Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Ιαν 2004, 20:01:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κωστα ο Μακης εχει απολυτο δικιο...Απο φτωχο μιγμα,σπας μοτερ για πλακα.
Στο "Κ.λ.π..." εννοει τον συνειρμο των προβληματων που συνεπαγεται το φτωχο μιγμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Ιαν 2004, 22:07:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα 106 και Saxo ο πρωτος λ ειναι στους 2 κυλινδρους.Οποτε τα πρωτα μοντελα που πρεπει να ειχαν ενα αισθητηρα δεν παθαν και τιποτα.
Καλα ολα αυτα για τα φτωχα μιγματα αν και δεν ειναι τοσο τραγικα στα ατμοσφαιρικα.Γιατι εχουμε πιο χαμηλες θερμοκρασιες και οχι τοσο μεγαλες απαιτησεις σε καυσιμο.
Αλλα ο αισθητητρας λαμδα δεν ειναι αξιοπιστος και το αυτοκινητο δουλευει μια χαρα χωρις αυτον.(στο ιμπιζα του αδερφου μου εχει χαλασει καμια 30.000 χιλιομετρα και φανηκε μονο στο service οπου του ειπαν να τον αλλαξει αλλη φορα κι οτι δεν τρεχει και τιποτα)
Οι διορθωσεις που μπορει να κανει ο εγκεφαλος ειναι αστειες ως ελαχιστες.
Εγω παντως παω στοιχημα οτι και να εχει πολυ φτωχο μιγμα δεν προκειται να βγαλει καποιο προειδοποιηση ο εγκεφαλος,τουλαχιστον για τα παλια μοντελα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Ιαν 2004, 08:16:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν θα πω τιποτε αλλο απλα παραθετω αυτη την φωτο ενος μπουζι απο ατμοσφαιρικο αυτοκινητο με φτωχο μιγμα
Dimip και Στελιο.
Εγω το αμαξι μου το εχω μετρησει και ξερω τι κανει και απο αλογα αλλα και απο μιγματα.Απλα επειδη το εχω ψαξει και εχω ρωτησει αρκετο κοσμο εμπλεκομενο στα αγωνιστικα δρωμενα της Peugeot στην Ελλαδα εμαθα αρκετα για τα εν Ελλαδι δυναμομετρα.Εγω παντως δεν εχω σκοπο να ξαναπληρωσω δυναμομετρηση.......
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιαν 2004, 21:31:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω το λεω οτι τα δυναμομετρα μας ειναι απατη αλλα μας εφαγαν τα νουμερα παναθεμα μας!!!
Σχετικα με τις διορθωσεις που κανει ο λ,εντελως εγκυκλοπαιδικα,κανενα μοτερ δεν μπορει να δουλεψει χωρις λ.Οσο για το ποσο μεταβαλλει την στοιχειομετρια του μιγματος,η απαντηση ειναι...Παααρα πολυ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DIMSAV (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μόλις έγραψα
206 2.0 GTI
Ένταξη: 30 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 34 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιαν 2004, 18:11:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΕ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ "ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ" ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΠΕΡΙΠΟΥ.ΒΕΒΑΙΑ,ΕΝΑΣ ΑΝΕΞΟΔΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΡΕΜΠΡΙΖ ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ GPS,ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΥΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟΝ ΙΔΙΟ.ΕΤΣΙ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕΤΡΑΕΙ.
DIMSAV |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2004, 10:28:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα συμφωνησω και εγω. Τα δυναμομετρα ειναι τελειως υποκειμενικα...και μην αναφερω τα πειραγματα που κανουν οι μηχανικοι σε συμφωνια με τα δυναμομετρα ωστε να παρουσιασουν το "θετικο" αποτελεσμα της βελτιωσης.
Το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος και αυτος που δεν εφτανες πριν. Π.χ. αν πριν ετρωγα 2 καροτσες απο το VTI μετα την βελτιωση του ριχνω μια. Αυτο αποδεικνυει πως η βελτιωση επιασε. Τωρα τα απολυτα νουμερα εμενα δεν μου λενε τιποτα απολυτως...
P.S. ηταν κανεις χτες Ribas...???
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikapos Μέλος
rallye - 307
Ένταξη: 15 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2004, 11:28:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να ρωτησω κατι αλλο... τελικα ποιο ηταν το συνολικο κοστος της μετατροπης? διοτι απ οτι καταλαβαινω, πρεπει να προστεθουν στο αρχικο κοστος, το κοστος των δυναμομετρησεων, το κοστος αλλαγης θεσης του αισθητηρα κι ο,τι αλλο. Μήπως τελικα συνεφερε να πουλησεις το αυτοκινητο και να παρεις το 16v η και το 1600 μεταχειρισμενο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2004, 12:12:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια...
