Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vardeos (Γιώργος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 22 Μάϊ 2015 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Βάρδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Αύγ 2017, 21:46:23 Θέμα δημοσίευσης: 307 1,6 Hdi Σβήνει. |
|
|
Το προβλημα ξεκινησε μετα απο διακοπες που εκανε ενω ημουν με ρεζερβα ( στην αρχη της ) 120 χλμ εδειχνε οτι εχω ακομα να κανω.
Τελος παντων φοβηθηκα και πηγα και εβαλα 20 ευρω. Η διακοπες δεν χαθηκαν αλλα εγιναν παρα πολυ αραιες δεν εδωσα σημασια γιατι πιστευα πως μπορει να πηρε αερα και ειναι στο φιλτρο και με τον καιρο θα περασει.
Μετα απο 2 μερες και ενω δεν εκανε διακοπες αρχισε παλι πιο εντονα αυτη την φορα μεχρι που εσβησε μερικες φορες και τελικα να μην περνει μπρος
με αναμενο το check και μηνημα depollution system faulty.
Φορτωμα και συνεργειο.
Στο διαγνωστικο εβγαζε πληθωρα μυνηματων γενικος σχετικα με τροφοδοσια δεν θυμαμαι κωδικου.
Τελικα βρεθηκαν μερικα μαυρα περιεργα κομματια στο φιλτρο οπου αλαχτηκε και ο τεχνικος ειπε οτι ειχε παρει αερα. Εγινε εξαερωση.
Το παιρνω αφου ειχε δοκιμαστη αρκετες φορες απο τον τεχνικο και παω για σπιτι αποσταση 10 χλμ σχεδον στα μισα αρχιζει παλι διακοπες και οσο πηγαινε γινονταν πιο εντονες και τελικα εσβησε. Οσο λειτουργουσε στο ρελαντι δεν υπηρχε κανενα προβλημα ακομα και αν κρατουσα της στροφες στις 2000 και 3000. Οταν πηγαινα να ξεκινησω εσβηνε.
Συνεργειο παλι και ελεγχος σε ρεζερβουαρ στο κουτι που εχει το φλοτερ μαζι με μια σιτα το πρωτο φιλτρο να το πω ετσι. Εκει βρεθηκαν κομματια στουπι ναι ναι κομματια στουπι. Να πω εδω οτι οσο επαιζε αυτο το προβλημα η ολη κατασταση εδειχνε οτι μενει απο καυσιμα γιατι η φουσκα μπροστα στο φιλτρο εμενε μαζεμενη.
Καθαριζουν και αυτο το φιλτρο σιτα απο τα στουπια ξανα εξαερωσει αφου φυσηξαν της παροχες και επιστροφες πετρελαιου. Δεσιμο και ελεγχος.
Δοκιμαστικη βολτα με τον τεχνικο και ζητωντας του να παμε λιγο πιο μακρια απο τις πρωτες φορες δοκιμης ξανα αρχισε διακοπες και αμεσως σβησιμο. Επιστροφη συνδεση με το διαγνωστικο και πλεον το σφαλμα που βγαζει ειναι P2148 και μονο αυτο ενω τις προηγουμενες ηταν διαφορετικα.
Εχει αντιμετωπισει κανεις το ιδιο θεμα γνωριζει κανεις τη προβλημα ειναι το Ρ2148.
Ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasil80 (Βασιλης) Μέλος
Peugeot 3008 1.6 thp (2011)
Ένταξη: 01 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 104
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vardeos (Γιώργος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 22 Μάϊ 2015 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Βάρδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Αύγ 2017, 21:53:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα
το γκογλαρισα και εγω και επεσα σε αυτο το λινκ που εβαλες φιλε μου και σε ευχαριστω.
Η απορια που εχω ειναι γιατι ενω απο την αρχη ειχε αλλο προβλημα στο τελος
προεκυψε το P2148.
