PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Συστημα εξαγωγης Bosal
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2004, 17:27:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
P.S. ηταν κανεις χτες Ribas...???

Σε ειδα κανα δυο φορες που περασες απο κει!!.... Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιαν 2004, 00:00:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Συγνωμη αλλα δεν μιλησε κανενας για βουλωμενα μπεκα αλλα για πυρακια οπως λες και εσυ τα οποια ειναι καθαρα ζήτμα φτωχού μιγματος

Και δεν εισαι ο μονος Μηχανολογος εδω μεσα μαστορα.........

Very happy Very happy Very happy Very happy
Σα μαστορας εχω να πω οτι τα πυρακια ειναι συνεπεια Idea Idea φτωχου μιγματος+ Arrow υψηλων θερμοκρασιων+ Arrow κακης ποιοτητας βενζινης+ Arrow υπερβολικου αβανς+ Arrow hot spots στο θαλαμο καυσης+ Arrow και κατι που μπορει να ξεχναω-μην ξερω. Exclamation Exclamation Exclamation

Idea Ο μαστροκωστας ειναι πεπεισμενος οτι ο αισθητηρας λαμδα δεν καταλαβαινει τα πυρακια αλλα ο knock sensor και το αυτι μας... Exclamation

Με καλη διαθεση συναδελφε Wink




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιαν 2004, 16:57:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να πω κι εγώ που θα θεωρούμαι μηχανολόγος του χρόνου?(αν πάει καλά η εξεταστική...)

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.
kaisaras96 δεν θα βρεις κανένα να σου πει για βουλωμένο μπέκ, το θεωρώ κι εγώ πολύ ακραίο. Σκέψου όμως πως η διατομή ενός μπέκ μετά από καιρό έχει μειωθεί κατά ένα 5%. Κατά συνέπεια στον ίδιο παλμό - χρόνο ψεκασμού μπαίνει λιγότερη βενζίνη με τον ίδιο αέρα. Ο εγκέφαλος όμως διαβάζει από το λ που είναι στην εξαγωγή δυο άλλων κυλίνδρων που δουλεύουν κανονικά, και δεν αυξάνει το χρόνο ψεκασμού ώστε να το φέρει στα ίσια του. Ο knock sensor όμως του λέει : μάστορα έχεις πυράκια. ok, θα παίξω με το αβάνς. Και χαλάει τη ρύθμιση και στους άλλους κυλίνδρους. Αν βέβαια έχει τέτοια περιθώρια μεταβολής του αβάνς, γιατί αλλιώς έχεις και μειωμένη απόδοση στους τρείς και πυράκια στον τέταρτο.

τώρα τα δίνεις τα 40 ευρώ να αλλάξεις θέση το λάμδα ή στηρίζεσαι στην τύχη?
όσο για το θέμα της supersprint αλλά και λοιπών βελτιώσεων, μια είναι η λέξη. Value for money. Επειδή δεν είμαστε ο βωβός, να πάρουμε το 206 κομπλέ και με 15 μαστόρια να μας το φτιάχνουνε όταν το σπάμε, καθόμαστε και διαβάζουμε και γράφουμε στο forum.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Δευ 27 Σεπ 2004, 12:21:38, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιαν 2004, 17:06:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σχετικα με τα πυρακια,αν νομιζετε οτι ο knock sensor "μπαινει" τοσο ευκολα στο παιχνιδι,κανετε λαθος...Πρωτα το μοτερ θα κροταλισει 4-5 φορες καλα,λες και τα πυρακια παιζουν πιανο με τα πιστονια,και μετα θα κοψει αβανς ο knock sensor... Very happy

Οσο για τις μαγικες εξατμισεις,εννοειται οτι δεν υπαρχουν...Το θεμα ειναι ποσο υποψηφια κοροιδα ειναι αυτα που θα παρουν τις χειροτερες απο αυτες... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2004, 13:50:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Σχετικα με τα πυρακια,αν νομιζετε οτι ο knock sensor "μπαινει" τοσο ευκολα στο παιχνιδι,κανετε λαθος...Πρωτα το μοτερ θα κροταλισει 4-5 φορες καλα,λες και τα πυρακια παιζουν πιανο με τα πιστονια,και μετα θα κοψει αβανς ο knock sensor... Very happy

