυση υποθέτεις πράγματα. Απλά το ότι με κατάλληλα επεξεργασμένες επιφάνειες μπορείς να αποφύγεις(ελαχιστοποιήσεις) τυχών στροβιλισμούς(turbulent flow) αλλά και πάλι το να μπαίνουμε τόσο σε βάθος αναλύσεις το βρίσκω ανώφελο σε ένα φόρουμ (εκτός αν ξεκινήσουμε κανένα project Laughing Laughing ).

τώρα το αν υπολογίζεται με έναν μόνο τύπο...δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Γιατί η πολυπλοκότητα του αντικειμένου επιβάλει πολλές περισσότερες παραμέτρους.

ΥΓ Δημήτρη κουβέντα κάνουμε, άλλωστε κι εγώ της άποψης του ξυλόματος είμαι Wink


Συμπλήρωσα τα ορθά γραφόμενά σου.

Φιλικα να σου πώ ότι οι εξισώσεις κίνησης των ρέουσων σωματίων έχουν πολύ δύσκολη επίλυση σε πραγματικές συνθήκες .
Απόσο έχω μάθει παρότι χρησιμοποιούνται οι πιό δυνατοι υπολογιστές δεν έχουν καταφέρει πλήρης λύση και στις 3 διαστάσεις.
Οπότε καταλαβαίνει ότι κάποιο τέτοιο ''ενχείρημα'' με προγραμματα που έχουν απλές ρευστομηχανικές φόρμες απέχει πολύ απο το ορθό.
Ακόμη σκέψου πώς θα κατεργαστείς μέταλλο σε μή row μορφή και μέ τί ακρίβεια θα πρέπει να κάνεις αυτό ώστε να ακολουθήσεις την ορθή μορφή.
Μετά θα πρεπει να κάνεις πάλι blueprinting και νέες αντιτριβικές επιστρώσεις.
ΔΕΝ υπάρχει ο εξοπλισμός και η απαραιτητη τεχνογνωσία για να γίνει κάτι τέτοιο ορθά.

Με βάση τα παραπάνω όταν ακούω απο μάστορες για...ροική εξέληξη σε σύνχρονες κεφαλές μου ανάβουν τα...λαμπάκια!! Evil
Η όποια βελτίωση είναι λόγω της αύξησης της ογκομετρίας του μοτέρ καθώς η νέα καφαλή είναι για Splat Splat Splat

Και βέβαια κουβέντα κάνουμε και αυτός είναι ο στόχος μου!
Επίσης στόχος μου είναι να ελκύσω ανθρώπους με γνώση, σπουδές και υπόβαθρο να συμετέχουν σε αυτή.
Επίσης στόχος είναι η ενημέρωση για τη μαγεία της φυσικής επιστήμης και το ότι το αυτοκίνητο βασίζεται εκεί και μόνο!
Οσοι μπορούν να κρίνουν και οι φέροντες νου θα καταλάβουμε καποιες αρχές και δε θα πέφτουν-με θύματα του κάθε αδαή ''μάστορα'' και ''μηθευμάτων''.

Επίσης σε μία συζήτηση που θα θέλαμε να είναι όμορφη και επικοδομητική καλό θα ήταν να κρατήσουμε την ιδέα αμφησβήτησης, της μή βεβαιότητας παρα μόνο της αποδοχής στηριζόμενοι σε φυσικώς αποδεκτή θεωρία με μαθηματική απόδειξη που το αποτέλεσμά της συμφωνεί με τα αποτελέσματα στους όποιους πειραματισμούς!

Επίσης ας έχομε ώς αρχή την ευγένεια, τον αλτρουισμό στη γνώση και αυτό που λέει το κείμενάκι της υπογραφής μου.

