PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Backpressure? Χρειάζεται? Πώς λειτουργεί η εξαγωγή?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 12:26:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και παλι δεν διαφωνω Laughing απλα πιστευω οτι η παντελης ελλειψη back pressure ακομα και σε 2λιτρο αυτοκινητο θα εχει επιπτωσεις στην καθημερινη χρηση ιδιαιτερα αν το σασμαν παραμενει εργοστασιακο. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 12:46:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

όπως και να έχει κάποιο bakpressure πάντα θα υπάρχει. μακάρι να είχαμε το fluent να κάναμε κανένα ψευτοπειραματάκι.
hackers ξαμολυθείτε!!


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 12:54:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Και παλι δεν διαφωνω Laughing απλα πιστευω οτι η παντελης ελλειψη back pressure ακομα και σε 2λιτρο αυτοκινητο θα εχει επιπτωσεις στην καθημερινη χρηση ιδιαιτερα αν το σασμαν παραμενει εργοστασιακο. Confused


Μα το ξέρω ότι δεν διαφωνείς. Wink
Το ενδιαφέρον λοιπόν θα ήταν να βρούμε πιο το ελάχιστο απαιτούμενο back presure για αξιοπρεπή μίνηση σε χαλαρούς ρυθμούς και ταυτοχρόνως την μέλτιστη δυνατή απόδοση σε όσο το δυνατό μεγαλήτερο ευρος rpm. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 13:05:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω εναν φιλο που εχει ενα 2λιτρο Clio RS και προσπαθουμε να βρουμε πως θα παρουμε την μεγιστη δυναμη αλλα και την τελεια αποκριση.
Εχει κατι στο μυαλο του με επιταχυνση των καυσαεριων με σωληνες μεταβλητης διατομης αλλα μεχρι να μου το δειξει στην πραξη ειναι καπως δυσκολο να το κατανοησω μεσω mai(ο ανθρωπος ειναι σε καραβι εξω απο το Μεξικο Shocked ) οποτε αναμονη μεχρι να ερθει... Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 13:28:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό με την μεταβλητή διατομή μου το είχε πει ένας φίλος ότι το είχε κάνει κάποιος γνωστός του στην Γερμανία σε ένα Α3 μετατροπή με μοτερ από Α8 3000++ κιβικά ατμοσφαιρικό που πήγαινε απίστευτα κλπ κλπ...

Δεν ήξερε να μου πει λεπτομέρεις αλλά είχε αναφερθεί σε στενώματα και φαρδαίματα και άλλα τέτοι τα οποόια εμένα τότε (πάνε και κάμποσα χρόνια) μου είχαν φανεί κινέζικα αλλά τελικά μάλλον ο τύπος ήταν πολλλλύ μπροστά...

Βέβαια θα ήθελα την γνώμη του Δημήτρη, που το έχει ψάξει αρκετά, σχετικά με το backpressure στις χαμηλές στροφές. Όντως μας χρειάζεται ή όχι. = Τι λέει η φυσική επί του θέματος?
Αναφέρομαι σε συνθήκες κίνησης μέσασ την πόλη με το πολύ 2~3000rpm. Wink


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Πεμ 25 Ιαν 2007, 15:59:58, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 22:56:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Και για ποιόν λόγο ο κατασκευαστής δεν έχει βάλει πιο ελεύθερα σκεύη; Λογω θορύβου ή αυξημένου κόστους (αν δεν θορυβούν); Προφανώς γι αυτό...


Για θόρυβο, ρύπους.

Ενα σωστά ρυθμισμένο συστημα εισαγωγής-εξαγωγής ατμοσφαιρικού μοτέρ, με σκοπό τις επιδόσεις, δεν ευνοεί ή καλύτερα καταργεί τη λειτουργία και ύπαρξη καταυτικού μετατροπέα.
Ο θορυβος και οι ρύποι δεν υπακούουν σε καμμία οδηγία -προδιαγραφή

Στο ερώτημά σου.

Ναι είναι ο θόρυβος κυρίως, αλλα και η λειτουργία του καταλυτικού μετατροπέα. Smile


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 23:06:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsosmoulis έγραψε:
Στις 4χρονες μηχανές αυτό που επιζητούμε εμείς σαν χρήστες του μοτέρ είναι το outcome του ενός κύκλου, της καύσης (power stroke). Οι άλλοι τρεις κύκλοι είναι αναγκαίο κακό για να υπάρξει αυτός. Κατά την διάρκεια του exhaust stroke (η/οι βαλβίδα/ες ανοίγει/ουν και το πιστόνι σπρώχνει έξω τα καυσαέρια) μπαίνει το concept του backpressure.
Back pressure είναι η πίεση που εμπφανίζεται στην αποδεσμευτική πλευρά (του οργάνου είτε αυτό είναι κύλινδρος είτε αντλία) και δημιουργείται από την αντίσταση του συστήματος (piping) ενάντια στην διέλευση του ρευστού.

