PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αξιοπιστία Peugeot 207
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
georgebpkk (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.4 95

Ένταξη: 24 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 14
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάρ 2013, 23:22:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε μου περασε καθολου απο το μυαλο γιατι στον συγκεκριμενο βαζω πανω απο τρια χρονια σιγουρα, και ποτε μα ποτε δεν ειχα προβλημα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sakis_rc (sakis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 28 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 58

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Μάρ 2013, 18:21:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αφου σε προηγουμενο αυτοκινητο επι τοσα χρονια δε σου ειχε παρουσιαστει κανενα προβλημα απο αυτο το πρατηριο, θα ημουν επιφυλακτικος με το 207 σου γτ μπορει να προυπαρχει καποιο προβλημα και απλα πριν στο πουλησουν να εσβησαν στην αντιπροσωπεια οποιαδηποτε βλαβη οπως πχ αισθητηρας λαμδα, μπουζι κλπ και μετα απο καποια χμ να ξανααναψε.Γι αυτο κανε και μια μετρηση της καταναλωσης απο γεματο σε αδειο τεποζιτο για να εχεις μια πιο σιγουρη εικονα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 14:47:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά ο φίλος κάτι ήξερε που έλεγε για τις φλάντζες.

Την έπαθα κι εγώ στο 207 μου, αν και είναι στην αρχή του τέλους (χάνει πολύ λίγο λάδι) κι ευτυχώς δεν βρήκα λάδια στο ψυγείο.
Όπως και να΄χει, σήμερα που πήγα στο συνεργείο μου είπαν ότι καλό είναι να αλλάξω πριν το καλοκαίρι με τις ζέστες.

Υπόψιν, το αμάξι μου δεν έχει ούτε 50.000χλμ (παρά τα 6 σχεδόν χρόνια του), κάτι που θεωρώ απαράδεκτο.

Μακάρι να μην προκύψει κάτι άλλο, γιατί με βλέπω να γίνομαι κι εγώ σαν τον φίλο που σιχτίριζε τα πεζώ.

Περισσότερα για τη φλάντζα στο νέο τόπικ που άνοιξα:

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=512427#512427
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 15:21:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα,να σας πω και το ανέκδοτο της ημέρας,τελικά μετά απο 3 μήνες ταλαιπωρίας για το σαπούνι που εβλέπα στα λάδια τελικά προέκυψε ότι είναι ο κορμός αφού αλλάχτηκαν 2 φλάντζες στην Lion και πάλι έκανε το ίδιο πράγμα,οχι μακριά απο αυτό το μοτέρ μακριά απο τη συγκεκριμένη ΜΑΡΚΑ.ΕΛΕΟΣ απλά όσοι εχετε 1.4 16v πουλήστε τα ΤΩΡΑ σας το ξαναλέω δεν παίζει ρολο χρονολογία τα ίδια μοτέρ ειναι σιγα μην εκατσε να ασχοληθει η πεζω με κεφαλαρια και @@@ τα ιδια ειναι και θα σας τα βγαλει καποτε εκτος οπως σας ειπα αν ειστε οδηγοι της κυριακης και κανετε 5000χλμ στα 6 χρονια! ευτυχως δικαιωνομαι σιγα σιγα γιατι καποιοι νομιζετε οτι ειναι μεμονομενα περιστατικα....ΟΧΙ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ 14αρια 16v ειναι σκαρτα!!! 192.000χλμ και θελω κινητηρα....μετα πειτε μου αν φωναζω αδικα....παρτε κανα ιαπωνα και ας καιει λαδια οπως ειπαν καποιοι το προτιμω! ας κλεισει η κωλοεταιρια με τα προβληματα που αντιμετωπιζει να ησυχασει ο κοσμος οταν φτιαχνεις τετοια αυτοκινητα εισαι αξια της μοιρας σου ουτε ραλι και πρωταθληματα ουτε κρατηματα και αισθηση οδηγικη σε σωζουν...καλα που ο φιλος πηρε το vti...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Μάρ 2013, 12:45:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

georgebpkk έγραψε:
Δε μου περασε καθολου απο το μυαλο γιατι στον συγκεκριμενο βαζω πανω απο τρια χρονια σιγουρα, και ποτε μα ποτε δεν ειχα προβλημα


