Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 16:27:18 Θέμα δημοσίευσης: Ψεκασμος Co2 στο μαμα κουλερ. |
|
|
Μιας και την μπουκαλα την εχω απο το paintball(0.6 λιτρα ειναι) ξερει κανεις που μπορω να βρω μια ηλεκτροβανα να μπορω να ψεκαζω οποτε θελω???Μπεκακια εχω ενα που βγαζει μεγαλο νεφος σχεδον οσο ολο το cooler αν μπει κοντα στις γρυλιες.Αλλα αν εχει κανεις κανενα να προτεινει καλο θα ηταν.
Ολα αυτα γιανα μπορεσω να εχω θερμοκρασια εισαγωγης κοντα στο 0 με κοστος ουτε 60ε.Και μηδενικο lag. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 16:48:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρη (δεν ξερω αν θυμασαι που το συζηταγαμε και στο εξτρεμε οταν μιλαγαμε για αυτη την ιδεα)
αυτο που παιζει σημαντικο ρολο ειναι πρωτα να βαλεις φλαπς,
με συγκεκριμενο τροπο (δες τις φωτος εδω http://extreme-engineering.forumgreek.com/t216-topic)
Γιατι αλλιως δεν θα εκμεταλευτεις ουτε το 10%
Αυτο που κανουν τα φλαπς οταν μπαινουν με τον τροπο που βλεπεις
ειναι οτι δημιουργουνε ενα στρωμα πιεσης, που ακομα και να μην ψεκασεις τιποτα το κουλερακι σου αποδιδει το 110% απο αυτα που μπορει να δωσει.
Με CO2 ειναι καλη φαση για κοντροκατασταση, αλλα πρεπει εκτος απο τα φλαπς να βαλεις τα μπεκακια να ψεκαζουν στην εξοδο του κουλερ.
(το ηδιο ισχυει και για το νερο)
Γιατι αλλιως αν κατεβεις κατω απο το σημειο δροσου,
θα δημιουργησεις συμπηκνωμα και θα ριχνεις σταγονηδια νερου μεσα στην εισαγωγη σου.
Χρησιμο για μια κοντροκατασταση αν μπορει να το εκμεταλευτει αυτο το πλεονεκτημα ο προγραμματιστης σου,
αλλα κακο αν το κανεις "συστημα" και χωρις να εχεις μεγαλυτερες του φυσιολογικου θερμοκρασιες καυσεως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 18:07:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω βάλει φλαπ στο πλάι και απο την πάνω μεριά όχι γύρω γύρω.θελω απλά το νέφος να περνάει μέσα απο το κουλερ.θα ρίξει παρά πολυ τη θερμοκρασία εισαγωγής και θα την κρατάει πιστεύω κατα τη διάρκεια φουλ φορτίου στους 15-20 βαθμούς με εξωτερική 25-30.αυτο το κέρδος θέλω εγω Γιανα μη βράζει το αμάξι.δε θα το κάνω Γιανα πάρω τα μέγιστα γιατι μετά υπάρχει το θέμα με τις σταγόνες που λες.θελω απλά να ψεκαζω ένα νέφος με κάτι πιο κρύο απο το νερό με το οινόπνευμα και πάντα απο απόσταση απο το κουλερ.οχι με αυτό που βάζουν πάνω στο κουλερ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 21:56:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρη πρεπει να το κλεισεις ολο γυρω γυρω, τελιως και στεγανα.
Μονο ετσι θα δημιουργησεις ενα στρωμα συνεχους πιεσης,
τωρα σιγουρα δουλευει καλυτερα (ειναι σωστο δηλαδη αυτο που εχεις κανει)
αλλα πρεπει να το ολοκληρωσεις.
Επισης μπορεις να κανεις διπλο συνδιασμο,
κατω και πανω αριστερα (οπως κοιτας) που ειναι η εξοδος του αερα
να βαλεις (ειδηκα προς τα πανω) οσο μεγαλυτερη ποσοτητα ψεκασμου γινεται...
ετσι θα εχεις την καλυτερη και ασφαλεστερη αποδοση.
Στο C02 μονο στην αριστερη μερια πανω και κατω, τη δεξια αστη.
Ετσι ριχνεις ομοιομορφα τη θερμοκρασια χωρις παρενεργιες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alkone (alex) Μέλος
207 GT
Ένταξη: 17 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 108 Τόπος: Earth
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 01:13:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ρωτησω κατι εγω,Θαναση κ Παρη εχουμε δοκιμες στα χερια μεχρι ποσα αλογα η τουλαχιστον πιεση (με τουρμπινα απο RC) αντεχει το μαμα κουλερ με τις παραπανω πατεντες (φλαπς κ ψεκασμο νερου)?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 01:54:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάρη κάνε καμια προπόνηση και ασε την μπουκάλα στην ησυχία της...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 09:40:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε άσχετε Λουκά μπαίνει co2 στο ego?μη τα πω στον πατούχα αυτά που λες.
