PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αποσύρουν απο την αγορά τον ΤΗΡ ???

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Νοέ 2012, 10:09:40    Θέμα δημοσίευσης: Αποσύρουν απο την αγορά τον ΤΗΡ ??? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σύμφωνα με τη φήμη που κυκλοφόρησε, -απ τον volvo αν δεν κάνω λάθος-, καταργείται ο ΤΗΡ ως ασύμφορος λόγω ζημιών!
Έχουμε καποια αξιόπιστη πηγή ή ειναι ραδιο αρβύλα? Πιστευα οτι ο ΤΗΡ τα εχει λύσει τα προβλήματά του.
Επίσης αυτο τι σημαίνει, οτι κατασκευάζεται καινούργια σειρά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων? Γιατι δεν νομιζω οτι ο όμιλος θα επιστρέψει στα ατμοσφαιρικά τα οποια σιγα σιγα φευγουν απ την αγορά...
Μέχρι και η honda το γύρισε και θα βγάλει type-r turbo! Laughing
Εκτός και αν τουρμπίσει τον NFU/TU... Rolling eyes
Έχουμε κανα στοιχείο???



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Νοέ 2012, 10:27:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάκη όπως και να έχει, όταν έχεις κάνει προυπολογισμό και ερευνα με εξέλιξη για τα επόμενα 10 χρόνια, είναι δύσκολο να πετάξεις έναν κινητήρα έξω από την αγορά.

Τα ίδια προβλήματα που παρουσίασαν οι THP παρουσίασαν σχεδόν και ολοι οι υπόλοιποι κινητήρες άμεσου ψεκασμού (με εξαίρεση το χρονισμό που ήταν σχεδιαστική βλακεία).

Το μέλλον είναι μόνο στον άμεσο ψεκασμό κι έτσι όποια πλατφόρμα και αν εμφανιστεί, πάλι πάνω σε αυτούς θα βασίζεται. Οι παλιοί κινητήρες ήταν για τα σκουπίδια μόλις εμφανιστηκαν οι προδιαγραφές Euro 5 και 6 και η εταιρεία το γνώριζε, για αυτό και συνεργάστηκε με την BMW.

Δυσκολεύομαι να πιστέψω τις φήμες, αλλά θα δούμε πόσο έγκυρες είναι τις προσεχείς ημέρες.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Νοέ 2012, 10:28:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μου το ειπε ο αργυρης -τουριστας μεσα απο τη πεζο.

τωρα αν θα φτιαξουν δικια τους εκδοση τουρμπο ή θα μεινουν αποκλειστικα
στα ντιζελ που εχουν γινει απιστευτα δε το ξερω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Νοέ 2012, 11:01:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προφανως θα εξελιχθει ενας νεος κινητηρας απο την αρχη, οπως εκανε ο ομιλος vw.
Το νεο γκολφ, Α3 κλπ εχει ολοκαινουρια μοτερ TSI με κωδικο ΕΑ211 ενω οι παλαιοι tsi ειχαν κωδικο ΕΑ111.
Ειναι ολοκαινουριο μοτερ αλουμινενιο, με σημαντικα μειωμενες τριβες, νεα μπεκ, πιο κομπακτ και εξελιγμενοι σε καθε τους πτυχη.
Αποτελεσμα, καλυτερη αποδοση και μειωμενη καταναλωση και ρυποι αντιστοιχα.
Πχ το νεο tsi 122 κρατα τη δυναμη και πανω απο τις 5 που ο προηγουμενος ψοφαγε.

Δηλαδη με τη λογικη, καταργουνται οι ΤΗΡ, καταργηθηκε και ο TSI.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Νοέ 2012, 11:27:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Προφανως θα εξελιχθει ενας νεος κινητηρας απο την αρχη, οπως εκανε ο ομιλος vw.
Το νεο γκολφ, Α3 κλπ εχει ολοκαινουρια μοτερ TSI με κωδικο ΕΑ211 ενω οι παλαιοι tsi ειχαν κωδικο ΕΑ111.
Ειναι ολοκαινουριο μοτερ αλουμινενιο, με σημαντικα μειωμενες τριβες, νεα μπεκ, πιο κομπακτ και εξελιγμενοι σε καθε τους πτυχη.
Αποτελεσμα, καλυτερη αποδοση και μειωμενη καταναλωση και ρυποι αντιστοιχα.
Πχ το νεο tsi 122 κρατα τη δυναμη και πανω απο τις 5 που ο προηγουμενος ψοφαγε.

Δηλαδη με τη λογικη, καταργουνται οι ΤΗΡ, καταργηθηκε και ο TSI.

Οι κωδικοι που έδωσες, ακριβως δείχνουν οτι ο κινητήρας ειναι συνέχεια του προηγούμενου, δεν καταργηθηκε ο ΤSI! Και οι ΤΗΡ εχουν διαφορες εκδόσεις πχ ο ΤΗΡ150 αρχικα έβγαινε ως ΕP6DT, ενω αργότερα ως ΕP6CDT, όπως και ο 156άρης που ειχε επανασχεδιασμένη κεφαλή κλπ. ενω όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά που έδωσες τα εχει ηδη ενας ΤΗΡ.
Όπως ειπε κ ο Στέλιος, το πιθανοτερο και λογικότερο (αν τελικα καταργηθούν) θα συνεχίσουν στην ίδια πλατφόρμα.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Νοέ 2012, 11:40:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως και το 208gti και τα νέα f/l RCZ τον ίδιο κινητήρα έχουν. Και το 208gti μάλιστα είναι μοντέλο που θα κυκλοφορήσει το 2013.

