PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

D.P.S.F και p2177 code
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:16:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pipis έγραψε:
Σωστά όλα αυτά ρε παιδιά και έχετε δίκιο αλλά το Ρ2177 προκύπτει μόνο απο σύστημα εισαγωγής και τον Μ.Α.Π ή και απο τίποτα άλλλο? Τουλάχιστον να ξεκινήσω απο κάτι σίγουρο


Ρε μαν, έχεις αλλάξει όπως λές όλο το αμάξι. Τι άλλο μένει να κάνεις; Από τη στιγμή που έχεις αλλάξει και λάμδα... δεν υπάρχει κάτι άλλο.

Για πές μου κάτι άλλο. Το LTFT σου λογικά πρέπει να έχει φτάσει το -φεύγα για να σου κόβει πίεση έτσι;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pipis (Spiros)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT 5D

Ένταξη: 28 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 294

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:19:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν το έχω τσεκάρει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pipis (Spiros)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT 5D

Ένταξη: 28 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 294

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:22:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για καθαρισμό βαλβίδων και μπεκ πόσο πάει το μαλλί αν ξέρει κανείς?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:27:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NoDsl έγραψε:
Pipis έγραψε:
Σωστά όλα αυτά ρε παιδιά και έχετε δίκιο αλλά το Ρ2177 προκύπτει μόνο απο σύστημα εισαγωγής και τον Μ.Α.Π ή και απο τίποτα άλλλο? Τουλάχιστον να ξεκινήσω απο κάτι σίγουρο


Ρε μαν, έχεις αλλάξει όπως λές όλο το αμάξι. Τι άλλο μένει να κάνεις; Από τη στιγμή που έχεις αλλάξει και λάμδα... δεν υπάρχει κάτι άλλο.

Για πές μου κάτι άλλο. Το LTFT σου λογικά πρέπει να έχει φτάσει το -φεύγα για να σου κόβει πίεση έτσι;


Οχι στο - . Απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για system too lean at idle, λογικα καπου μετα τον μαφ τραβας αερα χωρις να μετριεται, με αποτελεσμα να σου στεγνωνει στο ρελαντι ή απλα το στεγνωμα ερχεται απο βουλομενο μπεκ. Το LTFT πρεπει να ειναι στον θεο ++
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:28:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pipis έγραψε:
Δεν το έχω τσεκάρει.


Επίσης για την ώρα ξέχνα το P2177. Επειδή είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα έχεις -φεύγα στα LTFTμ εστιάσου εκεί. Αυτό σημαίνει ότι ο εγκέφαλος νομίζει πως δουλεύει πλούσιος και κόβει καύσιμο.

Υπόψιν πως η αλλαγή λάμβα θέλει αρχικοποίηση μέσω διαγνωστικού για να διαβάσει σωστά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:29:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gotcha έγραψε:
Οχι στο - . Απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για system too lean at idle, λογικα καπου μετα τον μαφ τραβας αερα χωρις να μετριεται, με αποτελεσμα να σου στεγνωνει στο ρελαντι ή απλα το στεγνωμα ερχεται απο βουλομενο μπεκ. Το LTFT πρεπει να ειναι στον θεο ++


Το αμάξι ΔΕΝ έχει μάφ φίλε μου. Μάπ έχουμε. Επίσης τα trouble codes είναι γενικά guidelines και όχι πάντα η ρίζα του προβλήματος. Θα δείς οτι θα έχει αρνητικό LTFT
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:31:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pipis έγραψε:
Για καθαρισμό βαλβίδων και μπεκ πόσο πάει το μαλλί αν ξέρει κανείς?


Νομίζω κανα 100άρικο στο περίπου για αυλούς, για μπέκ δεν έχω ιδέα. Ρώτα κανα παιδί μπάς και μπορεί να σου κανονίσει τπτ με κανένα πάνω στην αθήνα γιατί αρκετά έχεις δώσει και είναι κρίμα.

Υπόψιν πως μετά τα καθαρίσματα καλό είναι να κάνεις μια αρχικοποίηση στο αμάξι.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την NoDsl στις Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:43:46, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:33:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NoDsl έγραψε:
Gotcha έγραψε:
Οχι στο - . Απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για system too lean at idle, λογικα καπου μετα τον μαφ τραβας αερα χωρις να μετριεται, με αποτελεσμα να σου στεγνωνει στο ρελαντι ή απλα το στεγνωμα ερχεται απο βουλομενο μπεκ. Το LTFT πρεπει να ειναι στον θεο ++


Το αμάξι ΔΕΝ έχει μάφ φίλε μου. Μάπ έχουμε. Επίσης τα trouble codes είναι γενικά guidelines και όχι πάντα η ρίζα του προβλήματος. Θα δείς οτι θα έχει αρνητικό LTFT


καλα δε θα τα χαλασουμε αν ειναι μαφ η μαπ. Η γνωμη μου ειναι πως απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για υπερβολικο στεγνωμα το LTFT εχει φυγει πανω απο +20% με αποτελεσμα να του πεταει το depollution
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:37:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gotcha έγραψε:
καλα δε θα τα χαλασουμε αν ειναι μαφ η μαπ. Η γνωμη μου ειναι πως απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για υπερβολικο στεγνωμα το LTFT εχει φυγει πανω απο +20% με αποτελεσμα να του πεταει το depollution


