PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αξιοπιστία Peugeot 207
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2013, 23:00:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ο ET3J4 για τον οποίο συζητάτε είχε κάποια θέματα τον πρώτο καιρό τα οποία όντως λύθηκαν. Το δικο μου (206) μοντελο 2006 δεν έχει βγάλει απολύτως τπτ εκτός από:

1. στα 5000km βαλβίδα θερμοκρασίας
2. στα 90000km ψυγείο καλοριφερ
3. στα 110.000km ρουλεμάν ΕΑ τροχού.

κι έχει πιεστεί αρκετά σε ταξίδια, εντός πολης, πίστα κτλ.

Ωστόσο γενικά τα πεζώ και ειδικότερα τα καινούργιας τεχνολογίας δεν τα θεωρώ ως τα καλύτερα δείγματα αξιοπιστίας.

Στην θέση θα κοιταζα κάτι ιαπωνικό...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2013, 16:36:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ επιμένω να μείνει μακρια απο αυτό το μοτέρ η αγορά έχει σε αυτά τα χρήματα άπειρες επιλογές και σε ιαπωνικά ακόμα που είναι ακριβότερα γενικά,τα ιταλικά (fiat,alfa romeo) κατηγορούσαν κάποτε για τα μοτέρ περί θερμοκρασιών κλπ άλλα και οι γάλλοι πίσω δεν πάνε και τα 8βαλβιδα και τα 16βαλβιδα τα 1.4 206-307 όλα κάποια στιγμή βγάζουν φλάντζα όποιου δεν εβγαλέ τι να πω απλά είναι τυχερός γιατί εγώ στο συνεργείο τα βλέπω συνέχεια να έρχονται,θα έπρεπε αν είσαι μία εταιρία με @@ και ιστορία όπως η πεζώ να αναγνώριζεις τα ελλατωμματά σου και να τα έφτιαχνε δωρεάν με εγγύηση ότι δεν θα ξαναεμφανιστεί η ίδια αστοχία ειδικά σε εμάς στα 206 που την έβγαζε στις 50000-60000 ασχέτως εγγύσης στα ιαπωνικά ακόμα και μετά απο 6-7 χρόνια αν διαπιστωθεί κάτι σε πέρνουν τηλ και σου λένε έλα να το δούμε και αν διαπιστωθεί ότι έχει πρόβλημα στο επισκευάζουν ΔΩΡΕΑΝ πήραν την αδερφη μου προχθές για το κορόλα για ένα θέμα (2006 μοντέλο) και έπαθα πλάκα....Ιαπωνικό φίλοι μου απο δω και πέρα και ας λένε οτι τα χαλάσανε και αυτά,τα λάθη πληρώνονται...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2013, 16:59:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δηλαδη καποιος που εχει 1.4 χωρις να εχει παρει φλατζα ειναι τυχερος.αλλα καποιος με ιαπωνεζικο αν χτυπησει φλατζα θα ειναι απλα ατυχος.τι να πω...
μαλλον θα ειναι ψεμματα το οτι εχουνε σκοτωθει 89 ατομα απο αυτοματες επιταχυνσεις αυτοκινητων τη τελευταια δεκαετια.μαλλον θα εχεις ακουσει κατι τετοιο.και οτι η τουοτα εχει ανακαλεσει τουλαχιστον 4.000000 δε σου λεει κατι εσενα?
907000 κορολα για προβληματα αεροσακου ουτε αυτο σου λεει κατι.μιλαμε για εκαττομυρια με προβληματα.συν αυτο που εχω αναφερει πιο πανω.με αυτο θελω να σου πω οτι κανεις χωρις λαθη και τιποτα χωρις προβληματα.βεβαια το after sales ειναι οτι χειροτερο στη πεζω αλλα μη μπερδευομαστε αξιοπιστια- αφτερ σαλες...σε αυτη τη συζητηση.αν και γενικα το σωστο σερβις κρατα τη σωστη αξιοπιστια.και μενα εδω οι μηχανικοι της πεζω λενε οτι απο κινητηρες οι 1.4 και 1.6 δεν βγαζουνε προβληματα...βεβαια λογικο να εχεις αυτη την αποψη επειδη εχεις ζησει ασχημη εμπειρια.
