Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2013, 22:29:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκοπευα να βαλω κατι σε bilstein κιτρινο ή σε Koni Κιτρινο, ειχα καταληξει στο Κονι μεχρι που μπηκα σε ενα Golf GT με τα Κονι και μου φανηκαν κουτσορο για μεσα στην Αθηνα (ειχαν μαλακη ρυθμιση).....αρα επεκλεισα οποιοδηποτε σπορ αμορτισερ και κοιταζω κατι σε κονι πορτοκαλι και Sachs Advantage. Το αμαξι ειναι 207 GT. Τι λετε να βαλω εχει δοκιμασει καποιος κατι απο τα δυο? Μηπως ειναι πολυ μαλακ ες αναρτησεις για GT και χαλασω το στησιμο που εχει (το οποιο με ικανοποιει).
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2013, 23:54:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
marios_207_GT έγραψε: | Σκοπευα να βαλω κατι σε bilstein κιτρινο ή σε Koni Κιτρινο, ειχα καταληξει στο Κονι μεχρι που μπηκα σε ενα Golf GT με τα Κονι και μου φανηκαν κουτσορο για μεσα στην Αθηνα (ειχαν μαλακη ρυθμιση).....αρα επεκλεισα οποιοδηποτε σπορ αμορτισερ και κοιταζω κατι σε κονι πορτοκαλι και Sachs Advantage. Το αμαξι ειναι 207 GT. Τι λετε να βαλω εχει δοκιμασει καποιος κατι απο τα δυο? Μηπως ειναι πολυ μαλακ ες αναρτησεις για GT και χαλασω το στησιμο που εχει (το οποιο με ικανοποιει). |
Εγώ έχω KONI ρυθμιζόμενα και δεν είναι τόσο κούτσουρο. Βέβαια, πιθανότατα παίζει ρόλο σ'αυτό το πράγμα και το κάθε αμάξι, το βάρος του, η γεωμετρία του, το στήσιμό του.
Τα KONI πορτοκαλί θυμάμαι ένα παλικάρι έλεγε πώς σταμάτησε να τα φέρνει η ΚΟΝΙ στην Ελλάδα ή τουλάχισοτν δεν υπήρχαν πουθενά κανά 3μηνο πριν. Οπότε έβαλε Sachs Advantage και ενθουσιάστηκε.
Παρόλα αυτά, το δικό σου σπορ αυτοκίνητο, διαφέρει πολύ απ'τα "μαμά" δικά μας, συνεπώς καλύτερα να πας σε ανάλογων προδιαγραφών αμορτισέρ.
Εδώ το thread με τις εντυπώσεις του παιδιού με το 307 (2η-3η σελίδα), εδώ σχετικό θέμα για την Peugeot Sport κι εδώ για ρυθμιζόμενες.
Φυσικά, το κυριότερο πράγμα είναι το οικονομικό αρχικά κι έπειτα βλέπεις τι θα κάνεις. Πας και σε μαμά ξανά αν είναι.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2013, 00:08:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου σε ευχαριστω για την απαντηση, σιγουρα το οικονομικο ειναι ενα θεμα, αλλα αμα ειναι για 100-200 ευρω μπορω να τρεναρω ενα μηνα την αλλαγη ωστε να βαλω αυτο που πρεπει, το θεμα ειναι οτι τα μαμα απο Πεζο κανουν 450 τοποθετημενα δηλαδη ενα 50αρικο κατω απο Κονι κιτρινο, αρα τα ξεχναμε, τωρα για το Κιτρινο που λες εμενα μου αφησε κακη εντυπωση, ισως λογω γκολφ τι να πω, αλλο μελος απο εδω μου ειπε πως ειναι καλη σε 207, εμενα αυτο που με καιει επειδη ενθουσιασμο προς τα Sachs εδειξαν και αλλα ατομα που ειδα σε ερευνα στο ιντερνετ ειναι το ποσο θα αντεξουν αμα ειναι να δωσω 300 ευρω για να τα χω ενα χρονο καλυτερα να δωσω 500 και για σπορ και ας ρισκαρω την ανεση τουλαχιστον θα αντεξουν σιγουρα.....αν υπαρχει καποιος που σε 207 εχει επιλεξει οποιαδηποτε απο τις παραπανω αναρτησεις ας με βοηθησει γιατι οι οικονομικες εποχες δεν ειναι για πειραματα....
