Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 14:09:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαλ**α ληγμένα παίρνεις?
δεν το έχουμε συζητήσει άπειρες φορές εδω μέσα αυτο το θέμα?
δεν εξήγησα και αναλυτικά τι παίζει με την εγκατάσταση που δείχνει και το σχεδιαγραμα?
το όλο θέμα λειτουργεί πραγματικά για αυτονομία 15-25% ΑΛΛΑ θέλει να προσεχθούν 1-2 πραγματάκια για να αποδώσει αλλιώς μπορεί να σου αυξήσει και την κατανάλωση.
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 21:25:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | AlienHack έγραψε: | μαλ**α ληγμένα παίρνεις?
δεν το έχουμε συζητήσει άπειρες φορές εδω μέσα αυτο το θέμα? | Ναι αλλά δεν είχε δικό του topic!  |
Lol θεος!! 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 21:39:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσέξτε πως λήγει το θέμα μέσα σε μια γραμμή:
Το σύστημα χρησιμοποιεί περισσότερη ενέργεια για να δημιουργήσει οξυγόνο και υδρογόνο από ό,τι κερδίζει ο κινητήρας εισαγοντάς τα για καύση (οπότε ξαναγίνονται νερό).
Δηλαδή διασπάμε το νερό για να γίνει υδρογόνο+οξυγόνο, ώστε να το ξανακάνουμε νερό καίγοντάς τα. Πόσο αποδοτικό σας φαίνεται; Υπάρχει ποτέ περίπτωση να βελτιώσουμε κάτι στην καύση έτσι;
Μη μπερδεύεστε με το πολύπλοκο θέμα των κυψελών καυσίμων.
Είναι εντελώς διαφορετικό το να έχεις έτοιμα αέρια (χρησιμοποιώντας για την παραγωγή ένα ηλιακό συλλέκτη) και να τα τροφοδοτήσεις ως επιπλέον καύσιμο.
Αν δείτε στο youtube υπάρχει ένα videaki που παίρνουν ρεύμα από ένα φορτηγό για να διασπάσουν αρκετό νερό ώστε να λειτουργήσει οριακά ένα παπί 50cc στο ρελαντί. Μιλάμε για εξωφρενικά πράγματα.
Η ταπεινή μηχανολογική μου γνώμη: Αλέξανδρε κότσαρε δύο πετάλια και μια αλυσίδα. Πιο πολλή βενζίνη θα γλυτώσεις αν κάνεις ποδήλατο παρά με αυτή την π@π@ρι@!
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 22:30:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπολογιζεις στην παραπανω εξισωση την χημικη ενεργεια του καταλυτη.
Αυτο που λες το σκεφτηκα και ο ιδιος Οταν πριν απο καιρο μου ζητησε ενας φιλος να μελετησω το ολο θεμα καθοτι ειχε αγορασει ηδη drycell.
Παραταυτα και επειδη το ειχε ηδη αγορασει ειπαμε να το δοκιμασουμε στο c2 του. Πριν απο τις δοκιμες ομως πανω στο αμαξι καναμε σε bench και με ενα δικο μας cell που εφτιαξε ο φιλος μου καθοτι η δουλεια του του το επιτρεπει. Η παραγωγη υδροξυδιου ΗΗΟ αεριου ηταν περι του μισου λιτρου ανα λεπτο και τραβουσε αρκετα αμπερ (20+ και εχανε και ενεργεια σε μορφη θερμοτητας στο νερο). Παρολα αυτα οταν παραγαμε αρκετο αεριο ειδαμε και τις εκρηκτικες του ικανοτητες καθοτι ανατιναξαμε ενα breather που ειχαμε βαλει για ασφαλεια..
Μετα απο ψαξημο βρηκαμε οτι μας ελειπε η γευση της ζωης! Το αλατι! Μολις βαλαμε λιγο ΚΟΗ ή ΝαΟΗ ολο το drycell αφριζε η παραγωγη υδροξυΔιου αυξηθηκε σε 1,7 λιτρα ανα λεπτο και τα αμπερ που τραβουσε ηταν 6-10 ( βοηθησε και το drycell απο αμερικη που εχει πολυ μικρη αποσταση των πλακων μεσα του για να υπαρχει μικρη αντισταση του νερου και να μην χανεις ενεργεια σε θερμοτητα.)