Δηλαδή, η peugeot βγάζει ένα μοντέλο στην αγορά το ερχόμενο έτος ενώ έχει ήδη παρθεί η απόφαση για κατάργηση του κινητήρα που θα χρησιμοποιηθεί;

Μάλλον οι φήμες λένε για κάποια αναβάθμιση του υπάρχοντος κινητήρα, όπως ήδη έχει συμβεί πολλάκις από την αρχή της κυκλοφορίας του, παρά για οριστική κατάργησή του.

Ίδωμεν λοιπόν..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Νοέ 2012, 18:28:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλλον κάτι τέτοιο πρέπει να έχει γίνει Σάκη.
Όπως σταμάτησαν το 207 RC και όλοι νόμιζαν ότι σταμάτησε ο κινητήρας των 175 να υπάρχει στην αγορά. Στη πραγματικότητα όμως συνέχισε να υπάρχει και επανεμφανίστηκε, με πιο επιθετικες ρυθμίσεις, στο DS3 Racing με 200 ίππους.

Ίδιο μοτέρ, ίδιος εγκέφαλος, ίδιο υποπλαίσιο, άλλες ρυθμίσεις λογισμικούκαι διαφορετικό καύκαλο. Το τμήμα μάρκετινγκ το ονόμασε αυτό νέο μοντέλο.
Τί να πεις...


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Απρ 2013, 19:48:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
sps έγραψε:
Προφανως θα εξελιχθει ενας νεος κινητηρας απο την αρχη, οπως εκανε ο ομιλος vw.
Το νεο γκολφ, Α3 κλπ εχει ολοκαινουρια μοτερ TSI με κωδικο ΕΑ211 ενω οι παλαιοι tsi ειχαν κωδικο ΕΑ111.
Ειναι ολοκαινουριο μοτερ αλουμινενιο, με σημαντικα μειωμενες τριβες, νεα μπεκ, πιο κομπακτ και εξελιγμενοι σε καθε τους πτυχη.
Αποτελεσμα, καλυτερη αποδοση και μειωμενη καταναλωση και ρυποι αντιστοιχα.
Πχ το νεο tsi 122 κρατα τη δυναμη και πανω απο τις 5 που ο προηγουμενος ψοφαγε.

Δηλαδη με τη λογικη, καταργουνται οι ΤΗΡ, καταργηθηκε και ο TSI.

Οι κωδικοι που έδωσες, ακριβως δείχνουν οτι ο κινητήρας ειναι συνέχεια του προηγούμενου, δεν καταργηθηκε ο ΤSI! Και οι ΤΗΡ εχουν διαφορες εκδόσεις πχ ο ΤΗΡ150 αρχικα έβγαινε ως ΕP6DT, ενω αργότερα ως ΕP6CDT, όπως και ο 156άρης που ειχε επανασχεδιασμένη κεφαλή κλπ. ενω όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά που έδωσες τα εχει ηδη ενας ΤΗΡ.
Όπως ειπε κ ο Στέλιος, το πιθανοτερο και λογικότερο (αν τελικα καταργηθούν) θα συνεχίσουν στην ίδια πλατφόρμα.

Aν και καθυστερημενα η απαντηση, για το αν ειναι καινουριος κινητηρας ή οχι ο ΕΑ211
"The EA211 engines are a completely new four-cylinder turbocharged and direct-injection TSI engines. Compared to its predecessor, the EA211 series is significantly more compact, with installation length 50 mm shorter, thus offering more interior space. The installation position of the engines has also been optimised. Just as in the diesels, the petrol engines are now mounted with the exhaust side facing backwards and tilted at an angle of 12 degrees. The weight of these petrol engines made of die-cast aluminium is only 97 kg for the 1.2 TSI and 106 kg for the 1.4 TSI. The crankshaft alone became lighter by 20 per cent; the connecting rods lost 30 per cent of their weight. In addition the connecting rod bearing journals are now hollow-drilled and pistons now come with flat bottoms, all of them optimized for lower weight. Regarding thermal management, the EA211 petrol engine is equipped with a modern dual-circuit cooling system. That means that a high temperature circuit with a mechanically driven cooling pump cools the basic engine, while a low temperature circuit flows through the intercooler and the turbo-charger casing. The cylinder-head circuit heats the cabin's interior. The exhaust manifold is integrated into the cylinder head, enabling the engine to warm up more quickly, in turn making heat available quickly for the passenger cabin. At high loads, the exhaust is cooled by the coolant, lowering fuel consumption."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Απρ 2013, 20:25:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχεις δικιο για τον EA211. Ωστόσο οπως ξαναειπα ο ΤΗΡ εχει ηδη αρκετα χαρακτηριστικα ιδια με αυτον, και ειναι αρκετα νεος σε ηλικια, οποτε θα ηταν εξαιρετικα απιθανο να καταργηθει. Το πιθανοτερο θα ηταν να εξελιχθει κατι πανω στην ιδια πλατφόρμα.
ο ΕΑ111 ηταν αρχικης κατασκευής 1970!



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Le-Mans Series (Stamatis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 07 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάϊ 2013, 20:25:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγώ αυτο έχω ακούσει 90% να ισχύει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1064s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on