Θανάση σίγουρα θα ναι καλύτερο με τα φλαπ γύρω γύρω.αν το ψεκαζω θα το κάνω απο απόσταση να πιάνει όλο το κουλερ όχι μόνο απο τη μια πλευρά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 16:10:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alkone έγραψε: | Να ρωτησω κατι εγω,Θαναση κ Παρη εχουμε δοκιμες στα χερια μεχρι ποσα αλογα η τουλαχιστον πιεση (με τουρμπινα απο RC) αντεχει το μαμα κουλερ με τις παραπανω πατεντες (φλαπς κ ψεκασμο νερου)?? |
Το ντιζελοκουλερ που εχουν τα ΤΗΡ εως τωρα,
εχει ηδη φαει γκολ απο τα αποδυτηρια που λενε και οι ποδοσφαιροφιλοι
γιατι πολυ απλα εχει αναλογικα μεγαλο back-pressure για το μεγεθος του.
Απο την αλλη ομως κανει δουλεια...
τα ορια του ποια ειναι???
επι της ουσιας κανει μονο μεχρι τουρμπηνα 150αριου τερματισμενη
ή ΡΨ με μαμα η very light περηφεριακα.
Και λεω οτι "κανει" με το σκεπτικο οτι συζηταμε παντα για value for money αν αξιζει να το αλλαξεις ή οχι.
(γιατι αν μιλησουμε τι ειναι το καλυτερο τοτε παει αλλου η κουβεντα)
Δηλαδη με αλλα λογια και μπακαληστικα,
μεχρι 200 αλογα με φουλ φλαπς οπως εδειξα στις φωτος (και κανα καθαρησματακι εσωτερικα δεν βλαπτει να γινεται που και που)
ναι φθανει. Θα εντυπωσιαστεις απο τον τροπο που ειδηκα στον ανοιχτο δρομο προσφερει επαναληψημοτητα.
Απο την αλλη επιπροσθετως μπορεις να βαλεις και μπεκακια να ψεκαζουν νερο, που αν πανε "πακετο" με τα φλαπς εχεις ενα πολυ καλο αποτελεσμα.
(τα μπεκακια εχουν ουσια και σημασια μονο σε κοντροκατασταση, πουθενα αλλου)
Να με συγχωρει που δεν θυμαμαι ποιος το πρωτο εφαρμοσε σε 207
αλλα εχω δει αμαξι οπως πχ του SDT Νικου (γαλετας) που εχει εφαρμοσει την πλεον φθηνη+εξυπνη λυση και χρησιμοποιει το σωληνακι νερου που παει για τον πισω υαλοκαθαρηστηρα το στελνει στο κουλερ και ακομα και καλοκαιρι (ψεκαστος) μετα απο πατημα δεν εχει θερμοκρασια πολυ πανω απο την ατμοσφαιρικη.
Επισης ακομα και κουπροκουλερ να εχετε (που δεν το εχω σαν πρωτη επιλογη αφτερ μαρκετ λυσης, αλλα οκ ειναι καλο)
επιβαλεται να του βαλετε φλαπς,
αλλα και στην εξοδο του το ανεμηστηρακι απο το μαμα κουλερ και να το εχετε με διακοπτακι ή με καποιο ρελε που να παιρνει μονο του.
Οπως επισης και να ταπωσετε τον κενο χωρο που δημιουργειται απο την απουσια του μαμα ντιζελοκουλερ, γιατι πολυ απλα ο αερας ειναι σαν το ρευμα, παει παντα απο την ποιο ευκολη οδο.
Οποτε αν εσεις το εχετε αδειο, απο τη μια κανετε thermal sock στο μοτερ σας (μετα μην γκρηνιαζετε αν εχετε περιεργες μικροδιαρροουλες η αλλα "ψυχολογικα" προβληματα απο το μοτερ) και απο την αλλη ο αερας που "μπαινει ευκολα" παει και δημιουργει ενα στρωμα back-pressure πισω απο το ψυγειο νερου με αποτελεσμα να υπολειτουργει το ολο συστημα.
Και το οτι δεν εχετε ουσιωδη προβληματα οφειλεται απλα στο οτι ο κατασκευαστης εχει χρησιμοποιεισει μεγαλυτερους εναλακτες απο οτι πραγματικα χρειαζεται αυτο το μοτερ.
Μικρες λεπτομεριες που αν συνδιαστουν μεταξυ τους κανουν διαφορα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 20:38:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Να με συγχωρει που δεν θυμαμαι ποιος το πρωτο εφαρμοσε σε 207
αλλα εχω δει αμαξι οπως πχ του SDT Νικου (γαλετας) που εχει εφαρμοσει την πλεον φθηνη+εξυπνη λυση και χρησιμοποιει το σωληνακι νερου που παει για τον πισω υαλοκαθαρηστηρα το στελνει στο κουλερ και ακομα και καλοκαιρι (ψεκαστος) μετα απο πατημα δεν εχει θερμοκρασια πολυ πανω απο την ατμοσφαιρικη. |
Εγω σας το ειχα γραψει και σας ειχα πει και τι θερμοκρασιες ειχα δεις με νερο και οινοπνευμα.
Καθαρησμα εχει γινει(πολυ λιγη μαυριλα ειχε).Το θεμα ειναι να κανω το πειραμα με το co2.Το ξερω οτι δεν ειναι ροικο.Παντως με ψεκασμα νερου με 1.2 0.9 που εχω προγραμμα πανω απο 40 δεν εχω δει σε πατημα με 25-30 εξωτερικη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|