Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος

 207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Νοέ 2012, 22:47:24 Θέμα δημοσίευσης: 207 - Launch control για 1.6T |
|
|
Είδατε τι βγάλανε οι etuners? Launch control το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσα από το πρόγραμμα! Υπάρχει λέει περίπτωση να φτιάξουνε κ anti-lag! Πραγματικά Πόλυ καλή δουλεία.
Απορία: Εμείς που έχουμε είδη πρόγραμμα πως μπορεί να γίνει η εφαρμογή του? 
Peugeotναυτης..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Chrisss207 (xristos) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 Rallye φπε - i/c
Ένταξη: 06 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 19
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2012, 20:21:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για πες λεπτομερειες...που το ειδες?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2012, 20:24:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πραγματικά ανούσιο για τους Ελληνικούς δρόμους. Επίσης anti-lag γιατι για να καυλώνεις και να θες turbo κάθε 20.000km
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2012, 22:13:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το launch control είναι περισσότερο gadget παρά κάτι απαραίτητο.
Οι μέχρι στιγμής εντυπώσεις μου πάντως είναι ότι έχει άπειρο γέλιο. Γιατί στο φανάρι όταν σταματάνε περίεργοι, πατάς μια τέρμα γκάζι και σε κοιτάζουν καλά καλά.
Συν του ότι με τη μεγάλη τουρμπίνα είναι το κάτι άλλο στην εκκίνηση.
Για antilag, όπως γράφει ο Λουκας, αν ποτέ το εφαρμόσουμε, θα υπάρχει μια τεράστια προειδοποίηση που θα λέει ότι:
Το antilag αυξάνει υπερβολικά τη θερμοκρασία μέσα στην πολλαπλή εξαγωγής και την τουρμπίνα. Γιατί η λειτουργία του βασίζεται στη καύση
μίγματος μέσα στην πολλαπλή εξαγωγής, αντί για το θάλαμο καύσης.
Για αυτό αν το παραχρησιμοποιήσει κανείς μπορεί να τα κάψει όλα.
Η χρήση του πρέπει να γίνεται μόνο για μερικά δευτερόλεπτα πριν την εκκίνηση. Προφανώς όχι σε καθημερινή βάση, ούτε καν για πάνω από 3-4 δευτερόλεπτα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2012, 23:04:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το lunch control ειναι παρόμοιο με των golf tsi? Καλό για να ξεκινάς σωστά αλά την 2ρα πως την βάζεις?
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Νοέ 2012, 07:44:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιο πολύ το εχεις σαν αξεσουάρ,με το μαμα σασμαν.
Στέλιο,ειμαι περίεργος να δω πως θα ακούγεται με το εξτερναλ ... 
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Νοέ 2012, 10:07:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δώστε και λίγο καύσιμο μετά το άφημα του γκαζιού και θα γίνεται πάρτυ.
Υ.Γ. Στέλιο, το antilag (σε εργοστασιακή μορφή, stock ecu) δέν έχει τη λογική να κρατάει σταθερή τη πίεση στις αλλαγές μη αφήνοντας τη πεταλούδα να κλείσει; Οπότε σε συνδυασμό με flat shift θα ήταν το ιδανικό για γρήγορες αλλαγές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Νοέ 2012, 11:30:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σάκη, τη δουλειά αυτή συνήθως κάνει το flat foot shifting, που δεν κλείνει την πεταλούδα στις αλλαγές ταχυτήτων. Γιατί το βασικό πρόβλημα στις αλλαγές είναι ότι κλείνει η πεταλούδα και ανοίγει η σκάστρα, ξεφορτώνοντας όλη την πίεση στην ατμόσφαιρα.
Το ALS δημιουργείται προωθώντας ένα τόνο βενζίνης έξω από τον κινητήρα σε μορφή άκαυστης. Ακριβώς για αυτό η εφαρμογή του μέσω λογισμικού έχει κάποια θεματάκια προς επίλυση, σε αυτοκίνητα που δεν έχουν μπεκ πανω στην πολλαπλή εξαγωγής για αυτό το σκοπό.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Νοέ 2012, 13:02:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α μάλιστα, το έπιασα το νόημα.
Παλαιότερα είχα ακούσει (άλλους προγραμματιστές) να μιλάνε για "εργοστασιακό antilag" το οποίο κρατούσε τη πίεση σταθερή στις αλλαγές, αλλά μάλλον εννοούσαν το flat shifting επί της ουσίας.
Το wot box που υποστηρίζουν μερικοί ότι έχει antilag (ενώ έχει λειτουργία launch control και flat shift), δεν κλείνει τη πεταλούδα για να κρατήσει τη πίεση σταθερή; Γιατί να πετάει extra καύσιμο δεν το κόβω, φαντάζομαι πως μόνο μέσω προγράμματος μπορεί να επιτευχθεί αυτό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|