Οσο για τις μαγικες εξατμισεις,εννοειται οτι δεν υπαρχουν...Το θεμα ειναι ποσο υποψηφια κοροιδα ειναι αυτα που θα παρουν τις χειροτερες απο αυτες... Wink


Γεγονός. Στην πράξη βέβαια τα πυράκια (στο 16άρι) έρχονται μόνο με βενζίνη από 98 οκτάνια και κάτω, στις χαμηλές στροφές. Με τις 99+ , 100άρες βενζίνες δεν έχω ακούσει τίποτα ποτέ. Λογικά όταν πατάμε βαθιά το γκάζι από 1200 στροφές ο χάρτης δεν έχει πλούσια μίγματα και σε συνδυασμό με κακή βενζίνη δίνει πυράκια. Για ένα δυο δευτερόλεπτα ακούγεται το κρακ-κρακ και προφανώς μετά κόβει αβάνς.

Ξεφύγαμε από το θέμα όμως...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Δευ 27 Σεπ 2004, 12:21:43, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2004, 18:04:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gavanas έγραψε:
.... η διατομή ενός μπέκ μετά από καιρό έχει μειωθεί κατά ένα 5%. Κατά συνέπεια στον ίδιο παλμό - χρόνο ψεκασμού μπαίνει λιγότερη βενζίνη με τον ίδιο αέρα. Ο εγκέφαλος όμως διαβάζει από το λ που είναι στην εξαγωγή δυο άλλων κυλίνδρων που δουλεύουν κανονικά, και δεν αυξάνει το χρόνο ψεκασμού ώστε να το φέρει στα ίσια του. Ο knock sensor όμως του λέει : μάστορα έχεις πυράκια. ok, θα παίξω με το αβάνς. Και χαλάει τη ρύθμιση και στους άλλους κυλίνδρους. Αν βέβαια έχει τέτοια περιθώρια μεταβολής του αβάνς, γιατί αλλιώς έχεις και μειωμένη απόδοση στους τρείς και πυράκια στον τέταρτο.


Εγω αυτο που λεω και ειναι αληθεια οτι το εχουμε κουρασει το θεμα,ειναι οτι υπαρχουν αμαξια που απο το εργοστασιο παιρνουν σημα απο δυο μονο κυλινδρους και δεν τρεχει και τιποτα.
Ο knock sensor αφηνει το πολυ ενα πυρακι να ακουστει(ισως σε πολυ παλια μοντελα να αφηνει παραπανω,αλλα οσα εχω δει εγω...) και ειναι σιγουρο οτι θα καταφερει να κοψει το αβανς τοσο ωστε να μην συνεχιστουν.Εξαιρεση αποτελει η περιπτωση που ζοριζεις το αυτοκινητο με 4η,5η και 1100 στροφες σε ανηφορα οπου δεν γινεται τιποτα.

Ενας φιλος σε ενα φιεστα που του βουλωσαν τα μπεκ απο κακη βενζινη το καναν ολα μαζι και το αμαξι απλα εχανε αρκετα σε επειδοσεις χωρις να βαραει πυρακια παντως.

Σκεψου κατι αλλο ο εγκεφαλος δεν εχει την δυνατοτητα να αυξησει την παροχη στο ενα μπεκ μονο,οποτε αν βουλωσει ενα τοτε θα πρεπει ολοι οι υπολοιποι κυλινδροι να λειτουργουν με πλουσιο....
Ο λαμδα ειναι πολυ ευαισθητος,στις ζημιες και τον χρησιμοποιει ο εγκεφαλος σαν αναδραση και κυριως για τις περιπτωσεις που παμε με μισο γκαζι.
Σε ψαγμενους βελτιωτικους εγκεφαλους βαζουν ενα λαμδα σε καθε κυλινδρο,ομως ο αισθητηρας αυτος ειναι πανακριβος γιατι εχει φοβερη αποκριση(που δεν εχει ο δικος μας) και ακριβεια(επεισης),τετοιο νομιζω εχει ο δημητριαδης στην intgralle.
Στους περισσοτερους εγκεφαλους οταν παμε με τερμα γκαζι το σημα του λαμδα παει στα σκουπιδια κυριολεκτικα.
Σε S3 που φοραει κορυφαιο μανατζμεντ αν καει το airflow meter δεν βγαζει σημα ο εγκεφαλος και ειναι να απορεις πως λειτουργει....το επαθε φιλος.Κι εδω μιλαμε για βασικο σημα εισοδου κι οχι αναδραση.
Εδω βαζεις ενα ελευθερο φιλτρο και μπορει να μην φτασει να το καλυψει ο εγκεφαλος...
Εγω ειδα και κατι αλλο και απογοητευτικα,εχω ακουσει πολλα πειραγμενα ραλλυ να εχουν κλασικα ασταθες ρελαντι και λεω φταινε οι εκκεντροφοροι.Οταν πετυχα στο δρομο το cc του κουζμαν παρατηρησα οτι κρατουσε ενα σχεδον αριστο,εργοστασιακο ρελαντι κι ας φοραει εκκεντροφορους.Δηλαδη η ασταθεια οφειλεται σε αδυναμια του εγκεφαλου κι οχι αναγκαστικα σους εκκεντροφορους.