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2013, 01:39:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο λογος που δεν πας σε μαμα πεζω ποιος ειναι γιατι δεν καταλαβα.
Αφου σου αρεσε οπως λες κι εβγαλε και αρκετα χιλιομετρα, ποιος ο λογος να κανεις πειραματισμους?
Επισης, 450 ευρω τοποθετημενη δεν νομιζω οτι ειναι και τρελα λεφτα απ'τη στιγμη που ησουν ευχαριστημενος.
Προσωπικα, θα εβαζα παλι την εργοστασιακη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2013, 07:19:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαριε εχεις μπερδεψει καποια πραγματα:
Τα κονι κιτρινα ειναι σπορ αμορτισερ. Αυτο δε σημαινει οτι ειναι κουτσουρο με ΜΑΜΑ ελατηρια. Μηπως το γκολφ που μπηκες, ειχε και ελατηρια χαμηλωματος, γιατι αυτα το κανουν κουτσουρο.
Τα sachs advantage δεν ειναι σπορ αμορτισερ. Ειναι επιπεδου μαμα και σιγουρα χειροτερα.
Ετοιμασου για πλευσεις, βουτηγματα και κλισεις.Θα χαλασεις την ωραια ομοιομορφια του εργοστασιακου σετ απ σου.
Κριμα ειναι, προσωπικα απο sachs και monroe μακρια!
Οποτε αν μεινεις με μαμα ελατηριο και θες κατι οικονομικο και να δουλευει πηγαινε ή σε κονι κοκκινο, ή βαλε τα μαμα rc. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mathanas Φανατικό μέλος
207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2013, 08:32:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαριε, αφου στο ειπα μη τα φοβασαι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ στο υπογραφω !
Αν τ αφησεις αρυθμιστα θα νομιζεις οτι εχεις το μαμα απο θεμα ανεσης.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2013, 10:41:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ισχύει αυτό που λένε τα παιδιά. Με ΜΑΜΑ ελατήρια είναι άνετα αμορτισέρ. Κι έχουν τη ρύθμιση για σκληρότητα από μπροστά (3 ρυθμίσεις, μαλακό-μέτριο-σκληρό). Τα μαλακά ίσως είναι λίγο παραπάνω απ'όσο θα'θελες, τα μέτρια για πόλη θα σου κάτσουν καλά, τα σκληρά προφανώς για χιλιόμετρα, σπορ οδήγηση, ταξίδια σε εθνική για να μην έχεις κλίσεις κτλ.
Η μόνη "ένστασή" μου είναι ότι τα περίμενα μη σου πω να'ναι και πιο σκληρά από αυτό που μου βγάζουν στο δικό μου αμάξι, αλλά μάλλον αυτό επηρεάζεται απ'το ότι το'χω και εντελώς απείραχτο σε στήσιμο δηλαδή διατηρώ τις μαμά ράβδους κι αντιστρεπτικές (να δω μέχρι πότε, όλο λέω θα τα αλλάξω κι όλο απ'τη μια ατυχία στην άλλη πέφτω) .
