PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αξιοπιστία Peugeot 207
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Απρ 2013, 22:56:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Έτσι από απορία, εσείς που είχατε θέμα με τις φλάντζες κλπ, κάθε πότε αλλάζατε παραφλού;


Λαδια στα 10 παραφλου δδεν θυμαμε να σου πω την αληθεια !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Απρ 2013, 23:53:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
Άρη εγω μετα τις 50-60 χιλιαδες αρχισα να βλεπω λαδια στην πλευρα του ιμαντα χρονισμου και στην αρχη και ο μηχανικος ειπε να μην το κανουμε αμεσα μιας και ηταν στην αρχη οποτε οταν αρχισε να χανει περισσοτερα λαδια στις 90-100 χιλιαδες χιλιομετρα αν θυμαμαι καλα αποφασισα να το φτιαξω να μην συμβει τιποτα χειροτερο...ολο αυτο το διαστημα δεν ειχα ουτε με θερμοκρασιες προβληματα ουτε με αποδοση κινητηρα κλπ...τωρα απο τις 180.000 χλμ περιπου αρχισα να βλεπω το αφρισμα στα λαδια δηλαδη παραφλου στα λαδια και απωλεια παραφλου,περιπου ενα παγουρι ανα 100-200 χλμ!! οποτε πιστεψαμε ολοι οτι ειναι φλαντζα ξανα και δυστυχως αλλαχτηκαν 2 φλαντζες στη LION (η δευτερη με δικα τους εξοδα) για να αποκλειστει το ενδεχομενο αστοχιας υλικου...η κεφαλη ελεγχθηκε στο ρεκτιφιε με διπλη πιεση τη δευτερη φορα και ηταν αψογη πραγμα που οδηγει σε ενα μονο συμπερασμα...προβλημα στον κορμο του κινητηρα το οποιο δεν αξιζει να ελεγχθει καν μιας και μια αλλη μηχανη κοστιζει πολυ φτηνοτερα,να σημειωσω οτι το αυτοκινητο δεν ανεβαζε ποτε θερμοκρασιες περαν του φυσιολογικου και τα λαδια(τοταλ φουλ συνθετικα 5-40)τα φιλτρα αερος-καμπινας,μπουζι αλλαζοντουσαν καθε μαξιμουμ 10.000χλμ απο την πρωτη μερα που το αγορασα καινουργιο,το αμαξι θα το κρατησω για ανταλλακτικα μαλλον μιας και το υπολοιπο αμαξωμα-σαλονι ειναι σε αριστη κατασταση και μια μηχανη (1.4) μαζι με περαστικα κοστιζει οσο ενα μεταχειρισμενο 1600αρι 206...

Αυτό που έπαθε ο κινητήρας ρε Χρήστο έχει καμια σχέση με τις φλάτζες?

Γιατί αρκετά αμάξια έχουν θέμα με τις φλάτζες, αλλά δεν διαλύεται κι ο κινητήρας ολόκληρος! Τουλάχιστον αν δεν έχει ανεβάσει θερμοκρασίες.