Τα συγχρονα αυτοκινητα προδιδουν τους κλεφτες βενζιναδες Wink
Ετσι πιστευα και γω για καποιους local heroes που ενω εβαζα χρονια βενζινη απ αυτους δεν ειχα προβλημα,αλλα αναθεωρησα οταν πηρα το ραλι και επιβεβαιωθηκα στη συνεχεια με τα διαγνωστικα Smile


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Citroen C5 1.6THP, Ford Fiesta 1.0

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Απρ 2013, 17:14:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
....192.000χλμ και θελω κινητηρα....μετα πειτε μου αν φωναζω αδικα.....


Απλώς μου φάνηκε αστείο...και εγώ το ίδιο 206 έχω, αλλά πραγματικά, στα πόσα χιλ. χλμ. θεωρείς ότι πρέπει να αλλάξεις κινητήρα ? Στα 5 εκατομμύρια ?


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Απρ 2013, 19:59:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έτσι από απορία, εσείς που είχατε θέμα με τις φλάντζες κλπ, κάθε πότε αλλάζατε παραφλού;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Απρ 2013, 20:54:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

The Ace έγραψε:
Chris_206_90hp έγραψε:
....192.000χλμ και θελω κινητηρα....μετα πειτε μου αν φωναζω αδικα.....


Απλώς μου φάνηκε αστείο...και εγώ το ίδιο 206 έχω, αλλά πραγματικά, στα πόσα χιλ. χλμ. θεωρείς ότι πρέπει να αλλάξεις κινητήρα ? Στα 5 εκατομμύρια ?

ενταξει στα 192000χλμ να αλλαξεις κινητηρα δεν ειναι και πολλα.θα μπορουσε να καψει λιγο λαδι η αλλα προβληματα αλλα προβλημα κορμου οπως ειπε πιο πανω ειναι λιγο τραβηγμενο.βεβαια προβλημα κορμου ειχανε και το χοντα σιβικ vti λεγανε αν δεν τα εκανε καποιος καλη συντηρηση.τωρα εγω προσωπικα δε ξερω τη συντηρηση εκανες στο αμαξι.απλα ξερω οτι υγρα ψυγειου αλλαζονται ανα 2-3ετη.οχι παραπανω,αυστηρα.τωρα και το αλλο παιδι ειπε οτι τα υγρα του ητανε σαν λασπη.
θελω να πιστευω οτι ειναι μεμονωμενο περιστατικο.αλλαζετε λιγο πιο συχνα το υγρο ψυγειου.και μη τα σβηνετε με τη μια οταν βλεπετε οτι πιανουνε 97 βαθμους.αφηστε να πεσει λιγο η θερμοκρασια και μετα το σβηνετε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Απρ 2013, 21:36:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως δεν πρόκειται να προβώ σε καμια επισκευή άμεσα, αφού το αμάξι δεν έχει κανένα σύμπτωμα (πλην της μικρής απώλειας λαδιού που είναι κοντά στο λίτρο ανα 5.000 χλμ) αφού και η θερμοκρασία είναι σταθερά μέχρι 90 βαθμούς, και το καπάκι του λαδιού δεν είχε αφρούς και γενικά το αμάξι δουλεύει όπως δούλευε εδώ και χρόνια.
Ακόμα και η απώλεια λαδιού δεν είναι τωρινή, απ'τον δεύτερο χρόνο που το'χω γύρω στο 1λ/5000χλμ έλειπε.
Άσε που κάποιο μέρος του λίτρου θα το καίει κι ο κινητήρας, δεν είναι όλο απώλεια.

