Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2004, 17:27:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | P.S. ηταν κανεις χτες Ribas...??? |
Σε ειδα κανα δυο φορες που περασες απο κει!!.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιαν 2004, 00:00:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Συγνωμη αλλα δεν μιλησε κανενας για βουλωμενα μπεκα αλλα για πυρακια οπως λες και εσυ τα οποια ειναι καθαρα ζήτμα φτωχού μιγματος
Και δεν εισαι ο μονος Μηχανολογος εδω μεσα μαστορα......... |
Σα μαστορας εχω να πω οτι τα πυρακια ειναι συνεπεια φτωχου μιγματος+ υψηλων θερμοκρασιων+ κακης ποιοτητας βενζινης+ υπερβολικου αβανς+ hot spots στο θαλαμο καυσης+ και κατι που μπορει να ξεχναω-μην ξερω.
Ο μαστροκωστας ειναι πεπεισμενος οτι ο αισθητηρας λαμδα δεν καταλαβαινει τα πυρακια αλλα ο knock sensor και το αυτι μας...
Με καλη διαθεση συναδελφε
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιαν 2004, 16:57:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να πω κι εγώ που θα θεωρούμαι μηχανολόγος του χρόνου?(αν πάει καλά η εξεταστική...)
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.
kaisaras96 δεν θα βρεις κανένα να σου πει για βουλωμένο μπέκ, το θεωρώ κι εγώ πολύ ακραίο. Σκέψου όμως πως η διατομή ενός μπέκ μετά από καιρό έχει μειωθεί κατά ένα 5%. Κατά συνέπεια στον ίδιο παλμό - χρόνο ψεκασμού μπαίνει λιγότερη βενζίνη με τον ίδιο αέρα. Ο εγκέφαλος όμως διαβάζει από το λ που είναι στην εξαγωγή δυο άλλων κυλίνδρων που δουλεύουν κανονικά, και δεν αυξάνει το χρόνο ψεκασμού ώστε να το φέρει στα ίσια του. Ο knock sensor όμως του λέει : μάστορα έχεις πυράκια. ok, θα παίξω με το αβάνς. Και χαλάει τη ρύθμιση και στους άλλους κυλίνδρους. Αν βέβαια έχει τέτοια περιθώρια μεταβολής του αβάνς, γιατί αλλιώς έχεις και μειωμένη απόδοση στους τρείς και πυράκια στον τέταρτο.
τώρα τα δίνεις τα 40 ευρώ να αλλάξεις θέση το λάμδα ή στηρίζεσαι στην τύχη?
όσο για το θέμα της supersprint αλλά και λοιπών βελτιώσεων, μια είναι η λέξη. Value for money. Επειδή δεν είμαστε ο βωβός, να πάρουμε το 206 κομπλέ και με 15 μαστόρια να μας το φτιάχνουνε όταν το σπάμε, καθόμαστε και διαβάζουμε και γράφουμε στο forum.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Δευ 27 Σεπ 2004, 12:21:38, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιαν 2004, 17:06:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικα με τα πυρακια,αν νομιζετε οτι ο knock sensor "μπαινει" τοσο ευκολα στο παιχνιδι,κανετε λαθος...Πρωτα το μοτερ θα κροταλισει 4-5 φορες καλα,λες και τα πυρακια παιζουν πιανο με τα πιστονια,και μετα θα κοψει αβανς ο knock sensor...
Οσο για τις μαγικες εξατμισεις,εννοειται οτι δεν υπαρχουν...Το θεμα ειναι ποσο υποψηφια κοροιδα ειναι αυτα που θα παρουν τις χειροτερες απο αυτες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2004, 13:50:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Σχετικα με τα πυρακια,αν νομιζετε οτι ο knock sensor "μπαινει" τοσο ευκολα στο παιχνιδι,κανετε λαθος...Πρωτα το μοτερ θα κροταλισει 4-5 φορες καλα,λες και τα πυρακια παιζουν πιανο με τα πιστονια,και μετα θα κοψει αβανς ο knock sensor...