Τι διάολο πρόβλημα είναι αυτό που έπαθες?
Για τις φλάτζες ακούγεται πολύ συχνά στους ΤU, αλλά όχι και το να αχρηστεύονται οι κινητήρες!
Γιατί κατα τ'άλλα ξέρω ότι οι TU είναι σκυλιά.
Αν και οι μύθοι αρχίζουν να καταρρίπτονται σιγά σιγά. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Απρ 2013, 20:14:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι μύθοι απλά καταρρίπτονται Άρη δεν νομίζω να έχει καμία σχέση αφου η κεφαλή ήταν κομπλέ τώρα αν το λάδι ψηνόταν δεν ξέρω γιατί δεν έχω οργανάκι,αλλά το νερό ποτέ δεν ανεβηκε πάνω απο τους 105-110 ακόμα και καλοκαίρι με ζόρια και a/c ανοιχτό...Όσο για την αλλαγή παραφλού στα προηγούμενα 2 αυτοκίνητα μόνο συμπληρώναμε και φτασανε πάνω απο 300.000 χλμ χωρίς ούτε ένα μηχανικής φύσεως πρόβλημα οπότε το θεωρώ παραμύθι εκτός και αν τα μοτέρ πλέον είναι τόσο ευαίσθητα,αλλά ούτε τουρμπάτα είναι ούτε τίποτα με τρελά άλογα,τι να πούν και τα άλλα 1.4 που έχουν μέχρι και 115 άλογα ατμόσφαιρα,έχω φίλο με fabia rs και έχει 220.000 χλμ και απλώς του καίει λάδια σε νορμάλ επίπεδα,ούτε φλάντζες ούτε θερμοκρασίες...άσε που δεν τον έβλεπα ποτέ ούτε με το κυάλι αν το άνοιγε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Απρ 2013, 21:04:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
Οι μύθοι απλά καταρρίπτονται Άρη δεν νομίζω να έχει καμία σχέση αφου η κεφαλή ήταν κομπλέ τώρα αν το λάδι ψηνόταν δεν ξέρω γιατί δεν έχω οργανάκι,αλλά το νερό ποτέ δεν ανεβηκε πάνω απο τους 105-110 ακόμα και καλοκαίρι με ζόρια και a/c ανοιχτό...Όσο για την αλλαγή παραφλού στα προηγούμενα 2 αυτοκίνητα μόνο συμπληρώναμε και φτασανε πάνω απο 300.000 χλμ χωρίς ούτε ένα μηχανικής φύσεως πρόβλημα οπότε το θεωρώ παραμύθι εκτός και αν τα μοτέρ πλέον είναι τόσο ευαίσθητα,αλλά ούτε τουρμπάτα είναι ούτε τίποτα με τρελά άλογα,τι να πούν και τα άλλα 1.4 που έχουν μέχρι και 115 άλογα ατμόσφαιρα,έχω φίλο με fabia rs και έχει 220.000 χλμ και απλώς του καίει λάδια σε νορμάλ επίπεδα,ούτε φλάντζες ούτε θερμοκρασίες...άσε που δεν τον έβλεπα ποτέ ούτε με το κυάλι αν το άνοιγε...

Kαλά ότι το πρόβλημα δεν προήλθε απ'το παραφλού είναι το μόνο σίγουρο.

Αφού κι εμένα η θερμοκρασία του νερού πάνω από 90 βαθμούς δεν έχει πάει σχεδόν ποτέ, οπότε θέμα υπερθερμάνσεων δεν είχα ώστε να παίζει ρόλο το παραφλού.
Άσε που αν ήταν τόσο καίριο το ζήτημα θα το έγραφε και η πεζώ ρητά στο βιβλίο σέρβις, αλλαγή κάθε 3 χρόνια φερειπείν. Τώρα απλά συμπλήρωμα λέει, οπότε ή που θα'πρεπε να'χουν πάρει οι περισσότεροι τις φλάτζες στο χέρι, ή που δεν παίζει και τόσο ρόλο. Και είναι το δεύτερο προφανώς.

Τώρα περι ευαισθησίας, δεν νομίζω και πάλι. Μιλάμε για ένα μοτέρ (ΤU) με τεχνολογίας 20ετιας.
Απλά είναι κατασκευαστικό λάθος (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα συμβεί σε όλους, απλά όταν συμβαίνει τόσο συχνά προφανώς και είναι λάθος εκ κατασκευής).

Αυτό με την κεφαλή που έπαθες με προβληματίζει πολύ όμως, γιατί γενικά τα TU θεωρούνται ψιλοσκυλιά. Τι να πω ρε γα**το.

Πάντως αστα ibiza. Tοp gun φίλου μου έχει πάθει κι αυτό φλάτζα στα 80κάτι χιλιάδες χλμ και ένα κάρο ακόμα προβλήματα, ενώ καίει και βενζίνη λες και είναι 2λιτρο.
Ρημάδια είναι κι αυτά, μη νομίζεις.