Για αυτο βαζουμε βενζινη απο σωστα πρατηρια μονο και καθαριζουμε τα μπεκ σε λογικα διαστηματα για να χουμε το κεφαλι μας ησυχο.

Αν υπαρχει κανας "πατρινος" μηχανικος να κανονησουμε κανα meeting




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2004, 19:59:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλά ρε παίδες ας λήξει το θέμα...σίγουρα έχετε όλοι ένα μέρος δίκιου, θα δούμε τι θα γίνει με το αμάξι του παιδιού που δεν πείραξε τον λ.

kaisaras96 έγραψε:

Αν υπαρχει κανας "πατρινος" μηχανικος να κανονησουμε κανα meeting


ο gavanas πάτρα δε σπουδάζει...?

αλήθεια gavana μήπως..., λέω μήπως, εiσαi παιδί του sj??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2004, 22:37:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Στους περισσοτερους εγκεφαλους οταν παμε με τερμα γκαζι το σημα του λαμδα παει στα σκουπιδια κυριολεκτικα.

Δυστυχως ουτε στον υπνο σου δεν συμβαινει ετσι...Κανενα μοτερ με ψεκασμο δεν μπορει να δουλεψει χωρις λ και αυτα που γραφουν τα περιοδικα ειναι εντελως μ@λ@κιες...Επισης σε καμια περιπτωση δεν βγαινει off.

Παράθεση:
Σε S3 που φοραει κορυφαιο μανατζμεντ αν καει το airflow meter δεν βγαζει σημα ο εγκεφαλος και ειναι να απορεις πως λειτουργει...

Σε ολα τα VAG,σε περιπτωση που βγαλει βλαβη το Air Flow Meter εχεις πιθανοτητα 80-90% να χτυπησεις μοτερ και τα περι λειτουργιας ειναι κοτσανες...Για αυτο και η VW ακομα και μετα απο τοσα χρονια παρουσιασης αυτου του μοτερ,ακομα και σε αυτοκινητα 4-5 χρονων,αλλαζει αυτο το εξαρτημα δωρεαν και εντος εγγυησης...Ιδιαιτερα στο συγκεκριμενο θεμα δεν τιθεται αντιφαση γιατι ειναι η φυση της δουλειας μου τετοια που το ξερω παααρα πολυ καλα. Wink

Οσο για το ρελαντι εισαι φαουλ για τον εξης πολυ απλο λογο...Οταν ο/οι εκκεντροφοροι ενος μοτερ ειναι αρκετα αγριοι με εμφαση στην αποδοση,και δεν υπαρχει και μεταβλητος χρονισμος διαρκειας ή βυθισματος,τοτε αναγκαστικα το ρελαντι θα παιζει.
Επιγραμματικα,κανενα 13αρι Rallye,14αρι XSi και 16αρι 8v XSi και Rallye δεν εστρωσαν ποτε ρελαντι,ασχετα με το τι προγραμμα φορεσαν.
Το ιδιο ακριβως ισχυει και για τα 16v.Απλα για το μοτερ του Κουζμαν που αναφερεις σαν παραδειγμα,ειναι πολυ απλη η εξηγηση...Το μοτερ ειναι πολυ ηπια χρονισμενο για αυτο και δουλευει ετσι. Wink Που και παλι ειναι σχετικο γιατι το ρελαντι εξαρταται κατα ενα πολυ μεγαλο ποσοστο και απο την εξατμιση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2004, 23:09:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Παράθεση:
Στους περισσοτερους εγκεφαλους οταν παμε με τερμα γκαζι το σημα του λαμδα παει στα σκουπιδια κυριολεκτικα.