Ότι θα'πρεπε να έχω αλλάξει ήδη μια φορά παραφλού είναι γεγονός.
Αλλά θεωρώ απίθανο να προέκυψε από εκεί το πρόβλημα γιατί όπως ξαναείπα η απώλεια λαδιού υπάρχει απ'το δεύτερο χρόνο όπου το παραφλού ήταν σχεδόν καινούριο.
Αν επίσης ήταν τόσο κρίσιμη η αλλαγή παραφλού, η πεζώ θα την έδινε ανα 2-3 χρόνια σαν προγραμματισμένη εργασία (στο agila b τς οικογένειας υπάρχει στο βιβλίς σέρβις προγραμματισμένη αλλαγή κάθε 3 χρόνια ή 50.000χλμ φερειπείν) , κι όχι όπως τώρα που λέει ότι είναι long life (δηλαδή ανα 5ετία και βάλε).
Όπως και να'χει πάντως, στην 3ετία πλέον θα αλλάζω παραφλού και θα βάζω πάντα κάτι καλό σαν το g12+ glacelf που αγόρασα για να βάλω τώρα.

Θα αλλάξω λοιπόν λάδια, θα καθαρίσω καλά το ψυγείο βάζοντας καινούριο παραφλού και θα το παρατηρώ.
Αν το ψυγείο αρχίζει να εμφανίζει λάδια, δω θερμοκρασίες να ανεβαίνουν ή μεγαλώσει η απώλεια λαδιού, τότε θα το ψάξω περαιτέρω και θα το επισκευάσω αν είναι όντως φλάντζα (γιατί παίζει να είναι καμια τσιμούχα απλά).
Προς το παρόν να ανοίξω κινητήρες, να κάνω πλανίσματα κλπ και να σκάω κανα 300ευρω χωρίς κάποια ένδειξη προβλήματος, επειδή έσταξε μια σταγόνα λαδιού στην εξάτμιση, δεν το κάνω.
Έτσι κι αλλιώς 7-8.000 χλμ κάνω το χρόνο, οπότε δεν έχω λόγο να βιαστώ για κάτι που είναι αρκετά μακροχρόνιο.

Πάντως μην κοροιδευόμαστε.
192.000 χλμ για αλλαγή κινητήρα είναι πολύ λίγα για οποιοδήποτε σοβαρό αμάξι με σωστή συντήρηση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Απρ 2013, 21:52:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ακομα και το μοτουλ που ειναι g12+ και απο τα καλυτερα η ιδια μοτουλ λεει αλλαγη ανα 3 χρονια.μετα μη δινεις πολυ σημασια στις αντιπροσωπειες.τι λαδια χρησιμοποιεις?πανρως 1 λιτρο ανα 5000χλμ δεν ειναι λιγο για αυτο το κιητηρα.θα επρεπε να το εβλεπες στο νερο η στη βεργα.κοιτα να δεις απο που το χανει.και αν το καιει τοτε πηγαινε σε καστρολ 10 40 η αν βρεις το mobil milage 10 40(αν το βρεις αυτο).παντως το καστρολ μαγνατεκ 10 40 ειναι κορυφη για 10 40.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την vasilisalessia στις Τετ 10 Απρ 2013, 14:44:44, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Απρ 2013, 00:15:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
παντως ακομα και το μοτουλ που ειναι g12+ και απο τα καλυτερα η ιδια μοτουλ λεει αλλαγη ανα 3 χρονια.μετα μη δινεις πολυ σημασια στις αντιπροσωπειες.τι λαδια χρησιμοποιεις?πανρως 1 λιτρο ανα 5000χλμ δεν ειναι λιγο για αυτο το κιητηρα.θα επρεπε να το εβλεπες στο νερο η στη βεργα.κοιτα να δεις απο που το χανει.και αν το καιει τοτε πηγαινε σε καστρολ 10 40 η αν βρεις το mobil milage 10 40(αν το βρεις αυτο)παντως το καστρολ το 10 40 ειναι καλο λαδι.
παντως το καστρολ μαγνατεκ 10 40 ειναι κορυφη για 10 40.

Τι θα έπρεπε να έβλεπα στο νερό ή στη βέργα?