Επίσης, όπως λέει ο Σπύρος, γιατί να αλλάξεις την εργοστασιακή ανάρτηση αν σου αρέσει όπως είναι; Τα sachs σαφώς θα σου ρίξουν "επίπεδο" για 100-150 ευρώ διαφορά φτηνότερα κι απ'την άλλη Bilstein και ΚΟΝΙ τα "φοβάσαι" μην τυχόν και σου το κάνουν πιο σπορ. Πάντως 450 ευρώ για 207 GT απ'την αντιπροσωπεία μου φαίνεται καλή τιμή, εδώ αν πήγαινα στο δικό μου το αρχαίο φοβάμαι θα μου λέγανε κανά 300άρι εύκολα.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2013, 12:51:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια εχετε δικιο για τα κονι...μιλησα τωρα με το παλικαρι και ειναι με 3ποντα ελατηρια....απλα το θεωρησε δεδομενο να χαμηλωσει το αμαξι με το κονι. Τωρα οσον αφορα τα sachs πιστευω πως πιο μαλακο απο το μαμα δεν ειναι μιας και τα μαμα μονροε ειναι και τα βρισκεις 250. Ειναι κοροϊδία να τα πληρωσεις στην Πεζο. Θα παω για το Κονι ομως και ο θεος βοηθος. Το κακο ειναι οτι πρεπει να τα τρεναρω μεχρι το Νοεμβριο αφου εχουν 200 ευρω διαφορα με το μπατζετ μου....Ελπιζω να μην διαλυθεί κανα ψαλιδι γιατι τα αμορτισερ τωρα κοπανανε και σε πετραδακι.
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2013, 12:54:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mathanas έγραψε: | Μαριε, αφου στο ειπα μη τα φοβασαι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ στο υπογραφω !
Αν τ αφησεις αρυθμιστα θα νομιζεις οτι εχεις το μαμα απο θεμα ανεσης.... |
Ναι το ξερω ρε συ απλα στο γκολφ ηταν βασανιστηριο πραγματικα. Δεν μου το χε πει ομως οτι ειναι χαμηλωμενο. Τωρα εξηγείτε. ...θα τα βαλω και μολις σχηματισω αποψη θα γραψω κι εγω τη γνωμη μου.
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
panitos Μόλις έγραψα
Ένταξη: 07 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 12
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2013, 19:53:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα δεν καταλαβα(γιατι και γω ενδιαφερομαι για αλλαγη αμορτισερ σε ενα peugeot 207 gt) αν δεν παμε στα ''μαμα'' αμορτισερ ποια ειναι αντιστοιχα καλα και αξιοπιστα??Εγω ειχα ακουσει καλα λογια για sachs advantage και τα koni τα πορτοκαλι.Τι ισχυει τελικα??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2013, 22:28:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό ψαχνω κι εγω αλλα φαινεται πως ολοι οταν τα αλλαζουν βαζουν κατι σε πιο σπορ οπως τα κονι κιτρινα και μλισταιν κιτρινα, δεν εμφανιστηκε καποιος που να εχει παει σε καποιο πιο νορμαλ αμορτισερ, αν και συνεχιζω να πιστευω πως και τα δυο που αναφερεις θα ειναι πολυ καλυτερα απο τα μαμα μονροε σε ολους τους τομεις.
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2013, 08:06:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα κονι πορτοκαλι αν αναφερεσαι στα koni street ειναι ενα low budget σπορ αμορτισερ που συνδυαζεται με ελατηρια χαμηλωματος.
Δεν ξερω κατα ποσο θα ταιριαζε με μαμα ελατηριο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2013, 13:10:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά αν θέλετε να αλλάξετε τα Μαμα αμορτισέρ με κάτι καλυτερο γνώμη μ είναι πάτε σε Κόνι κίτρινα είναι μακράν καλύτερα απο πορτοκαλί ή τα χρυσά δεν θυμάμαι το όνομα τους παντος τα φοράει το pundo abarth evo.. Κ δεν μιλάμε καν για monroe.. Απο εκεί κ πέρα δεν νοητε να βάλεις αμορτησερ χαμηλοματος που έχει κοντύτερο έμβολο με Μαμα ελατήρια.. Κ ναι με ελατήρια χαμηλωματος όλα αυτά του ειδους αμορτισέρ δουλεύουν πιο σωστά κ είναι πιο άνετα αφού όσο χαμηλότερα δουλεύουν τόσο πιο εκδοτικά είναι..