βεβαια δεν μιλησα ποτε οτι ειναι τερας αξιοπιστιας τα πεζω.και εγω πιστευω οτι τα ιαπωνεζικα ειναι σε γενικες γραμμες πιο αξιοπιστα.
απλα ειναι πιστευω και θεμα προσωπικης επιλογης.οσον αφορα το μεταχειρισμενα λεω για ακομα μια φορα, οτι ειναι λαχειο, απο χιουνται μεχρι μερσεντες ππυ λεει ο λογος.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την vasilisalessia στις Τετ 30 Ιαν 2013, 17:23:57, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2013, 17:22:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ (προσωπική μου άποψη πάντα) άλλα σε γενικες γραμμές απλά δεν συγκρίνω κάν πλέον ένα ιαπωνικό με ένα πεζω η προσωπική μου εμπειρία μου λέει ότι άν πάρω τώρα αμάξι θα είναι είτε ιαπωνικό γιατί μας έβγαλε ασπροπρόσωπους παρόλο τα χιλιάδες χλμ που είχε κάνει με τη μισή συντήρηση του 206 και τις ανύπαρκτες βλάβες ή VW GROUP (κακώς που δεν προτίμησα τότε το polo με τα 101 άλογα που τον πατάει κάτω τον 1.4 16v του 206...) για να γουστάρω απο άποψη δύναμης και προοπτικής βελτίωσης (TSI) χωρίς να πληρώνω τα άντερα μου σε 2λιτρα η σε χρονίσματα για τον 1.6 THP αυτά η επιλογή είναι δικαίωμα του καθενός...όταν μου έλεγαν μακριά απο πεζώ όταν πρωτοπήρα το αμάξι εγώ τους έβριζα άλλα τελικά είχαν δίκιο 14.100 εκανε και με τις βλάβες έφτασε την τιμή ενός RC
ΕΛΕΟΣ ΑΠΛΑ και έχεις και τους μηχανικούς και σου λένε εντάξει μωρέ τί είναι μια φλάντζα,ένας άξονας κλπ....(Σόρρυ για το off topic)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2013, 17:26:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
Εγώ επιμένω να μείνει μακρια απο αυτό το μοτέρ η αγορά έχει σε αυτά τα χρήματα άπειρες επιλογές και σε ιαπωνικά ακόμα που είναι ακριβότερα γενικά,τα ιταλικά (fiat,alfa romeo) κατηγορούσαν κάποτε για τα μοτέρ περί θερμοκρασιών κλπ άλλα και οι γάλλοι πίσω δεν πάνε και τα 8βαλβιδα και τα 16βαλβιδα τα 1.4 206-307 όλα κάποια στιγμή βγάζουν φλάντζα όποιου δεν εβγαλέ τι να πω απλά είναι τυχερός γιατί εγώ στο συνεργείο τα βλέπω συνέχεια να έρχονται,θα έπρεπε αν είσαι μία εταιρία με @@ και ιστορία όπως η πεζώ να αναγνώριζεις τα ελλατωμματά σου και να τα έφτιαχνε δωρεάν με εγγύηση ότι δεν θα ξαναεμφανιστεί η ίδια αστοχία ειδικά σε εμάς στα 206 που την έβγαζε στις 50000-60000 ασχέτως εγγύσης στα ιαπωνικά ακόμα και μετά απο 6-7 χρόνια αν διαπιστωθεί κάτι σε πέρνουν τηλ και σου λένε έλα να το δούμε και αν διαπιστωθεί ότι έχει πρόβλημα στο επισκευάζουν ΔΩΡΕΑΝ πήραν την αδερφη μου προχθές για το κορόλα για ένα θέμα (2006 μοντέλο) και έπαθα πλάκα....Ιαπωνικό φίλοι μου απο δω και πέρα και ας λένε οτι τα χαλάσανε και αυτά,τα λάθη πληρώνονται...