Εάν κατά το exhaust stroke υπάρχει κάποια αντίσταση στη κίνηση του πιστονιού, υπάρχει απώλεια δύναμης. Αυτό μειώνεται από την χρήση περισσότερων βαλβίδων ή χρησιμοποιώντας περισσότερο ροικές εξαγωγές. Στη περίπτωση που αλλάξουμε πολλαπλή πρέπει να δοθεί βάση στην απόσταση, να έχουν την ίδια,εξού και τα δαιδαλώδη χταπόδια που έχουμε στα αυτοκίνητά μας. Φυσικά το υλικό παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και γενικά επειδή είναι πολυδιάστατο το όλο σύστημα αφού κάνει combine thermodynamics fluid dynamics πόσα ακόμα.

Τώρα γιατί ένας καταλύτης αυξάνει το bakpressure?φαινομενικά απλό. ο καταλύτης έχει πολύ piping και διαδρομές για να περνάει το ρευστό(καυσαέρια) και να δεσμεύει ότι είναι να δεσμεύσει( Razz ) με αποτέλεσμα μεγαλύτερο backpressure.

Τώρα σε μία περίπτωση που οι καταστάσεις είναι πολύ ελεύθερες (σαν την δική μου) χωρίς καταλύτη, χωρίς μεσαίο και με group n τελικό έχω να πω ότι με χταπόδι supersprint είχε ξέσπασμα ψηλά ενώ με το μαμά μαντέμι είναι γραμμικότερο με το κλασσικό 16βάλβιδο ξέσπασμα. Αφαιρώντας καταλύτη ήμουν καλύτερα χαμηλά και ψηλά δεν πρόσεξα κάτι ιδιαίτερο μέχρι 7000 πήγαινε άνετα πριν τόσο πάει και μετά.

Αυτά τα ολίγα.


Μην ξεχνάς το φαινόμενο της υπερπλήρωσης με φυσική ροή.

Το οτι έχει 1 σκεύος είναι το ιδανικό, η θέσης και ο όγκος του όμως υπολογίζεται επακριβώς με βάση τη θεωρία που έγραψα πρίν.

Πρακτικά θα γεμίσεις τις καμπύλες ισχύος και ροπής σου στο φάσμα συντονισμού με εξαίρετο ώφελος σε επιδόσεις!


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 23:10:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Και παλι δεν διαφωνω Laughing απλα πιστευω οτι η παντελης ελλειψη back pressure ακομα και σε 2λιτρο αυτοκινητο θα εχει επιπτωσεις στην καθημερινη χρηση ιδιαιτερα αν το σασμαν παραμενει εργοστασιακο. Confused


Εκτος από τους ρύπους και το θόρυβο γιατί σε ένα πολύ πιο ΄΄γεμάτο΄΄
παντού μοτερ να έχουμε επιπτώσεις??

Οι επιπτώσεις είναι η ρύπανση και η διατάραξη της ησυχίας των συνανθρώπων μας!


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 23:16:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsosmoulis έγραψε:
όπως και να έχει κάποιο bakpressure πάντα θα υπάρχει. μακάρι να είχαμε το fluent να κάναμε κανένα ψευτοπειραματάκι.
hackers ξαμολυθείτε!!


καμμία ροή δεν είναι στρωτή και ιδανική!

Σκέψου ότι σε μία σωλήνα τα σωμάτια ροής βλέπουν συνεχώς διαφορετικό μεταβαλόμενο περιβάλλον και σε τρισδιάστατο επίπεδο
αυτό ωφείλεται σε

1) στις τριβές και στη μεταβολή των τριβόμενων επιφανειών
2)στους στροβιλισμούς εκ τριβών
3)στη θερμική μεταφορά


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιαν 2007, 23:18:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Αυτό με την μεταβλητή διατομή μου το είχε πει ένας φίλος ότι το είχε κάνει κάποιος γνωστός του στην Γερμανία σε ένα Α3 μετατροπή με μοτερ από Α8 3000++ κιβικά ατμοσφαιρικό που πήγαινε απίστευτα κλπ κλπ...

Δεν ήξερε να μου πει λεπτομέρεις αλλά είχε αναφερθεί σε στενώματα και φαρδαίματα και άλλα τέτοι τα οποόια εμένα τότε (πάνε και κάμποσα χρόνια) μου είχαν φανεί κινέζικα αλλά τελικά μάλλον ο τύπος ήταν πολλλλύ μπροστά...

