Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 12:26:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και παλι δεν διαφωνω απλα πιστευω οτι η παντελης ελλειψη back pressure ακομα και σε 2λιτρο αυτοκινητο θα εχει επιπτωσεις στην καθημερινη χρηση ιδιαιτερα αν το σασμαν παραμενει εργοστασιακο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 12:46:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όπως και να έχει κάποιο bakpressure πάντα θα υπάρχει. μακάρι να είχαμε το fluent να κάναμε κανένα ψευτοπειραματάκι.
hackers ξαμολυθείτε!!
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 12:54:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Και παλι δεν διαφωνω απλα πιστευω οτι η παντελης ελλειψη back pressure ακομα και σε 2λιτρο αυτοκινητο θα εχει επιπτωσεις στην καθημερινη χρηση ιδιαιτερα αν το σασμαν παραμενει εργοστασιακο. |
Μα το ξέρω ότι δεν διαφωνείς.
Το ενδιαφέρον λοιπόν θα ήταν να βρούμε πιο το ελάχιστο απαιτούμενο back presure για αξιοπρεπή μίνηση σε χαλαρούς ρυθμούς και ταυτοχρόνως την μέλτιστη δυνατή απόδοση σε όσο το δυνατό μεγαλήτερο ευρος rpm. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 13:05:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω εναν φιλο που εχει ενα 2λιτρο Clio RS και προσπαθουμε να βρουμε πως θα παρουμε την μεγιστη δυναμη αλλα και την τελεια αποκριση.
Εχει κατι στο μυαλο του με επιταχυνση των καυσαεριων με σωληνες μεταβλητης διατομης αλλα μεχρι να μου το δειξει στην πραξη ειναι καπως δυσκολο να το κατανοησω μεσω mai(ο ανθρωπος ειναι σε καραβι εξω απο το Μεξικο ) οποτε αναμονη μεχρι να ερθει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 13:28:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό με την μεταβλητή διατομή μου το είχε πει ένας φίλος ότι το είχε κάνει κάποιος γνωστός του στην Γερμανία σε ένα Α3 μετατροπή με μοτερ από Α8 3000++ κιβικά ατμοσφαιρικό που πήγαινε απίστευτα κλπ κλπ...
Δεν ήξερε να μου πει λεπτομέρεις αλλά είχε αναφερθεί σε στενώματα και φαρδαίματα και άλλα τέτοι τα οποόια εμένα τότε (πάνε και κάμποσα χρόνια) μου είχαν φανεί κινέζικα αλλά τελικά μάλλον ο τύπος ήταν πολλλλύ μπροστά...
Βέβαια θα ήθελα την γνώμη του Δημήτρη, που το έχει ψάξει αρκετά, σχετικά με το backpressure στις χαμηλές στροφές. Όντως μας χρειάζεται ή όχι. = Τι λέει η φυσική επί του θέματος?
Αναφέρομαι σε συνθήκες κίνησης μέσασ την πόλη με το πολύ 2~3000rpm.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:59:58, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 22:56:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Και για ποιόν λόγο ο κατασκευαστής δεν έχει βάλει πιο ελεύθερα σκεύη; Λογω θορύβου ή αυξημένου κόστους (αν δεν θορυβούν); Προφανώς γι αυτό... |
Για θόρυβο, ρύπους.
Ενα σωστά ρυθμισμένο συστημα εισαγωγής-εξαγωγής ατμοσφαιρικού μοτέρ, με σκοπό τις επιδόσεις, δεν ευνοεί ή καλύτερα καταργεί τη λειτουργία και ύπαρξη καταυτικού μετατροπέα.
Ο θορυβος και οι ρύποι δεν υπακούουν σε καμμία οδηγία -προδιαγραφή
Στο ερώτημά σου.
Ναι είναι ο θόρυβος κυρίως, αλλα και η λειτουργία του καταλυτικού μετατροπέα.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 23:06:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsosmoulis έγραψε: | Στις 4χρονες μηχανές αυτό που επιζητούμε εμείς σαν χρήστες του μοτέρ είναι το outcome του ενός κύκλου, της καύσης (power stroke). Οι άλλοι τρεις κύκλοι είναι αναγκαίο κακό για να υπάρξει αυτός. Κατά την διάρκεια του exhaust stroke (η/οι βαλβίδα/ες ανοίγει/ουν και το πιστόνι σπρώχνει έξω τα καυσαέρια) μπαίνει το concept του backpressure.