Όσοι έχουν coil over απλά το γνωρίζουν κ μην πει κανεις οτι δεν έχει σχέση το coil over με ενα koni αμορτισέρ ή καθέ " Κόνι"..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2013, 16:25:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πορτοκαλι λεγετε FSD και καλα αυτορυθμιζομενο αλλα δεν ξερουμε το πως θα ταιριαξει σε καθε αμαξι, εγω προωπικα θα βαλω το κιτρινο το κονι απλα θα το καθυστερησω επειδη εχει αισθητη οικονομικη διαφορα σε σχεση με τα αλλα.
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2013, 17:16:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα fsd ειναι χρυσαφι
Τα str πορτοκαλι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Οκτ 2013, 22:48:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επανερχομαι στο θεμα μετα απο 1000 σχεδον χιλιομετρα με τα Sachs super touring. Αρχικα να πω πως ηθελα πολυ να βαλω τα Κονι κιτρινα αλλα οικονομικες δυσκολιες με αναγκασαν στο να βαλω sachs αφου δεν πηγαινε αλλο με τα παλια. Οσον αφορα το Sachs εψαχνα τα advantage αλλα ενημερωθηκα οτι για 207 GT βγαινει μονο το Touring και προς εκπληξη μου οι "αμορτισεραδες" μου ειπαν οτι ειναι πιο σφιχτο απο το advantage. Οσον αφορα τις εντυπωσεις μου ειναι σαν να εχω το μαμα αμορτισερ με ιδια ανεση και ελαφρως καλυτερα κρατημα μιας και το δοκιμασα σε στροφοδιαδρομη οπου το αμαξι δεν επερνε κλισεις καθολου κατι που δεν περιμενα, προσωπικα δεν το μετανιωσα που τα εβαλα αφου ειναι κατι τιμιο για τα λεφτα του, για οποιον θελει κατι σαν το μαμα αλλα με πολυ χαμηλοτερη τιμη το συνιστω. Το μονο που μενει ειναι να δουμε ποσο θα αντεξουν σε αυτη τη κατασταση.
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stazzy (Stathis) Μέλος
Peugeot 207cc 1.6T (2008)
Ένταξη: 28 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 120 Τόπος: Βύρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2014, 20:53:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αναβάθμισα, επιτέλους ίσως (93.000), τις αναρτήσεις στο cc.
Μετά από ξενέρωμα που έφαγα από την KONI, το έψηνα για τα χρυσαφί (FSD) που δε θα χρειάζονταν να αλλάξω τα ελατήρια. Δυστυχώς η ΚΟΝΙ πρεπει να έκανε discontinue τη σειρά αυτη στα 207 gt και δεν ασχολήθηκε ούτε να απαντήσει και στο email καθυστέρησης αποστολής των αμορτισέρ μετά από 1,5 μήνα που είχα κάνει την παραγγελία. Τελικά ακύρωσα και ησύχασα.
Οπότε η εναλλακτική ήταν τα bilstein κίτρινα.
Έβαλα τα Β8 και ελατήρια Eiback Pro kit...
...και είδα το φως το αληθινό.
Δεν είδα ιδιαίτερη διαφορά στο κοπάνημα της οροφής, μαλλον το έχω συνηθίσει και το προσπερνάω :PPP
Σφιχτές αναρτήσεις, όχι υπερβολικές για την πόλη και κράτημα σαφώς πολύ καλύτερο από τις μαμά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος
207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2014, 02:29:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τιμη για τα αμορτισερ;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stazzy (Stathis) Μέλος
Peugeot 207cc 1.6T (2008)
Ένταξη: 28 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 120 Τόπος: Βύρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2014, 07:20:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
manosm3 έγραψε: | τιμη για τα αμορτισερ; |
730 τοποθετημένα όλα μαζί... 150 τα ελατήρια, γύρω στα 500 τα β8 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|