PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Προβλήματα σε 207Gt μετά τον προγραμματισμό δευτέρου σταδίου
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
207Gt (dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 56

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 00:11:29    Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα σε 207Gt μετά τον προγραμματισμό δευτέρου σταδίου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους!
Έχω το εξής πρόβλημα με το αυτοκίνητο μου (ένα 207Gt του 2007) το αμάξι προγραμματίστηκε κανονικά για πρώτο στάδιο αλλά σε ήπια μορφή του τύπου από (0.65 / 0.50 bar) που ήταν μαμά σε (1.00 / 0.80 bar) και όλα δούλευαν καλά ως εκεί...Αφού λοιπόν τοποθετίθηκε η εξάτμιση (φ63,5) από σπιράλ και πίσω και πήγα για να γίνει η αναβάθμιση προγράμματος δευτέρου σταδίου το αυτοκίνητο έχασε αισθητά σε όλο το φάσμα των στροφών του! Είχα υπόψην μου ότι θα έχανα κάπως στα χαμηλά λόγο μεγαλύτερης διαμέτρου της εξάτμισης αλλά πλέον το αμάξι είναι κυριολεκτικά νεκρό μέχρι τις 3200rpm καθώς ακούς την τουρμπίνα να φουσκώνει από τις 1900-2000rpm αλλά να μη κουνάει καθόλου! Έχει χάσει τελείως την επιθετικότητα του σε σημείο να είναι χειρότερο από μαμα! Αν κάποιος γνωρίζει τι πρόβλημα μπορεί να έχει ας μου πει την γνώμη του!
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MAD (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RALLYE 1.6T

Ένταξη: 14 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 1102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 06:32:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκανες αναβάθμιση προγράμματος επειδή αλλαξες εξατμιση από σπιραλ και πίσω; Πρώτη φορά το ακούω αυτό...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 10:17:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mallον πρεπει να πας στον προγραματιστη σου να ξαναδει τι παιζει.....αλλα οντως η εξατμηση δεν ειναι κατι που θελει και πειραγμα το προγραμα....εξαλλου αν μιλησουμε για σταδια ο πρωτο ειναι φιλτρο προγραμα εξατμηση.... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
actinf 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 Rallye (2008)

Ένταξη: 11 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 12:16:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρώτο στάδιο είναι αναπρογραμματισμός και τίποτε άλλο. Άντε και κάνα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.

Με νέα εξάτμιση από σπιράλ και πίσω, θες πάλι προγραμματισμό οπότε προσωπικά πιστεύω ότι έκανες πολύ σωστά.

Τώρα το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό. Ο αναπρογραμματισμός έγινε πάνω σε δυναμόμετρο? Οι καμπύλες φάνηκαν σωστές;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 12:25:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

actinf έγραψε:
Πρώτο στάδιο είναι αναπρογραμματισμός και τίποτε άλλο. Άντε και κάνα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.

Με νέα εξάτμιση από σπιράλ και πίσω, θες πάλι προγραμματισμό οπότε προσωπικά πιστεύω ότι έκανες πολύ σωστά.

Τώρα το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό. Ο αναπρογραμματισμός έγινε πάνω σε δυναμόμετρο? Οι καμπύλες φάνηκαν σωστές;


Πρώτο στάδιο είναι το λεγόμενο ΦΠΕ=Φίλτρο-Πρόγραμμα-Εξάτμιση. Ως εκ τούτου, όλα όσα αναφέρει ο φίλος είναι 1ο στάδιο (ανεξαρτήτως αν και πότε άλλαξε εξάτμιση). Άρα όλη αυτή η ιστορία θέλει ένα και μοναδικό προγραμματισμό, και φυσικά επ΄ουδενί δεν δικαιολογείται να έχει τέτοια πτώση απόδοσης. Ή κάτι έχει μπει στραβά, ή κάτι έγινε λάθος στον επαναπρογραμματισμό.

Εγκυκλοπαιδικά, μιλώντας πάντα για Ν/Α, 2ο στάδιο θεωρείται η επέμβαση στο "πάνω" μέρος του κινητήρα και αλλαγές/τροποποιήσεις στα "μικρά" κινούμενα μέρη, ενώ 3ο στάδιο αφορά πλέον το "κάτω" μέρος του κινητήρα και αλλαγές/αφαιρέσεις/τροποποιήσεις σε βασικά τμήματα (από block μέχρι standalone).


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
actinf 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 Rallye (2008)

Ένταξη: 11 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 12:41:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

The Ace έγραψε:
actinf έγραψε:
Πρώτο στάδιο είναι αναπρογραμματισμός και τίποτε άλλο. Άντε και κάνα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.

Με νέα εξάτμιση από σπιράλ και πίσω, θες πάλι προγραμματισμό οπότε προσωπικά πιστεύω ότι έκανες πολύ σωστά.