1/ πεσατε και το φάγατε το παιδι εξαρχής λέγοντας του οτι πέταξε τα λεφτα του για μια ανουσια μετατροπη. αν η δυναμομέτρηση δεν είχε πειραχθει με καποιο τρόπο τοτε δε του έδωσε 2-3 άλογα αλλα 9 γεματα! και πιστευω οτι για καποιον που δεν έχει τα χρηματα να αλλάξει κινητηρα (αμαν με αυτη την καραμελα) ή να παρει καινουριο αμαξι το να παρει 9 άλογα σε 8V με κοστος περι τα 400 ευρώ δεν είναι δα και τόσο ανούσιο. Εγώ θα το έκανα ας πούμε...αν δεν είχε προβληματα μετα...(τελικά τι έγινε με τον λ?)
2/ αν πειραχθηκε κατι στην 1η δυναμομέτρηση σημαινει οτι κατι έκαναν για να βγάλει το αυτοκίνητο λιγότερα άλογα ώστε να δείξει πολύ μετα η μετατροπή. σίγουρα δεν είναι να εμπιστευεσαι τα ελληνικά δυναμόμετρα αλλά το οτι κατι έκανε σιγουρα είναι γεγονος αφου και μετα στην άλλη εταιρία του έβγαλε πανω απο 80 αλογα αρα σίγουρα κερδισε κατι. πάντως δεν πιστευω πως κανουν επίτηδες απατεωνιές στην Bosal...
3/ καλό είναι αφού υπάρχει το club να το χρησιμοποιούμε, δηλαδη να ρωταμε και να συμβουλευόμαστε πριν κάνουμε κατι...
φίλε κώστα ελπίζω όλα να πάνε καλα με το τουτου, να μην υπάρχει τελικά πρόβλημα και να ευχαριστηθείς τα λίγα ή πολλά αλογάκια που πήρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2004, 12:59:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | ... καλό είναι αφού υπάρχει το club να το χρησιμοποιούμε, δηλαδη να ρωταμε και να συμβουλευόμαστε πριν κάνουμε κατι...
|
Λοιπόν εγω τηλεφώνησα στην bosal για να ρωτήσω για το 1600.
Μου είπαν για περιπου +10αλογα (απο χταπόδι μέχρι τελικό).
''Περίπου τα μισά άλογα απο καταλύτη μέχρι τελικό (270€)
Είναι δύσκολη η θεση του καταλύτη για αλλαγή καθως και του 2ου λ.
Χταπόδι αυτό που βάζουν στο rallye οπότε o 2os λ μετακινείται.
Δεν χρειάζεται πρόγραμμα ή εκκεντροφόροι για να δουλεύει καλα το κιτ"
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Σημείωση : ως παλιός τους πελάτης φοράω τελικό απο εκει (grapnel ή bosal) με 5 χρόνια εγγύηση (110€).
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2004, 13:11:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Παράθεση: | ... καλό είναι αφού υπάρχει το club να το χρησιμοποιούμε, δηλαδη να ρωταμε και να συμβουλευόμαστε πριν κάνουμε κατι...
|
Λοιπόν εγω τηλεφώνησα στην bosal για να ρωτήσω για το 1600.
Μου είπαν για περιπου +10αλογα (απο χταπόδι μέχρι τελικό).
''Περίπου τα μισά άλογα απο καταλύτη μέχρι τελικό (270€)
Είναι δύσκολη η θεση του καταλύτη για αλλαγή καθως και του 2ου λ.
Χταπόδι αυτό που βάζουν στο rallye οπότε o 2os λ μετακινείται.
Δεν χρειάζεται πρόγραμμα ή εκκεντροφόροι για να δουλεύει καλα το κιτ"
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Σημείωση : ως παλιός τους πελάτης φοράω τελικό απο εκει (grapnel ή bosal) με 5 χρόνια εγγύηση (110€). |
επειδή μερικοί από εμάς δεν είμαστε αρκετά έμπειροι ώστε να κρίνουμε μόνοι μας... βοήθησε μας σαν πιο έμπειρος... εσύ τι συμπέρασμα βγάζεις δηλαδη απο αυτα? είσαι ευχαριστημένος εσύ με το τελικό σου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2004, 14:01:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | επειδή μερικοί από εμάς δεν είμαστε αρκετά έμπειροι ώστε να κρίνουμε μόνοι μας... βοήθησε μας σαν πιο έμπειρος... εσύ τι συμπέρασμα βγάζεις δηλαδη απο αυτα? είσαι ευχαριστημένος εσύ με το τελικό σου?
|
Υπάρχουν αρκετοί πιο έμπειροι απο μένα και γνώστες του αντικειμένου στο club.