Εγώ σαν επιδόσεις δεν είχα παράπονο απ'τον κινητήρα, ούτε και σαν κατανάλωση (αν και μέσα στην πόλη δεν τον λες και οικονομικό), αλλά τι να το κάνεις που βγάζει θέματα.

Πάντως μέσα στην επόμενη βδομάδα κατα 90% θα πάω για επισκευή, γιατί πλέον χάνει αρκετό λάδι (πριν καμια βδομάδα συμπλήρωσα μέχρι τέρμα και τώρα έχει χάσει 200-300ml).
Ελπίζω να τελειώσουν εδώ τα προβλήματα, αλλιώς θα το κάψω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Απρ 2013, 21:35:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα υγρα ψυγειου αλλαζονται μετα απο 2-3 χρονια τα οργανικο η μη οργανικο.δεν συμπληρωνεις μονο νερο και πρεπει να αλλαζεις ολο το υγρο.και απιονισμενο.αλλιως μπορει να εχεις οξειδωση και μη σωστο περασμα των υγρων μετα με οτι αυτο συνεπαγεται.μη σωστη ψυξη μπορει να προκαλεσει η φλατζες η ραγισμα μηχανης.δε λεω οτι το επαθες απο αυτο αλλα οτι μπορει να συμβει.το νερο δεν δινει επαρκη ψυξη.
πολλοι μαλιστα το μετρανε αν ειναι σε καλη κατασταση πριν το αλλαξουνε και το κοιτανε.οταν ειναι για μεταμε γινεται πολυ σκουρο και πιο παχυρευστο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Απρ 2013, 22:37:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
τα υγρα ψυγειου αλλαζονται μετα απο 2-3 χρονια τα οργανικο η μη οργανικο.δεν συμπληρωνεις μονο νερο και πρεπει να αλλαζεις ολο το υγρο.και απιονισμενο.αλλιως μπορει να εχεις οξειδωση και μη σωστο περασμα των υγρων μετα με οτι αυτο συνεπαγεται.μη σωστη ψυξη μπορει να προκαλεσει η φλατζες η ραγισμα μηχανης.δε λεω οτι το επαθες απο αυτο αλλα οτι μπορει να συμβει.το νερο δεν δινει επαρκη ψυξη.
πολλοι μαλιστα το μετρανε αν ειναι σε καλη κατασταση πριν το αλλαξουνε και το κοιτανε.οταν ειναι για μεταμε γινεται πολυ σκουρο και πιο παχυρευστο.