Τώρα το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό. Ο αναπρογραμματισμός έγινε πάνω σε δυναμόμετρο? Οι καμπύλες φάνηκαν σωστές;

Εγκυκλοπαιδικά, μιλώντας πάντα για Ν/Α


Μόνο που δεν μιλάμε για N/A
Και καλώς ή κακώς για τον THP έχει επικρατήσει να λέμε 1ο και 2ο στάδιο αυτά που ανέφερα παραπάνω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 12:47:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

actinf έγραψε:
The Ace έγραψε:
actinf έγραψε:
Πρώτο στάδιο είναι αναπρογραμματισμός και τίποτε άλλο. Άντε και κάνα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.

Με νέα εξάτμιση από σπιράλ και πίσω, θες πάλι προγραμματισμό οπότε προσωπικά πιστεύω ότι έκανες πολύ σωστά.

Τώρα το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό. Ο αναπρογραμματισμός έγινε πάνω σε δυναμόμετρο? Οι καμπύλες φάνηκαν σωστές;

Εγκυκλοπαιδικά, μιλώντας πάντα για Ν/Α


Μόνο που δεν μιλάμε για N/A
Και καλώς ή κακώς για τον THP έχει επικρατήσει να λέμε 1ο και 2ο στάδιο αυτά που ανέφερα παραπάνω.


Μα και για FI να μιλάμε, πάλι το 1ο στάδιο -γενικά, δεν ξέρω αν για τον THP ισχύει κάτι ειδικότερο, γιατί άλλωστε ?- υπονοεί ΦΠΕ, άρα η εξάτμιση αποτελεί τμήμα του 1ου σταδίου. Βέβαια, στην εξάτμιση άλλο πράγμα να αλλάζεις τελικό, και άλλο να αλλάζεις μεσαίο ή downpipe (όπου επηρεάζεις τα boost levels).

Σε αυτή τη περίπτωση (αν δηλαδή η εξάτμιση ακολουθήσει σε 2ο χρόνο) δεν θες ακριβώς επαναπρογραμματισμό, αλλά έλεγχο ότι το ήδη υφιστάμενο πρόγραμμα (target AFRs, boost levels κλπ) δουλεύει σωστά και δεν έχεις spikes, creeps και άλλα ωραία και επικίνδυνα. Και τα λέω αυτά γιατί μόλις πριν λίγες μέρες έκανα ακριβώς αυτό που περιγράφω για το CX7 Wink


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
actinf 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 Rallye (2008)

Ένταξη: 11 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 13:12:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δες εδω

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=78

Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Octane (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pagani Zonda Cinque (το 6ο)

Ένταξη: 27 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 2486

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 13:36:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

actinf έγραψε:
Δες εδω

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=78

Smile

Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με το λεγομενο εδω κ απειρα χρονια "πρωτο σταδιο".

Προφανως κ ειναι "εσωτερικα" σταδια των etuners.


Οπως πχ οι hondαίοι , που λεγοντας "πρωτο σταδιο" εννοουν:
-Φιλτροχοανη γα'ι'δουρα.
-Προγραμμα (σε παραλληλο Cool ).
-Εξατμιση (απο το μπλοκ κ πισω) (χταποδακια πασης φυσεως , σωληνες decat κ αντε κ κανενα καζανι , ετσι για να κοβει κ καλα λιγο θορυβο
-Κοντο κ/π (αναλογα τον hondαίο).
-εκκεντροφορος , μπιλιοφορους , σταυροφορους , π@π@ροφορους...
-δισκοπλατο ελαφρωμενο διαρκειας Laughing .
-Semi slicks στον βασικο εξοπλισμο. (για να μην κουραζονται τα λαστιχα , αφου ο συμπλεκτης πλεον αντεχει...
-Ξυλωμα περιττου βαρους (να πεις ο,τι εχουν κ τιποτα στον βασικο/full τους... Rolling eyes )
-Ρευματα , shift lights , κ λοιπα gadgetακια για να παιζουν τα παιδακια.
κ αν ξεχναω κατι συγχωρεστε με , αλλα μεγαλωνω... Embarassed

Αλλα συγγνωμη , εγω μιλουσα για N/A Laughing Laughing Laughing



Υ.Γ. Συνολο posts μου -> το ετος γεννησεως του Andylag... Rotfl Tease


etuned
MEMsound έγραψε:
αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 13:52:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 13:53:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

actinf έγραψε:
Δες εδω

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=78

Smile


OK, σε έπιασα... Cool

Περίεργο πάντως, στα Mazda όταν μιλάμε για 2ο στάδιο, προϋποθέτει full εισαγωγή/εξαγωγή, αναβάθμιση turbo/αντλίας/IC/μπεκ, και φυσικά πρόγραμμα.