Φίλε, όπως σου είπαμε πολλάκις το 207 ΔΕΝ έχει θέματα με φλάντζες, τουλάχιστον περισσότερα απ'οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της αγοράς.

Από εκεί και πέρα, αν εσύ προτιμούσες κάποιο yaris που σε εμφάνιση είναι ένα απλό αυτοκίνητο πόλης, σε ποιότητα κι εμφάνιση εσωτερικού απλά αποδεκτό, σε οδηγική αίσθηση πλήρες αποστειρωμένο κλπ απ'το 207 μόνο και μόνο επειδή μπορεί να έχει καλύτερη αξιοπιστία (τη στιγμή που ένα σωρό κάτοχοι 207 1.4 90hp δεν είχαμε σχεδόν κανένα θέμα), τότε δικαίωμά σου.
Εγώ πάντως ανάμεσα σε οποιοδήποτε γαλλικό και το yaris δεν θα το σκεφτόμουν ούτε δευτερόλεπτο και θα πήγαινα στο Γάλλο με κλειστά μάτια.

Υπάρχει και το swift που θα το προτιμούσα απ'το yaris, αλλά και πάλι όχι από κάποιο γαλλικό.
Το ίδιο και το colt.

Το mazda 2 πάλι είναι πολύ καλό αμάξι, αλλά μέσα είναι ψιλοχάλια, ωστόσο είναι το μόνο ιαπωνικό supermini που μπορεί να με δελέαζε.

Ε, άλλο ιαπωνικό στην κατηγορία του 207 δεν υπάρχει κι από αυτά ο Γάλλος είναι καλύτερος συνολικά και απ'το yaris ιδίως και πιο φτηνό, τόσο ως προς την αγορά όσο και ως προς τα σέρβις.

Εν κατακλείδι, το 207 συνδυάζει ποιότητα, εμφάνιση, άνεση κι αρκετά καλή αξιοπιστία σε πολύ καλή τιμή (ως μεταχειρισμένο).
Και στην έκδοση με τον 1.6 και αρκετά καλές επιδόσεις (όχι ότι το 1.4 δεν είναι αξιοπρεπέστατο σε σχέση με τον ανταγωνισμό).
Αν λοιπόν ο φίλος μπορεί να πάρει το 1.6, τότε ακόμα καλύτερα αλλά γενικά το 207 είναι ίσως το πιο ολοκληρωμένο supermini, αφού δεν υστερεί πουθενά και σε κάποιους τομείς είναι και κορυφαίο.