Την πρώτη αλλαγή την είχα κάνει στην πεζώ και μου είχαν βάλει ένα esso 5-40.
Επόμενη και μεθεπόμενη αλλαγή έβαλα total ineo 5-30 αλλά μετά που διάβασα διάφορα για τα λάδια αυτά το γύρισα σε total 9000 5-40 τα οποία θα βάλω και στην επόμενη αλλαγή σε λίγες μέρες.
10-40 δεν θέλω να βάλω γιατί συνήθως δεν είναι φουλ συνθετικά και προτιμώ τα συνθετικά λάδια. Άσε που δεν θέλω να κάνω και πολλές αλλαγές στα ιξώδη.

1 λίτρο ανα 5000χλμ δεν το θεωρώ τρελή ποσότητα μιας και το αμάξι χρησιμοποιείται στο μεγαλύτερο βαθμό στην πόλη.
Απλά το θέμα είναι ότι το μοτέρ δεν τα καίει, τουλάχιστον το μεγαλύτερο μέρος, αλλά από κάπου χάνει (ή από φλάτζα ή από τσιμούχα).
Γι'αυτό θα το παρακολουθώ εντατικά κι αν δω το παραμικρό σύμπτωμα θα πάω να ανοιχτεί ο κινητήρας.
Αλλά ακόμα δεν θεωρώ ότι υπάρχει λόγος.

Ακόμα και ο φιλος με τα (δικαιολογημένα) παράπονα, άρχισε να χάνει λάδι στα 50.000χλμ και στα 100.000 άλλαξε φλάτζα πρώτη φορά.
Οπότε δεν έχω λόγο να βιαστω όταν κάνω ούτε 8.000χλμ το χρόνο.

Κι αν πάθει καμια γερή ζημιά στα καλά καθούμενα χωρίς άλλη ένδειξη (που το θεωρώ απίθανο), έπαθε.
Να βάλω ένα 1600αρι κινητήρα να ησυχάσω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Απρ 2013, 00:21:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλα στα νερα θα εβλεπες λαδια.τωρα στη βεργα αν ειχε νερα πολλα θα εσταζε.η θα φιανοτανε στην υφη.το λαδι στη βεργα δε σταζει ευκολα.τεσπα ασε το 5 40.απλα πες του μηχανικου να το κοιταξει στην αλλαγη μηπως και δει απο που βγαζει το λαδι.κα αν το σταζει στην εξατμιση σε πιο σημειο το σταζει και κοιτας καπου εκει πανω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Απρ 2013, 01:00:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
καλα στα νερα θα εβλεπες λαδια.τωρα στη βεργα αν ειχε νερα πολλα θα εσταζε.η θα φιανοτανε στην υφη.το λαδι στη βεργα δε σταζει ευκολα.τεσπα ασε το 5 40.απλα πες του μηχανικου να το κοιταξει στην αλλαγη μηπως και δει απο που βγαζει το λαδι.κα αν το σταζει στην εξατμιση σε πιο σημειο το σταζει και κοιτας καπου εκει πανω.

Όχι νερά στον κινητήρα δεν έχω σίγουρα.
Ούτε αφρίζει το καπάκι, ούτε βλέπω τίποτα περίεργο στη βέργα.
Το παγούρι του ψυγείου τώρα το έχω δείξει. Ο μηχανικός μου λέει πως σχεδόν σίγουρα δεν έχει λάδια μέσα, απλά είναι απ'την πολυκαιρία.
Εγώ διατηρώ κάποιες αμφιβολίες, αλλά θα καθαριστεί και θα το παρατηρώ απο'δω και πέρα. Αν βρωμίσει πάλι σε κανα χρόνο, τότε σημαίνει ότι παίρνει και λάδι.