Οσο για τις μαγικες εξατμισεις,εννοειται οτι δεν υπαρχουν...Το θεμα ειναι ποσο υποψηφια κοροιδα ειναι αυτα που θα παρουν τις χειροτερες απο αυτες... |
Γεγονός. Στην πράξη βέβαια τα πυράκια (στο 16άρι) έρχονται μόνο με βενζίνη από 98 οκτάνια και κάτω, στις χαμηλές στροφές. Με τις 99+ , 100άρες βενζίνες δεν έχω ακούσει τίποτα ποτέ. Λογικά όταν πατάμε βαθιά το γκάζι από 1200 στροφές ο χάρτης δεν έχει πλούσια μίγματα και σε συνδυασμό με κακή βενζίνη δίνει πυράκια. Για ένα δυο δευτερόλεπτα ακούγεται το κρακ-κρακ και προφανώς μετά κόβει αβάνς.
Ξεφύγαμε από το θέμα όμως...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Δευ 27 Σεπ 2004, 12:21:43, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2004, 18:04:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: | .... η διατομή ενός μπέκ μετά από καιρό έχει μειωθεί κατά ένα 5%. Κατά συνέπεια στον ίδιο παλμό - χρόνο ψεκασμού μπαίνει λιγότερη βενζίνη με τον ίδιο αέρα. Ο εγκέφαλος όμως διαβάζει από το λ που είναι στην εξαγωγή δυο άλλων κυλίνδρων που δουλεύουν κανονικά, και δεν αυξάνει το χρόνο ψεκασμού ώστε να το φέρει στα ίσια του. Ο knock sensor όμως του λέει : μάστορα έχεις πυράκια. ok, θα παίξω με το αβάνς. Και χαλάει τη ρύθμιση και στους άλλους κυλίνδρους. Αν βέβαια έχει τέτοια περιθώρια μεταβολής του αβάνς, γιατί αλλιώς έχεις και μειωμένη απόδοση στους τρείς και πυράκια στον τέταρτο.
|
Εγω αυτο που λεω και ειναι αληθεια οτι το εχουμε κουρασει το θεμα,ειναι οτι υπαρχουν αμαξια που απο το εργοστασιο παιρνουν σημα απο δυο μονο κυλινδρους και δεν τρεχει και τιποτα.
Ο knock sensor αφηνει το πολυ ενα πυρακι να ακουστει(ισως σε πολυ παλια μοντελα να αφηνει παραπανω,αλλα οσα εχω δει εγω...) και ειναι σιγουρο οτι θα καταφερει να κοψει το αβανς τοσο ωστε να μην συνεχιστουν.Εξαιρεση αποτελει η περιπτωση που ζοριζεις το αυτοκινητο με 4η,5η και 1100 στροφες σε ανηφορα οπου δεν γινεται τιποτα.
Ενας φιλος σε ενα φιεστα που του βουλωσαν τα μπεκ απο κακη βενζινη το καναν ολα μαζι και το αμαξι απλα εχανε αρκετα σε επειδοσεις χωρις να βαραει πυρακια παντως.
Σκεψου κατι αλλο ο εγκεφαλος δεν εχει την δυνατοτητα να αυξησει την παροχη στο ενα μπεκ μονο,οποτε αν βουλωσει ενα τοτε θα πρεπει ολοι οι υπολοιποι κυλινδροι να λειτουργουν με πλουσιο....
Ο λαμδα ειναι πολυ ευαισθητος,στις ζημιες και τον χρησιμοποιει ο εγκεφαλος σαν αναδραση και κυριως για τις περιπτωσεις που παμε με μισο γκαζι.
Σε ψαγμενους βελτιωτικους εγκεφαλους βαζουν ενα λαμδα σε καθε κυλινδρο,ομως ο αισθητηρας αυτος ειναι πανακριβος γιατι εχει φοβερη αποκριση(που δεν εχει ο δικος μας) και ακριβεια(επεισης),τετοιο νομιζω εχει ο δημητριαδης στην intgralle.
Στους περισσοτερους εγκεφαλους οταν παμε με τερμα γκαζι το σημα του λαμδα παει στα σκουπιδια κυριολεκτικα.