Καλύτερα να αποφύγει πάντως τους vti, τόσο λόγω ακριβότερης τιμής όσο και μειωμένης αξιοπιστίας.
Η μικρή διαφορά σε επιδόσεις και κατανάλωση που έχουν δεν αξίζει τον κόπο κατα τη γνώμη μου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2013, 17:33:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι λυπαμαι για αυτα που σου συνεβησαν.αλλα το πολο με τα 101 αλογα μη το βαζεις μεσα στις επιλογες αξιοπιστιας.υπηρξε ενα απο τα πιο ζημιαρικα μοτερ.ξερεις ποσες φλατζες εχει φαει αυτο το μοτερ που λες???και ιδιως φορεμενα στα σεατ???να μιλησουμε για ιαπωνεζικα οκ ειμαι συμφωνος αλλα για vw tsi και τετοια??????ασε..εκει πεφτεις στα ιδια με τη πεζω και thp.και δε το λεω εγω αυτο.αν κανεις ενα σερφαρισμα στο ιντερνετ θα δεις πολλα γι αυτες τις μηχανες.για τα γιαπωνεζικα σου ειπα.ειμαι και εγω κατοχος ενος αλμερα του 2000 1.4 με 252000χλμ πανω.περα απο τα αναλωσιμα και καμμια φισουνα ημιαξονιου και κανα ρουλεμανακι τιποτα αλλο.αλλα απο τεχνολογια ητανε αρκετα απλο.η γνωμη μου ειναι οτι εαν προσεξεις λιγο καποια πραγματακια σε ενα αμαξι θα μπορεσεις να συμβιωσεις καλυτερα.το πεζω δεν ειναι τουοτα και νισσαν και χοντα.δεν στοιχιζει ομως και οσο αυτα.δες λιγο τις τιμες και τους εξοπλισμους..τα πεζω υπερισχυανε σαν συνολο παντα.οχι σε καποιο τομεα.σαν συνολο αυτο που προσφερανε με αυτο που πληρωνες.το κορολλα το 2005 το 1.4 κοστιζε οσο ενα 307 1.6..καλα για ηοντα ητανε μακρια πολυ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2013, 18:04:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελπίζω να μην αναθεωρησετε οσοι ειστε κατοχοι και ειστε περηφανοι γιατι και εγω ετσι ημουν καποτε...η πεζω δεν υπαρχει πλεον για μενα σαν εταιρια μετα απο ενα 100% προβληματικο αμαξι που αγορασα το οποιο δουλευε σωστα τα πρωτα 2-3 χρονια και απο κει και περα το χαος,νομιζω πως και εσεις στη θεση μου το ιδιο θα πιστευατε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2013, 18:55:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχεις δικιο να εισαι ετσι μετα απο αυτα που περασες.και σωστα κανεις ως πελατης να μη ξαναπροτιμησεις ισως μια μαρκα.και δε μιλαω γιατι ειμαι κολλημενος με πεζω.καθε αλλο.σε καθε μαρκα αναγνωριζω κατι που μου αρεσει.αλλα δε μπορεις να μιλας για αξιοπιστια πολο η vw γενικα.
μπες στο αντιστοιχο σιτε σκοντα vw που γραφουνε και θα βγεις μετα απο 5 λεπτα με αυτα που γραφουνε και με αυτα που εχω δει εγω.ειναι πια γενικο το φαινομενο βλαβων ειτε εχει να κανει με αμεσο ψεκασμο ειτε εχει να κανει τουρμπο με μικρο κυβισμο.ειναι το τιμημα που πληρωνουμε γενικως σε αυτου του ειδους τη τεχνολογια.η τσι συνεχως αλλαζουνε μπλοκ και κωδικους μηχανων ως εξελιξη τσι κλπ.δεν ειναι θεμα κολληματος. ειναι θεμα επιλογης γουστου και πανω απο ολα.πορτοφολιου.ο αδερφος μου πηρε το γτι το 308 20000ευρω με εκπωση.ποιο τουοτα με αυτη τη τεχνολογια με αυτα τα λεφτα.η πεζω ειναι ετη φωτος μπροστα σε τιμες οσον αφορα τον ανταγωνισμο(σχεση τιμης-αξιας)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2013, 21:07:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευτυχως με καταλαβαινεις Βασιλη γιατι πραγματικα ημουν και πολυ μαλιστα φαν της πεζω αλλα μετα απο αυτα που περασα ΔΕΝ προκειται να την ξαναεμπιστευτω και φθηνοτερα να μου δινανε το 308 GTI που λες...