Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος
Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2003, 18:40:35 Θέμα δημοσίευσης: Αναλογία αέρα-βενζίνης |
|
|
Ρε παιδιά έχω στα υπόψην την αλλαγή της εξάτμισης-και σκούπα μαζί-και σκέφτηκα:
Έχω ακούσει πολλά για τον εγκέφαλο SAGEM και λογικά αφού το αμάξι μου είναι 3/2003 θα έχει αυτόν τον εγκέφαλο ε???
Λέω λοιπόν,η σκούπα θα αυξάνει τον εισερχόμενο αέρα ενώ η ποσότητα βενζίνης παραμένει η ίδια!!! Τί γίνεται τότε???
Διορθώνει ο εγκέφαλος την αναλογία ή δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
Με την εξάτμιση θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα ή όχι???
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Γιωργος77 (Γιώργος) Νέος χρήστης
206 1.6 16V XS
Ένταξη: 21 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - ΨΥΧΙΚΟ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2003, 18:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εξαρτάται από την αντλια καυσίμου νομίζω. Ισως να υπάρχει πρόβλημα στις υψηλές στροφές και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο.
Υπάρχει αντίστοιχο topic για την εισαγωγή αέρα.Αν ψάξεις θα βρείς αρκετά πράγματα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2003, 21:42:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρωτα απ'ολλα ανοιξε το καπο και δες στα αριστερα σου (καθως στεκεσαι μπορστα απο το αμαξι), πανω στο θολο του τροχου, τι εγγεφαλο εχεις.
Εμενα εχει Sagem και εχω κανει ακριβως οτι σκοπευεις να κανεις κι'εσυ. Λοιπον, με σκουπα δεν θα εχεις κανενα προβλημα. Θα δωσει σε ολο το φασμα των στροφων αλλα κυριως στα χαμηλα-μεσαια (2000-4500), οπου θα παρατηρησεις και την περησσοτερη αυξηση στη ροπη (τραβηγμα).
Τωρα με την εξατμηση εξαρταται. Εγω εχω βαλει μονο τελικο 90mm. Εχει παρει ακομη περισσοτερο στα χαμηλα αλλα στα ψηλα (μετα της 5000) μου φενεται πως δεν κανει και τιποτα. Βεβαια μπορεις να δοκιμασεις καποια μικροτερη διαμετρο (76mm) που ισως λειτουργει καλητερα στις ψηλες στροφες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος
Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2003, 22:53:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thank's παιδιά!!!
Θα διαβάσω τα άλλα topics και όταν με το καλό βάλω και εξάτμιση και σκούπα θα το δυναμομετρήσω να δω που κερδίζει,που χάνει και που είναι τα ίδια!!! Και ξέρω εκ των πρωτέρων ότι δεν θα δώσει σημαντικές διαφορές!!! 1.400 είναι αυτό
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Δεκ 2003, 00:51:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως να ξέρεις ότι η στοιχειομετρική αναλογία αέρα - καυσίμου είναι 14,3 : 1. Βέβαια αυτό μπορεί να μεταβάλλεται, αν η χαρτογράφηση του εγκεφάλου προβλέπει κάτι τέτοιο.
Πάντως στους συμβατικούς κινητήρες δεν νομίζω να υπάρχουν πολλά περιθώρια για ευρεία μεταβολή του παραπάνω λόγου.
Αυτό υποθέτω ότι οφείλεται στο ότι οι συμβατικοί κινητήρες μας δεν διαθέτουν κάποια "πατέντα" για την επίτευξη τέλειας ανάμειξης που απαιτεί το πτωχό σε καύσιμο μίγμα (για πιο πλούσια δεν το συζητάμε).
Στην περίπτωση του πτωχού μίγματος, εκτός από την βενζίνη και τον αέρα πρέπει να αναμειχθούν και τα καυσαέρια (του προηγούμενου κύκλου) στο μείγμα. Τα τελευταία βοηθούν στην μείωση της εκπομπής των οξειδίων του αζώτου.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιαν 2004, 19:38:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γενικα αυτο με την στοιχειομετρια του μιγματος ειναι μεγαλη ιστορια...Το καλυτερο απο ολα ειναι να εχεις μετρησεις του λ απο 1,02 μεχρι και 0,98.Αν εισαι μεσα σε αυτα τα ορια εισαι jet! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|