Βέβαια θα ήθελα την γνώμη του Δημήτρη, που το έχει ψάξει αρκετά, σχετικά με το backpressure στις χαμηλές στροφές. Όντως μας χρειάζεται ή όχι. = Τι λέει η φυσική επί του θέματος?
Αναφέρομαι σε συνθήκες κίνησης μέσασ την πόλη με το πολύ 2~3000rpm. Wink


Απαντώ σαφέστατα στην ερώτησή σου στην αρχική μου ανάλυση.


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 00:11:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Όσο πιο μακριά είναι ο καταλύτης από τον κινητήρα (αρκεί να έχεις άλλο κατάλληλο 1ο σκέυος σε κατάλληλη θέση για να μην χάσεις συντονισμούς) τόσο πιο λίγο Backpressure δημιουργεί αλλά μέχρι να ζεσταθεί βγάζεις από την εξάτμιση "παππάδες"... Wink Wink


Εμενα μου εχουν πει οτι το 307 που τον εχει σχεδον πανω στο χταποδι δεν ειναι και το καλυτερο πραγμα.Βεβαια με αυτα που λες Μανθο καταλαβαινω οτι εχω μεγαλο BackPressure.Απο την αλλη ζεστενετε παρα πολυ γρηγορα με αποτελεσμα την μικροτερη εκπομπη ρυπων.
Πιστευω ομως οτι θα βοηθουσε να ηταν λιγο πιο κατω γιατι το πνιγει το αμαξι.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 00:12:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Pughell έγραψε:
Και παλι δεν διαφωνω Laughing απλα πιστευω οτι η παντελης ελλειψη back pressure ακομα και σε 2λιτρο αυτοκινητο θα εχει επιπτωσεις στην καθημερινη χρηση ιδιαιτερα αν το σασμαν παραμενει εργοστασιακο. Confused


Εκτος από τους ρύπους και το θόρυβο γιατί σε ένα πολύ πιο ΄΄γεμάτο΄΄
παντού μοτερ να έχουμε επιπτώσεις??

Οι επιπτώσεις είναι η ρύπανση και η διατάραξη της ησυχίας των συνανθρώπων μας!


Ωραία.
Οπότε τι μπορούμε να κάνουμε για να γλιτώσουμε και αυτές τις επιπτώσεις δεδομένου ότι κυκλοφρούμε καθημερινά και κάνουμε πχ 30000km/χρόνο και μια τέτοια εξαγωγή δεν κάνουμε καλό ούτε σε εμάς τους ίδιους ούτε στους γύρω μας?

...τεράστιο ελεύθερο καταλύτη στο τέλος της σωλήνας εξαγωγής και κόβουμε έτσι κάμποσο θόρυβο και αρκετούς ρύπους (τουλάχιστον όταν ζεσταθεί). Σωστά?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 08:23:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
tsosmoulis έγραψε:
όπως και να έχει κάποιο bakpressure πάντα θα υπάρχει. μακάρι να είχαμε το fluent να κάναμε κανένα ψευτοπειραματάκι.
hackers ξαμολυθείτε!!


καμμία ροή δεν είναι στρωτή και ιδανική!

Σκέψου ότι σε μία σωλήνα τα σωμάτια ροής βλέπουν συνεχώς διαφορετικό μεταβαλόμενο περιβάλλον και σε τρισδιάστατο επίπεδο
αυτό ωφείλεται σε

1) στις τριβές και στη μεταβολή των τριβόμενων επιφανειών
2)στους στροβιλισμούς εκ τριβών
3)στη θερμική μεταφορά


δεν νομίζω να θεώρησα σε οτιδήποτε είπα ότι έχουμε ιδανική ροή σε καμμία περίπτωση,εξού και αυτό που έκανες quote(ότι πάντα θα υπάρχει). Όμως σίγουρα όταν κάνεις μία απλή ανάλυση υποθέτεις πράγματα. Απλά το ότι με κατάλληλα επεξεργασμένες επιφάνειες μπορείς να αποφύγεις(ελαχιστοποιήσεις) τυχών στροβιλισμούς(turbulent flow) αλλά και πάλι το να μπαίνουμε τόσο σε βάθος αναλύσεις το βρίσκω ανώφελο σε ένα φόρουμ (εκτός αν ξεκινήσουμε κανένα project Laughing Laughing ).

τώρα το αν υπολογίζεται με έναν μόνο τύπο...δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Γιατί η πολυπλοκότητα του αντικειμένου επιβάλει πολλές περισσότερες παραμέτρους.