σχεδιαστικα τα πεζω ειναι οντως κορυφη! μηχανικα ομως δεν με ενθουσιαζουν πλεον τα μοτερ ουτε σε δυναμη ουτε σε αξιοπιστια με τοσο ανταγωνισμο μετα το 106 ραλλυ-gti με τα 122 αλογα που ηταν επανασταση σαν αμαξι δεν εχει κατι αξιολογο που να με συγκινει σε επιδοσεις,τα tsi μπορει να βγαζουν τι βγαζουν αλλα ειλικρινα πανε πολυ καλυτερα στο δρομο σε σχεση με τα thp,ασε που τα καινουργια μοτερ που εβγαλε τωρα στο 208 το 1.0 και το 1.2 δεν ξερουμε τι κρυβουν ακομα για να βιαστουμε να τα συγκρινουμε με vw group τα οποια ειναι πολυ πιο δυνατα ασχετα με τα προβληματα τους,ολα οπως ειπες εχουν ενα τιμημα δεν μπορεις απο 1.2 να βγαζεις 105 αλογα αξιοπιστα οταν ενα ατμοσφαιρικο βγαζει απο 65-80 αλογα,μου ακουγεται λογικο,αλλα στο Ελλαδα δυστυχως δεν μπορουμε να χαρουμε 2λιτρα αρα ειναι μονοδρομος τα μικρα τουρμπο....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2013, 23:38:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πανεε πολυ καλυτερα σε σχεση με τα πεζω τουρμπο?εχεις οδηγησει???το 122 αλογα πατας γκαζι περιμενεισ πινεις καφε και μετα ξεκιναει απο τη καθυστερηση που εχει.και παει πανω κατω σαν ενα 207 ατμοσφαιρικο.εχω μπει μεσα δεν ειναι και κατι τοσο γρηγορο.για τα 160αρια δε ξερω..αλλα σου ειπα αν μου μιλας για ιαπωνικα αντε να το δεχτω αλλα οχι για τα vw.ειναι ομορφα αλλα πανακριβα και υπερτιμημενα.γνωμη μου παντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 13:39:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τα 1.4 tsi 140 και 160 μιλαω ασε που εχουν και 6ταχυτο ,ενω η πεζω τωρα θυμηθηκε και εβαλε στα ραλλυ με τα thp με 156 αλογα,τελος παντων γνωμη μου παντα οτι ειναι καλυτερα στο δρομο ως προς επιδοσεις ακομα και τα 207 rc που σου ειπα ποτε δεν περνουσαν ουτε τα 1.8 20v ουτε τα τωρινα tsi της αντιστοιχης κατηγοριας και για μενα που δεν ηταν και αξιοπιστο το προηγουμενο πεζω πες μου με τι σκεπτικο και θετικες κριτικες θα αγοραζα το 207 rallye που αποδεδειγμενα εχει θεματα χρονισμου και οχι το fabia RS,ibiza cupra,polo gti (tsi 180hp) παραδειγμα που πανε καλυτερα,βελτιωνονται ευκολοτερα και με παραπανω πραγματα σε εξοπλισμο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 14:35:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
Για τα 1.4 tsi 140 και 160 μιλαω ασε που εχουν και 6ταχυτο ,ενω η πεζω τωρα θυμηθηκε και εβαλε στα ραλλυ με τα thp με 156 αλογα,τελος παντων γνωμη μου παντα οτι ειναι καλυτερα στο δρομο ως προς επιδοσεις ακομα και τα 207 rc που σου ειπα ποτε δεν περνουσαν ουτε τα 1.8 20v ουτε τα τωρινα tsi της αντιστοιχης κατηγοριας και για μενα που δεν ηταν και αξιοπιστο το προηγουμενο πεζω πες μου με τι σκεπτικο και θετικες κριτικες θα αγοραζα το 207 rallye που αποδεδειγμενα εχει θεματα χρονισμου και οχι το fabia RS,ibiza cupra,polo gti (tsi 180hp) παραδειγμα που πανε καλυτερα,βελτιωνονται ευκολοτερα και με παραπανω πραγματα σε εξοπλισμο...