εγω το ειχα 3 χρονια και τα αλλαξα σιγουρα 1 φορα στα 2 χρονια ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 13:56:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπομονή Άρη,εγώ σου είπα ποια είναι η λύση απο εκεί και πέρα αν θέλεις να το κρατήσεις κρατησέ το,πάντως στην αγορά μεταχειρισμένων έχει κακό όνομα αυτό το μοτέρ και σε citroen και σε peugeot και γενικά όλα τα σκοτώνουν οπότε αποφάσισε όσο είναι νωρίς και έχεις λίγα χλμ...όσο για το παραφλού δεν έφταιγε αυτό μια χαρά ήταν,το μοτέρ είχε θέμα...απλά είναι τα πράγματα,είναι κακοσχεδιασμένο μιας και βαζίζεται στον παλιό 1.4 8βάλβιδο ο οποίος και αυτός τις θέλει τις φλαντζούλες του συχνά πυκνά και σίγουρα δεν είναι για κάποιον που κάνει πολλά χλμ,αυτό έδειξε σε εμένα προσωπικα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 14:20:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειπες πανω απο 105-110 βαθμους???δηλαδη πηγαινε μεχρι εκει??κανονικα θα πρεπει να μενει στους 97 και να κατεβαινει.εμενα 105-110 δεν εχει παει ποτε!σε ταξιδια με 40 βαθμους δε ξεπερναει 90 βαθμους.αντε μεχρι 97 μπορει να φτασει..σε στροφες και ανηφορα.110 ειναι πολλα.και το αντιψυκτικο παιζει μεγαλο ρολο.
οσο για το κορμο των 1.4 8ν δεν εχει αναφερθει ραγισμα απο κανεναν.τωρα για φλατζες ναι εχω ακουσει.αλλα απο κορμο οχι.μαλλον επεσες στη περιπτωση ρε φιλε τι να σου πω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 14:49:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εσύ έχεις 307 στα 206 εκεί παίζουν οι θερμοκρασίες,απο την πρώτη μέρα που το πήρα μέσα στην πόλη πήγαινε στο 100αρι κοντά πάντα άλλα άνοιγε ο θερμοστάτης και το βεντιλατέρ και έπεφτε στο 90-95 κάτω απο 90 μόνο σε κατηφόρα ξεκούραστα αλλιώς πάντα 90 και πάνω,110 εν κινήσει ήταν το μέγιστο που είχα δεί ένα καλοκαίρι με 47 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασια!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 14:59:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η μηχανη ιδια ειναι.τετοιες θερμοκρασιες παντως δεν ειδα.και εχει και πιο βαρυ αμαξωμα να ανταπεξελθει.τελωσπαντων.ακομα και το επομενο αμαξι να παρεις κοιτα να του αλλαζεις το αντιψυκτικο ανα 2-3χρονια να βαζεις αναλογια 50-50 με απιονισμενο νερο.ειναι σημαντικο.και μην ακους κανεναν να σου λεει ελα μωρε δε παθαινει τιποτα.και μη βλεπεις σε αλλα τι συμβαινει.μπορει αλλα να μην παθαινουνε τιποτα δε ξερω.
οι κατασκευαστες των συγκεκριμενων υγρων λενε να το αλλαζεις ανα 3 χρονια και οι αντιπροσωπειες ποτε.οπως λεγανε και για τα κιβωτια τις βαλβολινες.και στα 80000χλμ πολλοι τα περνανε στο χερι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 15:29:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο χώρος της μηχανής όμως δεν είναι ίδιος ανοιξε ένα καπό απο 206 1.4 16v και θα καταλάβεις μου το χει πεί και μηχανικός...λογικό να ανεβάζει παραπάνω θερμοκρασίες,σίγουρα λογικό είναι και αυτό που λές για το παραφλού άλλα δεν είναι λόγος για κορμό,έπεσα στην περίπτωση απλά...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 15:33:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι εχεις δικιο για το χωρο.κριμα παντως που σου ετυχε..τοσα χρηματα κιολας.ευχομαι να τελειωσουνε τα προβληματα σου. Very happy Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 15:40:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
ειπες πανω απο 105-110 βαθμους???δηλαδη πηγαινε μεχρι εκει??κανονικα θα πρεπει να μενει στους 97 και να κατεβαινει.εμενα 105-110 δεν εχει παει ποτε!σε ταξιδια με 40 βαθμους δε ξεπερναει 90 βαθμους.αντε μεχρι 97 μπορει να φτασει..σε στροφες και ανηφορα.110 ειναι πολλα.και το αντιψυκτικο παιζει μεγαλο ρολο.
οσο για το κορμο των 1.4 8ν δεν εχει αναφερθει ραγισμα απο κανεναν.τωρα για φλατζες ναι εχω ακουσει.αλλα απο κορμο οχι.μαλλον επεσες στη περιπτωση ρε φιλε τι να σου πω.

Kι εμένα θερμοκρασίες δεν έχει ανεβάσει ποτέ.
Ζήτημα να το'χω δει 2-3 φορές να φτάνει μέχρι τους 95 βαθμούς, σχεδόν πάντα 85-90 παίζει.
Αλλά αυτό δεν εμπόδισε τη φλάτζα να τα παίξει.

