Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
207Gt (dimitris) Νέος χρήστης

Ένταξη: 22 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 56
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 00:11:29 Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα σε 207Gt μετά τον προγραμματισμό δευτέρου σταδίου |
|
|
Καλησπέρα σε όλους!
Έχω το εξής πρόβλημα με το αυτοκίνητο μου (ένα 207Gt του 2007) το αμάξι προγραμματίστηκε κανονικά για πρώτο στάδιο αλλά σε ήπια μορφή του τύπου από (0.65 / 0.50 bar) που ήταν μαμά σε (1.00 / 0.80 bar) και όλα δούλευαν καλά ως εκεί...Αφού λοιπόν τοποθετίθηκε η εξάτμιση (φ63,5) από σπιράλ και πίσω και πήγα για να γίνει η αναβάθμιση προγράμματος δευτέρου σταδίου το αυτοκίνητο έχασε αισθητά σε όλο το φάσμα των στροφών του! Είχα υπόψην μου ότι θα έχανα κάπως στα χαμηλά λόγο μεγαλύτερης διαμέτρου της εξάτμισης αλλά πλέον το αμάξι είναι κυριολεκτικά νεκρό μέχρι τις 3200rpm καθώς ακούς την τουρμπίνα να φουσκώνει από τις 1900-2000rpm αλλά να μη κουνάει καθόλου! Έχει χάσει τελείως την επιθετικότητα του σε σημείο να είναι χειρότερο από μαμα! Αν κάποιος γνωρίζει τι πρόβλημα μπορεί να έχει ας μου πει την γνώμη του!
Ευχαριστώ προκαταβολικά! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MAD (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!


207 RALLYE 1.6T
Ένταξη: 14 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 1102
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 06:32:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκανες αναβάθμιση προγράμματος επειδή αλλαξες εξατμιση από σπιραλ και πίσω; Πρώτη φορά το ακούω αυτό...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 10:17:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mallον πρεπει να πας στον προγραματιστη σου να ξαναδει τι παιζει.....αλλα οντως η εξατμηση δεν ειναι κατι που θελει και πειραγμα το προγραμα....εξαλλου αν μιλησουμε για σταδια ο πρωτο ειναι φιλτρο προγραμα εξατμηση....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
actinf Νέος χρήστης

Peugeot 207 Rallye (2008)
Ένταξη: 11 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 69
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 12:16:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρώτο στάδιο είναι αναπρογραμματισμός και τίποτε άλλο. Άντε και κάνα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.
Με νέα εξάτμιση από σπιράλ και πίσω, θες πάλι προγραμματισμό οπότε προσωπικά πιστεύω ότι έκανες πολύ σωστά.
Τώρα το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό. Ο αναπρογραμματισμός έγινε πάνω σε δυναμόμετρο? Οι καμπύλες φάνηκαν σωστές; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 12:25:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
actinf έγραψε: | Πρώτο στάδιο είναι αναπρογραμματισμός και τίποτε άλλο. Άντε και κάνα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.
Με νέα εξάτμιση από σπιράλ και πίσω, θες πάλι προγραμματισμό οπότε προσωπικά πιστεύω ότι έκανες πολύ σωστά.
Τώρα το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό. Ο αναπρογραμματισμός έγινε πάνω σε δυναμόμετρο? Οι καμπύλες φάνηκαν σωστές; |
Πρώτο στάδιο είναι το λεγόμενο ΦΠΕ=Φίλτρο-Πρόγραμμα-Εξάτμιση. Ως εκ τούτου, όλα όσα αναφέρει ο φίλος είναι 1ο στάδιο (ανεξαρτήτως αν και πότε άλλαξε εξάτμιση). Άρα όλη αυτή η ιστορία θέλει ένα και μοναδικό προγραμματισμό, και φυσικά επ΄ουδενί δεν δικαιολογείται να έχει τέτοια πτώση απόδοσης. Ή κάτι έχει μπει στραβά, ή κάτι έγινε λάθος στον επαναπρογραμματισμό.
Εγκυκλοπαιδικά, μιλώντας πάντα για Ν/Α, 2ο στάδιο θεωρείται η επέμβαση στο "πάνω" μέρος του κινητήρα και αλλαγές/τροποποιήσεις στα "μικρά" κινούμενα μέρη, ενώ 3ο στάδιο αφορά πλέον το "κάτω" μέρος του κινητήρα και αλλαγές/αφαιρέσεις/τροποποιήσεις σε βασικά τμήματα (από block μέχρι standalone).
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
actinf Νέος χρήστης