Τεσπα . Εν συτντομια με λιγο ρευμα βγαζαμε αρκετο υδρογονο. Το προβλημα μας δεν ηταν εκει αλλα στο οτι δεν μπορουσαμε να ξεχωρησουμε το υδροξυδιο αεριο σε υδρογονο και οξυγονο και ετσιπετουσαμε μεσα στον θαλαμο καυσης και περισιο οξυγονο το οποιο ο ομως εκανε το μειγμα φτωχο και ο εγκεφαλος παιζει να ψεκασει και περισσοτερο βενζινη για να το διορθωσει. Στην περιπτωση μας βεβαια δεν εγινε και τετοιο καθοτι το εξτα καυσημο ηταν το υδρογονο. Ετσι απλα δεν ειδε ο φιλος μου διαφορα στην καταναλωση. Γιαυτο και ειτε πρεπει να πειραξεις τους χαρτες του αμαξιου ωστε να φτωχυνουν το μειγμα υπολογιζοντας την παραγωγη υδρογονου σου ειτε ακομα καλυτερα προσωπικη μου αποψη να βρεις τροπο να διαχωρησεις το υδρογονο απο το οξυγονο και να πεταξεις μονο τοκαυσημο υδρογονο μεσα.
Αππλα σκεφτειτε το, τραβας 10 αμπερ απο το δυναμο σου παραπανω (αραγε ενα στερεο αυτοκινητου και ενας ενισχυτης με τα ηχεια που πιστευω οτι τραβανε αρκετα περισσοτερα ποσο σου επιβαρυνουν την καταναλωση? νομιζω ουτε καν αισθητα ,αλλιως ολοι μας θα λεγαμε ταξιδεψα με μουσικη αρα εκαψα και περισσοτερο, και αντι αυτων των 10 αμπερ πουχανεις βαζεις στον κινητηρα σου 1,7 λιτρα (αεριας καταστασης) ανα λεπτο. Εκρηκτικου καυσιμου αεριου... Ε πιστευω οτι κατι καλο θα κανει στην καταναλωση αυτο. Δεν λεω θαυματα ( και κανενας δεν λεει κατι τετοιο για αυτα τα συστηματα) αλλα μια οικονομια της ταξης 15-20% μπορεις να την εχεις και την εχω δει σε audi που εβαλε το εν λογο συστημα με τον διαχωριστη υδρογονου.
Ενα λινκ για να εχετε και μια εικονα, τυχαια το βρηκα.
http://www.sword.gr/index.php/green-technology
Σαλεξ ξερεις οτι εκτιμαω τις γνωσεις σου και πιστευω σχεδον τα παντα απο οτι λες. Απλος σε αυτην την περιπτωση σου λεω τι εχω δει εγω προσωπικα και τι εμπειριες εχω περι του θεματος μια που ετυχε να ασχοληθω οχι εντατικα αλλα ουτε και επιφανειακα. Ισως κανω λαθος αλλα αυτα ειδα εν πραξη

LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
psgeo Μέλος

106 rallye x2/s1 16v/s2 1.6 8v
Ένταξη: 03 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 116
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάϊ 2012, 21:55:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το καλυτερο ειναι χωρις να παρεμβαινεις με ηλεκτρικα στον εγκεφαλο ,τυπου volo perfomance κτλ ,και επειδη το ψαχνω και εγω το θεμα λιγο, φιλος μου σφυριξε οτι βαζουν ενα ειδικο φιλτρο που συγκρατει το οξυγονο και περναει μονο υδρογονο στην εισαγωγη...υπαρχει και ενα αλλο ,(Η6-CΟ2) που δινει ενας γερμανος που βαζει μεθανολη σε ποσοστο 60-70% και το υπολοιπο απιονισμενο νερο ...το συγκεκριμενο δεν το εχω ψαξει για να δω την διαφορα με τα HHO...το θεμα με ολα αυτα οτι αν βαλεις ενα σωστο κιτ θα δεις οπωσδηποτε μειωση καταναλωσης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάϊ 2012, 23:53:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
psgeo έγραψε: | το καλυτερο ειναι χωρις να παρεμβαινεις με ηλεκτρικα στον εγκεφαλο ,τυπου volo perfomance κτλ ,και επειδη το ψαχνω και εγω το θεμα λιγο, φιλος μου σφυριξε οτι βαζουν ενα ειδικο φιλτρο που συγκρατει το οξυγονο και περναει μονο υδρογονο στην εισαγωγη...υπαρχει και ενα αλλο ,(Η6-CΟ2) που δινει ενας γερμανος που βαζει μεθανολη σε ποσοστο 60-70% και το υπολοιπο απιονισμενο νερο ...το συγκεκριμενο δεν το εχω ψαξει για να δω την διαφορα με τα HHO...το θεμα με ολα αυτα οτι αν βαλεις ενα σωστο κιτ θα δεις οπωσδηποτε μειωση καταναλωσης |