Για ένα τέτοιο κιτ δεν μπορώ να το κρίνω αν δεν έχω επαρκή στοιχεία...
Καλό έιναι να περιμένουμε και να μάθουμε και απο άλλους για όποια
θετικά ή αρνητικά.
Το δικό μου είναι ένα απλό όχι θορυβώδες ανοξείδωτο τελικό με μπούκα.
Ούτε κρύο - ούτε ζέστη. Για τα λεφτά του και 5 έτη εγγύηση είναι ΟΚ.
Αν είχα την δυνατότητα (και λιγότερες οικογενειακές υποχρεώσεις!) θα
έβαζα πχ supersprint κομπλέ ή κάτι επώνυμο σχεδιασμένο ειδικά για το αυτοκίνητο μου.
Αν δεν σας περισσεύουν τα ευρώ όχι πειράματα και μαιμουδιές.
Παράδειγμα ο φίλος μου με το saxo εξάτμιση: μαμα->ποπαυ->μαμα->μεταχειρισμένο λάθος supersprint->παπαδόπουλος->supersprint group n!
Σίγουρες και δοκιμασμένες λύσεις...εκτός αν γουστάρετε περιπέτεια
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2004, 14:38:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ GTC.GR ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ coupe FX :
ΜΟΥΦΑ ΜΑΓΚΕΣ ....
ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ
ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ . ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ . ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ . ΚΛΑΙΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ.
ΑΦΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝΕ ΟΤΙ ΤΙΣ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΤΗ ΧΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ 6 ΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑ ΠΑΝΩ
ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΧΕΙ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΠΑΝΤΟΥ . ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ . ΤΑ ΠΗΡΑ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ
ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΤΟ ΒΑΖΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΟΠΩΣ ΤΡΑΒΑΓΕ ΠΡΙΝ .
ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ.
ΠΑΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ
86 ΑΛΟΓΑ ΣΤΟ ΤΡΟΧΟ ΠΙΚΡΑ
ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ : ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΠΟΣΑ ΕΒΓΑΖΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΑΛΟΥΜΕ ΠΑΝΩ....ΤΟΥ ΕΞΗΓΩ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΟΛΟΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΟΥΣ ΕΒΓΑΖΕ 120 ΑΛΟΓΑ....
ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΗ ΒΓΑΛΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΛΕΦΤΑ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΧΡΗΣΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΓΥΡΟ
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΗΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΛ.ΣΤΗ ΧΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΒΑΖΟΥΝΕ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ BOSAL BROSPEED ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΟΥΠΕ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ...ΑΝΗΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΑ ΜΕ 2α ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΒΓΑΖΩ ΜΕ 1η
ΠΕΡΑΣΑ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΒΑΛΩ ΠΑΝΩ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΟΥ ,ΑΦΟΥ ΕΚΕΙ , ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕ
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ DOWN ΤΑ Γ******Α ΤΑ ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΕ Μ@Λ@ΚΙΕΣ..........
ΜΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ Μ@Λ@ΚΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ . ΠΩΣ ΠΙΣΤΕΨΑ ΟΤΙ ΜΕ 220 ΕΥΡΩ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ 6 ΑΛΟΓΑ ! ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ...
ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΥΠΟ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ .(ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΜΑΧΙΜΑ ΑΝ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ...).
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΧΙΟΥΝΤΑΙ (ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ , ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.......
-ο -
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ
απο μένα ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ...
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2004, 15:02:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηπως το παραγαμει κ αυτος? δηλάδη έβαλε ενα τελικο και του εκοψε 34 αλογα? ή αν το 120 που λεει ειναι στροφαλο του εκοψε 20+ αλογα? μαλ***ες μου φαινονται αυτες. βέβαια με ανησυχει ιδιαίτερα αυτό που λέει έστω κι αν είναι το μισο αλήθεια... απ'την αλλη ο καθενας μπορει να γραφει οτι θελει και δε ξερουμε τι σκοπούς έχει... δε ξερω τι να πω...εγω παντως σε αυτη την λύση της brospeed υπολόγιζα όταν με το καλό έρθει η ώρα μου... θα προσέξω πολύ παντως και μαλλον θα αγγαρέψω και καποιον εμπειρο του club όταν αρχίσω την αναζήτηση μου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2004, 15:02:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Σήμερα το πρωί αφού πήρα πρωινή απαλλαγή απ το λόχο , πήγα εκεί που έβαλα την εξάτμιση.