Σε S3 που φοραει κορυφαιο μανατζμεντ αν καει το airflow meter δεν βγαζει σημα ο εγκεφαλος και ειναι να απορεις πως λειτουργει....το επαθε φιλος.Κι εδω μιλαμε για βασικο σημα εισοδου κι οχι αναδραση.
Εδω βαζεις ενα ελευθερο φιλτρο και μπορει να μην φτασει να το καλυψει ο εγκεφαλος...
Εγω ειδα και κατι αλλο και απογοητευτικα,εχω ακουσει πολλα πειραγμενα ραλλυ να εχουν κλασικα ασταθες ρελαντι και λεω φταινε οι εκκεντροφοροι.Οταν πετυχα στο δρομο το cc του κουζμαν παρατηρησα οτι κρατουσε ενα σχεδον αριστο,εργοστασιακο ρελαντι κι ας φοραει εκκεντροφορους.Δηλαδη η ασταθεια οφειλεται σε αδυναμια του εγκεφαλου κι οχι αναγκαστικα σους εκκεντροφορους.
Για αυτο βαζουμε βενζινη απο σωστα πρατηρια μονο και καθαριζουμε τα μπεκ σε λογικα διαστηματα για να χουμε το κεφαλι μας ησυχο.
Αν υπαρχει κανας "πατρινος" μηχανικος να κανονησουμε κανα meeting
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2004, 19:59:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλά ρε παίδες ας λήξει το θέμα...σίγουρα έχετε όλοι ένα μέρος δίκιου, θα δούμε τι θα γίνει με το αμάξι του παιδιού που δεν πείραξε τον λ.
kaisaras96 έγραψε: |
Αν υπαρχει κανας "πατρινος" μηχανικος να κανονησουμε κανα meeting |
ο gavanas πάτρα δε σπουδάζει...?
αλήθεια gavana μήπως..., λέω μήπως, εiσαi παιδί του sj?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2004, 22:37:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Στους περισσοτερους εγκεφαλους οταν παμε με τερμα γκαζι το σημα του λαμδα παει στα σκουπιδια κυριολεκτικα.
|
Δυστυχως ουτε στον υπνο σου δεν συμβαινει ετσι...Κανενα μοτερ με ψεκασμο δεν μπορει να δουλεψει χωρις λ και αυτα που γραφουν τα περιοδικα ειναι εντελως μ@λ@κιες...Επισης σε καμια περιπτωση δεν βγαινει off.
Παράθεση: | Σε S3 που φοραει κορυφαιο μανατζμεντ αν καει το airflow meter δεν βγαζει σημα ο εγκεφαλος και ειναι να απορεις πως λειτουργει... |
Σε ολα τα VAG,σε περιπτωση που βγαλει βλαβη το Air Flow Meter εχεις πιθανοτητα 80-90% να χτυπησεις μοτερ και τα περι λειτουργιας ειναι κοτσανες...Για αυτο και η VW ακομα και μετα απο τοσα χρονια παρουσιασης αυτου του μοτερ,ακομα και σε αυτοκινητα 4-5 χρονων,αλλαζει αυτο το εξαρτημα δωρεαν και εντος εγγυησης...Ιδιαιτερα στο συγκεκριμενο θεμα δεν τιθεται αντιφαση γιατι ειναι η φυση της δουλειας μου τετοια που το ξερω παααρα πολυ καλα.
Οσο για το ρελαντι εισαι φαουλ για τον εξης πολυ απλο λογο...Οταν ο/οι εκκεντροφοροι ενος μοτερ ειναι αρκετα αγριοι με εμφαση στην αποδοση,και δεν υπαρχει και μεταβλητος χρονισμος διαρκειας ή βυθισματος,τοτε αναγκαστικα το ρελαντι θα παιζει.
Επιγραμματικα,κανενα 13αρι Rallye,14αρι XSi και 16αρι 8v XSi και Rallye δεν εστρωσαν ποτε ρελαντι,ασχετα με το τι προγραμμα φορεσαν.