Peugeot 207 Rallye (2008)
Ένταξη: 11 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 69
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 12:41:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
The Ace έγραψε: | actinf έγραψε: | Πρώτο στάδιο είναι αναπρογραμματισμός και τίποτε άλλο. Άντε και κάνα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.
Με νέα εξάτμιση από σπιράλ και πίσω, θες πάλι προγραμματισμό οπότε προσωπικά πιστεύω ότι έκανες πολύ σωστά.
Τώρα το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό. Ο αναπρογραμματισμός έγινε πάνω σε δυναμόμετρο? Οι καμπύλες φάνηκαν σωστές;
|
Εγκυκλοπαιδικά, μιλώντας πάντα για Ν/Α |
Μόνο που δεν μιλάμε για N/A
Και καλώς ή κακώς για τον THP έχει επικρατήσει να λέμε 1ο και 2ο στάδιο αυτά που ανέφερα παραπάνω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 12:47:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
actinf έγραψε: | The Ace έγραψε: | actinf έγραψε: | Πρώτο στάδιο είναι αναπρογραμματισμός και τίποτε άλλο. Άντε και κάνα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.
Με νέα εξάτμιση από σπιράλ και πίσω, θες πάλι προγραμματισμό οπότε προσωπικά πιστεύω ότι έκανες πολύ σωστά.
Τώρα το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό. Ο αναπρογραμματισμός έγινε πάνω σε δυναμόμετρο? Οι καμπύλες φάνηκαν σωστές;
|
Εγκυκλοπαιδικά, μιλώντας πάντα για Ν/Α |
Μόνο που δεν μιλάμε για N/A
Και καλώς ή κακώς για τον THP έχει επικρατήσει να λέμε 1ο και 2ο στάδιο αυτά που ανέφερα παραπάνω. |
Μα και για FI να μιλάμε, πάλι το 1ο στάδιο -γενικά, δεν ξέρω αν για τον THP ισχύει κάτι ειδικότερο, γιατί άλλωστε ?- υπονοεί ΦΠΕ, άρα η εξάτμιση αποτελεί τμήμα του 1ου σταδίου. Βέβαια, στην εξάτμιση άλλο πράγμα να αλλάζεις τελικό, και άλλο να αλλάζεις μεσαίο ή downpipe (όπου επηρεάζεις τα boost levels).
Σε αυτή τη περίπτωση (αν δηλαδή η εξάτμιση ακολουθήσει σε 2ο χρόνο) δεν θες ακριβώς επαναπρογραμματισμό, αλλά έλεγχο ότι το ήδη υφιστάμενο πρόγραμμα (target AFRs, boost levels κλπ) δουλεύει σωστά και δεν έχεις spikes, creeps και άλλα ωραία και επικίνδυνα. Και τα λέω αυτά γιατί μόλις πριν λίγες μέρες έκανα ακριβώς αυτό που περιγράφω για το CX7 
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
actinf Νέος χρήστης

Peugeot 207 Rallye (2008)
Ένταξη: 11 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 69
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 13:36:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με το λεγομενο εδω κ απειρα χρονια "πρωτο σταδιο".
Προφανως κ ειναι "εσωτερικα" σταδια των etuners.
Οπως πχ οι hondαίοι , που λεγοντας "πρωτο σταδιο" εννοουν:
-Φιλτροχοανη γα'ι'δουρα.
-Προγραμμα (σε παραλληλο ).
-Εξατμιση (απο το μπλοκ κ πισω) (χταποδακια πασης φυσεως , σωληνες decat κ αντε κ κανενα καζανι , ετσι για να κοβει κ καλα λιγο θορυβο
-Κοντο κ/π (αναλογα τον hondαίο).
-εκκεντροφορος , μπιλιοφορους , σταυροφορους , π@π@ροφορους...
-δισκοπλατο ελαφρωμενο διαρκειας .
-Semi slicks στον βασικο εξοπλισμο. (για να μην κουραζονται τα λαστιχα , αφου ο συμπλεκτης πλεον αντεχει...
-Ξυλωμα περιττου βαρους (να πεις ο,τι εχουν κ τιποτα στον βασικο/full τους... )
-Ρευματα , shift lights , κ λοιπα gadgetακια για να παιζουν τα παιδακια.
κ αν ξεχναω κατι συγχωρεστε με , αλλα μεγαλωνω...
Αλλα συγγνωμη , εγω μιλουσα για N/A
Υ.Γ. Συνολο posts μου -> το ετος γεννησεως του Andylag... 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 13:52:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 13:53:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OK, σε έπιασα...
Περίεργο πάντως, στα Mazda όταν μιλάμε για 2ο στάδιο, προϋποθέτει full εισαγωγή/εξαγωγή, αναβάθμιση turbo/αντλίας/IC/μπεκ, και φυσικά πρόγραμμα.
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
actinf Νέος χρήστης