ΥΓ Δημήτρη κουβέντα κάνουμε, άλλωστε κι εγώ της άποψης του ξυλόματος είμαι Wink


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 09:25:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με την σημερινη τεχνολογια καταλυτων,μπορεις να εχεις επανω καταλυτη και να βγαζεις κανονικα καρτουλα(δεν παιρνας θορυβομετρηση ομως) καυσαεριων.
Για αυτο και βγηκαν οι 100cpsi καταλυτες.
Βεβαια με αυτους σπανια βγαζεις καρτα αλλα με εναν 200cpsi βγαζεις ανετα. Wink
Εκτος αυτου ο καταλυτης μετραει σαν καζανι,κοινως μπορεις να εχεις ελαχιστο εως καθολου back pressure επιλεγοντας τον σωστο και σε cpsi αλλα και σε σχεδιασμο κελυφους καταλυτη. Wink

Παράθεση:
Εκτος από τους ρύπους και το θόρυβο γιατί σε ένα πολύ πιο ΄΄γεμάτο΄΄
παντού μοτερ να έχουμε επιπτώσεις??

Βγαλε τον καταλυτη ακομα και απο ενα 206 GTi των 135 ιππων που θεωρειται κατ'εξοχην ροπατο μοτερ και θα δεις. Wink
Εδω σε Xanthia 1800 8v τον βγαλαμε και μεχρι τις 2500 το μοτερ σερνοταν. Sad


Μανθο σχετικα με την απομακρυνση του καταλυτη απο την πολλαπλη εξαγωγης...
Θα καταστραφει παρα πολυ συντομα αλλα εκτος αυτου θα μπουκωσει εξισου γρηγορα και το μειονεκτημα ειναι οτι οι επικαθισεις τον βουλωνουν μονιμα! Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 09:31:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΟ θεμα με το ενα - πολλα καζανια ειναι να μπουν σε πολλαπλασια μηκη.

εμενα π.χ η εξαγωγη του 106 θελει 85εκ. απο διχαλο το καταλυτη.
αν βαλω αλλο καζανι το τελειο θα ειναι να ειναι στα 170εκατ...

το θεμα ειναι ομως οτι οπως εχει πει και ο speedy100 πιο παλια την πολυ δουλεια (ανω του 80%) τη κανει το πρωτο καζανι που πρεπει να ειναι επακριβως στη σωστη θεση και με το σωστο ογκο (πραγματικο οχι αυτο που βλεπετε απο εξω) για να πιασουμε τους παλμους.
απο εκει και περα οτι βαλουμε επηρεαζει ελαχιστα σε αποδοση και παρα πολυ σε θορυβο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 09:32:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλιο εμένα χωρίς καταλύτη(κουφάρι) και χωρίς μεσαίο, τραβάει κανονικότατα από τις 1000 στροφές και δεν είναι υπερβολή αυτό. Με το rc του Γιώργου όσες φορές τα βάλαμε στα χαμηλά κάνω την διαφορά Rolling eyes


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 09:41:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μητσο μην το βλεπεις σε εσενα.Σε εντελως μαμα μοτερ,βγαλε μονο τον καταλυτη και δες το sub 3000 φασμα...Χανει δυστυχως... Sad

Απλα σε εσενα συγκεκριμενα δεν μπορεις να το καταλαβεις καθως λιγο το προγραμμα,λιγο η υπολοιπη εξατμιση,οσο να'ναι... Confused

Το RC σου ειπα,ξεχνα το ρε... Confused Ιδιαιτερα το συγκεκριμενο... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 09:53:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επισης δημητρη εσυ εχεις αφησει το κουφαρι του καταλυτη αρα εχεις αφησει το καζανι στην ιδια θεση αλλα εχεις αλλαξει τον ογκο του.
αυτο επηρεαζει το φασμα και το σημειο που θα εμφανιστουν οι παλμοι...
αρα γιατι να εχεις προβλημα.
το ηλιθιο ειναι οταν βλεπεις να τα πετανε ολα και να αφηνουν μια σκετη σωληνα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 10:08:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι ταλαντώσεις είναι έντονες όμως και ο συγχρονισμός εμφανίζεται σε συγκεκριμένες στροφές (χωρίς προβλήματα) αλλά και το ότι λειτουργεί σαν empty vessel εμένα με βάζει σε σκέψεις (αλλά δεν ξέρω ποιες Laughing )


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιαν 2007, 10:31:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συνηθως και πολυ γενικα...με τον ογκο αλλαζεις ευρος-φασμα ωφελιμου συντονισμου και με το μηκος τις σαλ εμφανισης (ή το αναποδο ρεε μητσο?)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 2 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1791s (PHP: 40% - SQL: 60%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on