Το ιδιο ακριβως ισχυει και για τα 16v.Απλα για το μοτερ του Κουζμαν που αναφερεις σαν παραδειγμα,ειναι πολυ απλη η εξηγηση...Το μοτερ ειναι πολυ ηπια χρονισμενο για αυτο και δουλευει ετσι. Που και παλι ειναι σχετικο γιατι το ρελαντι εξαρταται κατα ενα πολυ μεγαλο ποσοστο και απο την εξατμιση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2004, 23:09:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Παράθεση: | Στους περισσοτερους εγκεφαλους οταν παμε με τερμα γκαζι το σημα του λαμδα παει στα σκουπιδια κυριολεκτικα.
|
Δυστυχως ουτε στον υπνο σου δεν συμβαινει ετσι...Κανενα μοτερ με ψεκασμο δεν μπορει να δουλεψει χωρις λ και αυτα που γραφουν τα περιοδικα ειναι εντελως μ@λ@κιες...Επισης σε καμια περιπτωση δεν βγαινει off. |
Στελιο οταν ο εγκεφαλος δουλευει σε open loop δεν παρακολουθει το L.
Διαβαζει καθορισμενους χαρτες.
Μια εξαιρεση ειναι τα μοτερ της TOYOTA που ακομα και σε open loop, ο εγκεφαλος παρακολουθει τον L.Αλλα αυτη ειναι η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2004, 23:19:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανενα μοτερ δεν δεν δουλευει χωρις μετρησεις απο τον λ γιατι θα σπασει λογο λαθος μιγματος...
...Εκτος και αν ξερετε καλυτερα απο τον προγραμματιστη της Sportec που προγραμματιζει Porsce,Audi και αλλα ταπεινα κουβαδακια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 00:36:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Κανενα μοτερ δεν δεν δουλευει χωρις μετρησεις απο τον λ γιατι θα σπασει λογο λαθος μιγματος...
...Εκτος και αν ξερετε καλυτερα απο τον προγραμματιστη της Sportec που προγραμματιζει Porsce,Audi και αλλα ταπεινα κουβαδακια... |
Εσενα προσωπικα σου εχει πει ο προγραμματιστης που λες οτι ο ΜΜ σε open loop παρακολουθει τον L;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:00:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα μου ειπε,γιατι ειχε συμπεσει η εποχη που στο TFRC ολοι ελεγαν το ιδιο πραγμα,οτι κανενα μοτερ με ψεκασμο δεν μπορει να δουλεψει σωστα χωρις λ ή εστω και με χαλασμενο γιατι ασχετα με το φορτιο και τις στροφες η αναλογια δεν μπορει να οριστει ανεξελεγκτα καθως με το επιπλεον ή λιγοτερο καυσιμο,στην πρωτη περιπτωση θα χτυπαει συνεχεια πυρακια ενω στην αλλη θα λιωσει πιστονια.Για αυτο ακομα και στους αγωνιστικους εγκεφαλους τιποτα δεν αλλαζει οσο αφορα τον λ.
Και αν καποιος αμφιβαλλει,ας ξεβιδωσει τον λ και ας κανει μια βολτα το αμαξι του για 20-30 χλμ και με χαμηλες στροφες αλλα και με full γκαζι και ας μας πει εντυπωσεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:07:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Roadrunner έγραψε: | Pughell έγραψε: | Κανενα μοτερ δεν δεν δουλευει χωρις μετρησεις απο τον λ γιατι θα σπασει λογο λαθος μιγματος...
...Εκτος και αν ξερετε καλυτερα απο τον προγραμματιστη της Sportec που προγραμματιζει Porsce,Audi και αλλα ταπεινα κουβαδακια... |
Εσενα προσωπικα σου εχει πει ο προγραμματιστης που λες οτι ο ΜΜ σε open loop παρακολουθει τον L; |
Στελιο συμφωνω μαζι σου οτι ο L ειναι απαραιτητος.
Απλα σε open loop ο εγκεφαλος δεν παιρνει υποψιν το τον L και δουλευει με αποθηκευμενους χαρτες γι΄αυτο το 'φορτιο'.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:09:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν ο κινητήρας αρχίζει να κτυπά πυράκια, τα πράγματα περιπλέκονται. Δεν αποτελεί λύση το να μειωθεί το avans από τον εγκέφαλο. Αυτό γίνεται για λόγους ανάγκης.