Με τη λογικη οτι τα group vag εχουν οδηγικη αισθηση ντακοτας, ενω το rallye (ποσο μαλλον το rc) ειναι μεσα στα 3 πιο οδηγοκεντρικα μοντελα της αγορας.

Επισης, ως προς την αξοπιστια ειναι στον πατο της κατηγοριας και το πολο και υπερκοστολογημενο.
Μονο το fabia ειναι vfm αλλα με τετοια εμφανιση μεσα εξω δεν παει πουθενα

Φιλε, εγω καταλαβαινω την αντιπαθεια σου για τα πεζω μετα απο αυτα που επαθες.
Κι εγω στη θεση σου ετσι θα'κανα.
Αλλα αυτο δε σημαινει οτι τα πεζω δεν ειναι καλα αμαξια η οτι υστερουν σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Αντιθετα, ειναι απο τα πιο ολοκληρωμενα της αγορας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 14:53:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
Για τα 1.4 tsi 140 και 160 μιλαω ασε που εχουν και 6ταχυτο ,ενω η πεζω τωρα θυμηθηκε και εβαλε στα ραλλυ με τα thp με 156 αλογα,τελος παντων γνωμη μου παντα οτι ειναι καλυτερα στο δρομο ως προς επιδοσεις ακομα και τα 207 rc που σου ειπα ποτε δεν περνουσαν ουτε τα 1.8 20v ουτε τα τωρινα tsi της αντιστοιχης κατηγοριας και για μενα που δεν ηταν και αξιοπιστο το προηγουμενο πεζω πες μου με τι σκεπτικο και θετικες κριτικες θα αγοραζα το 207 rallye που αποδεδειγμενα εχει θεματα χρονισμου και οχι το fabia RS,ibiza cupra,polo gti (tsi 180hp) παραδειγμα που πανε καλυτερα,βελτιωνονται ευκολοτερα και με παραπανω πραγματα σε εξοπλισμο...
εχουνε τραλαθει στις βλαβες και αυτα μη νομιζεις.τη καβαλα που εχουνε τα πεζω δεν την εχουνε πολλα.σε αυτο πιστεψε με...ειναι κορυφη σε αυτο τα πεζω.τωρα να μη σου αρεσουνε η γιατι τα λες προβληματικα εχεις το δικιο σου.αλλα σου ειπα.αν θες για αξιοπιστα μιλαμε για ιαπωνεζικα εκει να το δεχτω.να σου πω.ξερεις ποσοι εδω εχουνε δωσει οχι 15000 η 20000ευρω..αλλα 25 30000 για τα dsg τα κιβωτια και τους αφηνουνε στο δρομο..η τα αλλαζουνε οι εταιρειες δωρεαν η τρεμουνε η μενουνε απο εγκεφαλο???τι θα ελεγες στους ανθρωπους?παρτε αουτνι??
(Hundreds of TT owners have had problems with dashpods in older cars, which Audi were charging £700 to replace. A large number of the TT Forum member-base logged complaints with Watchdog, and we were successful in getting Audi to admit the parts were inadequate and to re-imburse those who had already had to pay for a new dashpod, as well as offering to replace dashpod failures free of charge in cars up to 5 years old.)αυτο ειναι απο ενα!!!!απο ενα απο τα φορουμ των αουντι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 15:04:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τεσπα το βρισκω λιγο ατοπο να μιλαμε για αλλες μαρκες οπως και λογικο να τα εχεις με τη πεζω.υπαρχουνε ενα σωρο ομως αλλες εταιριες που εχουνε προβληματα.και εχουνε ενισχυσει μπλοκ η δε ξερω εγω τι αλλο αλλαζοντας το κωδικο μηχανης.οπως εκανε η vw.βεβαια αν σου αρεσει τοσο πολυ εννοειται αν μπορεσεις το παιρνεις,δεν το συζηταμε...και μακρι να μη σου βγαλει ποτε βλαβη γιατι ειναι κριμα γενικα να πληρωνει καποιος ειτε μ.....ιες κατασκευαστη ειτε συνεργειων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 15:10:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σεβαστες όλες οι απόψεις,όλα αυτά είναι απο προσωπικη εμπειρία και τίποτα παραπάνω,ούτε θεωρώ τα vw καλά αυτοκίνητα απλως δεν μπορω να ξαναεμπιστευτω μια εταιρια που μόνο ζημιά στο πορτοφόλι μου έκανε και ακόμη και σήμερα που μιλάμε συνέχεια κάτι βγάζει και δεν προλαβαίνω να τρέχω στα συνεργεία...εχω και ενα fiat grande punto(2010) και στις 50000χλμ δεν εχει βγαλει τιποτα ουτε μηχανικα ουτε ηλεκτρικα και ας τα κατηγορουν,το 206 ηδη εχανε λαδι απο τη φλαντζα τοτε και ειχε προβλημα στο immobilizer,μια χαρα ειναι για τα χρηματα του και το πηρα και 8000 euro ολοκαινουργιο δηλαδη τα μισα του 206 για αυτό δεν μου αρκει πλέον ούτε το περπατημά τους ούτε το look τους,προτιμώ ένα άσχημα αξιόπιστο με 6-7 χρονια εγγυηση να εχω ησυχο το κεφαλι μου η ενα φτηνο σαν αυτο που εχω και ας βγαλει οτι θελει τα χρηματα του 206 δεν θα τα φτασει ποτε,αυτα σορρυ αν σας κουρασα απλα ηθελα να προφυλαξω τον φιλο απο πιθανα μελλοντικα προβληματα που ειχα εγω με τον συγκεκριμενο κινητηρα και δεν ειμαι ο μονος εδω μεσα,οπως και να εχει δεν αξιζει το ρισκο για μενα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 15:21:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 16:16:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
Σεβαστες όλες οι απόψεις,όλα αυτά είναι απο προσωπικη εμπειρία και τίποτα παραπάνω,ούτε θεωρώ τα vw καλά αυτοκίνητα απλως δεν μπορω να ξαναεμπιστευτω μια εταιρια που μόνο ζημιά στο πορτοφόλι μου έκανε και ακόμη και σήμερα που μιλάμε συνέχεια κάτι βγάζει και δεν προλαβαίνω να τρέχω στα συνεργεία...εχω και ενα fiat grande punto(2010) και στις 50000χλμ δεν εχει βγαλει τιποτα ουτε μηχανικα ουτε ηλεκτρικα και ας τα κατηγορουν,το 206 ηδη εχανε λαδι απο τη φλαντζα τοτε και ειχε προβλημα στο immobilizer,μια χαρα ειναι για τα χρηματα του και το πηρα και 8000 euro ολοκαινουργιο δηλαδη τα μισα του 206 για αυτό δεν μου αρκει πλέον ούτε το περπατημά τους ούτε το look τους,προτιμώ ένα άσχημα αξιόπιστο με 6-7 χρονια εγγυηση να εχω ησυχο το κεφαλι μου η ενα φτηνο σαν αυτο που εχω και ας βγαλει οτι θελει τα χρηματα του 206 δεν θα τα φτασει ποτε,αυτα σορρυ αν σας κουρασα απλα ηθελα να προφυλαξω τον φιλο απο πιθανα μελλοντικα προβληματα που ειχα εγω με τον συγκεκριμενο κινητηρα και δεν ειμαι ο μονος εδω μεσα,οπως και να εχει δεν αξιζει το ρισκο για μενα

To 207 είναι στα πάντα ανώτερο απ'το grande punto, τόσο σε αξιοπιστία όσο και σε ποιότητα, επιδόσεις, αλλά και οδική συμπεριφορά.
Εμφανισιακά είναι καθαρά αντικειμενικό ζήτημα, προσωπικά βρίσκω και τα 2 πολύ όμορφα.