Τώρα που θα αλλαχτούν τα λάδια, θα πω στον μηχανικό να το κοιτάξει μήπως και διαπιστώσει αν υπάρχει κάποιο εμφανές σημείο που υπάρχει μικρή διαρροή κι αν είναι φλάτζα ή τσιμούχα.
Και βλέπουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Απρ 2013, 14:45:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε ace οι ειρωνιες αλλου...192.000 χλμ ειναι απλα αστεια χλμ οχι μονο για κορμο αλλα και για φλαντζα και οποιαδηποτε ανακατασκευη ειδικα με τη συντηρηση που εκανα στο αυτοκινητο μου η οποια ηταν παραπανω απο αριστη,πιστεψε με δεν κατηγορω ετσι απλα ειμαι δυσαρεστημενος γιατι ολα γινοντουσαν πριν την ωρα τους,αν δηλαδη καποιος ακολουθει το προγραμμα της πεζω τι πρεπει;;;να περνει το αμαξι ολο στο χερι που προβλεπει αλλαγη λαδιων στις 20.000χλμ και βαζανε και λαδι 10-40 ελεος μη γελιομαστε τωρα και μη λεμε οτι θελουμε ελπιζω να μη σου βγαλει τιποτα εσενα και ως εκει,εχω πει την αποψη μου για το συγκεκριμενο μοτερ και συμβαδιζει με ολα τα συνεργεια και με τους μηχανικους της LION τωρα εσεις απλα δεν ειστε παθοντες λογω προφανως τυχης η λιγων χιλιομετρων
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Απρ 2013, 16:41:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
Φιλε ace οι ειρωνιες αλλου...192.000 χλμ ειναι απλα αστεια χλμ οχι μονο για κορμο αλλα και για φλαντζα και οποιαδηποτε ανακατασκευη ειδικα με τη συντηρηση που εκανα στο αυτοκινητο μου η οποια ηταν παραπανω απο αριστη,πιστεψε με δεν κατηγορω ετσι απλα ειμαι δυσαρεστημενος γιατι ολα γινοντουσαν πριν την ωρα τους,αν δηλαδη καποιος ακολουθει το προγραμμα της πεζω τι πρεπει;;;να περνει το αμαξι ολο στο χερι που προβλεπει αλλαγη λαδιων στις 20.000χλμ και βαζανε και λαδι 10-40 ελεος μη γελιομαστε τωρα και μη λεμε οτι θελουμε ελπιζω να μη σου βγαλει τιποτα εσενα και ως εκει,εχω πει την αποψη μου για το συγκεκριμενο μοτερ και συμβαδιζει με ολα τα συνεργεια και με τους μηχανικους της LION τωρα εσεις απλα δεν ειστε παθοντες λογω προφανως τυχης η λιγων χιλιομετρων

Chris, εσύ όταν άλλαξες φλάτζα τι συμπτώματα είχες?
Ανέβαινε η θερμοκρασία νερού?
Βρήκες λάδια στο ψυγείο ή νερό στον κινητήρα (το λεγόμενο άφρισμα στο καπάκι) ?
Επίσης τι απώλεια λαδιού είχες?

Όσο για την αλλαγή κινητήρα στα 192.000 χλμ, συμφωνώ ότι είναι αστεία.
Σοβαροί κινητήρες με σωστή συντήρηση βγάζουν για πλάκα τα διπλάσια και βάλε.
Το μόνο θετικό είναι ότι οι κινητήρες των πεζώ είναι σχετικά φτηνοί και υπάρχει πληθώρα μεταχειρισμένων, οπότε αξίζει να βάλεις κανα 1600αρι να βρεις την υγεία σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Απρ 2013, 18:10:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Driver ///M έγραψε:
Το μόνο θετικό είναι ότι οι κινητήρες των πεζώ είναι σχετικά φτηνοί και υπάρχει πληθώρα μεταχειρισμένων, οπότε αξίζει να βάλεις κανα 1600αρι να βρεις την υγεία σου.

ή τον παιρνεις ετοιμο, με τουρμπο, να βρεις τον μπελα σου...