ζήτησα να μου βγάλουν το μεσαίο καζανάκι το οποίο ήταν διπλάσιο σε μέγεθος απο το εργοστασιακό και έβαλα πάνω το μαμά.
το αμάξι ξαναπήρε τα πάνω του και τώρα τραβάει καλά και από χαμηλά.βέβαια χάθηκε εκείνος ο πωροτικός μπάσος ήχος που έβγαζε και ομολογώ ότι μου άρεσε αλλά το αμάξι πάει όπως παλιά χωρίς να κρεμάει.
Άφησα πάνω το καινούργιο καζανάκι γιατί δείχει καλά στο μάτι και δεν φαίνεται να παρουσιάζει δυσλειτουργίες. Οι σωλήνες μεταξύ των καζανιών είχαν διαφορά 4 χιλιοστά σε σχέση με τους εργοστασιακούς! ! !
πρέπει να τονίσω ότι από τη βιτρίνα μήκους 7 μέτρων απουσίαζαν τα catback systems που ήταν κρεμασμένα για χιουντάι και αυτό μαλλον έχει να κάνει με την περίπτωσή μου.....
επίσης κάποιο σημείο(κόκινη κολόνα) στο οποίο παλιά έγραφε δεν επιστρέφονται χρήματα σήμερα ήταν βαμένο με άσπρο χρώμα.......
στους φίλους κουπέδες και γενικότερα σε όλους τους αδερφούς gtcανιστές : ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥΣ - ΚΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ !
... ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Marellios (Κώστας) Μέλος
Peugeot 206 1.4 XT '00
Ένταξη: 23 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 107 Τόπος: Aθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2004, 16:22:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σημερα πηγα στη Bosal με σκοπο να αλλαξω τη θεση του λ.Τελικα δεν
το εκανα.Ισως στο μελλον(ειμαι αναποφασιστος).
Το κοστος αλλαγης της θεσης:
20 ευρω σ'αυτους και 20 στον ηλεκρολογο για να μου μακρυνει τα καλωδια.
Εκει λοιπον που περιμενα για να ανεβασω το αμαξι στη μπαριερα ερχεται ενας απο αυτους που δουλευουν και με πηρε και μου ανοιξε το καπω του αυτοκινητου του(ετσι ειπε τουλαχιστον,τωρα αν ηταν οντως δικο του δεν ξερω ή το ειχε αφησει καποιος αλλος εκει).Ηταν ενα 106.Ο λαμδα και σε αυτο εβλεπε μονο τους 2 κυλινδρους.Μου λεει:"Εγω γιατι δεν το εβαλα πιο κατω;"Μου εξηγησε καποια πραγματα(μερικα απο τα οποια δεν θυμαμαι επ' ακριβως-κατι περι μιγματων) και εν κατακλειδι μου ειπε οτι ειναι καλυτερα ετσι."Αν θες στον αλλαζω μου ειπε".Το σκεφτηκα και δεν τον αλλαξα τελικα.Δεν ξερω τι στον π@@@@@ να κανω.
nikapos έγραψε: | να ρωτησω κατι αλλο... τελικα ποιο ηταν το συνολικο κοστος της μετατροπης? διοτι απ οτι καταλαβαινω, πρεπει να προστεθουν στο αρχικο κοστος, το κοστος των δυναμομετρησεων, το κοστος αλλαγης θεσης του αισθητηρα κι ο,τι αλλο. Μήπως τελικα συνεφερε να πουλησεις το αυτοκινητο και να παρεις το 16v η και το 1600 μεταχειρισμενο? |
Εδω θα διαφωνησω.Θεωρω οτι οι δυναμομετρησεις δε συμπεριλαμβανονται στο κοστος.Αν θες τις κανεις δε στο επιβαλλει κανεις.
