Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
V9977 Μόλις έγραψα

206, 1.4i, TU3JP, 2001
Ένταξη: 24 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Νοέ 2011, 19:24:20 Θέμα δημοσίευσης: SAGEM2000 ECU αναβάθμιση για 206, 1.4i [SOLVED] |
|
|
Το όχημα είναι 206, 2001, TU3JP, non-multiplex με Sagem2000 ECU.
Λειτουργεί κανονικά.
Πρόσφατα, πήγα στην αντιπροσωπεία με στόχο την αναβάθμιση του λογισμικού του ECU (εγγέφαλος κινητήρα).
Ο τεχνικός υπέυθυνος έκανε την ανάλογη on-line, real-time αναζήτηση με το PP2000. Το αποτέλεσμα που δοθηκε ήταν:
"No recent updates available." κλπ
Όμως, οι παράμετροι μέσα στο ECU δείχνουν οτι δεν έχει αναβαθμιστεί ποτέ απο το 2001 που κατασκευάστηκε ( Program times=001, Signature=00000, release=2300 ).
Υπάρχει κάτι που πρέπει να λάβω υπ'οψην πρίν αρχίσω τα 'Support Request' στην Peugeot κτλ?
Ευχαριστώ πολύ. 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την V9977 στις Τετ 01 Αύγ 2012, 10:53:12, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Νοέ 2011, 23:05:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προφανως ο λογος που δεν εγινε αναβαθμιση ειναι γιατι δεν υπαρχη καποια...γιατι να θελεις να κανεις αναβαθμιση σε ενα αυτοκινητο το οποιο δουλευει μια χαρα?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
V9977 Μόλις έγραψα

206, 1.4i, TU3JP, 2001
Ένταξη: 24 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Νοέ 2011, 23:51:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | προφανως ο λογος που δεν εγινε αναβαθμιση ειναι γιατι δεν υπαρχη καποια...γιατι να θελεις να κανεις αναβαθμιση σε ενα αυτοκινητο το οποιο δουλευει μια χαρα? |
Δεν υπάρχει καμία αναβάθμιση απο το 2001 μέχρι τώρα, δέκα χρόνια μετά;
Πρόσφατα αναβαθμίσαμε το 1.4i, 2007, TU3A 206 της συζήγου μου.
Το προηγούμενο λογισμικό ηταν του 2007 (αναβαθμισμένο μια φορά, στα τέλη του '07). Programed times=002
Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη σε όλη την συμπεριφορά του κινητήρα.
Χαμηλότερη κατανάλωση, Λεία απόκριση σε όλη την περιοχή σαλ. και άλλα.
Υπάρχει κάποια πληροφορία σχετικά με το δικό μου όχημα;
Ευχαριστώ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Νοέ 2011, 01:04:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλλο μοτερ αλλος εγγεφαλος...ενω ειναι ιδιο αμαξι μετα απο 6 χρονια αλλαζουν πολλα...το γιατι δεν υπαρχη αναβαθμιση για παλιοτερα μοντελα δεν το γνωριζω
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
V9977 Μόλις έγραψα