Ο λόγος είναι απλός. Η αυτανάφλεξη θα συμβεί όταν ξεπεράσουμε κάποιο όριο θερμοκρασίας ή πίεσης μέσα στον θάλαμο καύσης.
Όταν το avans μειώνεται πέφτει η απόδοση του κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι περισότερα ποσά θερμότητας απορρίπτονται προς τα τοιχώματα, χωρίς να μπορέσουν να μετατραπούν σε έργο (που θα εφαρμοζόταν στο έμβολο). Συνεπώς η θερμοκρασία των τοιχωμάτων αυξάνει ακόμα περισσότερο με αποτέλεσμα να "ενθαρύνονται" τα πυράκια ακόμα περισσότερο...
Τότε ο εγκέφαλος θα δώσει σήμα για περεταίρω μείωση του avans και ο φαύλος κύκλος θα συνεχίζεται. Για τον λόγο αυτόν το avans επιτρέπεται να μειωθεί ως ένα βαθμό.
Το πλούσιο μείγμα αποτρέπει τα πυράκια αφού η βενζίνη δρά σαν ψυκτικό μέσο κατά την είσοδό της στον θάλαμο καύσης (μέσω της εξάτμισής της). Αυτό βέβαια δεν εφαρμόζεται ποτέ λόγω των περιβαλλοντικών περιορισμών (τους οποίους υποστηρίζω!).
Κάτι παρόμοιο (σε πολύ καλύτερο βαθμό όμως, λόγω μεγαλύτερης θερμοχωρητικότητας) επιτυγχάνεται και με το water injection. Είναι ενδεικτικό ότι στην F1, όταν χρησιμοποίησαν κάποιες ομάδες (κάποια στιγμή, δεν ξέρω πότε) αυτήν την τεχνολογία, μπόρεσαν να ανεβάσουν την πίεση εισαγωγής μέχρι τα 5 bar!!!
Στους κινητήρες πτωχού μίγματος, το αντιστάθμισμα στο έλλειμα των καυσαερίων το αντικαθιστά η "πληθωρική" παρουσία των καυσαερίων. Βέβαια πτωχό μίγμα ένας τέτοιος κινητήρας καίει μόνο στα μερικά φορτία. Όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι τέρμα ο εγκέφαλος δίνει εντολή στα μπεκ να εμπουτίσουν το μίγμα, ώστε αυτό να γίνει στοιχειομετρικό.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Δευ 19 Ιαν 2004, 01:17:50, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:15:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μητσο(Δημητριε) υπαρχει μια ειδικη αναλογια...Το επιπλεον καυσιμο σπαζει μοτερ ασχετα αν το εχετε ακουσει λιγες φορες...Το φαινομενο ειναι πολυ πιο εντονο σε αμαξια με turbo...
Θεωρητικα ετσι οπως το λετε,το δικο μου αμαξι που εχει αγωνιστικο προγραμμα,δεν θα επρεπε να εχει καθολου σημα απο τον λ απο τις 3500 και μετα...Ελα ομως που δεν ειναι ετσι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:26:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μητσο(Δημητριε) υπαρχει μια ειδικη αναλογια...Το επιπλεον καυσιμο σπαζει μοτερ ασχετα αν το εχετε ακουσει λιγες φορες...Το φαινομενο ειναι πολυ πιο εντονο σε αμαξια με turbo...
Θεωρητικα ετσι οπως το λετε,το δικο μου αμαξι που εχει αγωνιστικο προγραμμα,δεν θα επρεπε να εχει καθολου σημα απο τον λ απο τις 3500 και μετα...Ελα ομως που δεν ειναι ετσι... |
Η αναλογία έχει σχέση με την κατανάλωση και με τα εκπεμπόμενα καυσαέρια και πολύ μικρή σχέση με την αντοχή του κινητήρα. Απλά, αν κάποιος κινητήρας έπαθε ζημιά, θα την έπαθε έμμεσα από "λάθος μίγματα". Δηλαδή μπορεί τα "λάθος μίγματα" να αποσυντόνισαν κάτι άλλο πάνω στον κινητήρα (π.χ. κάτι περιφερειακό) και αυτό το κάτι άλλο να κατέστρεψε τον κινητήρα....