Αν πουλησω το αμαξι τωρα αντε να πιασει 3.000.000 και πολλα λεω.Μετα δε θελω κι αλλο ενα μυριο;Τοσο εκανε το κιτ;Κι αν το μεταχειρισμενο ειναι προβληματικο;
Το 1.6 εχει κι αλλα εξοδα.Δεν ειμαι σε θεση να ανταπεξελθω σε αυτα στην τρεχουσα φαση της ζωης μου.Δυστυχως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2004, 19:21:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petrskar έγραψε: | μηπως το παραγαμει κ αυτος? δηλάδη έβαλε ενα τελικο και του εκοψε 34 αλογα? ή αν το 120 που λεει ειναι στροφαλο του εκοψε 20+ αλογα? μαλ***ες μου φαινονται αυτες. βέβαια με ανησυχει ιδιαίτερα αυτό που λέει έστω κι αν είναι το μισο αλήθεια... απ'την αλλη ο καθενας μπορει να γραφει οτι θελει και δε ξερουμε τι σκοπούς έχει... δε ξερω τι να πω...εγω παντως σε αυτη την λύση της brospeed υπολόγιζα όταν με το καλό έρθει η ώρα μου... θα προσέξω πολύ παντως και μαλλον θα αγγαρέψω και καποιον εμπειρο του club όταν αρχίσω την αναζήτηση μου... |
Mπα... δεν νομιζω να εχασε ΤΟΟΟΣΑ αλογα. Οι τυποι εκει του μετρησαν 86 αλογα στο τροχο, αυτος ισχηριζεται οτι ειχε 120 (μαλλον το 1600 που λενε οι καταλογοι στα περιοδικα κτλ) αλλα τα 120 (ονομαστικα) ειναι του κινητηρα, δηλαδη στον στροφαλο.
Τωρα, αμα ειχε 120 ο κινητηρας του, στον τροχο θα ειχε καμια 100αρια στη καλητερη, να μην πω 95. Αρα αν εχασε θα εχασε καμια 10αρια αλογα.
Παντως η αληθεια ειναι οτι τον γαμισαν τον τυπο (αν αυτα ειναι αληθεια). Αλλα τι περιμενεις με 220 ευρω? Τα ΚΑΛΑ χταποδια - κατ. - εξατμηση κοστιζουν.
Παντως ψαχτo κι'εσυ, αλλα γενικα απ'οτι ακουω και απ'το club και απο γνωστους η καλητερη λυση ειναι Supersprint (βεβαια ειναι ακριβουτικη). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2004, 20:01:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οσο αναφορα τον αισθητηρα λ.
Λοιπον, οταν μπαινει χταποδι 4 -2 -1, γιατι πιανουν τους δυο ακριανους κυλινδρους (2) σε μια κοινη εξωδο και τους δυο μεσαιους (2) σε αλλη κοινη και μετα στο τελος σε μια (1) ???
Εχει να κανει με την σειρα λειτουργειας των 4 κυλινδρων. Οι κινητηρες 4 κυλινδρων σε σειρα εχουν σειρα λειτουργειας 1&4 (δυο ακριανοι) και μετα 2&3 (δυο μεσαιοι). Γι'αυτο το λογο και τα χταποδια εχουν αυτη την συνδεσμολογια (δηλαδη μια εξωδος εξυπηρτει δυο πιστονια που δουλευουν στον ιδιο χρονο - 1&4 μια εξωδος, 2&3 αλλη εξωδος)).
Τωρα ο αισθητηρας λ μπαινει σηνηθως αναμεσα σε 2 σωληνες αλλα διαφορετικων κυλινδρων (ας πουμε μεταξη του 1&2 ή του 3&4) ετσι ωστε να παιρνει πληροφοριες για ολους του κυλινδρους. Δηλαδη στον ενα χρονο παιρνει ενδηξη για τον 1 (που λειτουργει την ιδια στιγμη με τον 4) και τον επομενο χρονο παιρνει ενδηξη για τον 2 (που λειτουργει την ιδια στιγμη με τον 3) χωρης να χρειαζεται ομως να ελεγχει ολους τους κιληνδρους. Απλα ελεγχει τους δυο (που λειτουργουν σε διαφορετικο χρονο) και θεωρει πως οι αλλοι δυο δουλεουν αντιστοιχα. Λοιπον, αφου απ΄το εργοστασιο το αμαξι ερχεται με εναν αισθητηρα λ (στην απλη πολλαπλη εξαγωγης) ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ. Διαδικασια παρα πολυ δυσκολη για μη ειδικους αφου εκτως απ την τοποθετηση θα πρεπει ο εγκεφαλος να αναγνωριζει και να διαβαζει και τον δευτερο αισθητηρα.