Δυστυχως ουτε στον υπνο σου δεν συμβαινει ετσι...Κανενα μοτερ με ψεκασμο δεν μπορει να δουλεψει χωρις λ και αυτα που γραφουν τα περιοδικα ειναι εντελως μ@λ@κιες...Επισης σε καμια περιπτωση δεν βγαινει off.


Στελιο οταν ο εγκεφαλος δουλευει σε open loop δεν παρακολουθει το L.
Διαβαζει καθορισμενους χαρτες. Wink Wink

Μια εξαιρεση ειναι τα μοτερ της TOYOTA που ακομα και σε open loop, ο εγκεφαλος παρακολουθει τον L.Αλλα αυτη ειναι η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2004, 23:19:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανενα μοτερ δεν δεν δουλευει χωρις μετρησεις απο τον λ γιατι θα σπασει λογο λαθος μιγματος...
...Εκτος και αν ξερετε καλυτερα απο τον προγραμματιστη της Sportec που προγραμματιζει Porsce,Audi και αλλα ταπεινα κουβαδακια... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 00:36:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Κανενα μοτερ δεν δεν δουλευει χωρις μετρησεις απο τον λ γιατι θα σπασει λογο λαθος μιγματος...
...Εκτος και αν ξερετε καλυτερα απο τον προγραμματιστη της Sportec που προγραμματιζει Porsce,Audi και αλλα ταπεινα κουβαδακια... Wink


Εσενα προσωπικα σου εχει πει ο προγραμματιστης που λες οτι ο ΜΜ σε open loop παρακολουθει τον L; Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:00:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμενα μου ειπε,γιατι ειχε συμπεσει η εποχη που στο TFRC ολοι ελεγαν το ιδιο πραγμα,οτι κανενα μοτερ με ψεκασμο δεν μπορει να δουλεψει σωστα χωρις λ ή εστω και με χαλασμενο γιατι ασχετα με το φορτιο και τις στροφες η αναλογια δεν μπορει να οριστει ανεξελεγκτα καθως με το επιπλεον ή λιγοτερο καυσιμο,στην πρωτη περιπτωση θα χτυπαει συνεχεια πυρακια ενω στην αλλη θα λιωσει πιστονια.Για αυτο ακομα και στους αγωνιστικους εγκεφαλους τιποτα δεν αλλαζει οσο αφορα τον λ. Wink
Και αν καποιος αμφιβαλλει,ας ξεβιδωσει τον λ και ας κανει μια βολτα το αμαξι του για 20-30 χλμ και με χαμηλες στροφες αλλα και με full γκαζι και ας μας πει εντυπωσεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:07:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Roadrunner έγραψε:
Pughell έγραψε:
Κανενα μοτερ δεν δεν δουλευει χωρις μετρησεις απο τον λ γιατι θα σπασει λογο λαθος μιγματος...
...Εκτος και αν ξερετε καλυτερα απο τον προγραμματιστη της Sportec που προγραμματιζει Porsce,Audi και αλλα ταπεινα κουβαδακια... Wink


Εσενα προσωπικα σου εχει πει ο προγραμματιστης που λες οτι ο ΜΜ σε open loop παρακολουθει τον L; Wink


Στελιο συμφωνω μαζι σου οτι ο L ειναι απαραιτητος. Wink
Απλα σε open loop ο εγκεφαλος δεν παιρνει υποψιν το τον L και δουλευει με αποθηκευμενους χαρτες γι΄αυτο το 'φορτιο'. Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:09:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν ο κινητήρας αρχίζει να κτυπά πυράκια, τα πράγματα περιπλέκονται. Δεν αποτελεί λύση το να μειωθεί το avans από τον εγκέφαλο. Αυτό γίνεται για λόγους ανάγκης.

