PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ψεκασμος Co2 στο μαμα κουλερ.

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ParisMcridis (paris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II

Ένταξη: 26 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 979

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 16:27:18    Θέμα δημοσίευσης: Ψεκασμος Co2 στο μαμα κουλερ. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας και την μπουκαλα την εχω απο το paintball(0.6 λιτρα ειναι) ξερει κανεις που μπορω να βρω μια ηλεκτροβανα να μπορω να ψεκαζω οποτε θελω???Μπεκακια εχω ενα που βγαζει μεγαλο νεφος σχεδον οσο ολο το cooler αν μπει κοντα στις γρυλιες.Αλλα αν εχει κανεις κανενα να προτεινει καλο θα ηταν.
Ολα αυτα γιανα μπορεσω να εχω θερμοκρασια εισαγωγης κοντα στο 0 με κοστος ουτε 60ε.Και μηδενικο lag.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 16:48:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρη (δεν ξερω αν θυμασαι που το συζηταγαμε και στο εξτρεμε οταν μιλαγαμε για αυτη την ιδεα)
αυτο που παιζει σημαντικο ρολο ειναι πρωτα να βαλεις φλαπς,
με συγκεκριμενο τροπο (δες τις φωτος εδω http://extreme-engineering.forumgreek.com/t216-topic)
Γιατι αλλιως δεν θα εκμεταλευτεις ουτε το 10%

Αυτο που κανουν τα φλαπς οταν μπαινουν με τον τροπο που βλεπεις
ειναι οτι δημιουργουνε ενα στρωμα πιεσης, που ακομα και να μην ψεκασεις τιποτα το κουλερακι σου αποδιδει το 110% απο αυτα που μπορει να δωσει.
Με CO2 ειναι καλη φαση για κοντροκατασταση, αλλα πρεπει εκτος απο τα φλαπς να βαλεις τα μπεκακια να ψεκαζουν στην εξοδο του κουλερ.

(το ηδιο ισχυει και για το νερο)

Γιατι αλλιως αν κατεβεις κατω απο το σημειο δροσου,
θα δημιουργησεις συμπηκνωμα και θα ριχνεις σταγονηδια νερου μεσα στην εισαγωγη σου.
Χρησιμο για μια κοντροκατασταση αν μπορει να το εκμεταλευτει αυτο το πλεονεκτημα ο προγραμματιστης σου,
αλλα κακο αν το κανεις "συστημα" και χωρις να εχεις μεγαλυτερες του φυσιολογικου θερμοκρασιες καυσεως.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ParisMcridis (paris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II

Ένταξη: 26 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 979

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 18:07:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω βάλει φλαπ στο πλάι και απο την πάνω μεριά όχι γύρω γύρω.θελω απλά το νέφος να περνάει μέσα απο το κουλερ.θα ρίξει παρά πολυ τη θερμοκρασία εισαγωγής και θα την κρατάει πιστεύω κατα τη διάρκεια φουλ φορτίου στους 15-20 βαθμούς με εξωτερική 25-30.αυτο το κέρδος θέλω εγω Γιανα μη βράζει το αμάξι.δε θα το κάνω Γιανα πάρω τα μέγιστα γιατι μετά υπάρχει το θέμα με τις σταγόνες που λες.θελω απλά να ψεκαζω ένα νέφος με κάτι πιο κρύο απο το νερό με το οινόπνευμα και πάντα απο απόσταση απο το κουλερ.οχι με αυτό που βάζουν πάνω στο κουλερ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 21:56:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρη πρεπει να το κλεισεις ολο γυρω γυρω, τελιως και στεγανα.
Μονο ετσι θα δημιουργησεις ενα στρωμα συνεχους πιεσης,
τωρα σιγουρα δουλευει καλυτερα (ειναι σωστο δηλαδη αυτο που εχεις κανει)
αλλα πρεπει να το ολοκληρωσεις.

Επισης μπορεις να κανεις διπλο συνδιασμο,
κατω και πανω αριστερα (οπως κοιτας) που ειναι η εξοδος του αερα
να βαλεις (ειδηκα προς τα πανω) οσο μεγαλυτερη ποσοτητα ψεκασμου γινεται...
ετσι θα εχεις την καλυτερη και ασφαλεστερη αποδοση.

Στο C02 μονο στην αριστερη μερια πανω και κατω, τη δεξια αστη.
Ετσι ριχνεις ομοιομορφα τη θερμοκρασια χωρις παρενεργιες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alkone (alex)
Μέλος
Μέλος


207 GT

Ένταξη: 17 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 108
Τόπος: Earth

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 01:13:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτησω κατι εγω,Θαναση κ Παρη εχουμε δοκιμες στα χερια μεχρι ποσα αλογα η τουλαχιστον πιεση (με τουρμπινα απο RC) αντεχει το μαμα κουλερ με τις παραπανω πατεντες (φλαπς κ ψεκασμο νερου)??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 01:54:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάρη κάνε καμια προπόνηση και ασε την μπουκάλα στην ησυχία της...


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ParisMcridis (paris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II

Ένταξη: 26 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 979

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 09:40:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε άσχετε Λουκά μπαίνει co2 στο ego?μη τα πω στον πατούχα αυτά που λες.
Θανάση σίγουρα θα ναι καλύτερο με τα φλαπ γύρω γύρω.αν το ψεκαζω θα το κάνω απο απόσταση να πιάνει όλο το κουλερ όχι μόνο απο τη μια πλευρά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 16:10:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alkone έγραψε:
Να ρωτησω κατι εγω,Θαναση κ Παρη εχουμε δοκιμες στα χερια μεχρι ποσα αλογα η τουλαχιστον πιεση (με τουρμπινα απο RC) αντεχει το μαμα κουλερ με τις παραπανω πατεντες (φλαπς κ ψεκασμο νερου)??