Back pressure είναι η πίεση που εμπφανίζεται στην αποδεσμευτική πλευρά (του οργάνου είτε αυτό είναι κύλινδρος είτε αντλία) και δημιουργείται από την αντίσταση του συστήματος (piping) ενάντια στην διέλευση του ρευστού.
Εάν κατά το exhaust stroke υπάρχει κάποια αντίσταση στη κίνηση του πιστονιού, υπάρχει απώλεια δύναμης. Αυτό μειώνεται από την χρήση περισσότερων βαλβίδων ή χρησιμοποιώντας περισσότερο ροικές εξαγωγές. Στη περίπτωση που αλλάξουμε πολλαπλή πρέπει να δοθεί βάση στην απόσταση, να έχουν την ίδια,εξού και τα δαιδαλώδη χταπόδια που έχουμε στα αυτοκίνητά μας. Φυσικά το υλικό παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και γενικά επειδή είναι πολυδιάστατο το όλο σύστημα αφού κάνει combine thermodynamics fluid dynamics πόσα ακόμα.
Τώρα γιατί ένας καταλύτης αυξάνει το bakpressure?φαινομενικά απλό. ο καταλύτης έχει πολύ piping και διαδρομές για να περνάει το ρευστό(καυσαέρια) και να δεσμεύει ότι είναι να δεσμεύσει( ) με αποτέλεσμα μεγαλύτερο backpressure.
Τώρα σε μία περίπτωση που οι καταστάσεις είναι πολύ ελεύθερες (σαν την δική μου) χωρίς καταλύτη, χωρίς μεσαίο και με group n τελικό έχω να πω ότι με χταπόδι supersprint είχε ξέσπασμα ψηλά ενώ με το μαμά μαντέμι είναι γραμμικότερο με το κλασσικό 16βάλβιδο ξέσπασμα. Αφαιρώντας καταλύτη ήμουν καλύτερα χαμηλά και ψηλά δεν πρόσεξα κάτι ιδιαίτερο μέχρι 7000 πήγαινε άνετα πριν τόσο πάει και μετά.
Αυτά τα ολίγα. |
Μην ξεχνάς το φαινόμενο της υπερπλήρωσης με φυσική ροή.
Το οτι έχει 1 σκεύος είναι το ιδανικό, η θέσης και ο όγκος του όμως υπολογίζεται επακριβώς με βάση τη θεωρία που έγραψα πρίν.
Πρακτικά θα γεμίσεις τις καμπύλες ισχύος και ροπής σου στο φάσμα συντονισμού με εξαίρετο ώφελος σε επιδόσεις!
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 23:10:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Και παλι δεν διαφωνω απλα πιστευω οτι η παντελης ελλειψη back pressure ακομα και σε 2λιτρο αυτοκινητο θα εχει επιπτωσεις στην καθημερινη χρηση ιδιαιτερα αν το σασμαν παραμενει εργοστασιακο. |
Εκτος από τους ρύπους και το θόρυβο γιατί σε ένα πολύ πιο ΄΄γεμάτο΄΄
παντού μοτερ να έχουμε επιπτώσεις??
Οι επιπτώσεις είναι η ρύπανση και η διατάραξη της ησυχίας των συνανθρώπων μας!
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 23:16:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsosmoulis έγραψε: | όπως και να έχει κάποιο bakpressure πάντα θα υπάρχει. μακάρι να είχαμε το fluent να κάναμε κανένα ψευτοπειραματάκι.
hackers ξαμολυθείτε!! |
καμμία ροή δεν είναι στρωτή και ιδανική!
Σκέψου ότι σε μία σωλήνα τα σωμάτια ροής βλέπουν συνεχώς διαφορετικό μεταβαλόμενο περιβάλλον και σε τρισδιάστατο επίπεδο
αυτό ωφείλεται σε
1) στις τριβές και στη μεταβολή των τριβόμενων επιφανειών
2)στους στροβιλισμούς εκ τριβών
3)στη θερμική μεταφορά
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 23:18:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Αυτό με την μεταβλητή διατομή μου το είχε πει ένας φίλος ότι το είχε κάνει κάποιος γνωστός του στην Γερμανία σε ένα Α3 μετατροπή με μοτερ από Α8 3000++ κιβικά ατμοσφαιρικό που πήγαινε απίστευτα κλπ κλπ...
Δεν ήξερε να μου πει λεπτομέρεις αλλά είχε αναφερθεί σε στενώματα και φαρδαίματα και άλλα τέτοι τα οποόια εμένα τότε (πάνε και κάμποσα χρόνια) μου είχαν φανεί κινέζικα αλλά τελικά μάλλον ο τύπος ήταν πολλλλύ μπροστά...