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
actinf 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 Rallye (2008)

Ένταξη: 11 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 13:59:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Octane έγραψε:
actinf έγραψε:
Δες εδω

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=78

Smile

Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με το λεγομενο εδω κ απειρα χρονια "πρωτο σταδιο".

Προφανως κ ειναι "εσωτερικα" σταδια των etuners.


Οπως πχ οι hondαίοι , που λεγοντας "πρωτο σταδιο" εννοουν:
-Φιλτροχοανη γα'ι'δουρα.
-Προγραμμα (σε παραλληλο Cool ).
-Εξατμιση (απο το μπλοκ κ πισω) (χταποδακια πασης φυσεως , σωληνες decat κ αντε κ κανενα καζανι , ετσι για να κοβει κ καλα λιγο θορυβο
-Κοντο κ/π (αναλογα τον hondαίο).
-εκκεντροφορος , μπιλιοφορους , σταυροφορους , π@π@ροφορους...
-δισκοπλατο ελαφρωμενο διαρκειας Laughing .
-Semi slicks στον βασικο εξοπλισμο. (για να μην κουραζονται τα λαστιχα , αφου ο συμπλεκτης πλεον αντεχει...
-Ξυλωμα περιττου βαρους (να πεις ο,τι εχουν κ τιποτα στον βασικο/full τους... Rolling eyes )
-Ρευματα , shift lights , κ λοιπα gadgetακια για να παιζουν τα παιδακια.
κ αν ξεχναω κατι συγχωρεστε με , αλλα μεγαλωνω... Embarassed

Αλλα συγγνωμη , εγω μιλουσα για N/A Laughing Laughing Laughing



Υ.Γ. Συνολο posts μου -> το ετος γεννησεως του Andylag... Rotfl Tease


Με την απάντησή σου απλά με επιβεβαιώνεις.
Άλλο το πρώτο στάδιο για τους Hondαιους, άλλο για τους F/I κλπ.
Σε ένα N/A το να κανεις σκετο προγραμματισμό με το να τον κάνεις μαζί με εξάτμιση έχει διαφορά 2-3 άλογα. Οπότε δεν έχει νόημα να διαχωρίσεις σταδια...
Στον THP έχει 15-20 άλογα διαφορά...
Οι εποχές αλλάζουν. Μην μένουμε 15 χρόνια πίσω. Ο αναπρογραμματισμός με την τοποθέτιση σπιραλ και πίσω εξάτμισης είναι απαραίτητος αν θέλουμε να πάρουμε αυτά τα 15-20 άλογα. Αν δεν θέλουμε είναι άλλο θέμα. Αλλά νομίζω ότι ειναι κρίμα.

Και κάτι τελευταίο. Ως κάτοχος και ενός s2000 σε βρίσκω λιιιιγο υπερβολικό για το 1ο στάδιο Honda :D

ΥΓ:
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 14:15:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

προσπερνοντας πάντως το αν ειναι 1ο -- 2ο -- 2,5ο -- 3,5ο κλπ κλπ ...

το θεμα ειναι "γιατι δεν δουλευει"

= καπου εχει γινει κατι περιεργο...

ή στην εξατμιση...
ή στο προγραμμα...

ΑΝ ΔΕΝ προκυψει καπου αλλου καποιο προβλημα τυχαία
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Octane (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pagani Zonda Cinque (το 6ο)

Ένταξη: 27 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 2486

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 14:29:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

actinf έγραψε:

Με την απάντησή σου απλά με επιβεβαιώνεις.
ΥΓ:


Καθε αλλο.

Ειπα απλα οτι το "πρωτο σταδιο" παντα ηταν το ΦΠΕ , ειτε αυτο ειναι τουρμπο ειτε ατμοσφαιρικο.

Αλλα οπως λες , μην μενουμε 15-20 χρονια πισω , ολα εξελισσονται , ερχονται new age καταστασεις , αλλαζουν οι ονομασιες , αλλαζουν τα σταδια κλπ κλπ.

Παντως το σιγουρο ειναι πως πιο πρακτικο ΔΕΝ γινεται (το αντιθετο μαλιστα) , οταν φτανεις στο σημειο να αλλαζεις βιδα κ σταδιο... Laughing

actinf έγραψε:

Και κάτι τελευταίο. Ως κάτοχος και ενός s2000 σε βρίσκω λιιιιγο υπερβολικό για το 1ο στάδιο Honda :D

Ειχε την πλακα του ομως , ετσι?!? Laughing Laughing Laughing
Καλα , τα ιδια γινονταν κ με τα 106/saxo... .
ΦΠΕ κ εννοουσαν 1002 αλλα πραγματα...


etuned
MEMsound έγραψε:
αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη Laughing Laughing Laughing Laughing