Συμφωνω οτι αυτο που δινει Η σκετο ειναι η καλυτερη και αποδοτηκοτερη λυση..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Δεκ 2012, 10:35:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για ψευδείς επιστημονικοφανείς εξηγήσεις και αθέμιτες και παραπλανητικές πρακτικές κάνει λόγο η ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτής σχετικά με τις συσκευές υδρογονοκίνησης που τελευταία διαφημίζονται ως εναλλακτικός τρόπος οικονομίας στα καύσιμα. Μάλιστα, η ΓΓΚ συνιστά στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί ως προς την αγορά συσκευών “υδρογονοκίνησης”, ενώ αναφέρει ρητά πως η τοποθέτησή τους σε οχήματα δεν επιτρέπεται, δεν περιλαμβάνεται στις επιτρεπόμενες μετατροπές/διασκευές και κατά συνέπεια δεν γίνεται αποδεκτή από τα ΚΤΕΟ. Πιο συγκεκριμένα, το ενημερωτικό δελτίο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή αναφέρει:
«Tοποθέτηση συσκευών “υδρογονοκίνησης” σε οχήματα
Το τελευταίο διάστημα διαπιστώθηκε η διάθεση στην ελληνική αγορά συσκευών ή και συστημάτων «υδρογονοκίνησης» για εγκατάσταση σε οχήματα (κιτ υδρογονοκίνησης, συσκευές υδρογόνου, συσκευές ηλεκτρόλυσης κ.λ.π.), τα οποία προωθούνται ως εναλλακτικές λύσεις για εξοικονόμηση καυσίμων. Μάλιστα κάποια από τα εν λόγω προϊόντα προωθούνται μεταξύ άλλων με τον ισχυρισμό: «Νερό για καύσιμο. Κάντε το αυτοκίνητό σας υβριδικό με χαμηλό κόστος». Συχνά μάλιστα οι υπεύθυνοι διάθεσης αυτών των προϊόντων επικαλούνται μελέτες εργαστήριων και εγκρίσεις ΚΤΕΟ.
Από έρευνα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή προέκυψε ότι σε άλλες χώρες, όπως για παράδειγμα στις Η.Π.Α, για ανάλογα προϊόντα, η αρμόδια αρχή για την προστασία των καταναλωτών αποφάνθηκε ότι προωθούνται με ψευδείς επιστημονικοφανείς εξηγήσεις και έχει καταγγείλει στο αρμόδιο Δικαστήριο την εν λόγω πρακτική ως αθέμιτη και παραπλανητική.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή με γνώμονα την προστασία των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών έχει ήδη προχωρήσει σε σχετική έρευνα σε συνεργασία με άλλες συναρμόδιες αρχές.
Στα πλαίσια αυτά η Διεύθυνση Τεχνολογίας Οχημάτων της Γενικής Γραμματείας Μεταφορών του υπουργείου Ανάπτυξης μας γνωστοποίησε ήδη ότι τα εν λόγω συστήματα «υδρογονοκίνησης» δεν εμπίπτουν σε κάποιο Ευρωπαϊκό ή διεθνή κανονισμό (της Οικονομικής Επιτροπής των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη) και δεν υφίσταται θεσμικό πλαίσιο για την έγκρισή τους. Η τοποθέτησή τους σε οχήματα δεν επιτρέπεται, δεν περιλαμβάνεται στις επιτρεπόμενες μετατροπές/διασκευές και κατά συνέπεια δεν γίνεται αποδεκτή από τα ΚΤΕΟ.
Επιπλέον ζητήθηκαν από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και έχουν ήδη παραληφθεί, οι σχετικοί τεχνικοί φάκελοι από τις εταιρείες που τα διακινούν στην ελληνική αγορά. Από τη μέχρι τώρα εξέταση τους δεν προκύπτει επαρκής τεκμηρίωση των ισχυρισμών τους για εξοικονόμηση καυσίμων και για μετατροπή των αυτοκινήτων σε υβριδικά με χαμηλό κόστος. Κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του ν. 2251/94 “Προστασία των καταναλωτών”, ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την επιβολή κυρώσεων. Με βάση όλα τα ανωτέρω η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή καλεί τους καταναλωτές να μη προβαίνουν στην αγορά των εν λόγω προϊόντων.»
src: gocar.gr
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|