Βέβαια θα ήθελα την γνώμη του Δημήτρη, που το έχει ψάξει αρκετά, σχετικά με το backpressure στις χαμηλές στροφές. Όντως μας χρειάζεται ή όχι. = Τι λέει η φυσική επί του θέματος?
Αναφέρομαι σε συνθήκες κίνησης μέσασ την πόλη με το πολύ 2~3000rpm. |
Απαντώ σαφέστατα στην ερώτησή σου στην αρχική μου ανάλυση.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 00:11:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Όσο πιο μακριά είναι ο καταλύτης από τον κινητήρα (αρκεί να έχεις άλλο κατάλληλο 1ο σκέυος σε κατάλληλη θέση για να μην χάσεις συντονισμούς) τόσο πιο λίγο Backpressure δημιουργεί αλλά μέχρι να ζεσταθεί βγάζεις από την εξάτμιση "παππάδες"... Wink Wink |
Εμενα μου εχουν πει οτι το 307 που τον εχει σχεδον πανω στο χταποδι δεν ειναι και το καλυτερο πραγμα.Βεβαια με αυτα που λες Μανθο καταλαβαινω οτι εχω μεγαλο BackPressure.Απο την αλλη ζεστενετε παρα πολυ γρηγορα με αποτελεσμα την μικροτερη εκπομπη ρυπων.
Πιστευω ομως οτι θα βοηθουσε να ηταν λιγο πιο κατω γιατι το πνιγει το αμαξι.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 00:12:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Pughell έγραψε: | Και παλι δεν διαφωνω απλα πιστευω οτι η παντελης ελλειψη back pressure ακομα και σε 2λιτρο αυτοκινητο θα εχει επιπτωσεις στην καθημερινη χρηση ιδιαιτερα αν το σασμαν παραμενει εργοστασιακο. |
Εκτος από τους ρύπους και το θόρυβο γιατί σε ένα πολύ πιο ΄΄γεμάτο΄΄
παντού μοτερ να έχουμε επιπτώσεις??
Οι επιπτώσεις είναι η ρύπανση και η διατάραξη της ησυχίας των συνανθρώπων μας! |
Ωραία.
Οπότε τι μπορούμε να κάνουμε για να γλιτώσουμε και αυτές τις επιπτώσεις δεδομένου ότι κυκλοφρούμε καθημερινά και κάνουμε πχ 30000km/χρόνο και μια τέτοια εξαγωγή δεν κάνουμε καλό ούτε σε εμάς τους ίδιους ούτε στους γύρω μας?
...τεράστιο ελεύθερο καταλύτη στο τέλος της σωλήνας εξαγωγής και κόβουμε έτσι κάμποσο θόρυβο και αρκετούς ρύπους (τουλάχιστον όταν ζεσταθεί). Σωστά?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 08:23:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | tsosmoulis έγραψε: | όπως και να έχει κάποιο bakpressure πάντα θα υπάρχει. μακάρι να είχαμε το fluent να κάναμε κανένα ψευτοπειραματάκι.
hackers ξαμολυθείτε!! |
καμμία ροή δεν είναι στρωτή και ιδανική!
Σκέψου ότι σε μία σωλήνα τα σωμάτια ροής βλέπουν συνεχώς διαφορετικό μεταβαλόμενο περιβάλλον και σε τρισδιάστατο επίπεδο
αυτό ωφείλεται σε
1) στις τριβές και στη μεταβολή των τριβόμενων επιφανειών
2)στους στροβιλισμούς εκ τριβών
3)στη θερμική μεταφορά |
δεν νομίζω να θεώρησα σε οτιδήποτε είπα ότι έχουμε ιδανική ροή σε καμμία περίπτωση,εξού και αυτό που έκανες quote(ότι πάντα θα υπάρχει). Όμως σίγουρα όταν κάνεις μία απλή ανάλυση υποθέτεις πράγματα. Απλά το ότι με κατάλληλα επεξεργασμένες επιφάνειες μπορείς να αποφύγεις(ελαχιστοποιήσεις) τυχών στροβιλισμούς(turbulent flow) αλλά και πάλι το να μπαίνουμε τόσο σε βάθος αναλύσεις το βρίσκω ανώφελο σε ένα φόρουμ (εκτός αν ξεκινήσουμε κανένα project ).
τώρα το αν υπολογίζεται με έναν μόνο τύπο...δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Γιατί η πολυπλοκότητα του αντικειμένου επιβάλει πολλές περισσότερες παραμέτρους.