Όμως, στην περίπτωση των πτωχών μιγμάτων, υπάρχουν κάποιες ρυθμίσεις, ώστε να αποφεύγεται η κακή (σε απόδοση) καύση και τα πυράκια. Αυτές είναι άμεσες συνέπειες της αναλογίας καυσίμου - αέρα πάνω στην αξιοπιστία του κινητήρα.
Το πλούσιο μείγμα ποτέ δεν έβλαψε κανέναν κινητήρα άμεσα. Έμμεσα μπορεί (π.χ. αν τα μπουζί μαυρίζαν μπορεί να αντιμετώπιζε πρόβλημα όλος ο κινητήρας).
Όταν λες "να έχει σήμα από τον λ" τι εννοείς;
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Δευ 19 Ιαν 2004, 01:33:33, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:32:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Το πλούσιο μείγμα ποτέ δεν έβλαψε κανέναν κινητήρα άμεσα. |
Καποια πραγματα δεν θα σας τα μαθουν ποτε στην σχολη...Το πλουσιο μιγμα δεν εχει σωστη καυση αφου δεν επαρκει ο αερας με αποτελεσμα αυτο που δεν καιγεται να "ξεπλενει" τον κυλινδρο και να περναει βενζινη στα λαδια με τα αντιστοιχα αποτελεσματα...Για αυτο και τα πουσαρισμενα μοτερ που δουλευουν με πλουσιο μιγμα λιωνουν πιστονια.
Οταν λεω να εχει σημα εννοω οτι με τον τροπο που λετε αφου παρακαμπτει τον λ,τοτε θα επρεπε να εχω συνεχεισ φλογες σε καθε αλλαγη απο τις 5000 και πανω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:40:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Καποια πραγματα δεν θα σας τα μαθουν ποτε στην σχολη...Το πλουσιο μιγμα δεν εχει σωστη καυση αφου δεν επαρκει ο αερας με αποτελεσμα αυτο που δεν καιγεται να "ξεπλενει" τον κυλινδρο και να περναει βενζινη στα λαδια με τα αντιστοιχα αποτελεσματα...Για αυτο και τα πουσαρισμενα μοτερ που δουλευουν με πλουσιο μιγμα λιωνουν πιστονια.
Οταν λεω να εχει σημα εννοω οτι με τον τροπο που λετε αφου παρακαμπτει τον λ,τοτε θα επρεπε να εχω συνεχεισ φλογες σε καθε αλλαγη απο τις 5000 και πανω. |
Ακριβώς αυτό εννοούσα όταν μίλησα για έμμεσα και άμεσα αποτελέσματα. Αυτό που περιγράφεις (που όντως συμβαίνει) είναι μια έμμεση αιτία. Το κατεστραμένο λιπαντικό χάλασε τον κινητήρα και όχι το πλούσιο μίγμα (που όμως ευθύνεται για την καταστροφή του λιπαντικού).
Τα πτωχά μίγματα όπως προκαλούν πυράκια σαν άμεση αιτία, δηλαδή επειδή ακριβώς είναι πτωχα και όχι γιατί θα χαλάσουν κάτι άλλο και αυτό το κάτι άλλο θα προκαλέσει τα πυράκια.
Αυτό με την παράκαμψη του λ δεν νομίζω να συμβαίνει. Δεν έχω διαβάσει τι λένε οι άλλοι επί του θέματος (είναι βράδυ, είμαι κουρασμένος αφού διάβασα την μέρα και έτσι δεν έχω κουράγιο να διαβάσω τα προηγούμενα). Ο λ πρέπει πάντα να λειτουργεί, ακόμα και αν έχει αρπάξει φωτιά το μοτέρ (λέμε τώρα...)
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 02:55:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Κανενα μοτερ δεν δεν δουλευει χωρις μετρησεις απο τον λ γιατι θα σπασει λογο λαθος μιγματος...
... |
Φαινεται εγω ξερω τις εξαιρεσεις που επιβεναιωνουν τον κανονα σου.....
1)Το ιμπιζα του αδερφου μου που τον εχει καψει πες διαβαζει απο τον δευτερο....