Αχαχαχα όχι ρε μαν τι να χαλάσουμε. Πλάκα με κάνεις. Ας περιμένουμε να μας πει πόσο LTFT έχει Wink

Αήθεια το LTFT φτάνει τόσο πολύ; Αφού τα σφάλματα μίγματος πάνε αθροιστικά LTFT & STFT
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pipis (Spiros)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT 5D

Ένταξη: 28 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 294

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:42:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά όταν ξαναπάω στο συνεργείο θα δω πόσο είναι τα ltft.Προς το παρών περιμένω μέχρι να αρχίσει να μου κόβει πάλι την τουρμπίνα γιατί μετά απο κανά 3ημερο αφότου έχουμε σβήσει την βλάβη αρχίζει και το κάνει πάλι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:43:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω δει σε A3 φιλου που του ειχε κοπει ενα κολλαρο στην ανακυκλωση του αερα στην εισαγωγη, με αποτελεσμα να δυσκολευεται να κρατησει ρελαντι, να εχει +45% LTFT.

Σε 207 φιλου που χε ξεφυγει ο χρονισμος εχω δει +19%. Απο οσο θυμαμαι μετα το 20-22% ειτε + ειτε - μπαινει safe mode
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pipis (Spiros)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT 5D

Ένταξη: 28 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 294

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:44:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To LTFT είναι long term fuel trim?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:45:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pipis έγραψε:
Παιδιά όταν ξαναπάω στο συνεργείο θα δω πόσο είναι τα ltft.Προς το παρών περιμένω μέχρι να αρχίσει να μου κόβει πάλι την τουρμπίνα γιατί μετά απο κανά 3ημερο αφότου έχουμε σβήσει την βλάβη αρχίζει και το κάνει πάλι.


Μην το ζορίζεις ΚΑΘΟΛΟΥ. επειδή το αμάξι σου δουλεύει στεγνό αυτή τη στιγμή η θερμοκρασία καυσαερίων σου είναι στο ΘΕΟ. Επίσης μην περιμένεις κάν για να σου ξανακόψει πίεση. Αν έχεις λεφτά προχώρα άμεσα σε καθαρισμούς.

Φιλικά,
Διονύσης.




Pipis έγραψε:
To LTFT είναι long term fuel trim?

Ναί


Έχει επεξεργασθεί από τον/την NoDsl στις Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:49:45, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:45:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pipis έγραψε:
Παιδιά όταν ξαναπάω στο συνεργείο θα δω πόσο είναι τα ltft.Προς το παρών περιμένω μέχρι να αρχίσει να μου κόβει πάλι την τουρμπίνα γιατί μετά απο κανά 3ημερο αφότου έχουμε σβήσει την βλάβη αρχίζει και το κάνει πάλι.


Σπυρο, στο συνεργειο λιγο δυσκολα να σου μετρησουνε long term fuel trims. Βρες ενα adaptor OBDII και με ενα λαπτοπ και το lionheart του salex ή με το torque απο android κινητο δες το.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:49:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gotcha έγραψε:
Σπυρο, στο συνεργειο λιγο δυσκολα να σου μετρησουνε long term fuel trims. Βρες ενα adaptor OBDII και με ενα λαπτοπ και το lionheart του salex ή με το torque απο android κινητο δες το.


Αυτό που λέει ο Gotcha. Υπόψιν το διαγνωστικό της Peugeot δεν έχει ένδειξη για το LTFT παρά μόνο στην εκτύπωση σφάλματος. Μόνο με ELM και κανά ScanMaster-ELM θα το δείς.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pipis (Spiros)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT 5D

Ένταξη: 28 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 294

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:01:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Yπάρχει κάποιο συνεργείο που να έχει τέτοια πράγματα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:04:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pipis έγραψε:
Yπάρχει κάποιο συνεργείο που να έχει τέτοια πράγματα?

Γιατί δεν λές που βρίσκεσαι μπάς και είναι κανα παιδί απο εδώ μέσα κοντά για να συναντηθείτε τσάκ μπάμ να τα δείς; Οϋτως ή άλλως 30sec δουλειά είναι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pipis (Spiros)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT 5D

Ένταξη: 28 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 294

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:05:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κερατσίνι μένω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pipis (Spiros)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT 5D

Ένταξη: 28 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 294

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:09:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να πω και κάτι άλλο στην σωλήνα που φεύγει απο το ιντερκούλερ και πάει στην εισαγωγή στο τέλος της μετά το Μ.Α.Π που συνδέεται με τον άλλο τον πλαστικό το κολάρο έχει ένα σκίσιμο μικρό αλλά μπαίνει μέσα στον σωλήνα.Μπορεί να γίνεται κάτι απο αυτό?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:14:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pipis έγραψε:
Να πω και κάτι άλλο στην σωλήνα που φεύγει απο το ιντερκούλερ και πάει στην εισαγωγή στο τέλος της μετά το Μ.Α.Π που συνδέεται με τον άλλο τον πλαστικό το κολάρο έχει ένα σκίσιμο μικρό αλλά μπαίνει μέσα στον σωλήνα.Μπορεί να γίνεται κάτι απο αυτό?


Πίεση σηκώνεις κανονικά; Αν ναί, δεν παίζει ρόλο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2916s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on