Peugeot 207 Rallye (2008)
Ένταξη: 11 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 69
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 13:59:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: |
Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με το λεγομενο εδω κ απειρα χρονια "πρωτο σταδιο".
Προφανως κ ειναι "εσωτερικα" σταδια των etuners.
Οπως πχ οι hondαίοι , που λεγοντας "πρωτο σταδιο" εννοουν:
-Φιλτροχοανη γα'ι'δουρα.
-Προγραμμα (σε παραλληλο ).
-Εξατμιση (απο το μπλοκ κ πισω) (χταποδακια πασης φυσεως , σωληνες decat κ αντε κ κανενα καζανι , ετσι για να κοβει κ καλα λιγο θορυβο
-Κοντο κ/π (αναλογα τον hondαίο).
-εκκεντροφορος , μπιλιοφορους , σταυροφορους , π@π@ροφορους...
-δισκοπλατο ελαφρωμενο διαρκειας .
-Semi slicks στον βασικο εξοπλισμο. (για να μην κουραζονται τα λαστιχα , αφου ο συμπλεκτης πλεον αντεχει...
-Ξυλωμα περιττου βαρους (να πεις ο,τι εχουν κ τιποτα στον βασικο/full τους... )
-Ρευματα , shift lights , κ λοιπα gadgetακια για να παιζουν τα παιδακια.
κ αν ξεχναω κατι συγχωρεστε με , αλλα μεγαλωνω...
Αλλα συγγνωμη , εγω μιλουσα για N/A
Υ.Γ. Συνολο posts μου -> το ετος γεννησεως του Andylag...  |
Με την απάντησή σου απλά με επιβεβαιώνεις.
Άλλο το πρώτο στάδιο για τους Hondαιους, άλλο για τους F/I κλπ.
Σε ένα N/A το να κανεις σκετο προγραμματισμό με το να τον κάνεις μαζί με εξάτμιση έχει διαφορά 2-3 άλογα. Οπότε δεν έχει νόημα να διαχωρίσεις σταδια...
Στον THP έχει 15-20 άλογα διαφορά...
Οι εποχές αλλάζουν. Μην μένουμε 15 χρόνια πίσω. Ο αναπρογραμματισμός με την τοποθέτιση σπιραλ και πίσω εξάτμισης είναι απαραίτητος αν θέλουμε να πάρουμε αυτά τα 15-20 άλογα. Αν δεν θέλουμε είναι άλλο θέμα. Αλλά νομίζω ότι ειναι κρίμα.
Και κάτι τελευταίο. Ως κάτοχος και ενός s2000 σε βρίσκω λιιιιγο υπερβολικό για το 1ο στάδιο Honda :D
ΥΓ: |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 14:15:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προσπερνοντας πάντως το αν ειναι 1ο -- 2ο -- 2,5ο -- 3,5ο κλπ κλπ ...
το θεμα ειναι "γιατι δεν δουλευει"
= καπου εχει γινει κατι περιεργο...
ή στην εξατμιση...
ή στο προγραμμα...
ΑΝ ΔΕΝ προκυψει καπου αλλου καποιο προβλημα τυχαία |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 14:29:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
actinf έγραψε: |
Με την απάντησή σου απλά με επιβεβαιώνεις.
ΥΓ: |
Καθε αλλο.
Ειπα απλα οτι το "πρωτο σταδιο" παντα ηταν το ΦΠΕ , ειτε αυτο ειναι τουρμπο ειτε ατμοσφαιρικο.
Αλλα οπως λες , μην μενουμε 15-20 χρονια πισω , ολα εξελισσονται , ερχονται new age καταστασεις , αλλαζουν οι ονομασιες , αλλαζουν τα σταδια κλπ κλπ.
Παντως το σιγουρο ειναι πως πιο πρακτικο ΔΕΝ γινεται (το αντιθετο μαλιστα) , οταν φτανεις στο σημειο να αλλαζεις βιδα κ σταδιο...
actinf έγραψε: |
Και κάτι τελευταίο. Ως κάτοχος και ενός s2000 σε βρίσκω λιιιιγο υπερβολικό για το 1ο στάδιο Honda :D
|
Ειχε την πλακα του ομως , ετσι?!?
Καλα , τα ιδια γινονταν κ με τα 106/saxo... .
ΦΠΕ κ εννοουσαν 1002 αλλα πραγματα...
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Octane στις Τετ 23 Ιαν 2013, 14:34:39, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 14:32:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
ΑΝ ΔΕΝ προκυψει καπου αλλου καποιο προβλημα τυχαία |
Παιζει κ αυτο.
Μηπως χανει απο πουθενα κ δεν σηκωνει σωστη πιεση?
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
actinf Νέος χρήστης

