Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sotiris-gt (Σωτήρης) Νέος χρήστης
Peugeot 207GT
Ένταξη: 03 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 89
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Σεπ 2012, 10:24:43 Θέμα δημοσίευσης: ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ |
|
|
Καλησπέρα
θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το τι πρέπει να κάνω κατά την διάρκεια της απουσίας μου, όταν μένει ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο.
Εξηγώ τι ακριβώς ρωτάω. Το αυτοκίνητό μου είναι 4 ετών και το διατηρώ σε πολύ καλή κατάσταση. Λόγω δουλειάς σε άλλη πόλη όμως το τελευταίο διάστημα, λείπω για 2-3 εβδομάδες σερί. Το αυτοκίνητο μένει σταθμευμένο αυτό το διάστημα στην πυλωτή στο σπίτι μου. Γυρνώντας κάθε 15-20 μέρες στο σπίτι μου, το κινώ κατά το Σ-Κ (κάποιες βόλτες εντός πόλης) και επαναλαμβάνεται αυτός ο κύκλος.
Τι μέτρα πιστεύεται ότι πρέπει να πάρει για την καλύτερη συντήρηση του αυτοκινήτου? Να βάζω μια κουκούλα που έχω ή όχι? Με την μπαταρία τι κάνω? Άλλα πράγματα που πρέπει να προσέξω?
Οι γνώμες σας είναι ευπρόσδεκτες.
(Ανοίγω νέο θέμα μιας και το προηγούμενο κλειδώθηκε από τον GhostDog, χωρίς να έχω πάρει κάποιες πληροφορίες που ζητούσα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Σεπ 2012, 10:41:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κλειδώθηκε γιατί στο thread που άνοιξες, αν προσέξεις προτελευταίο μήνυμα έχει έναν σύνδεσμο..... οτιδήποτε χρειαστείς, κάνεις reply εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=459435 και όχι καινούριο θέμα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sotiris-gt (Σωτήρης) Νέος χρήστης
Peugeot 207GT
Ένταξη: 03 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 89
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Σεπ 2012, 12:49:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου.
Έστειλα και πμ στον Ghost Dog που κλείδωσε το θέμα και του εξηγούσα ότι το συγκεκριμένο ερώτημά μου δεν έχει καμία σχέση με το θέμα στο οποία παρέπεμπε το link.
Η ερώτησή μου αφορά ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑ στάθμευση του αυτοκινήτου και όχι μακροχρόνια όπως το συγκεκριμένο θέμα.
Αν παρ'όλα αυτά θεωρείτε ότι δεν πρέπει να υπάρχει το θέμα παρακαλώ να κλειδωθεί.
Ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Σεπ 2012, 19:14:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ίδια περίπτωση έχω και εγώ με το δικό μου.
Υποχρεωτική ακινησία λόγω χρήσης σκούτερ.
Οπότε το αυτοκίνητο μένει σε ακινησία όλη την βδομάδα και πολλές φορές και τα Σαββατοκύριακα.
Αποτέλεσμα; Να μου έχει μείνει δύο φορές από μπαταρία.
Λύση. Ένας φορτιστής μπαταρίας και έλεγχος ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Πλέον προσπαθώ να μη το αφήσω "νεκρό" πάνω από 10 μέρες. Αν το Σαββατοκύριακο δεν το κινήσω το βάζω μπροστά για 30 με 45 λεπτά.
Κατά τα άλλα δεν το σκεπάζω γιατί αν το σκεπάσω τότε μάλλον θα το παρατήσω εντελώς.
Α! Και τουλάχιστον μία φορά το μήνα το πλένω στο δικό μου χώρο και το περιποιούμαι όσο μπορώ (με κάποια χημικά προϊόντα), ώστε να μην διαλυθεί από την αχρηστία. Οπότε ρίχνω και μία ματιά στον χώρο του κινητήρα, στα υγρά (λάδια, νερά κλπ...) και στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου.
Μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sotiris-gt (Σωτήρης) Νέος χρήστης
Peugeot 207GT
Ένταξη: 03 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 89
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Σεπ 2012, 20:45:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Ήθελα να σε ρωτήσω, όταν λές ότι έμεινες από μπαταρία τι ακριβώς εννοείς? Έβαλες μπρος με καλώδια και μετά όλα καλά ή άλλαξες μπαταρία γιατί τα παιξε?