Ελπιζω να ελυσα αποριες...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2004, 23:47:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: |
Λοιπόν εγω τηλεφώνησα στην bosal για να ρωτήσω για το 1600.
Μου είπαν για περιπου +10αλογα (απο χταπόδι μέχρι τελικό).
''Περίπου τα μισά άλογα απο καταλύτη μέχρι τελικό (270€)
Είναι δύσκολη η θεση του καταλύτη για αλλαγή καθως και του 2ου λ.
Χταπόδι αυτό που βάζουν στο rallye οπότε o 2os λ μετακινείται.
Δεν χρειάζεται πρόγραμμα ή εκκεντροφόροι για να δουλεύει καλα το κιτ"
|
Aυτα μου τα ειχαν πει κι εμενα ηρθε δηλαδη το κιτ????ποσο κανει δεν μας γραφεις?????Μου ειχαν υποσχεθει οτι με τον καταλυτη που θα βαζουν δεν θα βγαζει σφαλμα antipolution!
και οτι αντιστοιχο κιτ ειναι και αυτο για τα Micra και Almera με καταλυτη και δυο αισθητηρες.
Απογοητευμενοι πελατες υπαρχουν παντου,αφου βρεθηκε λυση οκ.
Ρε Kosta που εχουμε και το ιδιο ονομα.Αν θες να πεταξεις 40 ευρα και συν της αλλης να μη ζεστενεται και ο λαμδα καντο.Εγω κοβω το κεφαλι μου(το πανω) οτι δεν υπαρχει περιπτωση να σε σωσει ο εγκεφαλος σε περιπτωση που βουλωσει μπεκ.
Ακου κι εναν μηχανολογο(εστω φοιτητη)οσο το αμαξι σου λειτουργει κανονικα και δεν βαραει πυρακια δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα
Οι εγκεφαλοι που εχουν τα αμαξια μας ειναι καβουρδιστηρια τελειως εχουν αστειες δυνατοτητες και αν περιμενεις να σε σωσουν σωθηκες.
Ολοκληρο κλαμπ ας βγει ενας που του βουλωσε μπεκ και χαλασε η μηχανη
Πυρακιαειναι η λεξη που πρεπει να φοβασαι
Ακουω Supersprint Supersprint Supersprint Supersprintμα με τα λεφτα που κανει ενα τετοι τελικο βαζεις ολοκληρο κιτ της Μποσαλ
Με τα λεφτα που κανει το κιτ της Supersprint βαζεις καινουργεια μηχανη.
Εγω προσωπικα εχω Sebring που εκανε 150 ευρω λιγοτερα αλλα 100ςυρω παραπανω απο χειροποιητα αλλα ειμαι ευχαριστημενος.
Δεν υπαρχουν μαγικες εξατμισεις.....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2004, 08:17:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγνωμη αλλα δεν μιλησε κανενας για βουλωμενα μπεκα αλλα για πυρακια οπως λες και εσυ τα οποια ειναι καθαρα ζήτμα φτωχού μιγματος
Και δεν εισαι ο μονος Μηχανολογος εδω μεσα μαστορα.........
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2004, 09:11:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | TONY PAP έγραψε: |
Λοιπόν εγω τηλεφώνησα στην bosal για να ρωτήσω για το 1600.
Μου είπαν για περιπου +10αλογα (απο χταπόδι μέχρι τελικό).
''Περίπου τα μισά άλογα απο καταλύτη μέχρι τελικό (270€)
Είναι δύσκολη η θεση του καταλύτη για αλλαγή καθως και του 2ου λ.
Χταπόδι αυτό που βάζουν στο rallye οπότε o 2os λ μετακινείται.
Δεν χρειάζεται πρόγραμμα ή εκκεντροφόροι για να δουλεύει καλα το κιτ"
|
Aυτα μου τα ειχαν πει κι εμενα ηρθε δηλαδη το κιτ????ποσο κανει δεν μας γραφεις?????Μου ειχαν υποσχεθει οτι με τον καταλυτη που θα βαζουν δεν θα βγαζει σφαλμα antipolution!
Δεν υπαρχουν μαγικες εξατμισεις..... |
Οταν άκουσα τα παραπάνω και μαιμουδιές και χειροποιητα ... δεν ενδιαφέρθηκα ουτε τιμή να ρωτήσω. Αντε γειά.
Σίγουρα δεν υπάρχουν ουτε μαγικές εξατμίσεις - ούτε μαγικά άλογα και πολύ περισσότερο ούτε μαγικά ευρώ.
Αυτά και γεια χαρά σε όλους.
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|