Ο λόγος είναι απλός. Η αυτανάφλεξη θα συμβεί όταν ξεπεράσουμε κάποιο όριο θερμοκρασίας ή πίεσης μέσα στον θάλαμο καύσης.
Όταν το avans μειώνεται πέφτει η απόδοση του κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι περισότερα ποσά θερμότητας απορρίπτονται προς τα τοιχώματα, χωρίς να μπορέσουν να μετατραπούν σε έργο (που θα εφαρμοζόταν στο έμβολο). Συνεπώς η θερμοκρασία των τοιχωμάτων αυξάνει ακόμα περισσότερο με αποτέλεσμα να "ενθαρύνονται" τα πυράκια ακόμα περισσότερο...
Τότε ο εγκέφαλος θα δώσει σήμα για περεταίρω μείωση του avans και ο φαύλος κύκλος θα συνεχίζεται. Για τον λόγο αυτόν το avans επιτρέπεται να μειωθεί ως ένα βαθμό.

Το πλούσιο μείγμα αποτρέπει τα πυράκια αφού η βενζίνη δρά σαν ψυκτικό μέσο κατά την είσοδό της στον θάλαμο καύσης (μέσω της εξάτμισής της). Αυτό βέβαια δεν εφαρμόζεται ποτέ λόγω των περιβαλλοντικών περιορισμών (τους οποίους υποστηρίζω!).
Κάτι παρόμοιο (σε πολύ καλύτερο βαθμό όμως, λόγω μεγαλύτερης θερμοχωρητικότητας) επιτυγχάνεται και με το water injection. Είναι ενδεικτικό ότι στην F1, όταν χρησιμοποίησαν κάποιες ομάδες (κάποια στιγμή, δεν ξέρω πότε) αυτήν την τεχνολογία, μπόρεσαν να ανεβάσουν την πίεση εισαγωγής μέχρι τα 5 bar!!!

Στους κινητήρες πτωχού μίγματος, το αντιστάθμισμα στο έλλειμα των καυσαερίων το αντικαθιστά η "πληθωρική" παρουσία των καυσαερίων. Βέβαια πτωχό μίγμα ένας τέτοιος κινητήρας καίει μόνο στα μερικά φορτία. Όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι τέρμα ο εγκέφαλος δίνει εντολή στα μπεκ να εμπουτίσουν το μίγμα, ώστε αυτό να γίνει στοιχειομετρικό.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Δευ 19 Ιαν 2004, 01:17:50, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:15:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μητσο(Δημητριε) υπαρχει μια ειδικη αναλογια...Το επιπλεον καυσιμο σπαζει μοτερ ασχετα αν το εχετε ακουσει λιγες φορες...Το φαινομενο ειναι πολυ πιο εντονο σε αμαξια με turbo... Wink
Θεωρητικα ετσι οπως το λετε,το δικο μου αμαξι που εχει αγωνιστικο προγραμμα,δεν θα επρεπε να εχει καθολου σημα απο τον λ απο τις 3500 και μετα...Ελα ομως που δεν ειναι ετσι... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:26:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μητσο(Δημητριε) υπαρχει μια ειδικη αναλογια...Το επιπλεον καυσιμο σπαζει μοτερ ασχετα αν το εχετε ακουσει λιγες φορες...Το φαινομενο ειναι πολυ πιο εντονο σε αμαξια με turbo... Wink
Θεωρητικα ετσι οπως το λετε,το δικο μου αμαξι που εχει αγωνιστικο προγραμμα,δεν θα επρεπε να εχει καθολου σημα απο τον λ απο τις 3500 και μετα...Ελα ομως που δεν ειναι ετσι... Rolling eyes


Η αναλογία έχει σχέση με την κατανάλωση και με τα εκπεμπόμενα καυσαέρια και πολύ μικρή σχέση με την αντοχή του κινητήρα. Απλά, αν κάποιος κινητήρας έπαθε ζημιά, θα την έπαθε έμμεσα από "λάθος μίγματα". Δηλαδή μπορεί τα "λάθος μίγματα" να αποσυντόνισαν κάτι άλλο πάνω στον κινητήρα (π.χ. κάτι περιφερειακό) και αυτό το κάτι άλλο να κατέστρεψε τον κινητήρα....