206, 1.4i, TU3JP, 2001
Ένταξη: 24 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Νοέ 2011, 01:47:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | αλλο μοτερ αλλος εγγεφαλος...ενω ειναι ιδιο αμαξι μετα απο 6 χρονια αλλαζουν πολλα...το γιατι δεν υπαρχη αναβαθμιση για παλιοτερα μοντελα δεν το γνωριζω |
Δεν συγκρίνω το αμάξι του 2001 με αυτό του 2007.
Μιλάω για τις διαφορές πρίν και μετά την τηλεφόρτωση σε αυτο του 2007.
(Παρεπειμπτόντως, εγγέφαλος ίδιος S2000 με τρείς φίσες, κινητήρας ίδιος KFW.
Tο δικό μου είναι TU3JP αντί για TU3A που έχει το ηλεκτρικό πεντάλ/πεταλούδα.)
Επίσης, δεν ενδιαφέρομαι να εγκαταστήσω κάποιο μη-εργοστασιακό πρόγραμα.
Ευχαριστώ για τα post σου Pugobios, και που καλύψαμε περισοτερά σχετικά στοιχεία
Άλλος με κάποια πληροφορία;
V9977 έγραψε: | Το όχημα είναι 206, 2001, TU3JP, non-multiplex με Sagem2000 ECU.
Λειτουργεί κανονικά.
Πρόσφατα, πήγα στην αντιπροσωπεία με στόχο την αναβάθμιση του λογισμικού του ECU (εγγέφαλος κινητήρα).
Ο τεχνικός υπέυθυνος έκανε την ανάλογη on-line, real-time αναζήτηση με το PP2000.
Το αποτέλεσμα που δοθηκε ήταν: "No recent updates available." κλπ
Όμως, οι παράμετροι μέσα στο ECU δείχνουν οτι δεν έχει αναβαθμιστεί ποτέ απο το 2001 που κατασκευάστηκε ( Program times=001, Signature=00000, release=2300 ).
Υπάρχει κάτι που πρέπει να λάβω υπ'οψην πρίν αρχίσω τα 'Support Request' στην Peugeot κτλ?
Ευχαριστώ πολύ. |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Νοέ 2011, 02:51:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ta update στα μεταγενεστερα μοντελα ειναι πιο συχνα διοτι λογο multiplex υπαρχουν πιο πολλα bug....Τα προγενεστερα ειχαν πολυθ πιο απλα ηλεκτρολογικα και γιαυτο δεν χρειαζονταν και updte |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Νοέ 2011, 09:40:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι πολυ σωστα αυτα που λετε,
απλα αν μου επιτρεπετε να συμπληρωσω κατι ακομα που εχει να κανει με τα κατα πολυ μεταγεννεστερα μοντελα.
Και αυτο ειναι πως στις αναβαθμισεις που βγαζουν
ναι μεν μπορει να διορθωνουν διαφορα "κακως-κειμενα" που ανακαλυψανε οτι εχουν
Κλασσικο παραδειγμα:
εντονα δυσαναλογο ανοιγμα γκαζιου (για τα ηλεκτρογκαζα)
δηλαδη αν πατας 10% το πεταλι του γκαζιου η πεταλουδα να ανοιγει κατα πολυ λιγοτερο και μονο μετα το 30% της διαδρομης του γκαζιου να ανοιγει ταυτοχρονα. Πραγμα πολυ ευεργετικο στο σταματα-ξεκινα αλλα οταν το παρακανουν και ταυτοχρονα το μοτερ χαμηλα δεν ειναι και το προτυπο της ροπης, τοτε κατανταει ενοχλητικο και φτανεις σε σημειο να πας να βαλεις ειτε προγραμμμα ειτε διαφορα (που δεν τα συνηστω) γκατζετακια για να τυφλωνουν τον εγκεφαλο και να ανοιγει ειτε 1 προς 1 ειτε και ακομα παραπανω, με αποτελεσμα απλα να εχεις μειωσει τη διαδρομη του γκαζιου αλλα να νομιζεις οτι το μοτερ σου εχει δυναμωσει...
Βεβαια υπαρχουν και ενα σωρο αλλα θεματα
αυτο που ανεφερα ειναι ενα απλο παραδειγμα ωστε να γινει κατανοητο σε ολους και να μην πιανονται τσαμπα κοροιδα...
Αλλα υπαρχει και η αλλη πλευρα η οποια εχει να κανει με τις εκπομπες ρυπων,
πχ εχετε παρατηρησει σε καποια βαγγιτικα μοντελα οπου το αμαξι ειναι ακριβως το ηδιο αλλα γιουρ 4 το ενα και γιουρο 5 το αλλο ?
το γιουρο 5 παει ελαφρως αργοτερα απο το 4αρι και αυτο καθαρα για λογους εκπομπων ρυπων (smoke limitations).
Βεβαια μην το δεσετε κομπο οτι σε ολα τα μοτερ "ετσι" ειναι... Αλλα καλα ειναι να το εχετε στην ακρη του μυαλου σας ωστε να ρωτατε
"για ποιο λογο" εχει βγει το ταδε ή το δεινα update
Δεν λεω να μην το κανετε, απλα καλα ειναι να το εχετε στην ακρη του μυαλου σας...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Νοέ 2011, 11:04:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγω θυμαμαι ειχα κανει τηλεφορτωση στο 307 οταν ηταν μαμα ακομα (ντιαζατο υποψιν) και μετα απεκτησα φωτα σταθευσης ασφαλειας που απο μαμα δεν ειχε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
V9977 Μόλις έγραψα

206, 1.4i, TU3JP, 2001
Ένταξη: 24 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Νοέ 2011, 00:23:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@mechanic: ΟΚ, συμφωνώ και θα το έχω κατα νού μου.
@(όλους): Νεότερα σύντομα ελπίζω και θα ενημερώσω φυσικά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
V9977 Μόλις έγραψα

206, 1.4i, TU3JP, 2001
Ένταξη: 24 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2012, 10:45:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ/ΛΥΣΗ:
Πέρασε αρκετός καιρός ενω είχα αφήσει αυτό το θέμα τελικά.
Έτυχε όμως τώρα να σκανάρω ο ίδιος με το PP2000 και προκύπτουν τα εξής:
"WARNING: Incorrect ECU fitted to body/chassis/engine 106REMOD PARTNER S2000P KFW
Fit correct ECU - Do you wish to continue with diagnosis?"
Ναί, οδηγώ βανάκι Partner 1.4 εδώ και τόσο καιρό, και δεν το'ξερα να κουβαλήσω και τίποτα πράγματα δηλαδή.
(Το είχα αγοράσει το 2007, απο τον 1ο κάτοχο).
Εχω επίσης ελέγξει τους κωδικούς πάνω στο ίδιο το ECU και η διάγνωση είναι σωστή.
Ή αλλαγή του εγγεφάλου έγινε στίς 3/4/2003 σε συνεργείο αντιπροσωπείας απο τεχνικό με κωδικό υπογραφής 103000.
Ευχαριστώ όλους για τήν βοήθεια και τίς γνώμες τους γενικά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|