2)Ενας καλος φιλος με Renault 19 1,8 16v το δουλευε πολυ καιρο με το λαμδα ξεσυνδεμενο γιατι δεν εκοβε το καυσιμο ο εγκεφαλος και πηγαινε λιγο καλυτερα το αμαξι ααααα και δεν εχει παθει τιποτα εδω και κανα 2χρονια σκισιμο
3)ειχα γνωρησει ενα "παιδι" στην πατρα με ενα ραλλακι γυρω στα 160 αν θυμαμαι καλα απο τον Σεβνταλη(δεν δινω και ορκο) και του χε βγαλει το λαμδα μεχρι να διορθωσει κατι προβληματα και δουλευε μια χαρα.
Με πολυ πλουσιο μοτερ μπορει να φτασεις(σε πολυ ακραιες καταστασεις) να ξεπλυνεις τον κυλινδρο συμφωνω κι εγω,αλλα το πρωτο που θα χαλασει ειναι ο καταλυτης
Οταν χαλαει ο λαμδα το αμαξι οφειλει να συνεχιζει να κινειται κανονικα οπως κι οταν ειναι κρυος και δεν δινει σημα.
ο λαμδα παιζει τον ρολο της αναδρασης δηλαδη της διορθωσης,στους χαρτες ειναι αποθηκευμενα στοιχεια για καθε κατασταση οποτε το μιγμα σε κανονικες συνθηκες(χωρις καποια βλαβη)δεν ξεφευγει πολυ απο τα προβλεπομενα,αν ο λαμδα ηταν πιο αξιοπιστος και γρηγορος θα ειχε πιο κυριαρχο ρολο αλλα εχει πολυ αργη δειγματοληψια
Το αν υπολογιζεται ο λαμδα στο τερμα γκαζι αποτελει μερος της συναρτησης ψεκασμου του εγκεφαλου και δεν αλλαζει με ενα προγραμμα
[url]Δημητριε πολυ σωστη η αποψη σου για τα πυρακια μυριζομαι RD[/url]
Υπαρχουν αμαξια με λαμδα που βγαζουν φλογες,αν το επιτρεπει ο χρονισμος και η χαρτογραφηση και λειπει ο καταλυτης ολα γινονται
Δεν μου αρεσουν οι δογματισμοι και οι κοντρες(οχι αυτες με αμαξια για καυγαδες μιλαω )ο λαμδα ειναι απο τους στανταρ αισθητηρες που δεν λειπει απο κανενα συστημα διαχειρησης,απλα αρχιζω να καταλαβαινω ποσο χιμα ειναι το κεφαλαιο ECU στον κινητηρα
Το προβλημα στην ελλαδα ειναι οτι ολοι οι μαστορες δεν εχουν βγαλει ουτε ΤΕΙ μηχανολογιας και ας μη μιλησω για ΑΕΙ.Μπορει στην σχολη να μην μπαινουν σε λεπτομεριες γιατι εχεις να μαθεις αλλα 700 θεματα εκτος του αυτοκινητου,αλλα μαθαινεις βασικα πραγματα που με την εμπειρια δεν θα καταλαβεις ποτε,παιρνεις γερες βασεις....αντε πες στον μαστρομητσο για closed loop,για interpolation,για ροη μεσα σε αγωγο κτλ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 14:47:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | Δημητριε πολυ σωστη η αποψη σου για τα πυρακια μυριζομαι R&D |
Πολύ σωστά μυρίζεσαι!!
Δεν υπάρχει τεύχος που να μην έχω στείλει από τουλάχιστον μια επιστολή (η πλειοψηφία αυτών έχει δημοσιευτεί!).
Βέβαια αυτά δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που έστειλα για το επόμενο τεύχος. Έχω στείλει (μεταξύ άλλων) σε Auto-Cad την ανάλυση των δυνάμεων που επιδρούν στην νέα ανάρτηση Pro-link της Honda (θεωρώ ότι το σώμα ισορροπεί σε μια νέα, όπως έλεγε το κουίζ, θέση), η οποία παρουσιάστηκε στο προηγούμενο τεύχος.
Αν δημοσιευτεί(τούν) θα είναι καλά...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|