Αλλά πως και το πήρες 8 χιλιάρικα?
Πάνω κάτω ίδια τιμή έχουν τα Punto-207 (και τώρα 208), άντε κανα 1000αρικο διαφορά, οπότε μάλλον μιλάς για κανα 1400αρι με 75 άλογα punto με εντελώς βασικό εξοπλισμό και λογικά και με όφελος απόσυρσης και το συγκρίνεις με το 16βαλβιδο 206 με καλό εξοπλισμό που είχες πάρει τότε χωρίς καμια μείωση τιμής, γι'αυτό βγαίνει τέτοια διαφορά.
Γιατί τέτοια διαφορά τιμής μεταξύ 207-punto δεν υπάρχει για κανένα λόγο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Citroen C5 1.6THP, Ford Fiesta 1.0

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 16:16:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
Σεβαστες όλες οι απόψεις,όλα αυτά είναι απο προσωπικη εμπειρία και τίποτα παραπάνω,ούτε θεωρώ τα vw καλά αυτοκίνητα απλως δεν μπορω να ξαναεμπιστευτω μια εταιρια που μόνο ζημιά στο πορτοφόλι μου έκανε και ακόμη και σήμερα που μιλάμε συνέχεια κάτι βγάζει και δεν προλαβαίνω να τρέχω στα συνεργεία...εχω και ενα fiat grande punto(2010) και στις 50000χλμ δεν εχει βγαλει τιποτα ουτε μηχανικα ουτε ηλεκτρικα και ας τα κατηγορουν,το 206 ηδη εχανε λαδι απο τη φλαντζα τοτε και ειχε προβλημα στο immobilizer,μια χαρα ειναι για τα χρηματα του και το πηρα και 8000 euro ολοκαινουργιο δηλαδη τα μισα του 206 για αυτό δεν μου αρκει πλέον ούτε το περπατημά τους ούτε το look τους,προτιμώ ένα άσχημα αξιόπιστο με 6-7 χρονια εγγυηση να εχω ησυχο το κεφαλι μου η ενα φτηνο σαν αυτο που εχω και ας βγαλει οτι θελει τα χρηματα του 206 δεν θα τα φτασει ποτε,αυτα σορρυ αν σας κουρασα απλα ηθελα να προφυλαξω τον φιλο απο πιθανα μελλοντικα προβληματα που ειχα εγω με τον συγκεκριμενο κινητηρα και δεν ειμαι ο μονος εδω μεσα,οπως και να εχει δεν αξιζει το ρισκο για μενα


Επειδή έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο, να συμφωνήσω για τη φλάντζα (εμένα ξεκίνησε από περίπου τα 55Κ χλμ, στα 65Κ δεν πήγαινε άλλο και την άλλαξα στο μεγάλο service), όσο και για κάποια μικροπράγματα (μου έβγαλε δίσκο, την κονσόλα του clima, κάτι ψιλοχαζοηλεκτρικά, συν τα διάφορα τυπικά λόγω φθοράς), αλλά δεν μπορώ να το θεωρήσω super ζημιάρικο όπως το λες εσύ...προφανώς σου έχει τύχει "λεμόνι", αλλά εγώ το βλέπω απλώς σαν ένα όχι και τόσο super αξιόπιστο αυτοκίνητο, που απλώς να λες "βενζίνη,λάδι και το ξεχνάς" (αν και όπως μερικά ιαπωνικά, ίσως ούτε καν λάδι Wink )....

Από την άλλη όμως, να πω και το αντίστοιχο "μύθο" που λένε όλοι για τα RX8, που λένε για μοτέρ, βλάβες κλπ, 6 χρόνια το είχα, δεν πλήρωσα τίποτα άλλο παρά λάδι και βενζίνες (και τα service του είναι ανύπαρκτα και με ελάχιστα έξοδα). Ούτε και μοτέρ, το έδωσα με 7,2 συμπίεση και 60Κ χλμ, και πάει μια χαρά...