Φίλε Χρήστο, όταν άλλαξες φλάτζα πρώτη φορά, μετά από πόσο καιρό (και χλμ) άρχισαν πάλι τα παρατράγουδα ?
Κι εκτός από συχνότερη αλλαγή παραφλου, υπάρχει κάτι άλλο που μπορούμε να κάνουμε για να μην ξανάχουμε (τουλάχιστον σύντομα) θέμα με τις καταρραμένες τις φλάτζες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 15:48:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά απο περίπου 60-70 χιλιάδες χιλιόμετρα άλλα τελικά σε εμένα δεν ήταν φλάντζα όπως είπα,έχω ακούσει πάντως άλλους παθόντες με το ίδιο μοτέρ στο συνεργείο που τους την ξαναέβγαλε μετά απο περίπου καμιά 80.000 χλμ μπορεί βέβαια να μην ξανατύχει και ποτέ!! όλα παίζουν ρόλο όπως είπα και εγώ δυστυχώς κάνω 20-25 χιλιάδες χλμ το χρόνο οπότε είναι προφανές ότι δεν θέλω κινητήρα με τέτοια θέματα,ιαπωνικό αμόλυβδη ή γερμανικό κινητήρα diesel θέλω απο δω και πέρα!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 16:03:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και μια αλλη πολυ σοφη κινηση.οταν ζεσταινεται η μηχανη και πιανει πανω απο 90 και ανεβαινει μην το σβηνετε.περιμενετε να ανοιξει και η 2η σκαλα βιτιλατερ και να κυλησουνε τα υγρα καλα.οταν δειτε οτι πεσει στους 90 τοτε μπορειτε να σβησετε.αν το σβησετε στους 97 αποτομα.και μετα απο 10 δευτερα ξανααναψετε θα δειτε τη θερμοκρασια παραπανω.σκεφτειτε τι καψιμο γινεται εκει μεσα..

Έχει επεξεργασθεί από τον/την vasilisalessia στις Παρ 12 Απρ 2013, 16:08:47, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 16:04:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris_206_90hp έγραψε:
Μετά απο περίπου 60-70 χιλιάδες χιλιόμετρα άλλα τελικά σε εμένα δεν ήταν φλάντζα όπως είπα,έχω ακούσει πάντως άλλους παθόντες με το ίδιο μοτέρ στο συνεργείο που τους την ξαναέβγαλε μετά απο περίπου καμιά 80.000 χλμ μπορεί βέβαια να μην ξανατύχει και ποτέ!! όλα παίζουν ρόλο όπως είπα και εγώ δυστυχώς κάνω 20-25 χιλιάδες χλμ το χρόνο οπότε είναι προφανές ότι δεν θέλω κινητήρα με τέτοια θέματα,ιαπωνικό αμόλυβδη ή γερμανικό κινητήρα diesel θέλω απο δω και πέρα!!

Μακάρι να'ναι έτσι, γιατί εγώ 80.000 χλμ θα κάνω σε καμια 10ετία με το αμάξι αυτό, οπότε έχει καλώς.

Με τα χιλιόμετρα που κάνεις το χρόνο φίλε εγώ πάντως μόνο σε κανα ιαπωνικό θα πήγαινα, να'χω και μια 7ετή εγγύηση και το κεφάλι μου ήσυχο.
Κορυφαίους γερμανικούς diesel κινητήρες βγάζει η bmw, αλλά δεν αξίζει να δώσεις τόσα χρήματα για ένα αμάξι που το χρησιμοποιείς τόσο πολύ, αφού έχουν και ακριβή συντήρηση.
Πάρα κανα honda (που αξίζουν και οδηγικά) ή κανα toyota που'χουν και μεγάλες εγγυήσεις και τέλος. Δεν έχουν και την πιο φτηνή συντήρηση βέβαια, αλλά μπροστά στα 2 χρόνια εγγύησης του Γερμανού σίγουρα αξίζουν.

Το 207 μου μου αρέσει πολύ, τόσο εμφανισιακά όσο και οδηγικά αλλά και ποιοτικά, αλλά αν ήταν να κάνω τόσα χιλιόμετρα ποτέ δεν θα πήγαινα σε γαλλικό (βέβαια είδα και τώρα που κάνω λίγα, αλλά τέλος πάντων).