Να ρωτήσω και κάτι άλλο για όποιον ξέρει σίγουρα όμως γιατί οι απόψεις που έχω ακούσει είναι συγκρουόμενες. Αν βάλω μπροστά το αυτοκίνητο και το αφήσω στο ρελαντί (ακίνητο) για 10-15 λεπτά, η μπαταρία φορτίζει ή πρέπει το αυτοκίνητο να κινηθεί? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Σεπ 2012, 08:47:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δύο φορές μου έμεινε από μπαταρία μέσα στο γκαράζ μου.
Την πρώτη φορά δεν είχα φορτιστή οπότε έφερα την οδική ασφάλεια και το έβαλε μπροστά. Αμέσως πήγα και άλλαξα την εργοστασιακή μπαταρία σε κοντινό μου μαγαζί. Αν είχα το φορτιστή ίσως να μην άλλαζα μπαταρία.
Αλλά και με τη νέα μπαταρία κάποια στιγμή πριν από 7 μήνες, νέκρωσε πάλι, με δική μου υπαιτιότητα. Το είχα αφήσει 15 μέρες σε ακινησία και με πολύ κρύο (χιόνια, βροχές κλπ...)
Με τον φορτιστή όμως φόρτισα την μπαταρία και όλα ok. Από τότε το παρακολουθώ όσο μπορώ.
Κανονικά το αυτοκίνητο πρέπει να κάνει μεγάλες διαδρομές ώστε η μπαταρία να παραμένει ζωντανή.
Ο τύπος της EXPRESS SERVICE μου είπε ότι αρκεί και να το βάζω μπροστά το αυτοκίνητο στο ρελαντί για τουλάχιστον μισή ώρα. Πρόσεξα ότι στα 30 με 40 λεπτά στο ρελαντί το αυτοκίνητο ανεβάζει κανονικά θερμοκρασία νερού και λαδιού...
Τα 10 με 15 λεπτά δεν νομίζω να προσφέρουν κάτι στην μπαταρία.
υ.γ. μετά από όλα αυτά, έχω φθάσει στο σημείο να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο τα Σάββατα χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος. Π.χ. πάω στο σούπερ μάρκετ χωρίς να έχω κάτι συγκεκριμένο να ψωνίσω.
Τις βόλτες και τα πέρα-δώθε μόνος στους δρόμους, τα βαριέμαι εντελώς. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Σεπ 2012, 09:36:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sotiris-gt έγραψε: | Να ρωτήσω και κάτι άλλο για όποιον ξέρει σίγουρα όμως γιατί οι απόψεις που έχω ακούσει είναι συγκρουόμενες. Αν βάλω μπροστά το αυτοκίνητο και το αφήσω στο ρελαντί (ακίνητο) για 10-15 λεπτά, η μπαταρία φορτίζει ή πρέπει το αυτοκίνητο να κινηθεί? |
H μπαταρία φορτίζει κανονικά και στο ρελαντί. Όμως, για να φορτίσει πλήρως χρειάζεται αρκετή ώρα γιατί το ρεύμα φόρτισης είναι κατά πολύ χαμηλότερο σε σχέση με αυτό στις πχ 2.000rpm.
Επίσης, έχετε υπόψιν ότι οι μπαταρίες μολύβδου άπαξ και πάθουν βαθιά εκφόρτιση, πέθαναν! Ίσως με μιά boost φόρτιση να επανέλθουν αλλά και πάλι δεν θα είναι όπως πριν γιατί θα ξεφορτίζουν με το παραμικρό.
Μιά καλή λύση, εφόσον υπάρχει κοντά στο αυτοκίνητο παροχή ρεύματος, είναι να πάρεις ένα battery tender (βρίσκεις στο ebay με 15ευρώ) ή κάποιον φορτιστή με trickle charge mode ώστε να την φορτίζει με ένα ελάχιστο ρεύμα για συντήρηση. Αυτόν θα τον έχεις μόνιμα συνδεδεμένο στους πόλους της μπαταρίας για όσο χρονικό διάστημα μένει ακίνητο. Εάν πάλι αυτό είναι δύσκολο, μπορείς να το εφαρμόσεις σπίτι, παίρνοντας τη μπαταρία πάνω...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|