Όμως, στην περίπτωση των πτωχών μιγμάτων, υπάρχουν κάποιες ρυθμίσεις, ώστε να αποφεύγεται η κακή (σε απόδοση) καύση και τα πυράκια. Αυτές είναι άμεσες συνέπειες της αναλογίας καυσίμου - αέρα πάνω στην αξιοπιστία του κινητήρα.
Το πλούσιο μείγμα ποτέ δεν έβλαψε κανέναν κινητήρα άμεσα. Έμμεσα μπορεί (π.χ. αν τα μπουζί μαυρίζαν μπορεί να αντιμετώπιζε πρόβλημα όλος ο κινητήρας).

Όταν λες "να έχει σήμα από τον λ" τι εννοείς;


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Δευ 19 Ιαν 2004, 01:33:33, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:32:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Το πλούσιο μείγμα ποτέ δεν έβλαψε κανέναν κινητήρα άμεσα.

Καποια πραγματα δεν θα σας τα μαθουν ποτε στην σχολη...Το πλουσιο μιγμα δεν εχει σωστη καυση αφου δεν επαρκει ο αερας με αποτελεσμα αυτο που δεν καιγεται να "ξεπλενει" τον κυλινδρο και να περναει βενζινη στα λαδια με τα αντιστοιχα αποτελεσματα...Για αυτο και τα πουσαρισμενα μοτερ που δουλευουν με πλουσιο μιγμα λιωνουν πιστονια. Wink

Οταν λεω να εχει σημα εννοω οτι με τον τροπο που λετε αφου παρακαμπτει τον λ,τοτε θα επρεπε να εχω συνεχεισ φλογες σε καθε αλλαγη απο τις 5000 και πανω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 01:40:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Καποια πραγματα δεν θα σας τα μαθουν ποτε στην σχολη...Το πλουσιο μιγμα δεν εχει σωστη καυση αφου δεν επαρκει ο αερας με αποτελεσμα αυτο που δεν καιγεται να "ξεπλενει" τον κυλινδρο και να περναει βενζινη στα λαδια με τα αντιστοιχα αποτελεσματα...Για αυτο και τα πουσαρισμενα μοτερ που δουλευουν με πλουσιο μιγμα λιωνουν πιστονια. Wink

Οταν λεω να εχει σημα εννοω οτι με τον τροπο που λετε αφου παρακαμπτει τον λ,τοτε θα επρεπε να εχω συνεχεισ φλογες σε καθε αλλαγη απο τις 5000 και πανω.


Ακριβώς αυτό εννοούσα όταν μίλησα για έμμεσα και άμεσα αποτελέσματα. Αυτό που περιγράφεις (που όντως συμβαίνει) είναι μια έμμεση αιτία. Το κατεστραμένο λιπαντικό χάλασε τον κινητήρα και όχι το πλούσιο μίγμα (που όμως ευθύνεται για την καταστροφή του λιπαντικού).
Τα πτωχά μίγματα όπως προκαλούν πυράκια σαν άμεση αιτία, δηλαδή επειδή ακριβώς είναι πτωχα και όχι γιατί θα χαλάσουν κάτι άλλο και αυτό το κάτι άλλο θα προκαλέσει τα πυράκια.

Αυτό με την παράκαμψη του λ δεν νομίζω να συμβαίνει. Δεν έχω διαβάσει τι λένε οι άλλοι επί του θέματος (είναι βράδυ, είμαι κουρασμένος αφού διάβασα την μέρα και έτσι δεν έχω κουράγιο να διαβάσω τα προηγούμενα). Ο λ πρέπει πάντα να λειτουργεί, ακόμα και αν έχει αρπάξει φωτιά το μοτέρ (λέμε τώρα...)