Ελπιζω να ειναι κατι απο τα απλα και οχι να θελω αλαγμα μπεκ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Αύγ 2017, 23:41:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσα χλμτρα έχει το αυτοκίνητο; Μήπως έχει μαζέψει μύκητες σε βαθμό που να έχουν φράξει τα σωληνάκια της τροφοδοσίας από το ρεζερβουάρ μέχρι μπροστά;
Αν λες πως βρήκες κομμάτια απο στουπί πολύ πιθανό να έχει περάσει και στο κύκλωμα τροφοδοσίας. Καλό θα ηταν με κάποιο τρόπο να καθαριστούν ολα τα σωληνακια σε πρώτη φάση μαζί με το ρεζερβουάρ.
Σε δεύτερη φαση θα ηταν καλό να γίνει ένας καθαρισμος και τσεκαρισμα σωστής λειτουργίας των μπεκ (ένας καλός "τρομπάς" ξέρει, θα μου πεις που να τον βρείς;!).
Επίσης δες αν η αντλία υψηλής φτάνει τα επιθυμητά νούμερα πίεσης για την σωστή λειτουργία αυτής.
Ωστόσο ο μηχανικός τι σου είπε;
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Αύγ 2017, 23:44:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Andreasf1 έγραψε: | Πόσα χλμτρα έχει το αυτοκίνητο; Μήπως έχει μαζέψει μύκητες σε βαθμό που να έχουν φράξει τα σωληνάκια της τροφοδοσίας από το ρεζερβουάρ μέχρι μπροστά;
Αν λες πως βρήκες κομμάτια απο στουπί πολύ πιθανό να έχει περάσει και στο κύκλωμα τροφοδοσίας. Καλό θα ηταν με κάποιο τρόπο να καθαριστούν ολα τα σωληνακια σε πρώτη φάση μαζί με το ρεζερβουάρ.
Σε δεύτερη φαση θα ηταν καλό να γίνει ένας καθαρισμος και τσεκαρισμα σωστής λειτουργίας των μπεκ (ένας καλός "τρομπάς" ξέρει, θα μου πεις που να τον βρείς;!).
Επίσης δες αν η αντλία υψηλής φτάνει τα επιθυμητά νούμερα πίεσης για την σωστή λειτουργία αυτής.
Ωστόσο ο μηχανικός τι σου είπε; |
Να προσθέσω κάτι ακόμα..
Απο το σφάλμα που σου βγάζει θεωρώ πως έχει να κάνει με πρόβλημα "ηλεκτρονικής" φύσεως. Όπως για παράδειγμα να μην κανει κάτι σωστά ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου ή όπως κάποιο καλώδιο τροφοδοσίας των μπεκ. Βγάλε τις φισες και έλεγξε οπτικά την κατάσταση τους.
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vardeos (Γιώργος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 22 Μάϊ 2015 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Βάρδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Αύγ 2017, 08:47:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αμαξι εχει κανει 147000. Το κυκλωμα ειναι καθαρο δεν υπηρχαν μυκητες.
Το ρεζερβουαρ θα καθαριστη σημερα. Η Αντλια εχει σωστη πιεση βαση των μετρησεων απο το προγραμμα της peugeot.
Και εγω απο λιγο που κοιταξα για ηλεκτρονικο προβλημα το βλεπω.
Επειδη το P2148 το εβγαλε μετα απο ολα τα αλλα προβληματα αλλαξε αφαλειοθηκη και ξανα ελεγξε το κυκλωμα τροφοδοσιας οπου ολα ηταν οκ.
Αλλα επειδη ειχε παει Αργα 8 απογευμα το αφησαμε για συνεχεια σημερα.
Θα καλεσω αργοτερα να δω τι θα μου πει ( ειμαι δουλεια σημερα ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vardeos (Γιώργος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 22 Μάϊ 2015 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Βάρδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Σεπ 2017, 21:10:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για την Ιστορια και που ξερεις ισως βοηθησει και καποιον στο μελλον.
Το ολο προβλημα ηταν διπλό.
Το ενα προβλημα ηταν θεμα τροφοδοσιας με βουλωμενο φίλτρο πετρελαιου και κομματια στουπι ναι ναι στουπι στην σιτα στο ρεζερβουάρ.
Το δευτερο και πιο μπιπ μπιπ μπιπ ηταν ενας αισθητηρας θερμοκρασιας που βρισκεται μαζι με τον θερμοστάτη.
Μολις αυτος έπιανε 90 βαθους ο εγκέφαλος έσβηνε το κινητήρα.
Αυτα απο εμενα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|