Το ντιζελοκουλερ που εχουν τα ΤΗΡ εως τωρα,
εχει ηδη φαει γκολ απο τα αποδυτηρια που λενε και οι ποδοσφαιροφιλοι Laughing
γιατι πολυ απλα εχει αναλογικα μεγαλο back-pressure για το μεγεθος του.
Απο την αλλη ομως κανει δουλεια...

τα ορια του ποια ειναι???
επι της ουσιας κανει μονο μεχρι τουρμπηνα 150αριου τερματισμενη
ή ΡΨ με μαμα η very light περηφεριακα.
Και λεω οτι "κανει" με το σκεπτικο οτι συζηταμε παντα για value for money αν αξιζει να το αλλαξεις ή οχι.
(γιατι αν μιλησουμε τι ειναι το καλυτερο τοτε παει αλλου η κουβεντα)
Δηλαδη με αλλα λογια και μπακαληστικα,
μεχρι 200 αλογα με φουλ φλαπς οπως εδειξα στις φωτος (και κανα καθαρησματακι εσωτερικα δεν βλαπτει να γινεται που και που)
ναι φθανει. Θα εντυπωσιαστεις απο τον τροπο που ειδηκα στον ανοιχτο δρομο προσφερει επαναληψημοτητα.
Απο την αλλη επιπροσθετως μπορεις να βαλεις και μπεκακια να ψεκαζουν νερο, που αν πανε "πακετο" με τα φλαπς εχεις ενα πολυ καλο αποτελεσμα.
(τα μπεκακια εχουν ουσια και σημασια μονο σε κοντροκατασταση, πουθενα αλλου)
Να με συγχωρει που δεν θυμαμαι ποιος το πρωτο εφαρμοσε σε 207 Embarassed
αλλα εχω δει αμαξι οπως πχ του SDT Νικου (γαλετας) που εχει εφαρμοσει την πλεον φθηνη+εξυπνη λυση και χρησιμοποιει το σωληνακι νερου που παει για τον πισω υαλοκαθαρηστηρα το στελνει στο κουλερ και ακομα και καλοκαιρι (ψεκαστος) μετα απο πατημα δεν εχει θερμοκρασια πολυ πανω απο την ατμοσφαιρικη.


Επισης ακομα και κουπροκουλερ να εχετε (που δεν το εχω σαν πρωτη επιλογη αφτερ μαρκετ λυσης, αλλα οκ ειναι καλο)
επιβαλεται να του βαλετε φλαπς,
αλλα και στην εξοδο του το ανεμηστηρακι απο το μαμα κουλερ και να το εχετε με διακοπτακι ή με καποιο ρελε που να παιρνει μονο του.
Οπως επισης και να ταπωσετε τον κενο χωρο που δημιουργειται απο την απουσια του μαμα ντιζελοκουλερ, γιατι πολυ απλα ο αερας ειναι σαν το ρευμα, παει παντα απο την ποιο ευκολη οδο.
Οποτε αν εσεις το εχετε αδειο, απο τη μια κανετε thermal sock στο μοτερ σας (μετα μην γκρηνιαζετε αν εχετε περιεργες μικροδιαρροουλες η αλλα "ψυχολογικα" προβληματα απο το μοτερ) και απο την αλλη ο αερας που "μπαινει ευκολα" παει και δημιουργει ενα στρωμα back-pressure πισω απο το ψυγειο νερου με αποτελεσμα να υπολειτουργει το ολο συστημα.
Και το οτι δεν εχετε ουσιωδη προβληματα οφειλεται απλα στο οτι ο κατασκευαστης εχει χρησιμοποιεισει μεγαλυτερους εναλακτες απο οτι πραγματικα χρειαζεται αυτο το μοτερ.

Μικρες λεπτομεριες που αν συνδιαστουν μεταξυ τους κανουν διαφορα Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ParisMcridis (paris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II

Ένταξη: 26 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 979

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 20:38:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Να με συγχωρει που δεν θυμαμαι ποιος το πρωτο εφαρμοσε σε 207
αλλα εχω δει αμαξι οπως πχ του SDT Νικου (γαλετας) που εχει εφαρμοσει την πλεον φθηνη+εξυπνη λυση και χρησιμοποιει το σωληνακι νερου που παει για τον πισω υαλοκαθαρηστηρα το στελνει στο κουλερ και ακομα και καλοκαιρι (ψεκαστος) μετα απο πατημα δεν εχει θερμοκρασια πολυ πανω απο την ατμοσφαιρικη.

Εγω σας το ειχα γραψει και σας ειχα πει και τι θερμοκρασιες ειχα δεις με νερο και οινοπνευμα.
Καθαρησμα εχει γινει(πολυ λιγη μαυριλα ειχε).Το θεμα ειναι να κανω το πειραμα με το co2.Το ξερω οτι δεν ειναι ροικο.Παντως με ψεκασμα νερου με 1.2 0.9 που εχω προγραμμα πανω απο 40 δεν εχω δει σε πατημα με 25-30 εξωτερικη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1313s (PHP: 62% - SQL: 38%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on