Πιστεύω πως ένας διαδυκτιακός τόπος συζήτησης μπορεί να προσφέρει πολλά και είναι κρίμα να αναλώνεται σε τόπικ με βρωμολοχίες και διαφονίες για το ποιος ''περνάει'' ποιόν και δημοσιεύσεις ''κοντρών''

Να με συνχωρείτε για το λογίδιό μου μα αυτές είναι οι προθέσεις μου
(Για αποφυγήν παρεξηγήσεων)

Με φιλικές προθέσεις Smile


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:25:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μανθο κατα την γνωμη μου τα λες πολυ σωστα απλα ρε παιδια δεν ειναι και τοσο ευκολα τα πραγματα καθως ουτε ειναι παντα ευκολο να κανουμε εξαγωγη ετσι οπως θελουμε(χωροταξικοι λογοι) ουτε ειναι εφικτο να διαμορφωσουμε την εισαγωγη αναλογα(τετραπεταλουδα,κλπ). Confused

Οποτε στην θεωρια ολα καλα ειναι καποια στιγμη,η οποια ομως στην πραξη δεν ειναι παντα εφικτη,και ετσι καλουμαστε να βρουμε τον ιδανικο συνδυασμο "εγκλωβισμενοι" σε καποιες Χ παραμετρους,ειτε αυτες λεγονται εισαγωγη,ειτε εκκεντροφοροι,ειτε πολλαπλη εξαγωγης... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:33:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Οι άνωθι ταλαντώσεις είναι τέτοιας συχνότητας που συντονίζουν με τις βαλβίδες εξαγωγής και το παραγώμενο κύμα ώστε να δημιουργούν (εκμεταλευόμενοι την ενέργεια του κύματος του προηγούμενου κύκλου καύσης) ορμή θετική προς τη ροή και ΟΧΙ backpressure αδειάζοντας το θάλαμο καύσης.
Στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες εισαγωγή και εξαγωγή πρέπει να συντονίζουν στο ίδιο φάσμα στροφών για να πετύχουμε καλυτερη πλήρωση και ταυτόχρονα ΄΄αδεισμα΄΄ του θαλάμου καύσης.
Ιδίως στη διάρκεια του overlap πετύχαίνουμε τη λεγόμενη υπερπλήρωση με φυσική ροή ή 5ος χρόνος καύσης των ατμοσφαιρικών μοτέρ.


εγώ αυτό που ακόμα δεν έχω καταλάβει είναι τι γίνεται εκτός Overlap.
Αναφέρεσαι σε φάσμα στροφών συντονισμού εισαγωγής εξαγωγής.
εκτός αυτού του φάσματος τι συμβαίνει?

Να κάνω μια υπόθεση:

Στο φάσμα στροφών συντονισμού (πχ 6~7000rpm/min) ο κινητήρας μας αποδίδει τα μέγιστα που μπορεί να αποδώσει στις συγκεκριμένες στροφές, ενώ στο υπόλοιπο φάσμα εκτός συντονισμού (πχ 5~6000rpm/min) δεν αποδίδει όσο θα μπορούσε αν ήταν συντονισμένο εκεί.

????? Question

Επίσης αν φαντάζομαι σωστά θέλουμε να έχουμε συντονισμένη εισαγωγή/εξαγωγή εκεί που οι εκκεντροφόροι μας δουλεύουν καλήτερα.

Άρα για να σχεδιάσουμε μια εξαγωγή (και μια εισαγωγή αντίστοιχα) πρώτα επιλέγουμε εκκεντροφόρο/ους (πως άραγε, άλλο κεφάλαιο αυτό...) και μετά προχωράμε στον σχεδιασμό... Wink


Με βάση τα όσα γνωρίζω και σου έχω πει και από κοντά, ναι
Μην ξεχνάς όμως ότι η όποια ρύμιση εξαρτάται απο το τί θέλουμε απο ένα μοτέρ!
Αλλοι ''βουτάκιδες'' Splat θέλουν μέγιστη ισχύ και άλλοι (αγωνιζόμενοι)
θέλουν μεγιστον εμβαδόν ισχύος στο φάσμα λειτουργίας που το οδηγηκό στύλ και η φύση του αγώνα απαιτεί!


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 3 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1961s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on