Οπότε μην ακούτε τους urban legends, κοιτάτε περισσότερο τις επίσημες στατιστικές, και ακόμα και εκεί βάλτε και λίγο το μυαλό σας (όπως π.χ. ποιος έκανε την έρευνα) Wink


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 16:55:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το φιατ ειναι το 1.2 8v με τα 69 αλογα και μπορω να σου πω οτι περα απο το ψηφιακο κλιμα που εχει το 206 δεν υστερει σε τιποτα σε εξοπλισμο,σε ιπποδυναμη σαφως δεν εχει καμια σχεση αφου δεν μιλαμε για ιδια κατηγορια κινητηρων...αρχικη ειχε 11.300 και το πηρα 8.300 με οφελος αποσυρσης αλλα αυτο δεν παιζει ρολο διοτι στη ουσια εδωσα 8.300 για ενα αξιοπρεπεστατο αμαξι του κουτιου.Το 206 το ειχα παρει με 36 ατοκες δοσεις αλλιως δεν θα το παιρνα διοτι δεν ηταν λιγα και τα 14.000 τοτε πιστεψε με,ειχε και με λιγοτερα απλως το ειχα προτιμησει λογω της προσφορας,της εμφανισης του και του καινουργιου ζημιαρικου 16βαλβιδου κινητηρα που βιαστικα τον επελεξα χωρις να εχει δοκιμαστει στην αγορα τοτε,οσο για το φιατ δεν δεχομαι οτι ειναι κατωτερο σε ολα (ειναι προσωπικη σου γνωμη) μεχρι να δοκιμαστει με τα δικα μου δεδομενα και οχι αλλων και μεχρι στιγμης το θεωρω πολυ αξιολογο αυτοκινητο για φιατ,μια χαρα συμπεριφερεται στο δρομο ακομα και σε ταξιδια που εχω κανει δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο ενα 207 75 ιππων ειδικα σε επιδοσεις,τωρα αν καποιος θελει φρου φρου και ανεσεις και δερματα σορρυ αλλα αυτα δεν ειναι δικα μου κριτηρια αγορας αυτοκινητου πλεον,καιρος ειναι οι μυθοι οπως λεει ο φιλος να σταματησουν,εγω δεν μιλαω για μυθους μιλαω με δεδομενα οποιος θελει ας ερθει να δει το αμαξι μου το ιστορικο συντηρησης και τι εχω αλλαξει πανω αν δεν πιστευει και δυστυχως βλεπω και στην ιδια απελπισμενη κατασταση πολλα παιδια με τα 207 rallye-gt που οι βλαβες σε ολους τους τομεις πεφτουν βουνο οποτε επιβεβαιωνομαι για την αξιοπιστια της συγκεκριμενης μαρκας...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 19:16:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
Για τα 1.4 tsi 140 και 160 μιλαω ασε που εχουν και 6ταχυτο ,ενω η πεζω τωρα θυμηθηκε και εβαλε στα ραλλυ με τα thp με 156 αλογα,τελος παντων γνωμη μου παντα οτι ειναι καλυτερα στο δρομο ως προς επιδοσεις ακομα και τα 207 rc που σου ειπα ποτε δεν περνουσαν ουτε τα 1.8 20v ουτε τα τωρινα tsi της αντιστοιχης κατηγοριας και για μενα που δεν ηταν και αξιοπιστο το προηγουμενο πεζω πες μου με τι σκεπτικο και θετικες κριτικες θα αγοραζα το 207 rallye που αποδεδειγμενα εχει θεματα χρονισμου και οχι το fabia RS,ibiza cupra,polo gti (tsi 180hp) παραδειγμα που πανε καλυτερα,βελτιωνονται ευκολοτερα και με παραπανω πραγματα σε εξοπλισμο...

Με τη λογικη οτι τα group vag εχουν οδηγικη αισθηση ντακοτας, ενω το rallye (ποσο μαλλον το rc) ειναι μεσα στα 3 πιο οδηγοκεντρικα μοντελα της αγορας.

Επισης, ως προς την αξοπιστια ειναι στον πατο της κατηγοριας και το πολο και υπερκοστολογημενο.
Μονο το fabia ειναι vfm αλλα με τετοια εμφανιση μεσα εξω δεν παει πουθενα

Φιλε, εγω καταλαβαινω την αντιπαθεια σου για τα πεζω μετα απο αυτα που επαθες.
Κι εγω στη θεση σου ετσι θα'κανα.
Αλλα αυτο δε σημαινει οτι τα πεζω δεν ειναι καλα αμαξια η οτι υστερουν σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Αντιθετα, ειναι απο τα πιο ολοκληρωμενα της αγορας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 2 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2217s (PHP: 88% - SQL: 12%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on