Peugeot 207 Rallye (2008)
Ένταξη: 11 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 69
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 14:36:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: |
Παντως το σιγουρο ειναι πως πιο πρακτικο ΔΕΝ γινεται (το αντιθετο μαλιστα) , οταν φτανεις στο σημειο να αλλαζεις βιδα κ σταδιο...  |
Από την άλλη εχει και την χάρη του, να αλλάζεις μια εξατμισούλα και με ένα αναπρογραμματισμό, να σου 15 άλογα!
Και για να μην ξεφεύγουμε, σίγουρα ο φίλος με το πρόβλημα πρέπει να το κοιτάξει. Καλά έκανε και πήγε για προγραμματισμό, θα έπρεπε όμως τα πράγματα να έιναι καλύτερα ακόμα και στο φάσμα στροφών που λέει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator

207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 14:44:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: |
Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με το λεγομενο εδω κ απειρα χρονια "πρωτο σταδιο".
Προφανως κ ειναι "εσωτερικα" σταδια των etuners.
Οπως πχ οι hondαίοι , που λεγοντας "πρωτο σταδιο" εννοουν:
-Φιλτροχοανη γα'ι'δουρα.
-Προγραμμα (σε παραλληλο ).
-Εξατμιση (απο το μπλοκ κ πισω) (χταποδακια πασης φυσεως , σωληνες decat κ αντε κ κανενα καζανι , ετσι για να κοβει κ καλα λιγο θορυβο
-Κοντο κ/π (αναλογα τον hondαίο).
-εκκεντροφορος , μπιλιοφορους , σταυροφορους , π@π@ροφορους...
-δισκοπλατο ελαφρωμενο διαρκειας .
-Semi slicks στον βασικο εξοπλισμο. (για να μην κουραζονται τα λαστιχα , αφου ο συμπλεκτης πλεον αντεχει...
-Ξυλωμα περιττου βαρους (να πεις ο,τι εχουν κ τιποτα στον βασικο/full τους... )
-Ρευματα , shift lights , κ λοιπα gadgetακια για να παιζουν τα παιδακια.
κ αν ξεχναω κατι συγχωρεστε με , αλλα μεγαλωνω...
Αλλα συγγνωμη , εγω μιλουσα για N/A
Υ.Γ. Συνολο posts μου -> το ετος γεννησεως του Andylag...  |
Bγάλε 12 ποστ για να εχεις την σωστή ημερομηνία ρε ρούκουνα.... Η μαλ***α είναι οτι για να κάνω κι εγώ το ίδιο και να πιάσω την δική σου ημερομηνία θέλω ακόμα 1000.... σωστά παππού..........? 
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 18:04:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mια χαρα δουλευει,απλα με την μαμα εξατμιση στουμπωνει κ φουσκωνει τρελα,ενα μπαμ δλδ και μετα ψωφαει,η εξατμιση στο απλωνει και εχεις την αισθηση οτι δεν παει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 18:36:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ta κακα της γραμμικοτητας.....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 19:32:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
The Ace έγραψε: |
Σε αυτή τη περίπτωση (αν δηλαδή η εξάτμιση ακολουθήσει σε 2ο χρόνο) δεν θες ακριβώς επαναπρογραμματισμό, αλλά έλεγχο ότι το ήδη υφιστάμενο πρόγραμμα (target AFRs, boost levels κλπ) δουλεύει σωστά και δεν έχεις spikes, creeps και άλλα ωραία και επικίνδυνα. Και τα λέω αυτά γιατί μόλις πριν λίγες μέρες έκανα ακριβώς αυτό που περιγράφω για το CX7  |
Θα συμφωνησω στα περισσοτερα περι ελεγχου κατα κυριο λογο,αν και πιστευω πως και καποιες μικρες διορθωσεις γινονται κυριως στο αβανς.
Οσο για τα spikes,creeps και boost oscilation τετοια δεν παιζουν στα 207 με μαμα τουρμπινα 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|