ΥΓ Δημήτρη κουβέντα κάνουμε, άλλωστε κι εγώ της άποψης του ξυλόματος είμαι
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 09:25:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με την σημερινη τεχνολογια καταλυτων,μπορεις να εχεις επανω καταλυτη και να βγαζεις κανονικα καρτουλα(δεν παιρνας θορυβομετρηση ομως) καυσαεριων.
Για αυτο και βγηκαν οι 100cpsi καταλυτες.
Βεβαια με αυτους σπανια βγαζεις καρτα αλλα με εναν 200cpsi βγαζεις ανετα.
Εκτος αυτου ο καταλυτης μετραει σαν καζανι,κοινως μπορεις να εχεις ελαχιστο εως καθολου back pressure επιλεγοντας τον σωστο και σε cpsi αλλα και σε σχεδιασμο κελυφους καταλυτη.
Παράθεση: | Εκτος από τους ρύπους και το θόρυβο γιατί σε ένα πολύ πιο ΄΄γεμάτο΄΄
παντού μοτερ να έχουμε επιπτώσεις?? |
Βγαλε τον καταλυτη ακομα και απο ενα 206 GTi των 135 ιππων που θεωρειται κατ'εξοχην ροπατο μοτερ και θα δεις.
Εδω σε Xanthia 1800 8v τον βγαλαμε και μεχρι τις 2500 το μοτερ σερνοταν.
Μανθο σχετικα με την απομακρυνση του καταλυτη απο την πολλαπλη εξαγωγης...
Θα καταστραφει παρα πολυ συντομα αλλα εκτος αυτου θα μπουκωσει εξισου γρηγορα και το μειονεκτημα ειναι οτι οι επικαθισεις τον βουλωνουν μονιμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 09:31:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΟ θεμα με το ενα - πολλα καζανια ειναι να μπουν σε πολλαπλασια μηκη.
εμενα π.χ η εξαγωγη του 106 θελει 85εκ. απο διχαλο το καταλυτη.
αν βαλω αλλο καζανι το τελειο θα ειναι να ειναι στα 170εκατ...
το θεμα ειναι ομως οτι οπως εχει πει και ο speedy100 πιο παλια την πολυ δουλεια (ανω του 80%) τη κανει το πρωτο καζανι που πρεπει να ειναι επακριβως στη σωστη θεση και με το σωστο ογκο (πραγματικο οχι αυτο που βλεπετε απο εξω) για να πιασουμε τους παλμους.
απο εκει και περα οτι βαλουμε επηρεαζει ελαχιστα σε αποδοση και παρα πολυ σε θορυβο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 09:32:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο εμένα χωρίς καταλύτη(κουφάρι) και χωρίς μεσαίο, τραβάει κανονικότατα από τις 1000 στροφές και δεν είναι υπερβολή αυτό. Με το rc του Γιώργου όσες φορές τα βάλαμε στα χαμηλά κάνω την διαφορά
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 09:41:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μητσο μην το βλεπεις σε εσενα.Σε εντελως μαμα μοτερ,βγαλε μονο τον καταλυτη και δες το sub 3000 φασμα...Χανει δυστυχως...
Απλα σε εσενα συγκεκριμενα δεν μπορεις να το καταλαβεις καθως λιγο το προγραμμα,λιγο η υπολοιπη εξατμιση,οσο να'ναι...
Το RC σου ειπα,ξεχνα το ρε... Ιδιαιτερα το συγκεκριμενο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 09:53:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επισης δημητρη εσυ εχεις αφησει το κουφαρι του καταλυτη αρα εχεις αφησει το καζανι στην ιδια θεση αλλα εχεις αλλαξει τον ογκο του.
αυτο επηρεαζει το φασμα και το σημειο που θα εμφανιστουν οι παλμοι...
αρα γιατι να εχεις προβλημα.
το ηλιθιο ειναι οταν βλεπεις να τα πετανε ολα και να αφηνουν μια σκετη σωληνα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 10:08:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι ταλαντώσεις είναι έντονες όμως και ο συγχρονισμός εμφανίζεται σε συγκεκριμένες στροφές (χωρίς προβλήματα) αλλά και το ότι λειτουργεί σαν empty vessel εμένα με βάζει σε σκέψεις (αλλά δεν ξέρω ποιες )
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 10:31:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συνηθως και πολυ γενικα...με τον ογκο αλλαζεις ευρος-φασμα ωφελιμου συντονισμου και με το μηκος τις σαλ εμφανισης (ή το αναποδο ρεε μητσο?) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|