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Octane στις Τετ 23 Ιαν 2013, 14:34:39, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Octane (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pagani Zonda Cinque (το 6ο)

Ένταξη: 27 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 2486

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 14:32:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:

ΑΝ ΔΕΝ προκυψει καπου αλλου καποιο προβλημα τυχαία

Παιζει κ αυτο.
Μηπως χανει απο πουθενα κ δεν σηκωνει σωστη πιεση?


etuned
MEMsound έγραψε:
αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
actinf 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 Rallye (2008)

Ένταξη: 11 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 14:36:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Octane έγραψε:


Παντως το σιγουρο ειναι πως πιο πρακτικο ΔΕΝ γινεται (το αντιθετο μαλιστα) , οταν φτανεις στο σημειο να αλλαζεις βιδα κ σταδιο... Laughing


Από την άλλη εχει και την χάρη του, να αλλάζεις μια εξατμισούλα και με ένα αναπρογραμματισμό, να σου 15 άλογα! Smile


Και για να μην ξεφεύγουμε, σίγουρα ο φίλος με το πρόβλημα πρέπει να το κοιτάξει. Καλά έκανε και πήγε για προγραμματισμό, θα έπρεπε όμως τα πράγματα να έιναι καλύτερα ακόμα και στο φάσμα στροφών που λέει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ)
Moderator
Επίσημο Μέλος

207 RALLYE

Ένταξη: 06 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 1643
Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 14:44:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Octane έγραψε:
actinf έγραψε:
Δες εδω

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=78

Smile

Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με το λεγομενο εδω κ απειρα χρονια "πρωτο σταδιο".

Προφανως κ ειναι "εσωτερικα" σταδια των etuners.


Οπως πχ οι hondαίοι , που λεγοντας "πρωτο σταδιο" εννοουν:
-Φιλτροχοανη γα'ι'δουρα.
-Προγραμμα (σε παραλληλο Cool ).
-Εξατμιση (απο το μπλοκ κ πισω) (χταποδακια πασης φυσεως , σωληνες decat κ αντε κ κανενα καζανι , ετσι για να κοβει κ καλα λιγο θορυβο
-Κοντο κ/π (αναλογα τον hondαίο).
-εκκεντροφορος , μπιλιοφορους , σταυροφορους , π@π@ροφορους...
-δισκοπλατο ελαφρωμενο διαρκειας Laughing .
-Semi slicks στον βασικο εξοπλισμο. (για να μην κουραζονται τα λαστιχα , αφου ο συμπλεκτης πλεον αντεχει...
-Ξυλωμα περιττου βαρους (να πεις ο,τι εχουν κ τιποτα στον βασικο/full τους... Rolling eyes )
-Ρευματα , shift lights , κ λοιπα gadgetακια για να παιζουν τα παιδακια.
κ αν ξεχναω κατι συγχωρεστε με , αλλα μεγαλωνω... Embarassed

Αλλα συγγνωμη , εγω μιλουσα για N/A Laughing Laughing Laughing



Υ.Γ. Συνολο posts μου -> το ετος γεννησεως του Andylag... Rotfl Tease


Bγάλε 12 ποστ για να εχεις την σωστή ημερομηνία ρε ρούκουνα.... Η μαλ***α είναι οτι για να κάνω κι εγώ το ίδιο και να πιάσω την δική σου ημερομηνία θέλω ακόμα 1000.... σωστά παππού..........? Laughing Laughing Laughing Laughing


I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 18:04:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mια χαρα δουλευει,απλα με την μαμα εξατμιση στουμπωνει κ φουσκωνει τρελα,ενα μπαμ δλδ και μετα ψωφαει,η εξατμιση στο απλωνει και εχεις την αισθηση οτι δεν παει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 18:36:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ta κακα της γραμμικοτητας..... Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 19:32:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

The Ace έγραψε:

Σε αυτή τη περίπτωση (αν δηλαδή η εξάτμιση ακολουθήσει σε 2ο χρόνο) δεν θες ακριβώς επαναπρογραμματισμό, αλλά έλεγχο ότι το ήδη υφιστάμενο πρόγραμμα (target AFRs, boost levels κλπ) δουλεύει σωστά και δεν έχεις spikes, creeps και άλλα ωραία και επικίνδυνα. Και τα λέω αυτά γιατί μόλις πριν λίγες μέρες έκανα ακριβώς αυτό που περιγράφω για το CX7 Wink


Θα συμφωνησω στα περισσοτερα περι ελεγχου κατα κυριο λογο,αν και πιστευω πως και καποιες μικρες διορθωσεις γινονται κυριως στο αβανς.
Οσο για τα spikes,creeps και boost oscilation τετοια δεν παιζουν στα 207 με μαμα τουρμπινα Wink


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1759s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on