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 02:55:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Κανενα μοτερ δεν δεν δουλευει χωρις μετρησεις απο τον λ γιατι θα σπασει λογο λαθος μιγματος...
... Wink


Φαινεται εγω ξερω τις εξαιρεσεις που επιβεναιωνουν τον κανονα σου.....
1)Το ιμπιζα του αδερφου μου που τον εχει καψει πες διαβαζει απο τον δευτερο....
2)Ενας καλος φιλος με Renault 19 1,8 16v το δουλευε πολυ καιρο με το λαμδα ξεσυνδεμενο γιατι δεν εκοβε το καυσιμο ο εγκεφαλος και πηγαινε λιγο καλυτερα το αμαξι ααααα και δεν εχει παθει τιποτα εδω και κανα 2χρονια σκισιμο
3)ειχα γνωρησει ενα "παιδι" στην πατρα με ενα ραλλακι γυρω στα 160 αν θυμαμαι καλα απο τον Σεβνταλη(δεν δινω και ορκο) και του χε βγαλει το λαμδα μεχρι να διορθωσει κατι προβληματα και δουλευε μια χαρα.

Με πολυ πλουσιο μοτερ μπορει να φτασεις(σε πολυ ακραιες καταστασεις) να ξεπλυνεις τον κυλινδρο συμφωνω κι εγω,αλλα το πρωτο που θα χαλασει ειναι ο καταλυτης

Οταν χαλαει ο λαμδα το αμαξι οφειλει να συνεχιζει να κινειται κανονικα οπως κι οταν ειναι κρυος και δεν δινει σημα.
ο λαμδα παιζει τον ρολο της αναδρασης δηλαδη της διορθωσης,στους χαρτες ειναι αποθηκευμενα στοιχεια για καθε κατασταση οποτε το μιγμα σε κανονικες συνθηκες(χωρις καποια βλαβη)δεν ξεφευγει πολυ απο τα προβλεπομενα,αν ο λαμδα ηταν πιο αξιοπιστος και γρηγορος θα ειχε πιο κυριαρχο ρολο αλλα εχει πολυ αργη δειγματοληψια

Το αν υπολογιζεται ο λαμδα στο τερμα γκαζι αποτελει μερος της συναρτησης ψεκασμου του εγκεφαλου και δεν αλλαζει με ενα προγραμμα Exclamation

[url]Δημητριε πολυ σωστη η αποψη σου για τα πυρακια μυριζομαι RD[/url]

Υπαρχουν αμαξια με λαμδα που βγαζουν φλογες,αν το επιτρεπει ο χρονισμος και η χαρτογραφηση και λειπει ο καταλυτης ολα γινονται

Δεν μου αρεσουν οι δογματισμοι και οι κοντρες(οχι αυτες με αμαξια για καυγαδες μιλαω Very happy Very happy )ο λαμδα ειναι απο τους στανταρ αισθητηρες που δεν λειπει απο κανενα συστημα διαχειρησης,απλα αρχιζω να καταλαβαινω ποσο χιμα ειναι το κεφαλαιο ECU στον κινητηρα

Το προβλημα στην ελλαδα ειναι οτι ολοι οι μαστορες δεν εχουν βγαλει ουτε ΤΕΙ μηχανολογιας και ας μη μιλησω για ΑΕΙ.Μπορει στην σχολη να μην μπαινουν σε λεπτομεριες γιατι εχεις να μαθεις αλλα 700 θεματα εκτος του αυτοκινητου,αλλα μαθαινεις βασικα πραγματα που με την εμπειρια δεν θα καταλαβεις ποτε,παιρνεις γερες βασεις....αντε πες στον μαστρομητσο για closed loop,για interpolation,για ροη μεσα σε αγωγο κτλ Shocked Shocked Shocked Shocked




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2004, 14:47:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:
Δημητριε πολυ σωστη η αποψη σου για τα πυρακια μυριζομαι R&D


Πολύ σωστά μυρίζεσαι!! Very happy Very happy

Δεν υπάρχει τεύχος που να μην έχω στείλει από τουλάχιστον μια επιστολή (η πλειοψηφία αυτών έχει δημοσιευτεί!).
Βέβαια αυτά δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που έστειλα για το επόμενο τεύχος. Έχω στείλει (μεταξύ άλλων) σε Auto-Cad την ανάλυση των δυνάμεων που επιδρούν στην νέα ανάρτηση Pro-link της Honda (θεωρώ ότι το σώμα ισορροπεί σε μια νέα, όπως έλεγε το κουίζ, θέση), η οποία παρουσιάστηκε στο προηγούμενο τεύχος.

Αν δημοσιευτεί(τούν) θα είναι καλά... Rolling eyes Rolling eyes Very happy


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 4 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2003s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on