Laughing Laughing Laughing Laughing



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Απρ 2013, 20:22:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρη εγω μετα τις 50-60 χιλιαδες αρχισα να βλεπω λαδια στην πλευρα του ιμαντα χρονισμου και στην αρχη και ο μηχανικος ειπε να μην το κανουμε αμεσα μιας και ηταν στην αρχη οποτε οταν αρχισε να χανει περισσοτερα λαδια στις 90-100 χιλιαδες χιλιομετρα αν θυμαμαι καλα αποφασισα να το φτιαξω να μην συμβει τιποτα χειροτερο...ολο αυτο το διαστημα δεν ειχα ουτε με θερμοκρασιες προβληματα ουτε με αποδοση κινητηρα κλπ...τωρα απο τις 180.000 χλμ περιπου αρχισα να βλεπω το αφρισμα στα λαδια δηλαδη παραφλου στα λαδια και απωλεια παραφλου,περιπου ενα παγουρι ανα 100-200 χλμ!! οποτε πιστεψαμε ολοι οτι ειναι φλαντζα ξανα και δυστυχως αλλαχτηκαν 2 φλαντζες στη LION (η δευτερη με δικα τους εξοδα) για να αποκλειστει το ενδεχομενο αστοχιας υλικου...η κεφαλη ελεγχθηκε στο ρεκτιφιε με διπλη πιεση τη δευτερη φορα και ηταν αψογη πραγμα που οδηγει σε ενα μονο συμπερασμα...προβλημα στον κορμο του κινητηρα το οποιο δεν αξιζει να ελεγχθει καν μιας και μια αλλη μηχανη κοστιζει πολυ φτηνοτερα,να σημειωσω οτι το αυτοκινητο δεν ανεβαζε ποτε θερμοκρασιες περαν του φυσιολογικου και τα λαδια(τοταλ φουλ συνθετικα 5-40)τα φιλτρα αερος-καμπινας,μπουζι αλλαζοντουσαν καθε μαξιμουμ 10.000χλμ απο την πρωτη μερα που το αγορασα καινουργιο,το αμαξι θα το κρατησω για ανταλλακτικα μαλλον μιας και το υπολοιπο αμαξωμα-σαλονι ειναι σε αριστη κατασταση και μια μηχανη (1.4) μαζι με περαστικα κοστιζει οσο ενα μεταχειρισμενο 1600αρι 206...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Απρ 2013, 20:43:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
και μια μηχανη (1.4) μαζι με περαστικα κοστιζει οσο ενα μεταχειρισμενο 1600αρι 206...

ποσα εννοεις δλδ?
γιατι με 1500€ τελικη τιμη (ισως και λιγοτερα) αλλαζεις μοτερ



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Απρ 2013, 20:48:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alexandros 207 Rallye έγραψε:
Chris_206_90hp έγραψε:
και μια μηχανη (1.4) μαζι με περαστικα κοστιζει οσο ενα μεταχειρισμενο 1600αρι 206...

ποσα εννοεις δλδ?
γιατι με 1500€ τελικη τιμη (ισως και λιγοτερα) αλλαζεις μοτερ

Έτσι πιστεύω κι εγώ.

Φτιάξε το αμαξάκι σου φίλε με καινούριο κινητήρα να το χαρείς, δεν βρίσκεις αμάξι της προκοπής με όσα χρειάζεσαι να βάλεις απλά καινούριο κινητήρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Απρ 2013, 21:09:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω βρει ενα 206 του 2003 σε καλη τιμη και εχει 1.6 16v NFU κινητηρα...το δικο μου ετσι οπως ειναι πανω απο 1000ρικο δεν πιανει,και αν βαλω θα βαλω παλι τον ακατονομαστο κινητηρα μιας και για 1.6 θελουν ολα ξηλωμα (εγκεφαλοι-bsi) και δεν μπαινω καν στη διαδικασια οποτε δεν ασχολουμαι προτιμω να το κρατησω για οτι χρειαστει το αλλο διοτι καποια περιφερειακα και το σασμαν ταιριαζουν,παρα να μπω παλι σε μπελαδες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 5 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2264s (PHP: 89% - SQL: 11%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on