Και βλέπω το agila b της οικογένειας να'χει κάνει σε 4 χρόνια 55.000 χλμ, το 90% μέσα στην πόλη, και οδηγείται κυρίως από γυναίκα (που όλοι ξέρουμε αυτό τι σημαίνει) και να τραβάει σφαίρα, να μην καίει σταγόνα λάδι, να έχει κατανάλωση βενζίνης υβριδικού (λίγο να προσέξεις στην πόλη η κατανάλωση δεν περνάει το 6,5-7 ούτε με σφαίρες) και γενικά να μη μασάει με τίποτα και τρελαίνομαι με το 207 και τα θέματά του !
Να'ναι καλά βέβαια η συνεργασία με τη suzuki για το μοντέλο αυτό, ειδάλλως και τα opel ρημάδια είναι.

Γενικά πάντως, για να είμαστε και ontopic, τα 207 (ανεξαρτήτως κινητήρα με την εξαίρεση ίσως των ατμοσφαιρικών 1.6 τα οποία όμως είναι σχετικά σπάνια σε σχέση με τα 1400αρια και τα thp) έχουν αρκετά θέματα, τόσο μηχανικά όσο και ηλεκτρολογικά.
Και είναι κρίμα γιατί πρόκειται για όμορφο, καλοστημένο και ποιοτικό ως προς το εσωτερικό αμάξι.
Αν πάντως τα ήξερα όλα αυτά απ'την αρχή, δε νομίζω να το ξαναεπέλεγα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 16:23:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όντως επειδή το θέμα έχει ξεφύγει πολύ αν και εγώ ήξερα για το πόσο πολύ έχει ξεπέσει αυτή η εταιρία (σε γενικές γραμμές) θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά μιας και απο το 104 το πρώτο της οικογενειας που είχαμε και ήταν σκύλος με όλη την έννοια άλλα αρχαίο σε τεχνολογία ήμασταν ΣΟΥΠΕΡ ευχαριστημένοι....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
actinf 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 Rallye (2008)

Ένταξη: 11 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 15:07:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="Driver ///M"]
Chris_206_90hp έγραψε:

Και είναι κρίμα γιατί πρόκειται για όμορφο, καλοστημένο και ποιοτικό ως προς το εσωτερικό αμάξι.
Αν πάντως τα ήξερα όλα αυτά απ'την αρχή, δε νομίζω να το ξαναεπέλεγα.


Όσο και αν διαφωνούμε στο topic για το κέρωμα, εδώ είμαστε απόλυτα σύμφωνοι... Smile

Ως κάτοχος και ενός rallye 1.6 thp, το ίδιο θα έλεγα... Δεν πρόκειται να το ξαναεπέλεγα, όχι μόνο για τα 2000+€ που έχω δώσει σε βλάβες, αλλά και για το άθλιο customer service και της LION και της Peugeot Γαλλιας...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 17:39:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Driver ///M έγραψε:

Μακάρι να'ναι έτσι, γιατί εγώ 80.000 χλμ θα κάνω σε καμια 10ετία με το αμάξι αυτό, οπότε έχει καλώς.
...
Με τα χιλιόμετρα που κάνεις το χρόνο φίλε εγώ πάντως μόνο σε κανα ιαπωνικό θα πήγαινα, να'χω και μια 7ετή εγγύηση και το κεφάλι μου ήσυχο.
...
Το 207 μου μου αρέσει πολύ, τόσο εμφανισιακά όσο και οδηγικά αλλά και ποιοτικά, αλλά αν ήταν να κάνω τόσα χιλιόμετρα ποτέ δεν θα πήγαινα σε γαλλικό (βέβαια είδα και τώρα που κάνω λίγα, αλλά τέλος πάντων).


+1 Laughing

Όσο λιγότερα τα χιλιόμετρα, τόσο είναι τέρας αξιοπιστίας... Laughing

Για αυτό και το δικό μου είναι άριστο... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
Σελίδα 6 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4402s (PHP: 49% - SQL: 51%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on